Die heb ik ooit gemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:36 schreef blaaatkipje het volgende:
en toen was deel 9 dicht, hoe krijg ik die prachtige OP van socios hier?
ja dikke doeiquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gemaakt
Lexxx plakt'm er vast wel even in voor je.
Leuke foto trouwens
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:55 schreef Merson het volgende:
Rare foto, de Oldenhove staat (zo goed als) recht en de Achmeatoren staat scheef.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Leeuwarden leef je uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dikke doei
zet m maar in een wiki, net als andere STA topicsDAN wil ik hem er voor deze keer wel ff in plakken
fotos doen het niet in in de OP zit geen linkje naar de OPquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Leeuwarden leef je uit
heb'm al gefixed, er staat nog een 'afbeelding]' stukje achter .jpg wat er af moetquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fotos doen het niet in in de OP zit geen linkje naar de OP
Heb je mij gezien?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Eventjes, maar ik deed voornamenlijk de garderobe die avond..
Tút!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:23 schreef blaaatkipje het volgende:
ik zal nog eens kijken of ik voor oud&nieuw nog een foto kan maken van de nieuwstad.
hogere res. : http://xs122.xs.to/xs122/07522/2212leeuwarden.JPG
Haha... Dat klopt... Die bioscoop kan zijn deuren wel sluiten heb ik al wel gehoord... Gaat hard achteruit daar zonder mij...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar woon je nu dan jay? En ik hoef dus niet meer in de bioscoop op te letten of ik je zie
Oeh.. Spannend... Krijgt Friesland zijn eigen Roswell?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een hele grote vuurbal in de lucht (Cornjum) die langzaam richting het noorden wegvloog.. WTF? Iemand die hier meer van weet?
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:49 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat er gebeurd is bij het kruispunt Goutum-Zuiderburen? Stond er vol met politie en twee of drie auto's met lichte blikschade die al niet meer op de rijbaan stonden. Niet echt iets waar je met 4-5 politiemotors/auto's voor uit trekt lijkt me
Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambuquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bijquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
Ja, kloptquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?
Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
Wat een onzin. Je kunt niet overal rekening mee houden. Maak je niet te druk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.![]()
Wat Alexxx al zegt, je kunt niet overal rekening mee houden. Wat denk je van de bestuurder van die Saab en zijn kennissen, de mensen die achter/naast hem reden en de fietsers die mogelijk bij die kruising stonden? Ja, het is sneu en vervelend voor al die mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.![]()
De miro is gewoon maandag open hoor, net als veel anders supermarkten:quote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
Dan moet je het ook niet om 1 uur 's ochtends op zondag vragenquote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen!
en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig omquote:Op zondag 30 december 2007 16:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...![]()
Je hebt weinig gemist kan ik je vertellen...quote:Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
Volgens mij had men er weer eens geen geld voor de 'warme winternacht' over en heb de afgelopen dagen ook geen posters gezien met een aankondiging, dus lijkt me sterk dat er iets is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef blaaatkipje het volgende:
er is toch niks bij het FEC dit jaar?
Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
Formeel mogen ze sinds een paar jaar geen mensen meer na 01:00 binnenlaten (zelf ook al eens mot gehad met een barman daar toen we na even snacken rond half 2 weer binnengelaten werden door een aardige jongedamequote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef mordradead het volgende:
Warme winternacht ook niets over gezien nee... vorig jaar ben ik rond half 5 geweigerd bij de Wolweze geloof ik... of eerder, of laterben er dus nog nooit geweest
Wêr weunst nou dan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Marjooow het volgende:
Alweer dik een jaar weg uit LWD, (geboren en getogen in fryslan' maar mis het stiekem af en toe toch wel een beetje
Gelukkig is er dit topic dan in de moeilijke tijden![]()
Fire viel vorig jaar heel erg mee qua drukte... Noa en de doelesteeg hoef je idd niet te komen zo druk... Verder zijn er nog veel meer kleinere kroegjes open natuurlijk... genoeg keus iig...quote:Op zondag 30 december 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
oud en nieuw zijn alle disco's en kroegen zoo vol,vet kut is dat
quote:Op maandag 31 december 2007 04:50 schreef -Jay-20- het volgende:
En wat Wolweze betreft... Dan moet je eerst je geitenwollensokken weer opzoeken...Raar volkje daar over het algemeen...
Mwa.. waar ik woon niet.. maar de restquote:
Misschien is 'raar' inderdaad niet zo'n aardige benaming. Mensen die zich in een bepaalde vorm afzetten tegen de gevestigde maatschapij bedoel ik. Dat zijn vaak mensen met lang haar, kisten en een Marlyn Manson T-shirt. Niets mis mee als dat je ding is! Het kan er best gezellig zijn, ik ben er in het verleden vrij vaak geweest. Ik dacht overigens wel dat ze falliet waren...quote:
Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlenquote:
Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlen
wat je wel niet doet voor de liefde
Klinkt gaaf, ben benieuwd naar de fotosquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
De beste wensen voor dit jaar mede-Leeuwarders en alle andere lezers/posters!!
Dat het maar een mooi 2008 mag worden![]()
Gisteren was ik helemaal verliefd op het feit dat ik op 11 hoog woon, ivm de mist.
De mist hing tot een uur of 1 's nachts vanaf de grond tot een metertje of 20 a 30.. en daarboven woon ik!
Alle vuurwerk was te zien, boven de mist uit.. echt schitterend mooi!
Er zijn foto's/filmpjes gemaakt maar of die gelukt zijn weet ik nog niet, ze zullen in iedergeval niet zo mooi zijn als het was om met eigen ogen te zien!![]()
Ben nu nog even aan het bijkomen van het vele champagne en daarna moet het vast wel weer gaan.![]()
Foto's volgen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Parttime Leeuwarder meld zich
Woon er niet, werk er wel.
Jij ken ik!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Parttime Leeuwarder meld zich
Woon er niet, werk er wel.
Ik jij ook!quote:
Oja dat helpt dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwd![]()
En ik ken het hoor
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik jij ook! [ afbeelding ]
Alles goed kerel?
Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
In Limburg worden geen ambu's gebouwdquote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Oja dat helpt dan?![]()
Was ie hier gebouwd... dan moet ik me zorgen maken ?
Coolquote:Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
S'ochtends tussen 7:15 en 7:25, richting het industrieterrein, en s middags om 16:35 richting Marssum.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool![]()
Hoe laat kom je er langs, en waarin? En welke kant op?
Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
In wat voor auto? Dan let ik eens op, ik loop ook altijd rond die tijd over de kruising
ben ook niet van plan er in te gaan liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
[..]
In Limburg worden geen ambu's gebouwd
Hey ja!quote:
Zeker.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik jij ook! [ afbeelding ]
Alles goed kerel?
Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:quote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef Marjooow het volgende:
[..]
ben ook niet van plan er in te gaan liggen.
Lang niet gezien hierquote:
Jezus, vrouwenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:
[ afbeelding ](dronken tegen een standbeeldje op't hofplein aan gereden en gevlucht voor politie, de dwaas(/dwazin
).
[ afbeelding ]
Die's vanaf de A31 via de berm door verkeersborden en vijf auto's in Goutum heen gebutst
Doe de groeten aan Sas trouwens, zit die nog steeds in Nijmegen en omstreken?
Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverleningquote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!
Paladijn doet iets in de ongevallendienstverlening?
Ah, okquote:Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverlening
Niet meer dusquote:Op zondag 6 januari 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.
[ afbeelding ]
Nou ja, rood onder de laag drek...
en altijd een Fryslân muts (zie fobo) op in de auto uiteraard
Nee, ik heb er alleen gewoonte van gemaakt af en toe eens de 112sites uit de regio te bekijken. Meer om mezelf een spiegel voor te houden wat er kan gebeuren als je als gemiddelde Nederlander door het verkeer heen raastquote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!
Paladijn doet iets in de ongevallendienstverlening?
* confused.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb er 'gelukkig' slechts een keer indirect opgestaan en moest het zelfs een dag later via 112fryslan vernemen omdat de petten dit compleet ontschoten was (waarna het nog drie uur en mijn aanwezigheid op het bureau kostte om het proces verbaal boven water te toveren...)
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.quote:
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen moet goed opletten op de nieuwe bustijden. In de ochtendspits rijden er een aantal door naar de bouhof, maar lang niet alle bussen doen dat
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.
Resultaat:
[afbeelding]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten [afbeelding]
Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.
Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
Zal ook wel wat te maken hebben met de kenniscampus die daar eindelijk komt. Alle studenten die voorheen vanaf het station naar de tesselschadestraat konden lopen moeten straks ook met het OV richting de Rengerslaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
Je hebt je er meer in verdiept dan mijquote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
Precies, kan de actie van de agent ook wel begrijpen. Ventje denkt nu wel 10x na voor ie weer zoiets doetquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.
Resultaat:
[ afbeelding ]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten
Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.
Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Tya, heel goed weekend gehad en dan met zo'n domper thuiskomen. Vervolgens een paar dagen flink balen en dan zet je je eroverheen. Drie dagen erna mijn tweede roadster afgehaald waar ik nog steeds van geniet op zowel het circuit (waar die voor bedoeld was) als op de vele fraaie landweggetjes hier in het noorden. Bovendien kun je je er wel kwaad over blijven maken, maar het heeft toch geen zin. Het is alleen hopen dat dit tuig, net zoals de mensen die telefooncellen en bushokjes opblazen, zichzelf een keer tegenkomt. Zonder bewijs/getuigen gebeurd er toch niets mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.
Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
Zat, heb ook op de RUG en UT gezetenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerdquote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Lucky bastardquote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
Emmakade/Kanaalweg en het CCF kantoor zijn ook leuk op de fietsquote:Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdtquote:
In geen maanden zo genoten als gisteravondquote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
Absoluut!quote:
Inderdaad, op station ook. Gewoon goed op kledenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Ik ookquote:
Ik snap waarom, hij klonk ook vet verrotquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdtHopelijk vanavond een andere leenauto...
![]()
Enik kom heul niet op 112frysl^an, ik was al weer thuis voor er een fotograaf bij kon komenEn ookgene pliesie of wat danookbijgeweest.
Idem dito.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
In geen maanden zo genoten als gisteravond![]()
Zoals ik al zeiquote:
Dank je, jij niet minderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
je bent goed met je handen =D
I know, er nog over gedroomd?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jij niet minder![]()
Op naar huis
Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast welquote:
Ik onthoud m;n dromen ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast wel
En jij?
Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?quote:
Ja, sorryquote:
Dude, die fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
in Dangel haar FoBo sta ik op de foto, das op zich best een hint [afbeelding]
haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?
Ooooooooooooooh dat ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoe![]()
quote:
Goed idee. Zal je lerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik mezelf anders ff een note geven?
Nee die is fakequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Bedoelde die met die trein [ afbeelding ]
Heb je die ook in groot formaat?
En volgende keer in de lengte snijden, veel effectiever [ afbeelding ]
Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh dat ja!![]()
Mja, ik ben een hyprocriete lul![]()
Zal ik mezelf anders ff een note geven?
Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?
ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen notequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!
Troost je, ik geef voornamelijk positieve notesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen note
Ik mag niet lekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Over notes gesproken, alex ? ;p
Ik heb Hoitsma, daar ben ik al bij sinds ik voor het eerst naar de tandarts ben geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef justmattie het volgende:
weet iemand nog een goeie tandarts in leeuwarden?
dat ben ik! Wie heeft vandaag die auto midden in de stad gezien? Dakgrind ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef Merson het volgende:
Edwinuss.
Ik moest leitsje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:11 schreef Dangel het volgende:
It reint bargehinnen!
Ik heb nog een brokstukje van zo'n plaat op mijn bureau liggen. Mag jij raden in welk gebouw ik werk.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Achmeatoren is eng met harde wind, die granieten platen vielen destijds precies op de route waar ik normaal langsfietste naar de NHL
Sterker nog: ze konden pas rond half twaalf gaan blussen, omdat er problemen met de waterdruk waren. Ging er heftig aan toe, heb nog even staan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Om kwart over 11 hadden ze al een deel van dat krantenartikeltje online staan, dat terwijl de boel nog lang niet geblust was!
Achterlijke idioot. Als je over het Drachtsterplein rijd MOET je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
lees eens beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het was niet bij het Drachtsterplein, maar bij de kruising waar je Zuiderburen in/ uit kunt rijden.
Dank je, verheven internetridder en Drachtsterpleindeskundige.quote:
En waar komt deze VERPLICHTING vandaan?quote:Als je over het Drachtsterplein rijd MOET
Ik begrijp uit jouw relaas dat jij iemand bent die zodra er bijvoorbeeld een vrachtwagen of een ander zichtontnemend iets op het Drachtsterplein bemerkt er van 35+ bij groen licht (!) vol in de ankers gaat om 'voorzichtig' met 10 km/u het laatste stukje Drachtsterplein over te kruipen 'omdat je geen achterlijke idioot bent'? Voorrang krijg je, je hebt het niet. Al helemaal als je met alarmsignalen onderweg bent naar een oproep en door het nemen van voorrang niet of veel later aankomt. Daar wordt niemand beter van.quote:je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.
Zeurkous, 't valt best meequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
t reint wer bargehinnen ja.
I guessquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef justmattie het volgende:
17:51:05 17-01-08 2 I AMBU A1 Archipelweg LEEUWARDEN
801171751050320502 0320502 CPA Friesland ( Ambu 21-13 Leeuwarden )
die??
neuh, via zon website waar tegenwoordig iedereen op kijktquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I guess
Waar heb je die weg trouwens? Of heb je zo'n receivergeval waar de mensen die vroeger een bakkie hadden (zoals mijn rijinstructeur) tegenwoordig mee rondlopen?
Moet je even Hendrik ten Hoeve bellen. Die weet er genoeg op te noemenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als alles volgens planning loopt woon ik over een goed half jaar ook in Ljouwert. Binnenkort met vriendin lief eens een weekendje de stad en omgeving verkennen. Wat zijn de echte Leeuwardense hotspots die we niet mogen missen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een half uur nagedacht over mooie plekken in Leeuwarden, maar eigenlijk is alles gewoon kut
Vriendin gaat studeren aan de Hoge Hotelschoolquote:Op zondag 20 januari 2008 19:12 schreef blaaatkipje het volgende:
En wat moet je in heeeeeeeeemelsnaam in Leeuwarden?
Oh god, sterkte! Is het dan misschien niet een beter idee een andere vriendin te zoeken?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Vriendin gaat studeren aan de Hoge HotelschoolEn Ermelo-Leeuwarden elke dag met de trein wordt niks
hmm nee niet ideaal, en wat ga jij doen in Leeuwarden dan? Weet niet wat jullie in dat weekend willen doen maar je kunt vast wel een leuk middagje winkelen hier en beetje de oldehove enzo bekijken en door de stad slenterenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Vriendin gaat studeren aan de Hoge HotelschoolEn Ermelo-Leeuwarden elke dag met de trein wordt niks
Ondersteunenquote:Op zondag 20 januari 2008 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
hmm nee niet ideaal, en wat ga jij doen in Leeuwarden dan?
Is het ook, alleen moeten Leeuwarders altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En ik maar denken dat Leeuwarden zo'n leuke stad was!
Das al een grote vooruitgang ten opzichte van Harderwijkquote:Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Het centrum is prima te doen qua winkelen en je kan er leuk op stap..
goed dat je dat erbij zegt, want alexxxx woont hier geeneensquote:Op zondag 20 januari 2008 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zoals je merkt hebben Leeuwarders en de mensen die rond de stad wonen niet zo'n hoge dunk van de stad. Hoe zou dat nou komen
Ik woon dichter bij het centrum dan mensen die in zuiderburen wonenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
goed dat je dat erbij zegt, want alexxxx woont hier geeneens
Ik denk dat als je uit harderwijk/ermelo ed. komt Leeuwarden best te doen is hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Das al een grote vooruitgang ten opzichte van HarderwijkBest een leuk stadje, maar met een boel dingen is het 't gewoon net niet. Het is een stad, maar op een aantal punten is het een dorp.
Ben laatst al met d'r op een open dag geweest van de CHN, en hebben we 't centrum een beetje doorgeslenterd. Was er lekker rustig, hou ik wel van
Als je met een Leeuwarder spreekt kun je nog wel eens het besef krijgen dat je geen flauw idee hebt waar de stedeling over praat. Een eenvoudig "Hoe maakt u het?" wordt in Leeuwarden geregeld als volgt, of in variaties hierop, geformuleerd: ''Ouwe Sûplap! Hoe gaat ut met dei? Hest nog nog wat metmaakt?". Trek je er niets van aan, antwoord iets als "Ut het noait wat weest, en ut sal noait wat wurde". De Leeuwarder zal waarschijnlijk afdruipen in de veronderstelling een mooie conversatie te hebben gevoerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
als je van plan bent weinig buiten de stad te komen niet, die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek.
Dat zijn toch de dorpen eromheen?quote:Mocht je ook wel eens in de doprne er omheen komen, of bijvoorbeeld drachten of heerenveen, wel.
zo waarquote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef Mof het volgende:
[..]
Als je met een Leeuwarder spreekt kun je nog wel eens het besef krijgen dat je geen flauw idee hebt waar de stedeling over praat. Een eenvoudig "Hoe maakt u het?" wordt in Leeuwarden geregeld als volgt, of in variaties hierop, geformuleerd: ''Ouwe Sûplap! Hoe gaat ut met dei? Hest nog nog wat metmaakt?". Trek je er niets van aan, antwoord iets als "Ut het noait wat weest, en ut sal noait wat wurde". De Leeuwarder zal waarschijnlijk afdruipen in de veronderstelling een mooie conversatie te hebben gevoerd.
Nee dat snap je dan ook weer niet. Als alles zo klote is, dan vertrek je tochquote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo waar
En alles is kut in Leeuwarden heEen echte Leeuwarder vidn alles kut, maar zal nooit uit zn stad verhuizen....
Zal rond die tijd zeker eens informeren daar, als het tijdsmatig gaat lukken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dat denk ik wel hoor. Verder gaan er over niet al te lange tijd wat kantoren in de regio dicht, wat werk oplevert voor de sorteerders op de Celciusweg en Pallasweg. Echter hoop ik dat dat nog wel even duurt, omdat werken in een 'kleiner' team best wel leuk is
Nahquote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
als je van plan bent weinig buiten de stad te komen niet, die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek. Mocht je ook wel eens in de doprne er omheen komen, of bijvoorbeeld drachten of heerenveen, wel.
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nah![]()
Valt wel wat mee toch? Ben geboren "Liwadder" maar ik spreek volgens mij gewoon ABN.
En ja, ik voel me aangesproken
Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigensquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:
[..]
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Het idee achter het gebouw was goed, de uitvoering minder. Maar dat is ook iets typisch Leeuwardersquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
kutgebouwheb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
Zit er vlakbij, en niks van meegekregenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Zonde.
De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.
Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.
Dat verzin je toch niet [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.
Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?
Naja, het is ook niet zo dat de mensen alleen tijdens kantooruren de boel aan gort rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
Liwwaders mut een verplicht vak op skool wurde, en dat fries maar skrappequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:
[..]
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
Emo? Dat is weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uitDoet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in gaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?![]()
Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
Bekijk de vijftal clips op youtube eensquote:
Mja, dat ik op het cambuurplein ga parkeren staat al vast, ga ook niet in mn eentje in de stad eten natuurljk he?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in gaAls je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.
Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?
Paddyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet ook in elk deel weer vertellen dat ik een hekel heb aan die Ierse pub in Leeuwarden he?Leuke tent, maar die paardenbek die er serveert moet ik niet
Je hebt een aantal, maar moet je echt eens heen! Ik ga altijd naar die in LWD en is echtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
El Pacho? Dat is toch in Dearsum? (of iig richting Sneek?)
Tsja ik snap die Alexxxx ook niet hoor met zn gezeur over de paardebek die er volgens mij al lang niet meer werktquote:
Nee haw winkele.quote:
Probeer het Bolle Huske eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok
En een vriendin meenemen naar een shoarmatentDat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar
Gaat niet om het waar, gaat om het hoe en waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok [afbeelding]
En een vriendin meenemen naar een shoarmatent [afbeelding] Dat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar [afbeelding]
Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
We zien wel morgenIedereen roept wat anders
Waar hebben ze de beste schnitzels?
fan isquote:
Wat is dat voor onzinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
maar schnitzels bij een snakcbar begin ik niet aan
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.
Goed idee!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef mordradead het volgende:
Bolle Huske heeft alleen zo'n irritante vent die er staat, althans dat is mijn herinnering erbijIk ga altijd naar Olympus. Het Vliet is ook wel een hendige tent, vooral omdat het nog laat open is
* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Höllequote:Op zondag 27 januari 2008 14:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...
En snackbar het Vliet is een van de betere in Nederland
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
hij is toch ook dj in de dop?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Mof het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?
Dat is een briljante man!
Ik woon nu in Limburg vandaarquote:Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag ga ik in Limburg Schnitzel eten![]()
En waar ikhier ga?dat zien we over een uurtej of zo wel
2, Anita & Carola.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
Dearsum en Sneekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
El Pacho? Dat is toch in Dearsum? (of iig richting Sneek?)
Oeh Sneek. Schuin tegenover de Bieb heb je een snackbar die lekkere shoarma verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dearsum en Sneek
Maar over die in Sneek hoor ik alleen maar slechte dingen..
Eerst frituren en daarna opwarmen in de magnetron is niet echt ideaal neequote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Hölle
Die van Sabine hebben mn voorkeurDas ten mnste onbeperkt schnitzel vreten
Hoeveel had ik er daar ook alweer? 7 of zo?
Dan heb jij die shoarma nog niet gehad. Het is weliswaar een snackbar, maar ze hebben gewoon een grill met daaraan de shoarma, precies hetzelfde als een shoarmazaak. Je krijgt dan ook een bak vol met shoarma, net zo'n bak als je patat groot besteld.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef justmattie het volgende:
shoarma haal je bij de shoarmazaak en niet bij de snackbar
Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekendquote:Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Marjooow het volgende:
Ga in Warten eten, snackbar is van mn ouders
tsjaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekend
Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bollehuske was dicht, lachene koe draiade kutmuziek en snakcbar het vliet was te druk btw
Als je het romantisch vind dat iemand die voor de tweede keer in Leeuwarden is de weg in die kutstad beter weet dan mij, dan wel jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Mof het volgende:
[..]
Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |