abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:28:21 #176
177242 Irien
Innit though
pi_55764650
Soulwax was zooooo vet gisteren!!! Hoogtepuntjes met de band: Justice, The Gossip, Kylie... LCD... Soulwax is playing at my house, my house! Die drummer was heerlijk Dj set: Human League Old Dirty Bastard, oude Daft Punk... Superavond

[ Bericht 4% gewijzigd door Irien op 04-01-2008 10:15:20 ]
Between the click of the light and the start of the dream
pi_55764879
Ik kreeg ineens een déjà-vu bij jouw laatste zin, Irien

Maar ik ben jaloers, grr.
  Moderator vrijdag 4 januari 2008 @ 15:26:13 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55772995
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Irien het volgende:
Soulwax was zooooo vet gisteren!!! Hoogtepuntjes met de band: Justice, The Gossip, Kylie... LCD... Soulwax is playing at my house, my house! Die drummer was heerlijk Dj set: Human League Old Dirty Bastard, oude Daft Punk... Superavond
Helemaal mee eens "Soulwax is playing at my house" was echt vet inderdaad Jammer dat ze Klaxons en Sugababes niet deden maar je kunt niet alles hebben Hoe vet is het dat ze dit gewoon live met band doen

En 2 many dj's was ook echt tof Allemaal oude nummers
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_55773219
Overmorgen alweer The Enemy in Melkweg oude zaal

Heb er zin in!
pi_55774736
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde ook 12 januari, leek me echt tof. Maar dan ben ik jarig...
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:40 schreef frame-saw het volgende:
Ik kreeg ineens een déjà-vu bij jouw laatste eerste zin, Irien frame-saw
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55776141
Guuuuuys wat een onduidelijkheid. Wat ik net zei dat het niet 18+ is, is niet waar.

Voor de zekerheid stuurde ik nog een mailtje terug, en toen bleek inderdaad dat die vrouw van paradiso een foutje had gemaakt. Ze dacht dat het om soulwax ging.

Maargoed, niet getreurd. Ik mocht de 2 gastenlijstplekjes overdragen aan iemand anders, en ter compensatie een ander (niet-uitverkocht) concert uitkiezen. Dus nu ga ik naar los campesinos
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55780648
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:45 schreef jakkop het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ja ik dacht, had ik dat nou al gezegd of niet.

En wel gaaf dat je dan gewoon mocht wisselen
pi_55780866
ja zeer tof! M'n broer kan nu met z'n vriendin naar noodlanding, en ik naar los campesinos. (+1 dus)

ik geloof dat ze het niet zo leuk vond dat ze een foutje had gemaakt.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55780889
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:57 schreef jakkop het volgende:
ja zeer tof! M'n broer kan nu met z'n vriendin naar noodlanding, en ik naar los campesinos. (+1 dus)

ik geloof dat ze het niet zo leuk vond dat ze een foutje had gemaakt.

Ik dacht even dat je MaJo was (door je ava)
pi_55781101
Jaja, de avatars gaan hier lustig in de rondte.

(ik zie ook dat je "mijn" ava al weer hebt verwijderd. hoe lang had je em, een paar uur ofzo? )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55784767
Voor de dertigste keer (dus mogelijk déjà-vu): wie gaat er ook nog naar Riot morgen?

Ik ben iig tot het eind in de Melkweg te vinden (eerste trein gaat pas 7 uur ofzo)
pi_55789135
Soulwax was zóóóóó goed, en de 2ManyDJ's waren ook zóóóóó goed. Goede band en een fijne muziekmix. Details zijn al hierboven mij verteld. Het feestje ging ook tot diep in de nacht door, zoals verwacht. Was fijn dat toen het was afgelopen ik gelijk door naar mijn werk kon. Tóp !

Is er iemand naar de Melkweg geweest? Zo ja, hoe waren ze daar?
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben iig tot het eind in de Melkweg te vinden (eerste trein gaat pas 7 uur ofzo)
Herkenbaar .
pi_55789220
Ok, dan ook nog even een nuttige bijdrage over gisternacht :

Artikel in het NRC Handelsblad door Hester Carvalho.
quote:
Radio Soulwax pakt Paradiso in
Door Hester Carvalho

Concert Soulwax.
Gehoord: 3/1 Paradiso, Amsterdam.
Herhaling: 4/1 Melkweg, Amsterdam.

Licht vermoeid, alsof de gevolgen van Oudjaar nog niet helemaal verwerkt waren, maakte het Paradiso-publiek gisteravond zijn entree. Het was goed dat Soulwax een hele revue had meegenomen om de stemming op temperatuur te krijgen, voordat ze zelf na elf uur op het podium verschenen - als opmaat tot een dansnacht die tot vanochtend voortduurde.

Soulwax, de band van de Belgische broers Stephen en David Dewaele, heeft met flair de hoofdstad ingepakt: zoals vannacht in Paradiso, worden vanavond nogmaals in de Melkweg de verschillende kanten van het Soulwax-imperium gepresenteerd. Dat begint een veelkoppig beest te worden, waar de naam Radio Soulwax nog het best op van toepassing is: de Dewaele-broers zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot muzikale entrepreneurs, met behalve Soulwax ook alter ego’s als The Flying Dewaele Brothers, 2 Many Dj’s en Samantha Fu. De twee hebben een band, ze remixen, ze vonden de ‘mash up’ uit (versmelting van twee liedjes), ze presenteren nieuw talent, en zijn, bovenal, aanstekelijk als voormannen van hun dance parade.

Soulwax verscheen gisteravond als band op het podium: vier muzikanten in wit nachtclubkostuum met vlinderdas. Met links een hard meppende drummer en rechts twee bandleden die fanatiek op knoppen en toetsen drukten, duidelijk: hier wordt de techniek fysiek benaderd.

De band speelde een selectie van ‘remixen’, zoals onlangs verscheen op de cd Most Of The Remixes: nummers van muzikanten als LCD Soundsystem, The Gossip, Gorillaz en Justice worden verknipt en gehusseld, en opgeruwd met eigen elektronica en schor klinkende gitaarriffs. Zo ziet Kylie Minogue zich gereduceerd tot stotterend zangeresje in een stampende versie van haar Can’t Get You Out Of My Head en wordt Beth Ditto van The Gossip een disco-zangeres in het punky Standing In The Way Of Control. Soulwax’ techniek is verbluffend: hun remixen zijn ruimtelijk zonder glad te worden en stekelig zonder hun bedwelming te verliezen. Uiteindelijk gingen de vlinderdassen los, kreunden de keyboards en herschreef de band de geschiedenis: Daft Punk Is Playing At My House van LCD Soundsystem werd Soulwax Is Playing At My House.

pi_55789912
Wow, voor die ene gast rechts vooraan was het niet echt een Kodak-moment.
pi_55791327
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef jakkop het volgende:
Jaja, de avatars gaan hier lustig in de rondte.

(ik zie ook dat je "mijn" ava al weer hebt verwijderd. hoe lang had je em, een paar uur ofzo? )
Eh? Deze heb jij toch gemaakt?
pi_55791404
Die van de strokes? nee. die van maximo park? ja. maar die had je al niet meer.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55791598
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:15 schreef jakkop het volgende:
Die van de strokes? nee. die van maximo park? ja. maar die had je al niet meer.
jewellus!

Maar the strokes is mn webicon, en in die nieuwe lay out schijn je die te zien ipv m'n maximo parkding. Heb m'n ava al tijden niet meer aangepast, hoor
pi_55792107
Ik snap er geen fuck van gister zag ik nog die van maximo park.

* jakkop heeft een idee
* jakkop checkt lieneliens fobo

M'n idee klopt.
Op fobo zie je de andere.

straaaange things happen around this town.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_55792181
vanavond Riot Festival! Good Shoes Lightspeed Champion LO-FI-FNK HOMEWORK
Feest!
pi_55792424
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef jakkop het volgende:
Ik snap er geen fuck van gister zag ik nog die van maximo park.

* jakkop heeft een idee
* jakkop checkt lieneliens fobo

M'n idee klopt.
Op fobo zie je de andere.

straaaange things happen around this town.
Ik zie altijd die van MP
pi_55792435
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
Feest!
Ja, ik wil ook.
pi_55792512
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
Feest!
Hé, een medeganger!

Heb er echt zin in maar ben strontverkouden en heb nu al geen stem meer
pi_55792958
Good Shoes word écht heel leuk denk ik.
pi_55793101
Ik vermoed ook zoiets, wilde ze eerst eigenlijk ook al bij The Rakes zien maar toen was ik nog niet zo'n fervent concert-ganger.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:49:25 #200
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55793133
Blergh, ik ben ook echt kapot.
Kuttige snotneus, kuttige fietsen die gestolen worden, kuttige katers, kuttige regen, kuttige belastingdienst die me 170 euro wil aannaaien, kuttige hond die je bij het opstaan heel lief een deurmat met kots toont, kuttige mtb die je in een modderplas laat vallen en om het nog helemaal compleet te maken is m'n mp3-spelert kaput gegaan

M'n leven, wat doen ze
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')