Ik ken alleen Rock You Like A Hurricanequote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Zou best kunnen, ken zoveel liedjes waarvan ik de naam niet weet. De bandnaam komt me wel bekend voor, maar kan er geen muziek aan koppelen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.quote:Op maandag 31 december 2007 17:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind het trouwens een goed teken dat frame-saw de Scorpions niet kent. Het is toch juist heuglijk nieuws als zo'n muzikaal gedrocht de tand des tijds niet weet te doorstaan, toch? Aan 'November Rain' en 'Nothing Else Matters' hebben we al meer dan genoeg eeuwig gedraaide rotzooi uit dat tijdperk.
Niet te serieus ingaan op half als grap bedoelde, pseudo-beledigende opmerkingen van mijn kant, he. Maar toch bedankt voor het happen, voel ik me ook weer gewaardeerd.quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef n0r het volgende:
[..]
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.
Oh, ik heb Jaeger bierquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Die zijn ook tof jaquote:
Voor de rooie annie, duh!quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Hahaha. True, truequote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Sommige zijn lekker ja. Maar er zijn er ook die tezijn. Heineken enzo
45c per halve liter vind ik niet duurquote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn ook tof ja
Maar wel duur
Dit klinkt zo bekendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef MaJo het volgende:
Daarna veel te veel dingen door elkaar heen gedronken maar ik heb dit keer niet gekotst![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef frame-saw het volgende:
Eén uur slaap is ook niet alles, duik dus maar mijn (lucht)bed in. Wil eigenlijk een pakje sigaretten halen maar ik ben gestopt grr. En ik ga het volhouden ook, puh.
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Leuk van het leuke feestje ook.
Heb nu al een pakje gekocht, te erg. Nog niets ervan gerookt ook, om naar te kijken.
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.
teveel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.
Is 2ManyDj's indie?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je hebt Soulwa, Soulwax en 2ManyDj'sDe één speelt live rock, de ander live electro en weer een andere draait plaatjes.
Morgen is er ook geen Noodlanding, dus zou best kunnen allemaal. Misschien nog wat gast-DJ's ofzo?
Jaquote:
Dat is de hoofdreden dat ik kaarten heb gekochtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef Mr.Brightside het volgende:
Voor de mensen die morgen naar Soulwax gaan. Ik snap niet helemaal hoe de avond in elkaar zit..
Een vriendin van me heeft naar paradiso gebeld en die vertelde dat eerst Soulwax gaat spelen vanaf 9 uur en dat daarna 2 many DJ's tot een uur of vier doorgaan.
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn voor die 18 euro.
Dus heeft iemand nog aanvullende informatie?
quote:Op donderdag 3 en vrijdag 4 januari treedt de Belgische formatie Soulwax op in Paradiso en Melkweg. Het is voor het eerst dat een groep daags na elkaar in beide Amsterdamse podia optreedt. De optredens hebben de titel ‘Radio Soulwax presents Soulwax the Remixes - live, 2ManyDJs & guests’ en staan in het teken van het recent uitgekomen album ‘The Remixes’ met, zoals de naam al zegt, bewerkingen van nummers van andere artiesten. Tijdens deze unieke serie concerten zal de Belgische formatie deze dansbare remixes van o.a. Gossip, Kylie Minogue, LCD Soundsystem en Justice live spelen. [..]
Ook live wisten de allround muzikanten hun ‘night versions’ bijzonder sterk neer te zetten. Dit succes is mede aanleiding om ook de remixes, die ze door de jaren heen gemaakt hebben en die nu verzameld worden op het nieuwe album, live gestalte te geven. Dit doen ze via het platform ‘Radio Soulwax’, wat concreet inhoudt dat er gastmuzikanten mee zullen doen en de heren Dewaele niet alleen in hun rol van bandlid te zien zijn, maar ook als het dj-duo 2ManyDJs.
Ja maar nu staat het er welquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:30 schreef Aisumasen het volgende:
Ten eerste staat dat nog niet zo lang op de Paradiso-site.Ten tweede spelen ze de remixes wel degelijk live, als band (Soulwax).
Gelukkig ga ik niet, veels te gecompliceerd dit allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
trouwens. Zeer indie remixes ook
Dat staat inderdaad dus nog maar net op de site, wijsneusquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
Jongens check anders gewoon even de site van Paradiso
Om 23.00 is Soulwax - the most of Remixes hun onlangs verschenen album met mixes van onder andere Justice, the Gossip en Klaxons. Dan om 1 uur is 2 many dj´s. Dus 2 voor de prijs van 1, maar 2 dj optredens en dus niet de band Soulwax. Zo duidelijk
Jaaa ik aanbid ze! Net als LCD Soundsystem zelf trouwensquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
Dat is juist het gave, dat kunnen ze heel vet. met samples, live drum, bas, toetsen etc... echt de moeite waard... En daarna gewoon 2manyDJ's, lijkt me duidelijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal nergens voor nodig? Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik word steeds enthousiaster
Ik wist niet eens waar ik kaartjes voor had gekocht blijkbaar!
Balenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef jakkop het volgende:
ik ga toch naar DIOY?Y + Goose
kreeg mailtje dat het niet 18+ is.
Ik denk dat ik 10 april maar vrij ga houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
Patrick Watson komt weer in Paradiso!
Evenals Hot Chip en Trentemøller. Die eerste boeit me niets maar uit die laatste twee zal ik moeten kiezen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Irien het volgende:
Soulwax was zooooo vet gisteren!!!![]()
Hoogtepuntjes met de band: Justice, The Gossip, Kylie... LCD... Soulwax is playing at my house, my house! Die drummer was heerlijk
Dj set: Human League
Old Dirty Bastard, oude Daft Punk... Superavond
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde ook 12 januari, leek me echt tof. Maar dan ben ik jarig...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:40 schreef frame-saw het volgende:
Ik kreeg ineens een déjà-vu bij jouw laatste eerste zin, Irien frame-saw
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:57 schreef jakkop het volgende:
ja zeer tof!M'n broer kan nu met z'n vriendin naar noodlanding, en ik naar los campesinos. (+1 dus)
ik geloof dat ze het niet zo leuk vond dat ze een foutje had gemaakt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben iig tot het eind in de Melkweg te vinden(eerste trein gaat pas 7 uur ofzo)
quote:Radio Soulwax pakt Paradiso in
Door Hester Carvalho
Concert Soulwax.
Gehoord: 3/1 Paradiso, Amsterdam.
Herhaling: 4/1 Melkweg, Amsterdam.
Licht vermoeid, alsof de gevolgen van Oudjaar nog niet helemaal verwerkt waren, maakte het Paradiso-publiek gisteravond zijn entree. Het was goed dat Soulwax een hele revue had meegenomen om de stemming op temperatuur te krijgen, voordat ze zelf na elf uur op het podium verschenen - als opmaat tot een dansnacht die tot vanochtend voortduurde.
Soulwax, de band van de Belgische broers Stephen en David Dewaele, heeft met flair de hoofdstad ingepakt: zoals vannacht in Paradiso, worden vanavond nogmaals in de Melkweg de verschillende kanten van het Soulwax-imperium gepresenteerd. Dat begint een veelkoppig beest te worden, waar de naam Radio Soulwax nog het best op van toepassing is: de Dewaele-broers zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot muzikale entrepreneurs, met behalve Soulwax ook alter ego’s als The Flying Dewaele Brothers, 2 Many Dj’s en Samantha Fu. De twee hebben een band, ze remixen, ze vonden de ‘mash up’ uit (versmelting van twee liedjes), ze presenteren nieuw talent, en zijn, bovenal, aanstekelijk als voormannen van hun dance parade.
Soulwax verscheen gisteravond als band op het podium: vier muzikanten in wit nachtclubkostuum met vlinderdas. Met links een hard meppende drummer en rechts twee bandleden die fanatiek op knoppen en toetsen drukten, duidelijk: hier wordt de techniek fysiek benaderd.
De band speelde een selectie van ‘remixen’, zoals onlangs verscheen op de cd Most Of The Remixes: nummers van muzikanten als LCD Soundsystem, The Gossip, Gorillaz en Justice worden verknipt en gehusseld, en opgeruwd met eigen elektronica en schor klinkende gitaarriffs. Zo ziet Kylie Minogue zich gereduceerd tot stotterend zangeresje in een stampende versie van haar Can’t Get You Out Of My Head en wordt Beth Ditto van The Gossip een disco-zangeres in het punky Standing In The Way Of Control. Soulwax’ techniek is verbluffend: hun remixen zijn ruimtelijk zonder glad te worden en stekelig zonder hun bedwelming te verliezen. Uiteindelijk gingen de vlinderdassen los, kreunden de keyboards en herschreef de band de geschiedenis: Daft Punk Is Playing At My House van LCD Soundsystem werd Soulwax Is Playing At My House.
Eh? Deze heb jij toch gemaakt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef jakkop het volgende:
Jaja, de avatars gaan hier lustig in de rondte.
(ik zie ook dat je "mijn" ava al weer hebt verwijderd. hoe lang had je em, een paar uur ofzo?)
jewellus!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:15 schreef jakkop het volgende:
Die van de strokes? nee. die van maximo park? ja. maar die had je al niet meer.
Ik zie altijd die van MPquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef jakkop het volgende:
Ik snap er geen fuck vangister zag ik nog die van maximo park.
* jakkop heeft een idee
* jakkop checkt lieneliens fobo
M'n idee klopt.![]()
Op fobo zie je de andere.
straaaange things happen around this town.
Ja, ik wil ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
vanavond Riot Festival! Good ShoesLightspeed Champion
LO-FI-FNK
HOMEWORK
Feest!
Hé, een medeganger!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
vanavond Riot Festival! Good ShoesLightspeed Champion
LO-FI-FNK
HOMEWORK
Feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |