oja, ierland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Yup
En Lieke zit dan volgens mij in Ierland ofzo
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef jakkop het volgende:
Oja, los campesinos in paradiso ook aanwezig.
meer?
Bij Justice liep ik gewoon doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:25 schreef jakkop het volgende:
Woee, ik ga ook naar Noodlanding electro special 12 januari. kaartjes gewonnen bij 3voor12
ik las net de nieuwsbrief maar had het geeneens gezien, mn broer belde me opeens.
fuck, ik zie net op paradiso-site dat t 18+ is.of doen ze daar niet zo moeilijk over als je op gastenlijst staat?
Ze stempelen niets af bij paradisoquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Ja, dat abo was verdomme wel 1 biertjequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze stempelen niets af bij paradiso
Kaartjes van concerten scannen ze, noodlandingkaartje scheuren ze af dacht ik. Maar met je lidmaatschap doen ze niet hoor. Misschien kijken ze er alleen eventjes naar.
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat Let's Dance To JD dé hit van Serious Request is nu, net als Fratellis vorig jaar
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio uit laten staan. Dan heb je verder weinig last van de dooddraaifactor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |