Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.quote:
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen moet goed opletten op de nieuwe bustijden. In de ochtendspits rijden er een aantal door naar de bouhof, maar lang niet alle bussen doen dat
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.
Resultaat:
[afbeelding]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten [afbeelding]
Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.
Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
50,51 en 62 rijden altijd over de rengerslaan.
Zal ook wel wat te maken hebben met de kenniscampus die daar eindelijk komt. Alle studenten die voorheen vanaf het station naar de tesselschadestraat konden lopen moeten straks ook met het OV richting de Rengerslaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat dat in zn geheel is, is nieuw voor mij. Wel wist ik dat de hogescholen aan de rengerslaan bediend zouden worden door het streekvervoer, omdat die lijn tot de streekconcessie behoort.
Je hebt je er meer in verdiept dan mijquote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn hoorde eerst bij de stadsconcessie, maar sinds de recente aanbesteding van Noord en Zuid-West Fryslân al niet meer, ware het niet dat Arriva nog tot 31 december die lijn mocht blijven bedienen.
Precies, kan de actie van de agent ook wel begrijpen. Ventje denkt nu wel 10x na voor ie weer zoiets doetquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Site doet het weer. Vind het nog niet eens zo raar dat die agent een tik uitdeelt na wat die gast zei. Ok het is niet netjes, maar toch.
Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weekendje weg met wat vrienden (F1 bolide over de nurburgring sinds 25 jaar en de Gumball in/rond A'dam bekeken) en gezien we met drie man gingen mijn eigen auto laten staan. Kwam rond 02:30 thuis waarna mijn auto 'weg' was, maar geen briefje, melding of wat dan ook in de bus. Ben er dus achtergekomen via 112fryslan, de volgende ochtend met de politie gebeld, die me tot twee keer terug zouden bellen en na drie uur maar naar't bureau gegaan om aangifte te doen. Toen kwam de boel opeens boven tafel waarna ze het onderzoek na twee weken neuspeuteren alsnog afgesloten hebben wegens 'gebrek aan bewijs' terwijl men in de tussentijd bewijsmateriaal wat bij mijn buren afgehaald is, is kwijtgeraakt.
Resultaat:
[ afbeelding ]
9 maanden oud, 37k op de teller - ik heb er iig nog van kunnen genieten
Maar goed punt was, het af en toe eens bekijken van dit soort sites leert je vooral dat een ongeluk in het verkeer in een klein hoekje zit (even afgezien van het vandalisme hierboven, c'est la vie). Hoewel ik redelijk doorrijdt, pas ik mijn rijstijl wel aan op de situatie, juist door dit soort nieuwssites - je wordt je wat meer bewust.
Alexxx zal vanavond/morgen ook wel op 112fryslan staan, voor zover ik van hem begrepen heb is de schade gelukkig alleen materieel.
Tya, heel goed weekend gehad en dan met zo'n domper thuiskomen. Vervolgens een paar dagen flink balen en dan zet je je eroverheen. Drie dagen erna mijn tweede roadster afgehaald waar ik nog steeds van geniet op zowel het circuit (waar die voor bedoeld was) als op de vele fraaie landweggetjes hier in het noorden. Bovendien kun je je er wel kwaad over blijven maken, maar het heeft toch geen zin. Het is alleen hopen dat dit tuig, net zoals de mensen die telefooncellen en bushokjes opblazen, zichzelf een keer tegenkomt. Zonder bewijs/getuigen gebeurd er toch niets mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ik moest stiekem glimlachen.
Maar klote als het het bij jezelf gebeurt. Klote man.
Zat, heb ook op de RUG en UT gezetenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Hey NHLRebel, jij zit op de NHL?
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef smiTteh het volgende:
Ben er net komen wonen, nou ja, half jaar geleden en studeer er nu aan de NHL. Prima stad! alleen waait het hier altijd zo hard
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerdquote:Op maandag 7 januari 2008 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Lucky bastardquote:Op maandag 7 januari 2008 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lichamelijke schade heb ik er al uitgemaseerd
Emmakade/Kanaalweg en het CCF kantoor zijn ook leuk op de fietsquote:Op maandag 7 januari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je ook niet telkens bij die Achmeatoren rondhangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |