Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Goover het volgende:
Net mijn eerste gitaarles gehad, is slecht zijn ook indie?
Kaiser Chiefs beste live act?!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Festivalinfo heeft een toffe award dinges met leuke prijzen (kaarten en zulks).
Mijn invulling:
[..]
C'est ca
Weet je hoe gaaf optreden op Szigetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beste live act?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus.
Dat maakt heel niet uit, ze zijn gewoon de beste live act van afgelopen jaarquote:
Ja, en die heb ik eigenlijk best wel nodig ivm het maken van diverse tentamens en het lenen van diverse boeken in de mediatheek ivm die tentamensquote:Ik heb jouw collegekaart nog!
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet je hoe gaaf optreden op Sziget
-EDIT- Oh wacht, ik dacjt dat het Kaizers Orchestra was![]()
Wacht maar tot je vingertoppen pijn gaan doen, dát is leukquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Goover het volgende:
Net mijn eerste gitaarles gehad, is slecht zijn ook indie?
Die lees ik nooitquote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht nog, een knipogende PI moet voldoende zijn om duidelijk te maken dat ik dit niet meende.
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:31 schreef -skippybal- het volgende:
Net voor het eerst de nieuwe van Voicst gehoord. Flinke domper moet ik zeggen.
Komt nogal uhm, Hives-achtig over. Nog geen eens 40 minuten aan muziek hebben en het tóch voor elkaar krijgen om meer dan de helft te laten klinken als opvullertjes
Aan de andere kant, ik heb het natuurlijk pas één keer kunnen beluisteren
Hiiiiiiii.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
In m'n eentje zou ik echt niet erg vinden denk ik, bij AM in HMH heb ik de mensen waarmee ik ging (waarvan er hier ook een paar zitten) tijdens het concert ook helemaal niet gezien. + als arme sloeber ¤30 voor een beter concert over. Maar dat mag ik dus niet.
![]()
Ik zal het doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?
Deze plaat is namelijk zo, fakking, briljant, en ik gun het jullie ook allemaal er zo opgewonden en blij van te worden als ik... Echt... The Hives heeft hier echt niks mee te maken....
(Sorry, ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over deze plaat)
Ben niet zo laaiend enthousiast als jij, maar vind het ook een erg fijn album! Baal echt dat ik ze niet live kan zien voor ik ga, zijn erg tof altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?
Deze plaat is namelijk zo, fakking, briljant, en ik gun het jullie ook allemaal er zo opgewonden en blij van te worden als ik... Echt... The Hives heeft hier echt niks mee te maken....
(Sorry, ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over deze plaat)
Ze komen 25 januari in Roosje. Dat ga je niet meer redden voor je gaat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ben niet zo laaiend enthousiast als jij, maar vind het ook een erg fijn album! Baal echt dat ik ze niet live kan zien voor ik ga, zijn erg tof altijd.
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:53 schreef Love Mae King het volgende:
Grappige GoogleAd in een indietopic:
Rolls Royce te huur
Laat uw dromen uitkomen, Rolls Royce te huur met chauffeur
www.rollsroycetehuur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |