Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdtquote:
In geen maanden zo genoten als gisteravondquote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
Absoluut!quote:
Inderdaad, op station ook. Gewoon goed op kledenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Ik ookquote:
Ik snap waarom, hij klonk ook vet verrotquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor dat gedrocht waar iknu inrijdtHopelijk vanavond een andere leenauto...
![]()
Enik kom heul niet op 112frysl^an, ik was al weer thuis voor er een fotograaf bij kon komenEn ookgene pliesie of wat danookbijgeweest.
Idem dito.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
In geen maanden zo genoten als gisteravond![]()
Zoals ik al zeiquote:
Dank je, jij niet minderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
je bent goed met je handen =D
I know, er nog over gedroomd?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jij niet minder![]()
Op naar huis
Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast welquote:
Ik onthoud m;n dromen ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik onthoud mn dromen nooit, maar ik heb heerlijk geslapen, dus vast wel
En jij?
Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?quote:
Ja, sorryquote:
Dude, die fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
in Dangel haar FoBo sta ik op de foto, das op zich best een hint [afbeelding]
haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik post met twee accounts ja, Dangel is ook van mij, die gebruikik op het wrk, dan heb ik geen tijdom te modden, en als ik als Alex ingelogd sta valt dat op daar... Of bedoel je dat niet?
Ooooooooooooooh dat ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
haha nee dat had ik nog wel door, ik doelde op het 'prive' slowchatten, mocht ik laatst niet met mof boehoe![]()
quote:
Goed idee. Zal je lerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik mezelf anders ff een note geven?
Nee die is fakequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Deansensitized het volgende:
Bedoelde die met die trein [ afbeelding ]
Heb je die ook in groot formaat?
En volgende keer in de lengte snijden, veel effectiever [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |