Jep, waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef jakkop het volgende:
je woont toch in zwolle of die kant op?
want dan kom je zometeen ongeveer langs mijn huis racen.![]()
(als je met de trein gaat tenminste)
2 maandenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef MaJo het volgende:Ik voel met je mee Skippy, bij mij blijkt mijn fiets ook gejat te zijn. Paar weken geleden verwijderd door de gemeente en vandaag op het fietsendepot bleek ie daar niet te staan
Kom er dus na 2 maanden achter dat mijn fiets gejat is
En nu heb ik ook nog eens toegezegd om mee te gaan sporten vanmiddag en moet ik nu een tentamen leren. Meh
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef jakkop het volgende:
Laten we met z'n allen gaan huilen en in de polsen zagen.
ik ben ziek
ik heb tentamenweek
het is kutweer
Ik ga niet via Utrecht, maar ik neem aan nog voor Amersfoort?quote:
Ik ben ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef AMDB het volgende:
Ben ik de enige die zich hartstikke goed voelt?
Ik zit er over te denken om naar ze te gaan in P3. Het is een zaal van 300 man, het is dichtbij en het kost 10 euro. Ik denk dat ik wel gaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef JeroenV het volgende:
Het nieuwe album van Voicst staat op de Luisterpaal
Heb je door dat je laatste zin van geen kanten klopt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef frame-saw het volgende:
Dacht ik al, ligt wel ongeveer in het midden
Huisgenoot van me woont daar eigenlijk ook, ze heet Nynke..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha!
Maar echt, er gaat zo veel mis bij de post... Pakketjes worden opengescheurd en niet dicht gemaakt verder gestuurd, LP's worden dubbelgevouwen, TicketService-tickets enveloppen ontvang ik opengescheurd en besnuffeld...
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Blergh, ik ben ook echt kapot.
Kuttige snotneus, kuttige fietsen die gestolen worden, kuttige katers, kuttige regen, kuttige belastingdienst die me 170 euro wil aannaaien, kuttige hond die je bij het opstaan heel lief een deurmat met kots toont, kuttige mtb die je in een modderplas laat vallen en om het nog helemaal compleet te maken is m'n mp3-spelert kaput gegaan
M'n leven, wat doen ze
ah, dat was dus 'tot het bittere eind'?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)![]()
Zeg, jij gaat naar mijn 2e huis en nodigt mij niet eens uit?quote:Vrijdag bandjeswedstrijd in Paradiso, misschien leuk voor sommigen van jullie om te gaan kijken? Ik ga in ieder geval eens bekijken wat de band van mijn huisgenoot ervan bakt. Ik vrees helaas dat het voor mij allemaal wat te ruig gaat wezen. Oordoppen hollee!
Heb ik je niet uitgenodigd? Echt niet? Dat is ernstig! Bij dezequote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, dat was dus 'tot het bittere eind'?
[..]
Zeg, jij gaat naar mijn 2e huis en nodigt mij niet eens uit?
Er zijn ook tickets te winnen voor die bandjeswedstrijd, voor degenen die de ticketprijs te hoog vinden. Onderstaande is tevens een interview met de band waar Lieke het over heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
Vrijdag bandjeswedstrijd in Paradiso, misschien leuk voor sommigen van jullie om te gaan kijken? Ik ga in ieder geval eens bekijken wat de band van mijn huisgenoot ervan bakt. Ik vrees helaas dat het voor mij allemaal wat te ruig gaat wezen. Oordoppen hollee!
Kan dat ding zingen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Heb ik je niet uitgenodigd? Echt niet? Dat is ernstig! Bij dezeHoewel ik betwijfel dat je je vrijwillig gaat blootstellen aan een dusdanig grote dosis engheid (wel de kans om die pluizige dronken tor als leadzanger gade te slaan, geloof me het geeft een hele nieuwe dimensie aan zijn persoonlijkheid), zijt gij wellekomen.
Ook nog jaquote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)![]()
Creative heeft mooie Zen'squote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook nog jaMaar zo koud was het niet, en ik had gezelschap gevonden in de vorm van een stonede Schot
En iemand nog een tip voor een mp3-speler? Geen iPod, want die zijn poep.
Hmm ja, die dingen gaan alleen best vaak kapot. Tenminste, dat ik hoor ik van anderen.quote:
Toen ik eind 2003 een 3de generatie 40 GB iPod kocht, kreeg ik na 2 jaar volop gebruik problemen met mijn batterij. Hij kon nog maar één uur mee. Toen heb ik voor een tientje een nieuwe batterij gekocht en die in mijn iPod geplaatst. Kon-ie weer 20 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef JelleS het volgende:
Gewoon een iPod bij de v&d, levenslange garantie. Ideaal, want het enige probleem is dat ze zo vaak kapot gaan. [..]
Zie je wel dat je een taalpurist bent.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan dat ding zingen dan?
Oh, en al ga je een tijd naar Ierland, leer je oud Nederlansche naamvallen
Ik verwacht ze eigenlijk ook nog wel een beetje in Amsterdam.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef SnowCockroach het volgende:
Zouden The Rifles nog in de Effenaar gaan spelen? In april staan ze wel in de Patronaat, Vera en Doornroosje..
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een taalpurist bent.Wat klopte er niet volgens jou?
Ja, mijn mooie zen is mooi kapotquote:
Ik zou zeggen, dat als er meer in de planning had gestaan dat al wel was aangekondigd. Maar echt...wel naar The Wombats en Panic At The Disco! gaan en niet naar The Rifles....dat is schandaligquote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef SnowCockroach het volgende:
Zouden The Rifles nog in de Effenaar gaan spelen? In april staan ze wel in de Patronaat, Vera en Doornroosje..
Ja, ik ben heel erg lovend over ze. Live én op plaat. Mijn favoriete album van 2006.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik verwacht ze eigenlijk ook nog wel een beetje in Amsterdam.
Ik twijfel nog of ik ga, Patronaat in mijn geval dan. Denk dat ik even wat nieuw materiaal afwacht. Of is iemand hier heel erg lovend over ze live?
Bij The Wombats werd ook pas later aangekondigd dat ze in de Effenaar zouden staan, dus het kan nog wel. Panic! at the Disco (quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dat als er meer in de planning had gestaan dat al wel was aangekondigd. Maar echt...wel naar The Wombats en Panic At The Disco! gaan en niet naar The Rifles....dat is schandalig. Prioriteiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |