abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55465438
LEEUWARDEN (Stadsfries: Liwwadden; Fries: Ljouwert) is de hoofdstad van de Nederlandse provincie Friesland en ook de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Leeuwarden. Op 1 april 2007 telde de gemeente 92.347 inwoners en bijna 55.000 arbeidsplaatsen. Leeuwarden is één van de Friese elf steden en voert als gemeenteslogan 'Kijk, dat is het mooie van Leeuwarden!'.

Wiki's met meer informatie [NL] [FRY] [EN]

Een aantal bezienswaardigheden in Leeuwarden:

Bepalend voor de Leeuwarder skyline, de Achmea- en Averotorens.

De Frieslandhallen, tegenwoordig het WTC Expo Center.

De Oldehove met op de voorgrond de Vrouwenpoortsbrug.

Het fraaie treinstation.

Schavemek in de ochtend.

Vorige topics:
Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden
Leeuwarden! 2
Leeuwarden-topic. Stad van de Leeuwen.
Leeuwarden/Ljouwert deel 4 - waar de mooie paal verdwenen is
Leeuwarden/Ljouwert/Liwwadden #5 - waar het kermis is
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #6 Zonder OP..
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #7 - weer met OP
Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #8 - komkommertijd
Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert Deel #9 - met nieuwe zebra´s

en toen was deel 9 dicht, hoe krijg ik die prachtige OP van socios hier?

tot die tijd dan maar de sluitpost:

[ Bericht 46% gewijzigd door Alexxxxx op 22-12-2007 20:05:20 ]
How rude!
pi_55466153
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:36 schreef blaaatkipje het volgende:
en toen was deel 9 dicht, hoe krijg ik die prachtige OP van socios hier?
Die heb ik ooit gemaakt
Lexxx plakt'm er vast wel even in voor je.

Leuke foto trouwens
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_55466165
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:11 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die heb ik ooit gemaakt
Lexxx plakt'm er vast wel even in voor je.

Leuke foto trouwens
ja dikke doei

zet m maar in een wiki, net als andere STA topics DAN wil ik hem er voor deze keer wel ff in plakken
pi_55467244
Rare foto, de Oldenhove staat (zo goed als) recht en de Achmeatoren staat scheef.
pi_55467536
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:55 schreef Merson het volgende:
Rare foto, de Oldenhove staat (zo goed als) recht en de Achmeatoren staat scheef.

scherp hoor had het fototoestel niet recht vast
How rude!
pi_55470230
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja dikke doei

zet m maar in een wiki, net als andere STA topics DAN wil ik hem er voor deze keer wel ff in plakken
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Leeuwarden leef je uit
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_55470507
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:55 schreef Paladijn het volgende:

[..]

http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Leeuwarden leef je uit
fotos doen het niet in in de OP zit geen linkje naar de OP
pi_55470747
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

fotos doen het niet in in de OP zit geen linkje naar de OP
heb'm al gefixed, er staat nog een 'afbeelding]' stukje achter .jpg wat er af moet

Link naar de OP zet ik er ook nog wel even bij...
pi_55471488
Nohhh gisteren mooi feestje in de Romein
pi_55472952
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Eventjes, maar ik deed voornamenlijk de garderobe die avond. .
Heb je mij gezien?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_55482386
Hallo mede liwwadders!

Ik zit inmiddels alweer een paar maanden aan de andere kant van de wereld en kom voorlopig ook niet weer terug...

Toch mis ik mien liwwadden soms wel een beetje. Zeker nu zo rond de kerst. 30 graden iedere dag is toch ook niet alles. De kerstverlichting boven de nieuwestad en de voorstreek, de honderden kerstbomen verspreid door de stad, de etalages vol met kerstspullen, de oliebollen kramen, de koude temperatuur, het heeft toch zijn charmes wel besef ik mij nu...

P.S. Heb je die pic uit de startpost ook in een hogere resolutie? En wie maakt ff een mooie nachtshot van de Nieuwestad voor mij waar de bovenstaande dingen in te zien zijn? Ik wil namelijk even een mooie wallpaper! Thanks!

[ Bericht 2% gewijzigd door -Jay-20- op 23-12-2007 03:06:13 ]
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_55526681
ik zal nog eens kijken of ik voor oud&nieuw nog een foto kan maken van de nieuwstad.
hogere res. : http://xs122.xs.to/xs122/07522/2212leeuwarden.JPG
How rude!
pi_55546030
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:23 schreef blaaatkipje het volgende:
ik zal nog eens kijken of ik voor oud&nieuw nog een foto kan maken van de nieuwstad.
hogere res. : http://xs122.xs.to/xs122/07522/2212leeuwarden.JPG
Tút!
pi_55550749
Waar woon je nu dan jay? En ik hoef dus niet meer in de bioscoop op te letten of ik je zie
pi_55555030
Zonet een hele grote vuurbal in de lucht (Cornjum) die langzaam richting het noorden wegvloog.. WTF? Iemand die hier meer van weet?
pi_55556227
Aliens vallen aan!!1
pi_55556752
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar woon je nu dan jay? En ik hoef dus niet meer in de bioscoop op te letten of ik je zie
Haha... Dat klopt... Die bioscoop kan zijn deuren wel sluiten heb ik al wel gehoord... Gaat hard achteruit daar zonder mij...

Maar ik zit momenteel alweer bijna vijf maanden in Jakarta! Heel wat anders, al ben ik bij toeval al twee keer een Leeuwarder tegen gekomen hier! De wereld is toch maar klein... (heerlijk zo'n cliche.. )

Ik kwam er trouwens net achter dat er op Flickr erg veel mooie foto's van Friesland staat! Heb nu gelukkig weer een vooraadje wallpapers...

Foto's LWD
Foto's FRL
quote:
Op woensdag 26 december 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een hele grote vuurbal in de lucht (Cornjum) die langzaam richting het noorden wegvloog.. WTF? Iemand die hier meer van weet?
Oeh.. Spannend... Krijgt Friesland zijn eigen Roswell?

[ Bericht 6% gewijzigd door -Jay-20- op 26-12-2007 18:35:51 ]
pi_55559740
Wat doe je daar in Jakarta? Op zoek naar het meisje uit je avatar?
pi_55566069
Ik heb hier net mijn stage volbracht. Januari begin ik met mijn afstudeeropdracht bij een ander bedrijf en waarschijnlijk dat ik hierna nog een tijdje in Jakarta blijf wonen/werken. Hoe lang precies weet ik nog niet...

En dat meisje heb ik twee jaar geleden gelukkig al gevonden...
  donderdag 27 december 2007 @ 15:53:18 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55574546
Jakarta afgelopen zomervakantie voor het eerst geweest, later nog naar Bali waar we een gids hadden die had gewerkt in Roodkerk en toen altijd z'n ingredienten haalde bij de Groene Bij
Bernie en ik zijn tof.
pi_55604012
Iemand trouwens enig idee wat er gebeurd is bij het kruispunt Goutum-Zuiderburen? Stond er vol met politie en twee of drie auto's met lichte blikschade die al niet meer op de rijbaan stonden. Niet echt iets waar je met 4-5 politiemotors/auto's voor uit trekt lijkt me
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:12:28 #23
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55607154
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:49 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat er gebeurd is bij het kruispunt Goutum-Zuiderburen? Stond er vol met politie en twee of drie auto's met lichte blikschade die al niet meer op de rijbaan stonden. Niet echt iets waar je met 4-5 politiemotors/auto's voor uit trekt lijkt me
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:14:47 #24
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55607209
quote:
Op donderdag 27 december 2007 03:23 schreef -Jay-20- het volgende:
jay als in jayvant?
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:19:28 #25
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_55607315
Zag het ja toen ik de stad inreed, politie auto kan naar de schroot
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_55607365
quote:
Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
pi_55607591
quote:
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 december 2007 @ 21:37:01 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55610393
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?

Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_55610455
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?

Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Ja, klopt Was een piketwagen btw, geen ambu.
pi_55614021
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.
pi_55614168
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Wat een onzin. Je kunt niet overal rekening mee houden. Maak je niet te druk.

Sterkte
pi_55614336
Een blomke fan romke.
Nostalgieeeeeeeeeeeeeeeee
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_55615135
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wat Alexxx al zegt, je kunt niet overal rekening mee houden. Wat denk je van de bestuurder van die Saab en zijn kennissen, de mensen die achter/naast hem reden en de fietsers die mogelijk bij die kruising stonden? Ja, het is sneu en vervelend voor al die mensen.

Neemt niet weg dat je wettelijk gezien voorrang kunt hebben, het krijgen is een tweede. Dat geldt voor normale automobilisten, fietsers, maar vooral voor voertuigen met alarmsignalen. Ik kan heel goed begrijpen dat ze haast hebben, maar met volle snelheid een drukke kruising overvliegen is vragen om moeilijkheden terwijl de tijdswinst minimaal is. Niet alleen vanwege wat er nu gebeurd is, maar wat denk je wat er gebeurd was als de saab wel op tijd geremd had en de auto erachter niet? Het is spitstijd, mensen zijn moe, willen naar huis, weekend, zijn er even niet bij met de gedachten, etc. Dan mag mijn mening misschien bot zijn, het is gewoon geen handige actie geweest van de agent achter het stuur. Buiten dat alles is het voornaamste dat er niemand serieus gewond is geraakt, aan de schade te zien viel de klap erg mee.
pi_55630115
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

jay als in jayvant?
Wablief?
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:24:13 #35
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55630237
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:19 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Wablief?
dan ben jij een andere jay.
pi_55641872
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
pi_55646914
niet, voor zover ik weet. Maandag weer!
How rude!
pi_55648577
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
De miro is gewoon maandag open hoor, net als veel anders supermarkten:
ZONDAG 30-12-2007 gesloten
MAANDAG 31-12-2007 08:00 - 18:00
DINSDAG 1-1-2008 gesloten
pi_55648809
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen !

en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
pi_55649744
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen !

en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
Dan moet je het ook niet om 1 uur 's ochtends op zondag vragen

Hoe zit het eigenlijk met de Jumbo die bij de vrijheidswijk zou komen, wanneer komt die eindelijk eens - of is dat weer eens afgeblazen?
pi_55650740
keap je een blomke fan romke!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_55650822
zijn er nog winkels open trouwens?
  zondag 30 december 2007 @ 14:14:25 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55651843
Het is koopzondag toch?
Bernie en ik zijn tof.
pi_55653909
de winkeliers zullen wel koopzondagmoe zijn na zo´n maand niet?
Zal de v&d wel als enige winkel open zijn ofzo
How rude!
pi_55656765
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...
pi_55656790
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
pi_55657052
er is toch niks bij het FEC dit jaar?

Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
How rude!
pi_55657075
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
Je hebt weinig gemist kan ik je vertellen...

Er schijnt hier morgen op het terein van het nationale monument een grote vuurwerkshow en wat optredens te zijn... Alleen schatten ze dat daar 3-4 miljoen mensen naar toe zullen komen... Ik weet niet helemaal zeker of ik dat wel aandurf... Ik vermoed dat er logistiek gezien nog wel eens wat flink fout zou kunnen lopen de komende 25 uur... En ja, de jaarwisseling is hier idd lekker zes uren eerder!
pi_55658165
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef blaaatkipje het volgende:
er is toch niks bij het FEC dit jaar?

Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
Volgens mij had men er weer eens geen geld voor de 'warme winternacht' over en heb de afgelopen dagen ook geen posters gezien met een aankondiging, dus lijkt me sterk dat er iets is.

Een aantal kroegen en discotheken zijn dacht ik wel geopend, ik ga waarschijnlijk even buurten bij wolweze nadat ik bij mijn ouders langsgeweest ben
  zondag 30 december 2007 @ 18:16:07 #51
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55658788
Warme winternacht ook niets over gezien nee... vorig jaar ben ik rond half 5 geweigerd bij de Wolweze geloof ik... of eerder, of later ben er dus nog nooit geweest
Bernie en ik zijn tof.
pi_55659169
mjah wij gaan dus naar fire omdat daar geen 'extra' entree is en als dat echt meteen niks is zal het 058 worden of wolweze misschien, denk het niet.
How rude!
pi_55659389
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef mordradead het volgende:
Warme winternacht ook niets over gezien nee... vorig jaar ben ik rond half 5 geweigerd bij de Wolweze geloof ik... of eerder, of later ben er dus nog nooit geweest
Formeel mogen ze sinds een paar jaar geen mensen meer na 01:00 binnenlaten (zelf ook al eens mot gehad met een barman daar toen we na even snacken rond half 2 weer binnengelaten werden door een aardige jongedame ). Pas nadat de barman wat afgekoelt was bleek dat ze hun vergunning kwijt konden raken als ze mensen na 01:00 binnen lieten, like, zeg dat dan meteen...

Misschien dat ze op oudjaarsavond langer open zijn, maar dat weet naj_geetsrev vast wel.
pi_55659605
Alweer dik een jaar weg uit LWD, (geboren en getogen in fryslan ' maar mis het stiekem af en toe toch wel een beetje

Gelukkig is er dit topic dan in de moeilijke tijden
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
pi_55659721
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Marjooow het volgende:
Alweer dik een jaar weg uit LWD, (geboren en getogen in fryslan ' maar mis het stiekem af en toe toch wel een beetje

Gelukkig is er dit topic dan in de moeilijke tijden
Wêr weunst nou dan?
pi_55660109
volgens mij kan het met oud&nieuw wel hoor? Volgens mij gaat een bekende van me ook en denk niet dat hij er echt voor 1u is. Oud&nieuw lijkt me toch een uitzondering wat dat betreft.
How rude!
pi_55666964
oud en nieuw zijn alle disco's en kroegen zoo vol,vet kut is dat
pi_55673013
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
oud en nieuw zijn alle disco's en kroegen zoo vol,vet kut is dat
Fire viel vorig jaar heel erg mee qua drukte... Noa en de doelesteeg hoef je idd niet te komen zo druk... Verder zijn er nog veel meer kleinere kroegjes open natuurlijk... genoeg keus iig...

En wat Wolweze betreft... Dan moet je eerst je geitenwollensokken weer opzoeken... Raar volkje daar over het algemeen...
pi_55683104
quote:
Op maandag 31 december 2007 04:50 schreef -Jay-20- het volgende:
En wat Wolweze betreft... Dan moet je eerst je geitenwollensokken weer opzoeken... Raar volkje daar over het algemeen...
*beledigt*
pi_55687017
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wêr weunst nou dan?
Zuid limburg
Doh.
pi_55687103
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:14 schreef Marjooow het volgende:

[..]

Zuid limburg
Ek moai
pi_55688320
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ek moai
Mwa.. waar ik woon niet.. maar de rest
Doh.
pi_55698226

Folle lok en seine beste mensen! Hebben jullie je wat vermaakt? Alle vingers nog aanwezig hoop ik...
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

*beledigt*
Misschien is 'raar' inderdaad niet zo'n aardige benaming. Mensen die zich in een bepaalde vorm afzetten tegen de gevestigde maatschapij bedoel ik. Dat zijn vaak mensen met lang haar, kisten en een Marlyn Manson T-shirt. Niets mis mee als dat je ding is! Het kan er best gezellig zijn, ik ben er in het verleden vrij vaak geweest. Ik dacht overigens wel dat ze falliet waren...

[ Bericht 41% gewijzigd door -Jay-20- op 01-01-2008 04:41:02 ]
pi_55699872
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Vinkenslag?
Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlen

wat je wel niet doet voor de liefde
Doh.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:44:29 #66
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55701901
Nog gezellig gehad in de mist gisteren? Ik ben uiteindelijk half fietsend, half wandelend in de stad gekomen wel gezellig dat je niemand zag en lekker ging roepen
Eerst in Osiris geweest en daarna naar Doozo gegaan

En nu heb ik een kater dus 2008 gaat op oude voet verder
Bernie en ik zijn tof.
pi_55702536
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Marjooow het volgende:

[..]

Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlen

wat je wel niet doet voor de liefde
Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwd

En ik ken het hoor
pi_55703386
De beste wensen voor dit jaar mede-Leeuwarders en alle andere lezers/posters!!
Dat het maar een mooi 2008 mag worden

Gisteren was ik helemaal verliefd op het feit dat ik op 11 hoog woon, ivm de mist.
De mist hing tot een uur of 1 's nachts vanaf de grond tot een metertje of 20 a 30.. en daarboven woon ik!
Alle vuurwerk was te zien, boven de mist uit.. echt schitterend mooi!
Er zijn foto's/filmpjes gemaakt maar of die gelukt zijn weet ik nog niet, ze zullen in iedergeval niet zo mooi zijn als het was om met eigen ogen te zien!

Ben nu nog even aan het bijkomen van het vele champagne en daarna moet het vast wel weer gaan.
Foto's volgen.
pi_55703449
en wie stond er gister in de rij bij fire en zat fokkertjes af te kraken?
How rude!
pi_55703470
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
De beste wensen voor dit jaar mede-Leeuwarders en alle andere lezers/posters!!
Dat het maar een mooi 2008 mag worden

Gisteren was ik helemaal verliefd op het feit dat ik op 11 hoog woon, ivm de mist.
De mist hing tot een uur of 1 's nachts vanaf de grond tot een metertje of 20 a 30.. en daarboven woon ik!
Alle vuurwerk was te zien, boven de mist uit.. echt schitterend mooi!
Er zijn foto's/filmpjes gemaakt maar of die gelukt zijn weet ik nog niet, ze zullen in iedergeval niet zo mooi zijn als het was om met eigen ogen te zien!

Ben nu nog even aan het bijkomen van het vele champagne en daarna moet het vast wel weer gaan.
Foto's volgen.
Klinkt gaaf, ben benieuwd naar de fotos
pi_55703565
Parttime Leeuwarder meld zich

Woon er niet, werk er wel.

Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_55750316
daar was ik weer
pi_55780509
hoi enzo
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_55815680
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:

en je werkt waar?
pi_55819736
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:

Jij ken ik! .
pi_55819807
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Jij ken ik! [afbeelding].
Ik jij ook!

Alles goed kerel?

Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
pi_55820079
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwd

En ik ken het hoor
Oja dat helpt dan?

Was ie hier gebouwd... dan moet ik me zorgen maken ?
Doh.
pi_55822457
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Ik jij ook! [ afbeelding ]

Alles goed kerel?

Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Marjooow het volgende:

[..]

Oja dat helpt dan?

Was ie hier gebouwd... dan moet ik me zorgen maken ?
In Limburg worden geen ambu's gebouwd
pi_55822489
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
Cool
Hoe laat kom je er langs, en waarin? En welke kant op?
pi_55822640
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Cool
Hoe laat kom je er langs, en waarin? En welke kant op?
S'ochtends tussen 7:15 en 7:25, richting het industrieterrein, en s middags om 16:35 richting Marssum.
pi_55823313
In wat voor auto? Dan let ik eens op, ik loop ook altijd rond die tijd over de kruising
pi_55823355
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
In wat voor auto? Dan let ik eens op, ik loop ook altijd rond die tijd over de kruising
Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.

Nou ja, rood onder de laag drek...

en altijd een Fryslân muts (zie fobo) op in de auto uiteraard
pi_55823493
Wat een heldenbak!

Maar zal er eens op letten
pi_55823824
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Jij ken ik! .
En ik ken jou bedacht ik me net
How rude!
pi_55824375
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[..]

In Limburg worden geen ambu's gebouwd
ben ook niet van plan er in te gaan liggen.
Doh.
pi_55825932
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:19 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

En ik ken jou bedacht ik me net
Hey ja! ! Heb wel eerder in je fotoboek gekeken, en ik dacht.... die komt me vaag bekend voor, maar wáár van ken ik haar. .
pi_55825950
quote:
Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Ik jij ook! [ afbeelding ]

Alles goed kerel?

Zeker. . Druk enzo met van alles en nogwat.
pi_55826068
Mooizo
Hier ook wel, druk met school aan het afronden, hopelijk eind van de maand mijn diploma!
  zondag 6 januari 2008 @ 17:19:21 #89
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55826761
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef Marjooow het volgende:

[..]

ben ook niet van plan er in te gaan liggen.
Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:

(dronken tegen een standbeeldje op't hofplein aan gereden en gevlucht voor politie, de dwaas(/dwazin ).

Die's vanaf de A31 via de berm door verkeersborden en vijf auto's in Goutum heen gebutst

Doe de groeten aan Sas trouwens, zit die nog steeds in Nijmegen en omstreken?
  zondag 6 januari 2008 @ 17:27:06 #90
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55826996
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:44 schreef justmattie het volgende:
hoi enzo
Lang niet gezien hier
pi_55828764
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:
[ afbeelding ]
(dronken tegen een standbeeldje op't hofplein aan gereden en gevlucht voor politie, de dwaas(/dwazin ).

[ afbeelding ]
Die's vanaf de A31 via de berm door verkeersborden en vijf auto's in Goutum heen gebutst

Doe de groeten aan Sas trouwens, zit die nog steeds in Nijmegen en omstreken?
Jezus, vrouwen

Uuuh geen idee wie je bent, je kan haar zelf ook de groeten doen, ze heet Serinde hier
Enne ja, nog steeds in Nijmegen .
Doh.
pi_55840032
Mooie bende weer!

Paladijn doet iets in de ongevallendienstverlening?
  maandag 7 januari 2008 @ 12:29:32 #93
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55844519
Dat was een mooi ongeluk vanochtend in leeuwarden, bijhet oude AZC.... MInder mooi dat mijn rode visa nu total loss is
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 7 januari 2008 @ 12:30:08 #94
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55844534
quote:
Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!

Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverlening
~Autumn, 2002
pi_55846990
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef Dangel het volgende:

[..]

Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverlening
Ah, ok

En de lijn 51 heeft een nieuwe route door Leeuwarden
We gaan nu niet over via de Watertoren, Bleek, Vliet, Koepelkerk en Blokhuisplein, maar rechtdoor, via de Bouhof, en dan naar het Hoeksterend en dan door naar het Blokhuisplein
Busvol scholieren pissed die er bij Tom's Smulwereld uit moesten
Maar die moeten dan toch lopen naar de Bouhof? Daar komen we vanaf nu voortaan voorlangs...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 15:19:26 #96
Maffe Fries
pi_55848968
Iedereen moet goed opletten op de nieuwe bustijden. In de ochtendspits rijden er een aantal door naar de bouhof, maar lang niet alle bussen doen dat
pi_55849257
Ok
Voor mij veranderd er niet veel, hij gaat drie minuten eerder, maar moet toch tot aan het station, dus mij zal het jeuken
pi_55852927
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.

[ afbeelding ]
Nou ja, rood onder de laag drek...

en altijd een Fryslân muts (zie fobo) op in de auto uiteraard
Niet meer dus
pi_55853453
quote:
Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!

Nee, ik heb er alleen gewoonte van gemaakt af en toe eens de 112sites uit de regio te bekijken. Meer om mezelf een spiegel voor te houden wat er kan gebeuren als je als gemiddelde Nederlander door het verkeer heen raast Bovendien blijf je zo een beetje op de hoogte van het sbs/spektakelnieuws in de regio

Ik heb er 'gelukkig' slechts een keer indirect opgestaan en moest het zelfs een dag later via 112fryslan vernemen omdat de petten dit compleet ontschoten was (waarna het nog drie uur en mijn aanwezigheid op het bureau kostte om het proces verbaal boven water te toveren...)
pi_55853562
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik heb er 'gelukkig' slechts een keer indirect opgestaan en moest het zelfs een dag later via 112fryslan vernemen omdat de petten dit compleet ontschoten was (waarna het nog drie uur en mijn aanwezigheid op het bureau kostte om het proces verbaal boven water te toveren...)
* confused.
  maandag 7 januari 2008 @ 18:38:16 #101
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55853941
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef Merson het volgende:

[..]

* confused.
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.

Resultaat:

9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten

Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.

Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
  maandag 7 januari 2008 @ 18:53:01 #102
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55854344
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen moet goed opletten op de nieuwe bustijden. In de ochtendspits rijden er een aantal door naar de bouhof, maar lang niet alle bussen doen dat
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
pi_55855045
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.

Resultaat:
[afbeelding]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten [afbeelding]

Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.

Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 19:22:41 #104
Maffe Fries
pi_55855137
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:56:21 #105
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856134
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
Zal ook wel wat te maken hebben met de kenniscampus die daar eindelijk komt. Alle studenten die voorheen vanaf het station naar de tesselschadestraat konden lopen moeten straks ook met het OV richting de Rengerslaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:06:53 #106
Maffe Fries
pi_55856395
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:07:09 #107
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856401
Leeuwarden 'positief' in het nieuws op geenstijl
Ook alleen maar nieuws omdat de agent een mep uitdeelt ipv de jongen meteen aan te houden. Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin een amerikaanse gozer naar een agent rent, zijn middelvinger opsteekt en een paar tikken met de gummiknuppel retour krijgt
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:13:37 #108
Maffe Fries
pi_55856561
Wil ik kijken, krijg ik geen verbinding met GS
  maandag 7 januari 2008 @ 20:18:08 #109
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856685
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
Je hebt je er meer in verdiept dan mij
Ik ga eigenlijk sowieso nooit meer met de bus, buiten de stad pak ik mijn auto wel en erbinnen de benenwagen of de fiets. Het OV is hier gewoon te onpraktisch, onhandig en duur. Wat dat betreft kunnen we nog een hoop van Noorwegen leren: OV naar kleine gehuchten tot midden in de nacht, veel vaker per uur en spotgoedkoop.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:25:18 #110
Maffe Fries
pi_55856902
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:36:09 #111
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55857192
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
Precies, kan de actie van de agent ook wel begrijpen. Ventje denkt nu wel 10x na voor ie weer zoiets doet
Ben benieuwd of de landelijke media dit morgen ook oppakt.
pi_55857434
quote:

[..]

Resultaat:
[ afbeelding ]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten

Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.

Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:04:02 #113
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55857945
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Merson het volgende:

[..]

Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.

Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
Tya, heel goed weekend gehad en dan met zo'n domper thuiskomen. Vervolgens een paar dagen flink balen en dan zet je je eroverheen. Drie dagen erna mijn tweede roadster afgehaald waar ik nog steeds van geniet op zowel het circuit (waar die voor bedoeld was) als op de vele fraaie landweggetjes hier in het noorden. Bovendien kun je je er wel kwaad over blijven maken, maar het heeft toch geen zin. Het is alleen hopen dat dit tuig, net zoals de mensen die telefooncellen en bushokjes opblazen, zichzelf een keer tegenkomt. Zonder bewijs/getuigen gebeurd er toch niets mee.

Achteraf gezien ben ik blij dat mijn buren het alarm gehoord hebben en hun auto's aan de kant gezet hebben. Doordat de politie het onderzoek staakte en geen dader aan kon wijzen begon de verzekering te miepen over eigen risico, wat netjes door mijn baas betaald is. Ik moet er niet aan denken hoeveel geneuzel het wel niet geweest zou zijn als een van de WA-verzekerde auto's of een van de huizen brandschade had gehad. Ik heb er zelf verder weinig van meegekregen omdat mijn buren de zondag alles netjes opgeruimd hadden. Er zitten alleen nog twee kleine brandvlekjes op de stenen voor mijn huis.

Dat weekend dus wel pimp my Xzibit ride en de wegmisbruiker agenten gespot
pi_55858120
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
pi_55858180
NHLRebel? toe maar weer whehehe
How rude!
  maandag 7 januari 2008 @ 21:27:57 #116
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55858689
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
Zat, heb ook op de RUG en UT gezeten
Site is van mij en zes andere (oud-)studenten, destijds tijdens een actie voor een zeer laag bedrag aangeschaft. Veel ruimte, veel bandbreedte en eigen accounts, ideaal voor een paar zuinige studenten Een van onze docenten op de NHL omschreef ons continu als rebels, daar komt de naam vandaan.
pi_55859067
Haha, cool
pi_55861664
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
pi_55861802
Huh, dat filmpje, is dat die mafkees die wel eens in Leeuwarden rondrijdt op z'n fiets altijd muziekspelend? Patientje van de geestelijke dienst is dat...

Je weeeeeet wel
pi_55861844
ja volgens mij wel, die kan echt strontirritant zijn.
How rude!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 23:23:58 #121
Maffe Fries
pi_55862080
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
pi_55862183
quote:
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
  maandag 7 januari 2008 @ 23:46:15 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55862680
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Lucky bastard
  maandag 7 januari 2008 @ 23:48:08 #124
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55862720
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
Emmakade/Kanaalweg en het CCF kantoor zijn ook leuk op de fiets
De Achmeatoren is eng met harde wind, die granieten platen vielen destijds precies op de route waar ik normaal langsfietste naar de NHL
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 23:59:45 #125
Maffe Fries
pi_55863020
Bij de CCF wil het idd ook soms hard waaien ja. En die platen die van de toren vielen: eentje is dat gehele weggetje overgestoken en via de kaderand zo het water in gedonderd. Een prestatie op zich, maar wel een enge gewaarwording.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:58:04 #126
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55865854
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Niet meer dus
Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdt Hopelijk vanavond een andere leenauto...

Enik kom heul niet op 112frysl^an, ik was al weer thuis voor er een fotograaf bij kon komen En ookgene pliesie of wat danookbijgeweest.
~Autumn, 2002
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:00:39 #127
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55865890
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

In geen maanden zo genoten als gisteravond
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Lucky bastard
Absoluut!
~Autumn, 2002
pi_55866380
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Inderdaad, op station ook. Gewoon goed op kleden
pi_55875977
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:46 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Lucky bastard
Ik ook
pi_55876000
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:58 schreef Dangel het volgende:

[..]

Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdt Hopelijk vanavond een andere leenauto...

Enik kom heul niet op 112frysl^an, ik was al weer thuis voor er een fotograaf bij kon komen En ookgene pliesie of wat danookbijgeweest.
Ik snap waarom, hij klonk ook vet verrot
pi_55876017
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef Dangel het volgende:

[..]

In geen maanden zo genoten als gisteravond
Idem dito.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:22:40 #132
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55876133
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Idem dito.
~Autumn, 2002
pi_55876221
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:22 schreef Dangel het volgende:

[..]

Zoals ik al zei
je bent goed met je handen =D
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:28:43 #134
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55876280
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Zoals ik al zei
je bent goed met je handen =D
Dank je, jij niet minder

Op naar huis
~Autumn, 2002
pi_55876492
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Dangel het volgende:

[..]

Dank je, jij niet minder

Op naar huis
I know, er nog over gedroomd?
pi_55877540
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

I know, er nog over gedroomd?
Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast wel

En jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Alexxxxx op 08-01-2008 17:25:57 ]
pi_55880073
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast wel

En jij?
Ik onthoud m;n dromen ook niet.
pi_55880355
zeg Alexxx meet jij met 2 maten?
How rude!
pi_55880380
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:17 schreef blaaatkipje het volgende:
zeg Alexxx meet jij met 2 maten?
Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?
pi_55880525
Zat het me ook al af te vragen ja
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:26:49 #141
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55880577
newbies!
pi_55880845
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:26 schreef Paladijn het volgende:
newbies! [afbeelding]
Ja, sorry
pi_55881319
in Dangel haar FoBo sta ik op de foto, das op zich best een hint
pi_55881501
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
in Dangel haar FoBo sta ik op de foto, das op zich best een hint [afbeelding]
Dude, die foto
pi_55881645
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?
haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoe
How rude!
pi_55881693
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:06 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoe
Ooooooooooooooh dat ja!

Mja, ik ben een hyprocriete lul

Zal ik mezelf anders ff een note geven?
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Dude, die foto
pi_55881727
Bedoelde die met die trein
Heb je die ook in groot formaat?

En volgende keer in de lengte snijden, veel effectiever
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 januari 2008 @ 20:12:21 #148
Maffe Fries
pi_55881810
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed idee. Zal je leren
pi_55881880
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Bedoelde die met die trein [ afbeelding ]
Heb je die ook in groot formaat?

En volgende keer in de lengte snijden, veel effectiever [ afbeelding ]
Nee die is fake
pi_55881996
Joh

Maar denk misschien heb je nog een groot formaat, ipv een ge-resizede versie voor Fok!
pi_55881999
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ooooooooooooooh dat ja!

Mja, ik ben een hyprocriete lul

Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?
How rude!
pi_55882182
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?
Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!
pi_55882515
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!
ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen note
How rude!
pi_55883050
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen note
Troost je, ik geef voornamelijk positieve notes

Zonet ook weer een positieve note gegeven
pi_55886057
Over notes gesproken, alex ? ;p
pi_55886384
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Over notes gesproken, alex ? ;p
Ik mag niet lekken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Alexxxxx op 08-01-2008 23:12:49 ]
pi_55900287
weet iemand nog een goeie tandarts in leeuwarden ?
pi_55901222
meijer in camminghaburen heb ik al 17 jaar ofzo geen problemen mee
How rude!
pi_55904339
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef justmattie het volgende:
weet iemand nog een goeie tandarts in leeuwarden ?
Ik heb Hoitsma, daar ben ik al bij sinds ik voor het eerst naar de tandarts ben geweest.
Die zit samen met v/d Heide in een pand in Nylân.
pi_55905136
Ik woon al een tijdje in leeuwarden, maar ik moet nog steeds een tandarts en een huisarts zoeken in leeuwarden
pi_55908457
Ugh ja hou maar op, heb komende vrijdag eindelijk een huisarts in Leeuarden na 3 jaar ofzo
How rude!
pi_55909841
Vara heeft een verkiezing uitgeschreven voor het TV-moment van het jaar. In principe zou dit weer een onzinnige verkiezing kunnen zijn van het niveau Grootste-Nederlander ware het niet dat wij nu op twee Leeuwarder helden kunnen stemmen...

Jan en Auke Visser

Stem op http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/ op het fragment van de IJzeren Heinen!

Jan en Auke lopen net uit het smerige straatje tussen de Mac en Halfords (die naar de Weaze) als Auke even naar binnen gaat bij de Mac. Jan, eindelijk met de camera alleen, grijpt het moment aan om te vragen:

"Man Bijt Hond, kunnen jullie niet zorgen da'k een mooi wijf krijg?"
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_55957285
gestemd
pi_56034805
lieve mensen uit leeuwarden!
pi_56035092
Edwinuss.
pi_56035174
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef Merson het volgende:
Edwinuss.
dat ben ik! Wie heeft vandaag die auto midden in de stad gezien? Dakgrind ofzo?
De hele dag lang dat gekanker aan je kop van die kutauto! Kon niet eens lekker uitslapen
pi_56037484
Ja, ik zag 'm staan toen ik naar huis liep. Maakte een fijn geluid inderdaad.

Vanaf hoe laat stond die er al dan?
pi_56037733
stond er iig rond een uur of 11 al, we moesten in de h&m behoorlijk onze stem verheffen om verstaanbaar te zijn
How rude!
pi_56046642
hij stond er rond 8 uur al. Want mijn vriendin was om 8 uur al bij me. Toen was ik ook net wakker
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:54:36 #171
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56048952
ah kut, die wit met rode KTF! dieis vet bijzonder, vrachtwagentechnischgezien Had m graag op de foto gezet
~Autumn, 2002
pi_56049184
Ja, die oude is wel gaaf

En lekker weer hier vandaag! Het leek vanochtend nog wel knap, maar nu
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:11:21 #173
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56049289
It reint bargehinnen!
~Autumn, 2002
pi_56049416
Min waar op'e Lemmer Ljouwert! Kin gelokkich mei de auto werom, hoef ik net twa kear in skoft op'e bus te wachtsjen!
pi_56049478
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:11 schreef Dangel het volgende:
It reint bargehinnen!
Ik moest leitsje.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:34:14 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_56091790
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:48 schreef Paladijn het volgende:

[..]

De Achmeatoren is eng met harde wind, die granieten platen vielen destijds precies op de route waar ik normaal langsfietste naar de NHL
Ik heb nog een brokstukje van zo'n plaat op mijn bureau liggen. Mag jij raden in welk gebouw ik werk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_56093733
Gisteravond paniek in Leeuwarden.. In de Grote Kerkstraat is een huis afgebrand.
Zie voor het nieuwsbericht: http://www.leeuwardercour(...)2994462.ece?secId=51

Ik was net even met de hond uit toen het ineens heel erg naar een openhaardvuur rook, en toen het erger werd ging ik even kijken en toen kwamen ook al gauw de eerste vlammen. En vervolgens binnen 10 minuten ook een aantal brandweerauto's en ambulances.

Om kwart over 11 hadden ze al een deel van dat krantenartikeltje online staan, dat terwijl de boel nog lang niet geblust was!
  donderdag 17 januari 2008 @ 07:54:58 #178
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_56093745
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Om kwart over 11 hadden ze al een deel van dat krantenartikeltje online staan, dat terwijl de boel nog lang niet geblust was!
Sterker nog: ze konden pas rond half twaalf gaan blussen, omdat er problemen met de waterdruk waren. Ging er heftig aan toe, heb nog even staan kijken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_56093794
Mja, heb ook nog even gekeken, maar toen ben ik naar binnen gegaan, kon het vanuit m'n raam zien.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:53:55 #180
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56101719
Toen de repel om 11 uur dicht ging en we naar buiten gingen kwam er een dikke gast naar ons toe die zo'n brommobiel had, hij vroeg waar de grote kerkstraat was.
OMFG CONSPIRACY
Bernie en ik zijn tof.
pi_56102040
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Achterlijke idioot. Als je over het Drachtsterplein rijd MOET je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.
pi_56108489
Het was niet bij het Drachtsterplein, maar bij de kruising waar je Zuiderburen in/ uit kunt rijden.
pi_56108810
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het was niet bij het Drachtsterplein, maar bij de kruising waar je Zuiderburen in/ uit kunt rijden.
lees eens beter

Maar goed, drachtster plein over rijden met een ambulance is altijd wel leuk ja
pi_56109931
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Achterlijke idioot.
Dank je, verheven internetridder en Drachtsterpleindeskundige.
quote:
Als je over het Drachtsterplein rijd MOET
En waar komt deze VERPLICHTING vandaan?
Ik houd rekening met voertuigen van hulpdiensten waarbij de voorrangssignalen aanstaan, niet met een auto/bus waar 'politie' op staat die met 150+ zonder signalen in mist met minder dan 200m zicht vanmorgen over de linkerbaan van de Waldwei ragt. Indien ik onderweg een voertuig met zwaailichten achter me bemerk ben ik doorgaans een van de eersten die aan de kant gaat, al dan niet de berm in, mijn voorganger nog even seinend dat er iets aankomt.
quote:
je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.
Ik begrijp uit jouw relaas dat jij iemand bent die zodra er bijvoorbeeld een vrachtwagen of een ander zichtontnemend iets op het Drachtsterplein bemerkt er van 35+ bij groen licht (!) vol in de ankers gaat om 'voorzichtig' met 10 km/u het laatste stukje Drachtsterplein over te kruipen 'omdat je geen achterlijke idioot bent'? Voorrang krijg je, je hebt het niet. Al helemaal als je met alarmsignalen onderweg bent naar een oproep en door het nemen van voorrang niet of veel later aankomt. Daar wordt niemand beter van.

Na dat 'momentje' met de ambulance op het Drachtsterplein ben ik er juist meer bij stil gaan staan dat je bij het oversteken van een kruispunt met stoplichten eigenlijk amper kans hebt om te anticiperen op een auto die plots van rechts komt. Bedenk je dat zelf ook maar eens de volgende keer dat je een dergelijk kruispunt oversteekt, al helemaal bij het drachtsterplein Zuiderburen->Lekkum in de spits.

Bovenstaande overigens los van die politieauto bij zuiderburen. Ik was er niet bij toen het gebeurde, dus dat blijft giswerk - zelfs met een aantal negatieve ooggetuigenverslagen in de Leeuwarder Courant comments, daar zitten vast wat mensen bij die alles aangrijpen om de politie af te zeiken
pi_56109951
wat een weer een Leeuwarden
pi_56110035
t reint wer bargehinnen ja.
pi_56110133
En als het dan toch over 112-dingen gaat, het blijft extra zonde van die historische panden in de binnenstad

Toen ik zonet naar huis reed stond er ook een groepje politie en een ambu naast de rondweg tegenover de Cambuur oefenvelden trouwens, iemand enig idee wat daar gebeurd is? Ik meende een stadsbus te zien met beslagen ramen, alsof die in de hens gestaan had, maar er was geen brandweer aanwezig. Verder niet echt meegekregen gezien ik mijn ogen liever op de weg hou (idioten voor je die een kijkersfile starten bijvoorbeeld ).
pi_56110176
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
t reint wer bargehinnen ja.
Zeurkous, 't valt best mee Ik ben net nog relatief droog het Miro plein overgelopen omdat alle plekjes bij de ingang bezet waren of gezerged werden door rondrijdende autootjes
pi_56110210
17:51:05 17-01-08 2 I AMBU A1 Archipelweg LEEUWARDEN
801171751050320502 0320502 CPA Friesland ( Ambu 21-13 Leeuwarden )
die ??
pi_56110453
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef justmattie het volgende:
17:51:05 17-01-08 2 I AMBU A1 Archipelweg LEEUWARDEN
801171751050320502 0320502 CPA Friesland ( Ambu 21-13 Leeuwarden )
die ??
I guess
Waar heb je die weg trouwens? Of heb je zo'n receivergeval waar de mensen die vroeger een bakkie hadden (zoals mijn rijinstructeur ) tegenwoordig mee rondlopen?
pi_56110525
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Paladijn het volgende:

[..]

I guess
Waar heb je die weg trouwens? Of heb je zo'n receivergeval waar de mensen die vroeger een bakkie hadden (zoals mijn rijinstructeur ) tegenwoordig mee rondlopen?
neuh, via zon website waar tegenwoordig iedereen op kijkt

iets van p2000 ofzo, ff googlen
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 18:22:42 #192
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_56183185
Als alles volgens planning loopt woon ik over een goed half jaar ook in Ljouwert. Binnenkort met vriendin lief eens een weekendje de stad en omgeving verkennen. Wat zijn de echte Leeuwardense hotspots die we niet mogen missen?
pi_56184220
En wat moet je in heeeeeeeeemelsnaam in Leeuwarden?
How rude!
pi_56184335
Ik heb een half uur nagedacht over mooie plekken in Leeuwarden, maar eigenlijk is alles gewoon kut
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2008 @ 19:24:56 #195
Maffe Fries
pi_56184551
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als alles volgens planning loopt woon ik over een goed half jaar ook in Ljouwert. Binnenkort met vriendin lief eens een weekendje de stad en omgeving verkennen. Wat zijn de echte Leeuwardense hotspots die we niet mogen missen?
Moet je even Hendrik ten Hoeve bellen. Die weet er genoeg op te noemen
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 21:19:15 #196
J'adore hardcore
pi_56187552
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een half uur nagedacht over mooie plekken in Leeuwarden, maar eigenlijk is alles gewoon kut
Nou dat wordt een kort weekend dan
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 21:19:54 #197
J'adore hardcore
pi_56187572
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:12 schreef blaaatkipje het volgende:
En wat moet je in heeeeeeeeemelsnaam in Leeuwarden?
Vriendin gaat studeren aan de Hoge Hotelschool En Ermelo-Leeuwarden elke dag met de trein wordt niks
pi_56187611
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Vriendin gaat studeren aan de Hoge Hotelschool En Ermelo-Leeuwarden elke dag met de trein wordt niks
Oh god, sterkte! Is het dan misschien niet een beter idee een andere vriendin te zoeken?
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 22:23:23 #199
J'adore hardcore
pi_56189415
Neuj dat lijkt me een beetje te drastisch.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2008 @ 22:25:44 #200
Maffe Fries
pi_56189479
Zoals je merkt hebben Leeuwarders en de mensen die rond de stad wonen niet zo'n hoge dunk van de stad. Hoe zou dat nou komen
  Redactie Frontpage zondag 20 januari 2008 @ 22:36:01 #201
J'adore hardcore
pi_56189777
En ik maar denken dat Leeuwarden zo'n leuke stad was!
pi_56190667
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

hmm nee niet ideaal, en wat ga jij doen in Leeuwarden dan? Weet niet wat jullie in dat weekend willen doen maar je kunt vast wel een leuk middagje winkelen hier en beetje de oldehove enzo bekijken en door de stad slenteren Je kunt ook naar het Fries museum of Fries natuurmuseum ofzo gaan whehe.
Gut tsja wat moet je dr verder nou over zeggen, misschien als je wat gerichte vragen stelt je betere nuttige antwoorden krijgt
How rude!
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 08:18:45 #203
J'adore hardcore
pi_56191913
quote:
Op zondag 20 januari 2008 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

hmm nee niet ideaal, en wat ga jij doen in Leeuwarden dan?
Ondersteunen

samenwonen dus
pi_56193566
Leeuwarden is wel leuk hoor
Ben er geboren en tussendoor nog even in Hoofddorp, Apeldoorn/Uddel en Groningen geweest maar toch maar weer gewoon terug naar hier gegaan.
Er is niet al teveel te beleven, maar genoeg voor wat ik leuk vind.
Het centrum is prima te doen qua winkelen en je kan er leuk op stap.. nou dat vind ik 2 belangrijke punten.
Verder wonen m'n vrienden/vriendinnen hier in de stad dus dat is natuurlijk ook handig!
  maandag 21 januari 2008 @ 11:11:53 #205
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_56194791
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En ik maar denken dat Leeuwarden zo'n leuke stad was!
Is het ook, alleen moeten Leeuwarders altijd wat te zeiken hebben Het is een typische studentenstad met wat gesubsidieerde bedrijven, net zoals Groningen (zij het daar een maatje groter).

Leeuwarden heeft m.i. een fraaie oude binnenstad, maar verder niet veel specifieke bezienswaardigheden. Niet zo heel veel verschil met steden als Groningen en zelfs Amsterdam dus, het gras is altijd groener aan de overkant. Eigenlijk vind ik alleen de binnenstad van Utrecht fraaier...
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 14:55:55 #206
J'adore hardcore
pi_56200092
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:19 schreef Zweefvliegje het volgende:

Het centrum is prima te doen qua winkelen en je kan er leuk op stap..
Das al een grote vooruitgang ten opzichte van Harderwijk Best een leuk stadje, maar met een boel dingen is het 't gewoon net niet. Het is een stad, maar op een aantal punten is het een dorp.

Ben laatst al met d'r op een open dag geweest van de CHN, en hebben we 't centrum een beetje doorgeslenterd. Was er lekker rustig, hou ik wel van
pi_56204957
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zoals je merkt hebben Leeuwarders en de mensen die rond de stad wonen niet zo'n hoge dunk van de stad. Hoe zou dat nou komen
goed dat je dat erbij zegt, want alexxxx woont hier geeneens
  maandag 21 januari 2008 @ 18:48:59 #208
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56205010
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef justmattie het volgende:

[..]

goed dat je dat erbij zegt, want alexxxx woont hier geeneens
Ik woon dichter bij het centrum dan mensen die in zuiderburen wonen
~Autumn, 2002
pi_56205480
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Das al een grote vooruitgang ten opzichte van Harderwijk Best een leuk stadje, maar met een boel dingen is het 't gewoon net niet. Het is een stad, maar op een aantal punten is het een dorp.

Ben laatst al met d'r op een open dag geweest van de CHN, en hebben we 't centrum een beetje doorgeslenterd. Was er lekker rustig, hou ik wel van
Ik denk dat als je uit harderwijk/ermelo ed. komt Leeuwarden best te doen is hoor
En hebben jullie al een appartement oid? of nog op zoek?
How rude!
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 19:52:58 #210
J'adore hardcore
pi_56206504
We gaan er in ieder geval niet op achteruit nee

Zijn nog aan 't kijken. Daar houdt zij zich vooral mee bezig, dus hoe 't allemaal werkt met punten enzo weet ik eerlijk gezegd niet. Gaat een appartementje wonen. Op de open dag van het CHN werd verteld dat de bomenbuurt ofzo leuk/betaalbaar is door een studente daar. Zijn in ieder geval ingeschreven bij Nieuw Wonen Friesland!
pi_56207191
Ok, je moet gewoon tijd opbouwen. Ik had na twee jaar een 4-kamer(tjes ) appartement. Woon Friesland heb je ook nog dus daar zou ik me ook even inschrijven, tis toch gratis
How rude!
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2008 @ 20:41:41 #212
J'adore hardcore
pi_56207741
Thanx, meteen ingeschreven

Is een cursus Fries voor beginners trouwens nog aan te raden?
pi_56207796
als je van plan bent weinig buiten de stad te komen niet, die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek. Mocht je ook wel eens in de doprne er omheen komen, of bijvoorbeeld drachten of heerenveen, wel.
pi_56208708
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek.
Als je met een Leeuwarder spreekt kun je nog wel eens het besef krijgen dat je geen flauw idee hebt waar de stedeling over praat. Een eenvoudig "Hoe maakt u het?" wordt in Leeuwarden geregeld als volgt, of in variaties hierop, geformuleerd: ''Ouwe Sûplap! Hoe gaat ut met dei? Hest nog nog wat metmaakt?". Trek je er niets van aan, antwoord iets als "Ut het noait wat weest, en ut sal noait wat wurde". De Leeuwarder zal waarschijnlijk afdruipen in de veronderstelling een mooie conversatie te hebben gevoerd.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:42:26 #215
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_56209137
quote:
als je van plan bent weinig buiten de stad te komen niet, die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek.
quote:
Mocht je ook wel eens in de doprne er omheen komen, of bijvoorbeeld drachten of heerenveen, wel.
Dat zijn toch de dorpen eromheen?

Er zijn niet zo heel veel mensen meer die standaard Fries praten en afgezien van de boerengehuchten schakelen de meeste mensen wel om naar't nederlands als je kenbaar maakt het niet te verstaan. Bij de NHL kun je trouwens wel een import-cursus Fries volgen mits je student bent
pi_56209164
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef Mof het volgende:

[..]

Als je met een Leeuwarder spreekt kun je nog wel eens het besef krijgen dat je geen flauw idee hebt waar de stedeling over praat. Een eenvoudig "Hoe maakt u het?" wordt in Leeuwarden geregeld als volgt, of in variaties hierop, geformuleerd: ''Ouwe Sûplap! Hoe gaat ut met dei? Hest nog nog wat metmaakt?". Trek je er niets van aan, antwoord iets als "Ut het noait wat weest, en ut sal noait wat wurde". De Leeuwarder zal waarschijnlijk afdruipen in de veronderstelling een mooie conversatie te hebben gevoerd.
zo waar

En alles is kut in Leeuwarden he Een echte Leeuwarder vidn alles kut, maar zal nooit uit zn stad verhuizen....
pi_56217664
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zo waar

En alles is kut in Leeuwarden he Een echte Leeuwarder vidn alles kut, maar zal nooit uit zn stad verhuizen....
Nee dat snap je dan ook weer niet. Als alles zo klote is, dan vertrek je toch
pi_56218825
Cursus Fries hoeft niet in Leeuwarden, zodra ja daarbuiten komt wel
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:27:17 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56226200
Zeg partyanimal, dou kest wol even strune inne stad ofsuh.

Ik weet dat je ook in het TNT topic post... ga je in Leeuwarden ook bij TNT werken? Dan leer je het vanzelf, ik namelijk ook
Bernie en ik zijn tof.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 januari 2008 @ 15:43:42 #220
J'adore hardcore
pi_56226679
De planning is wel dat ik de zaterdagen gewoon mijn wijkje blijf lopen in Harderwijk, dus weekendjes thuis.

Maar misschien dat ik in Leeuwarden ook wel ga lopen doordeweeks. Moet het wel uitkomen met mijn rooster @ school, en er moet natuurlijk wel behoefte zijn aan postbodes/bezorgers daar
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 januari 2008 @ 15:48:53 #221
Maffe Fries
pi_56226824
Dat denk ik wel hoor. Verder gaan er over niet al te lange tijd wat kantoren in de regio dicht, wat werk oplevert voor de sorteerders op de Celciusweg en Pallasweg. Echter hoop ik dat dat nog wel even duurt, omdat werken in een 'kleiner' team best wel leuk is
pi_56237799
Het enige leuke aan LWD is eigenlijk mijn vrienden die er wonen. IMO

en Prinsentuin natuurlijk met mooi weer !
  Redactie Frontpage woensdag 23 januari 2008 @ 18:36:46 #223
J'adore hardcore
pi_56255956
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dat denk ik wel hoor. Verder gaan er over niet al te lange tijd wat kantoren in de regio dicht, wat werk oplevert voor de sorteerders op de Celciusweg en Pallasweg. Echter hoop ik dat dat nog wel even duurt, omdat werken in een 'kleiner' team best wel leuk is
Zal rond die tijd zeker eens informeren daar, als het tijdsmatig gaat lukken.

Wat vind je trouwens een klein team?
pi_56258425
quote:
als je van plan bent weinig buiten de stad te komen niet, die LIwadders hebben allemaal een spraakgebrek. Mocht je ook wel eens in de doprne er omheen komen, of bijvoorbeeld drachten of heerenveen, wel.
Nah
Valt wel wat mee toch? Ben geboren "Liwadder" maar ik spreek volgens mij gewoon ABN.
En ja, ik voel me aangesproken
pi_56259887
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Nah
Valt wel wat mee toch? Ben geboren "Liwadder" maar ik spreek volgens mij gewoon ABN.
En ja, ik voel me aangesproken
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
pi_56280525

Zonde.

De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.

Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.

Dat verzin je toch niet
pi_56280603
kutgebouw heb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
pi_56280653
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:

[..]

Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens ), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.

Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?
pi_56280742
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
kutgebouw heb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
Het idee achter het gebouw was goed, de uitvoering minder. Maar dat is ook iets typisch Leeuwarders

Het is alleen nogal jammer dat er niets aan het gebouw gedaan lijkt te worden, als dat zo doorgaat is het over een paar jaar een bouwval - leuk visitekaartje als je lwd binnen komt rijden vanuit a'dam
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:02:50 #230
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56281083
Het was best een mooie binnenkomer, nu staat er nog een lelijk gebouw voor
Bernie en ik zijn tof.
pi_56283204
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Zonde.

De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.

Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.

Dat verzin je toch niet [afbeelding]
Zit er vlakbij, en niks van meegekregen
pi_56287544
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens ), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.

Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?

Inderdaad. De lelijkste taal die er is. Ik spreek het heel soms om mensen te irriteren. Doe mij maar Fries of Nederlands
pi_56294171
Ik ga morgen weer richting Leeuwarden.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:09:17 #234
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56295010
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:28 schreef Miam het volgende:
Ik ga morgen weer richting Leeuwarden.
op stap?
~Autumn, 2002
pi_56296152
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
pi_56296784
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
Naja, het is ook niet zo dat de mensen alleen tijdens kantooruren de boel aan gort rijden
pi_56296872
Nee maar je zou het maar als werk hebben. Snachts op gepiept worden. Nee dank je.
pi_56297003
Och, het zal vast niet slecht verdienen. Lijkt mij nog wel een leuke baan opzich
pi_56309114
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
pi_56315974
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:

[..]

Liwwaders mut een verplicht vak op skool wurde, en dat fries maar skrappe
pi_56318119
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uit Doet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
pi_56318328
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:25 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uit Doet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
Emo? Dat is weer wat nieuws.
pi_56319030
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?

Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
pi_56319114
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?

Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in ga Als je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.

Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
pi_56319176
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Emo? Dat is weer wat nieuws.
Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
pi_56319241
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in ga Als je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.

Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
Mja, dat ik op het cambuurplein ga parkeren staat al vast, ga ook niet in mn eentje in de stad eten natuurljk he?

En geen idee wat ik zoek? Beetje zoals Het Feest of de Eerste Kamer in groningen denk ik? Lekker, goedkoop en niet te moeilijk.
pi_56319250
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:34 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
pi_56320243
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
pi_56320373
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?
pi_56320433
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?

En niet echt een idee @ dat soort eetcafe's trouwens, dan ga ik eerder naar een broodjeszaak of restaurant. Misschien kun je bij de Ierse pub terecht?
pi_56320552
Ik moet ook in elk deel weer vertellen dat ik een hekel heb aan die Ierse pub in Leeuwarden he? Leuke tent, maar die paardenbek die er serveert moet ik niet
pi_56320844
Ga naar de lachende koe
pi_56320955
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ga naar de lachende koe
Waar zit die?
pi_56321619
sowieso in die buurt zijn voor leuke eetcafétjes denk ik, ik ga straks naar el pacho ook goedkoop en lekker
How rude!
pi_56321660
El Pacho? Dat is toch in Dearsum? (of iig richting Sneek?)
pi_56321741
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet ook in elk deel weer vertellen dat ik een hekel heb aan die Ierse pub in Leeuwarden he? Leuke tent, maar die paardenbek die er serveert moet ik niet
Paddy

Maar als je ergens wilt eten voor niet al te veel geld, kan je Humphreys proberen. Service is niet elke dag top, maar je kunt wel gezellig wat eten. Het eten is ook nog goed te pruimen. Verder heb je ook nog een falafeltent en wat shoarmazaken. De restaurantjes aan de voorstreek is ook goed te doen.
pi_56321930
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt een aantal, maar moet je echt eens heen! Ik ga altijd naar die in LWD en is echt . Mexicaans restaurant is het

El Pacho
Doh.
pi_56322262
Mexicaans
Binnenkort ook maar eens heen!
pi_56322441
Alexxxx, misschien is het Stadscafe wat voor je
pi_56322633
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:12 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Paddy
Tsja ik snap die Alexxxx ook niet hoor met zn gezeur over de paardebek die er volgens mij al lang niet meer werkt

En straks komt 'mood' oid ook nog naast paddy, ben benieuwd of dat net zo'n succes als paddy gaat worden.
How rude!
pi_56322762
Vroeger kwam ik er elke maand met een hele groep en we werden altijd erg onbeschoft behandeld
pi_56322871
El Pacho is idd erg ok

En een vriendin meenemen naar een shoarmatent Dat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar
pi_56323043
Hey, ik heb erg veel goede herinneringen aan Brongers hoor, niet mee fucken
pi_56324215
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef Dangel het volgende:

[..]

op stap?
Nee haw winkele.
wat een kutsted is it toch. elke kear wer.
dit wie sa ongevear de leste keer ek.
pi_56326348
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok

En een vriendin meenemen naar een shoarmatent Dat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar
Probeer het Bolle Huske eens.
pi_56326554
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok [afbeelding]

En een vriendin meenemen naar een shoarmatent [afbeelding] Dat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar [afbeelding]
Gaat niet om het waar, gaat om het hoe en waarom
pi_56327436
We zien wel morgen Iedereen roept wat anders

Waar hebben ze de beste schnitzels?
pi_56328776
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
We zien wel morgen Iedereen roept wat anders

Waar hebben ze de beste schnitzels?
Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.
pi_56328827
maar schnitzels bij een snakcbar begin ik niet aan
pi_56331679
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:46 schreef Mof het volgende:

[..]

Probeer het Bolle Huske eens.
fan is

Paddy is één van de weinige tenten waar ik 95% van de tijd erg tevreden ben over de service
How rude!
pi_56334867
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
maar schnitzels bij een snakcbar begin ik niet aan
Wat is dat voor onzin
Doh.
pi_56336506
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
pi_56336609
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.
Precies
vooral complimenten voor hun hamburger speciaal
  zondag 27 januari 2008 @ 12:24:14 #276
193177 Mof
Een mof
pi_56337062
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
Goed idee!

Zal ik eens proberen
pi_56337327
Schnitzel in het frituurvet is juist veel lekkerder. Is tenminstens krokant.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:41:12 #278
193177 Mof
Een mof
pi_56337407
Vast een groter succes dan gefrituurd ei.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:45:47 #279
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56339003
Bolle Huske heeft alleen zo'n irritante vent die er staat, althans dat is mijn herinnering erbij Ik ga altijd naar Olympus. Het Vliet is ook wel een hendige tent, vooral omdat het nog laat open is
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:58:56 #280
193177 Mof
Een mof
pi_56339319
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef mordradead het volgende:
Bolle Huske heeft alleen zo'n irritante vent die er staat, althans dat is mijn herinnering erbij Ik ga altijd naar Olympus. Het Vliet is ook wel een hendige tent, vooral omdat het nog laat open is
Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?

Dat is een briljante man!
  zondag 27 januari 2008 @ 14:12:57 #281
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_56339649
quote:
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...

En snackbar het Vliet is een van de betere in Nederland
pi_56339747
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:12 schreef Paladijn het volgende:

[..]

* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...

En snackbar het Vliet is een van de betere in Nederland
Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Hölle

Die van Sabine hebben mn voorkeur Das ten mnste onbeperkt schnitzel vreten Hoeveel had ik er daar ook alweer? 7 of zo?
pi_56339832
quote:
oke in wat voor snackbar kom jij .

Limburg ja ? Waar ga je heen dan hier
Doh.
pi_56339976
Zaterdag ga ik in Limburg Schnitzel eten

En waar ikhier ga? dat zien we over een uurtej of zo wel
pi_56340622
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Mof het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?

Dat is een briljante man!
hij is toch ook dj in de dop?

Heeft een vriendin en mij laatst nog geholpen bij de gokkast, dik winst gemaakt die avond haha.
How rude!
pi_56340779
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag ga ik in Limburg Schnitzel eten

En waar ikhier ga? dat zien we over een uurtej of zo wel
Ik woon nu in Limburg vandaar Nog geen schnitzel hier gegeten.

Ga in Warten eten, snackbar is van mn ouders
Doh.
pi_56341689
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

2, Anita & Carola.
pi_56341753
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Dearsum en Sneek
Maar over die in Sneek hoor ik alleen maar slechte dingen..
pi_56341878
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dearsum en Sneek
Maar over die in Sneek hoor ik alleen maar slechte dingen..
Oeh Sneek. Schuin tegenover de Bieb heb je een snackbar die lekkere shoarma verkopen
pi_56341974
shoarma haal je bij de shoarmazaak en niet bij de snackbar
  zondag 27 januari 2008 @ 16:05:58 #291
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_56342076
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Hölle

Die van Sabine hebben mn voorkeur Das ten mnste onbeperkt schnitzel vreten Hoeveel had ik er daar ook alweer? 7 of zo?
Eerst frituren en daarna opwarmen in de magnetron is niet echt ideaal nee

En Sabine Geen idee hoeveel jij er op had, maar ik heb er 9 verschalkt... dag erna ook geen avondeten meer gehad omdat ik nog vol zat
pi_56342129
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef justmattie het volgende:
shoarma haal je bij de shoarmazaak en niet bij de snackbar
Dan heb jij die shoarma nog niet gehad. Het is weliswaar een snackbar, maar ze hebben gewoon een grill met daaraan de shoarma, precies hetzelfde als een shoarmazaak. Je krijgt dan ook een bak vol met shoarma, net zo'n bak als je patat groot besteld.
pi_56347242
Het is die ene op de hoek geworden, bij de waag... En later nog naar Zwarte Haan geweest !
pi_56347266
Bollehuske was dicht, lachene koe draiade kutmuziek en snakcbar het vliet was te druk btw
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 januari 2008 @ 21:13:55 #295
Maffe Fries
pi_56348532
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Marjooow het volgende:
Ga in Warten eten, snackbar is van mn ouders
Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekend
pi_56348603
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekend
tsja .
Doh.
  zondag 27 januari 2008 @ 23:21:30 #297
193177 Mof
Een mof
pi_56352062
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bollehuske was dicht, lachene koe draiade kutmuziek en snakcbar het vliet was te druk btw
Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?
pi_56352366
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Mof het volgende:

[..]

Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?
Als je het romantisch vind dat iemand die voor de tweede keer in Leeuwarden is de weg in die kutstad beter weet dan mij, dan wel ja

Romantiek is niet aan mij besteed geloof ik...
pi_56353171
Je kunt altijd nog terecht bij Subways
pi_56356399
Het station weet iedereen te vinden. Probeer die snacktent 'Smullers' maar de volgende keer!

pi_56356404
Trouwens over dat inburgering cursus fries. Als je op de NHL of de CHN een opleiding gaat volgen dan leer je het fries toch wel verstaan. Of zo ging het in ieder geval met mijn klasgenoten van buiten Friesland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')