quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef frame-saw het volgende:
Eén uur slaap is ook niet alles, duik dus maar mijn (lucht)bed in. Wil eigenlijk een pakje sigaretten halen maar ik ben gestopt grr. En ik ga het volhouden ook, puh.
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Leuk van het leuke feestje ook.
Heb nu al een pakje gekocht, te erg. Nog niets ervan gerookt ook, om naar te kijken.
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.
teveel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.
Is 2ManyDj's indie?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je hebt Soulwa, Soulwax en 2ManyDj'sDe één speelt live rock, de ander live electro en weer een andere draait plaatjes.
Morgen is er ook geen Noodlanding, dus zou best kunnen allemaal. Misschien nog wat gast-DJ's ofzo?
Jaquote:
Dat is de hoofdreden dat ik kaarten heb gekochtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef Mr.Brightside het volgende:
Voor de mensen die morgen naar Soulwax gaan. Ik snap niet helemaal hoe de avond in elkaar zit..
Een vriendin van me heeft naar paradiso gebeld en die vertelde dat eerst Soulwax gaat spelen vanaf 9 uur en dat daarna 2 many DJ's tot een uur of vier doorgaan.
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn voor die 18 euro.
Dus heeft iemand nog aanvullende informatie?
quote:Op donderdag 3 en vrijdag 4 januari treedt de Belgische formatie Soulwax op in Paradiso en Melkweg. Het is voor het eerst dat een groep daags na elkaar in beide Amsterdamse podia optreedt. De optredens hebben de titel ‘Radio Soulwax presents Soulwax the Remixes - live, 2ManyDJs & guests’ en staan in het teken van het recent uitgekomen album ‘The Remixes’ met, zoals de naam al zegt, bewerkingen van nummers van andere artiesten. Tijdens deze unieke serie concerten zal de Belgische formatie deze dansbare remixes van o.a. Gossip, Kylie Minogue, LCD Soundsystem en Justice live spelen. [..]
Ook live wisten de allround muzikanten hun ‘night versions’ bijzonder sterk neer te zetten. Dit succes is mede aanleiding om ook de remixes, die ze door de jaren heen gemaakt hebben en die nu verzameld worden op het nieuwe album, live gestalte te geven. Dit doen ze via het platform ‘Radio Soulwax’, wat concreet inhoudt dat er gastmuzikanten mee zullen doen en de heren Dewaele niet alleen in hun rol van bandlid te zien zijn, maar ook als het dj-duo 2ManyDJs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |