oja, ierland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Yup
En Lieke zit dan volgens mij in Ierland ofzo
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef jakkop het volgende:
Oja, los campesinos in paradiso ook aanwezig.
meer?
Bij Justice liep ik gewoon doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:25 schreef jakkop het volgende:
Woee, ik ga ook naar Noodlanding electro special 12 januari. kaartjes gewonnen bij 3voor12
ik las net de nieuwsbrief maar had het geeneens gezien, mn broer belde me opeens.
fuck, ik zie net op paradiso-site dat t 18+ is.of doen ze daar niet zo moeilijk over als je op gastenlijst staat?
Ze stempelen niets af bij paradisoquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Ja, dat abo was verdomme wel 1 biertjequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze stempelen niets af bij paradiso
Kaartjes van concerten scannen ze, noodlandingkaartje scheuren ze af dacht ik. Maar met je lidmaatschap doen ze niet hoor. Misschien kijken ze er alleen eventjes naar.
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat Let's Dance To JD dé hit van Serious Request is nu, net als Fratellis vorig jaar
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio uit laten staan. Dan heb je verder weinig last van de dooddraaifactor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.
Ik kan me nog herinneren dat er van Chelsea Dagger binnen no time ook een skihutversie bestond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als bepaalde bandjes bekend worden bij het 'normale' publiek zeg maar.
Niet zozeer dat ze het kennen, maar meer dat je dat je dan bij optredens ook al die figuren krijgt die "wel even gaan kijken"
Sowieso vind ik het origineel van Valerie stukken beter, maar ik vind Mark Ronson dan ook een 'one-trick-pony'. Maar ehh...wat had je dan verwacht met The Wombats? Dit gebeurd met alle temporele muziek. The Wombats is ook allang geen underground-bandje meer. Dat 3FM het pas sinds een paar maanden draait, betekend niet dat het in Engeland al niet doodgehypt is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Ze zaten te twijfelen tussen die en deze, maar ik vind The Wombats veel leuker als underground-bandje een beetje, al is ie ook wel bekender door MTV. En Amy Winehouse kent iedereen inmiddels wel.
Vorig jaar was ik Fratellis ook wel zat, te vaak gehoord. Straks gebeurt het ook met The Wombats, en Amy Winehouse vind ik toch al ruk (Valerie kan ik dan wel weer waarderen).
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de muziek dringt toch vaak wel door. Bij optredens, in reclamespotjes, uit de radio bij andere mensen, wanneer je rustig de Serious Request probeert te volgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio uit laten staan. Dan heb je verder weinig last van de dooddraaifactor.
Die gaat m'n archief in inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De komende maanden ontdekt Nederland het, al dan niet door 3FM. De maanden daarna staan ze in de kleinere popzalen, dan hebben ze hun tweede binnenlande radio-hit, daarna staan ze op alle festivals, ze brengen hun tweede album uit wat flopt, en dan is iedereen ze weer vergeten. Laatste twee opties moeten nog blijken, natuurlijk.
Gewoon naar de Vlaamse luisteren/kijken. Grappiger, de mensen hebben meer smaak en leukere gasten in het huis, zoals The Van Jets gister.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
Wel beetje jammer dat Let's Dance To JD dé hit van Serious Request is nu, net als Fratellis vorig jaar
Belgen (Vlamingen, that is) hebben sowieso meer smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef JelleS het volgende:
[..]
Gewoon naar de Vlaamse luisteren/kijken. Grappiger, de mensen hebben meer smaak en leukere gasten in het huis, zoals The Van Jets gister.
En ook meer fatsoen bij optredens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Belgen (Vlamingen, that is) hebben sowieso meer smaak
Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Hun officiële Europese debuut schoot nog geen maand geleden naar de eerste plek van de Britse albumlijsten, dus dat "gepasseerd station" is een beetje overdreven. Eerder dat ze nu eindelijk hun momentum hebben om weten te zetten in daadwerkelijke verkoopcijfers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
Al sinds begin 2006 stonden ze in al die Britse standaard-Britpop-blaadjes, en hadden ze uitverkochte zalen. In de UK zijn ze alweer een gepassioneerd station. Die zijn weer bezig met de volgende hypes. Nou, laat me raden. Binnen 3 maanden worden Joe Lean & The Ling Long uitgekozen tot de nieuwe Beatles. 3 maanden later The Courteeners zeker?
Ja, haha. Het was ook lichtelijk ironisch bedoeld, om aan te geven hoe snel het in Engeland met die bandjes gaat. Ik weet inderdaad niet exact welke zalen ze wanneer uitverkochten enzo, maar ik doelde op het standaard promo-praatje wat er over die bands verteld wordt. Ik doel ook niet specifiek op die Wombats, misschien maken ze het helemaal waar op hun tweede album.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Hun officiële Europese debuut schoot nog geen maand geleden naar de eerste plek van de Britse albumlijsten, dus dat "gepasseerd station" is een beetje overdreven. Eerder dat ze nu eindelijk hun momentum hebben om weten te zetten in daadwerkelijke verkoopcijfers. [..]
quote:Op zondag 23 december 2007 05:27 schreef -skippybal- het volgende:
War een tekstken aallemaal. Doe 's normaal....
Pixies op de cd spedledr geniaal
Agreequote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef jakkop het volgende:
[..]
Uuuh...skippy?![]()
Misschien een goed idee als jij eens van de fles afblijft.
Je moest zeker staan? Ja dan vind ik Spinvis ook niet tof.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week naar Spinvis in Tivoli geweest; dramatisch slecht concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |