abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 18:38:16 #101
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55853941
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:21 schreef Merson het volgende:

[..]

* confused.
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.

Resultaat:

9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten

Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.

Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 7 januari 2008 @ 18:53:01 #102
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55854344
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen moet goed opletten op de nieuwe bustijden. In de ochtendspits rijden er een aantal door naar de bouhof, maar lang niet alle bussen doen dat
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
pi_55855045
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.

Resultaat:
[afbeelding]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten [afbeelding]

Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.

Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 19:22:41 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55855137
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 januari 2008 @ 19:56:21 #105
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856134
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
Zal ook wel wat te maken hebben met de kenniscampus die daar eindelijk komt. Alle studenten die voorheen vanaf het station naar de tesselschadestraat konden lopen moeten straks ook met het OV richting de Rengerslaan.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:06:53 #106
Maffe Fries
pi_55856395
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:07:09 #107
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856401
Leeuwarden 'positief' in het nieuws op geenstijl
Ook alleen maar nieuws omdat de agent een mep uitdeelt ipv de jongen meteen aan te houden. Doet me een beetje denken aan dat filmpje waarin een amerikaanse gozer naar een agent rent, zijn middelvinger opsteekt en een paar tikken met de gummiknuppel retour krijgt
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:13:37 #108
Maffe Fries
pi_55856561
Wil ik kijken, krijg ik geen verbinding met GS
  maandag 7 januari 2008 @ 20:18:08 #109
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55856685
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
Je hebt je er meer in verdiept dan mij
Ik ga eigenlijk sowieso nooit meer met de bus, buiten de stad pak ik mijn auto wel en erbinnen de benenwagen of de fiets. Het OV is hier gewoon te onpraktisch, onhandig en duur. Wat dat betreft kunnen we nog een hoop van Noorwegen leren: OV naar kleine gehuchten tot midden in de nacht, veel vaker per uur en spotgoedkoop.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 20:25:18 #110
Maffe Fries
pi_55856902
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:36:09 #111
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55857192
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
Precies, kan de actie van de agent ook wel begrijpen. Ventje denkt nu wel 10x na voor ie weer zoiets doet
Ben benieuwd of de landelijke media dit morgen ook oppakt.
pi_55857434
quote:

[..]

Resultaat:
[ afbeelding ]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten

Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.

Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
  maandag 7 januari 2008 @ 21:04:02 #113
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55857945
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Merson het volgende:

[..]

Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.

Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
Tya, heel goed weekend gehad en dan met zo'n domper thuiskomen. Vervolgens een paar dagen flink balen en dan zet je je eroverheen. Drie dagen erna mijn tweede roadster afgehaald waar ik nog steeds van geniet op zowel het circuit (waar die voor bedoeld was) als op de vele fraaie landweggetjes hier in het noorden. Bovendien kun je je er wel kwaad over blijven maken, maar het heeft toch geen zin. Het is alleen hopen dat dit tuig, net zoals de mensen die telefooncellen en bushokjes opblazen, zichzelf een keer tegenkomt. Zonder bewijs/getuigen gebeurd er toch niets mee.

Achteraf gezien ben ik blij dat mijn buren het alarm gehoord hebben en hun auto's aan de kant gezet hebben. Doordat de politie het onderzoek staakte en geen dader aan kon wijzen begon de verzekering te miepen over eigen risico, wat netjes door mijn baas betaald is. Ik moet er niet aan denken hoeveel geneuzel het wel niet geweest zou zijn als een van de WA-verzekerde auto's of een van de huizen brandschade had gehad. Ik heb er zelf verder weinig van meegekregen omdat mijn buren de zondag alles netjes opgeruimd hadden. Er zitten alleen nog twee kleine brandvlekjes op de stenen voor mijn huis.

Dat weekend dus wel pimp my Xzibit ride en de wegmisbruiker agenten gespot
pi_55858120
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
pi_55858180
NHLRebel? toe maar weer whehehe
How rude!
  maandag 7 januari 2008 @ 21:27:57 #116
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55858689
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
Zat, heb ook op de RUG en UT gezeten
Site is van mij en zes andere (oud-)studenten, destijds tijdens een actie voor een zeer laag bedrag aangeschaft. Veel ruimte, veel bandbreedte en eigen accounts, ideaal voor een paar zuinige studenten Een van onze docenten op de NHL omschreef ons continu als rebels, daar komt de naam vandaan.
pi_55859067
Haha, cool
pi_55861664
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
pi_55861802
Huh, dat filmpje, is dat die mafkees die wel eens in Leeuwarden rondrijdt op z'n fiets altijd muziekspelend? Patientje van de geestelijke dienst is dat...

Je weeeeeet wel
pi_55861844
ja volgens mij wel, die kan echt strontirritant zijn.
How rude!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 23:23:58 #121
Maffe Fries
pi_55862080
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
pi_55862183
quote:
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 7 januari 2008 @ 23:46:15 #123
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55862680
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
Lucky bastard
  maandag 7 januari 2008 @ 23:48:08 #124
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_55862720
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
Emmakade/Kanaalweg en het CCF kantoor zijn ook leuk op de fiets
De Achmeatoren is eng met harde wind, die granieten platen vielen destijds precies op de route waar ik normaal langsfietste naar de NHL
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 januari 2008 @ 23:59:45 #125
Maffe Fries
pi_55863020
Bij de CCF wil het idd ook soms hard waaien ja. En die platen die van de toren vielen: eentje is dat gehele weggetje overgestoken en via de kaderand zo het water in gedonderd. Een prestatie op zich, maar wel een enge gewaarwording.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')