Ja maar nu staat het er welquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:30 schreef Aisumasen het volgende:
Ten eerste staat dat nog niet zo lang op de Paradiso-site.Ten tweede spelen ze de remixes wel degelijk live, als band (Soulwax).
Gelukkig ga ik niet, veels te gecompliceerd dit allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
trouwens. Zeer indie remixes ook
Dat staat inderdaad dus nog maar net op de site, wijsneusquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
Jongens check anders gewoon even de site van Paradiso
Om 23.00 is Soulwax - the most of Remixes hun onlangs verschenen album met mixes van onder andere Justice, the Gossip en Klaxons. Dan om 1 uur is 2 many dj´s. Dus 2 voor de prijs van 1, maar 2 dj optredens en dus niet de band Soulwax. Zo duidelijk
Jaaa ik aanbid ze! Net als LCD Soundsystem zelf trouwensquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
Dat is juist het gave, dat kunnen ze heel vet. met samples, live drum, bas, toetsen etc... echt de moeite waard... En daarna gewoon 2manyDJ's, lijkt me duidelijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal nergens voor nodig? Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik word steeds enthousiaster
Ik wist niet eens waar ik kaartjes voor had gekocht blijkbaar!
Balenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef jakkop het volgende:
ik ga toch naar DIOY?Y + Goose
kreeg mailtje dat het niet 18+ is.
Ik denk dat ik 10 april maar vrij ga houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
Patrick Watson komt weer in Paradiso!
Evenals Hot Chip en Trentemøller. Die eerste boeit me niets maar uit die laatste twee zal ik moeten kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |