Formeel mogen ze sinds een paar jaar geen mensen meer na 01:00 binnenlaten (zelf ook al eens mot gehad met een barman daar toen we na even snacken rond half 2 weer binnengelaten werden door een aardige jongedamequote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef mordradead het volgende:
Warme winternacht ook niets over gezien nee... vorig jaar ben ik rond half 5 geweigerd bij de Wolweze geloof ik... of eerder, of laterben er dus nog nooit geweest
Wêr weunst nou dan?quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Marjooow het volgende:
Alweer dik een jaar weg uit LWD, (geboren en getogen in fryslan' maar mis het stiekem af en toe toch wel een beetje
Gelukkig is er dit topic dan in de moeilijke tijden![]()
Fire viel vorig jaar heel erg mee qua drukte... Noa en de doelesteeg hoef je idd niet te komen zo druk... Verder zijn er nog veel meer kleinere kroegjes open natuurlijk... genoeg keus iig...quote:Op zondag 30 december 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
oud en nieuw zijn alle disco's en kroegen zoo vol,vet kut is dat
quote:Op maandag 31 december 2007 04:50 schreef -Jay-20- het volgende:
En wat Wolweze betreft... Dan moet je eerst je geitenwollensokken weer opzoeken...Raar volkje daar over het algemeen...
Mwa.. waar ik woon niet.. maar de restquote:
Misschien is 'raar' inderdaad niet zo'n aardige benaming. Mensen die zich in een bepaalde vorm afzetten tegen de gevestigde maatschapij bedoel ik. Dat zijn vaak mensen met lang haar, kisten en een Marlyn Manson T-shirt. Niets mis mee als dat je ding is! Het kan er best gezellig zijn, ik ben er in het verleden vrij vaak geweest. Ik dacht overigens wel dat ze falliet waren...quote:
Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlenquote:
Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:29 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Uhhh ken ik niet eens, nee ik woon in Heerlen
wat je wel niet doet voor de liefde
Klinkt gaaf, ben benieuwd naar de fotosquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
De beste wensen voor dit jaar mede-Leeuwarders en alle andere lezers/posters!!
Dat het maar een mooi 2008 mag worden![]()
Gisteren was ik helemaal verliefd op het feit dat ik op 11 hoog woon, ivm de mist.
De mist hing tot een uur of 1 's nachts vanaf de grond tot een metertje of 20 a 30.. en daarboven woon ik!
Alle vuurwerk was te zien, boven de mist uit.. echt schitterend mooi!
Er zijn foto's/filmpjes gemaakt maar of die gelukt zijn weet ik nog niet, ze zullen in iedergeval niet zo mooi zijn als het was om met eigen ogen te zien!![]()
Ben nu nog even aan het bijkomen van het vele champagne en daarna moet het vast wel weer gaan.![]()
Foto's volgen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Parttime Leeuwarder meld zich
Woon er niet, werk er wel.
Jij ken ik!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Parttime Leeuwarder meld zich
Woon er niet, werk er wel.
Ik jij ook!quote:
Oja dat helpt dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, dan kan ik je geruststellen, als je half dood ligt te gana en je word opgehaald door een ambulance: die is in Leeuwarden gebouwd![]()
En ik ken het hoor
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik jij ook! [ afbeelding ]
Alles goed kerel?
Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
In Limburg worden geen ambu's gebouwdquote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Oja dat helpt dan?![]()
Was ie hier gebouwd... dan moet ik me zorgen maken ?
Coolquote:Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
S'ochtends tussen 7:15 en 7:25, richting het industrieterrein, en s middags om 16:35 richting Marssum.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool![]()
Hoe laat kom je er langs, en waarin? En welke kant op?
Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
In wat voor auto? Dan let ik eens op, ik loop ook altijd rond die tijd over de kruising
ben ook niet van plan er in te gaan liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heyyyy, daar heb ik ook wel eens binnen geloerd.. Werkt een vader van een vriend van me. En ik kom er dagelijks langs uiteraard, onderweg naar mijn werk.
[..]
In Limburg worden geen ambu's gebouwd
Hey ja!quote:
Zeker.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik jij ook! [ afbeelding ]
Alles goed kerel?
Ik werk bij Neways, een groot electronica bedrijf, gevestigd in de oude Philips fabriek [Westeinde]
Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:quote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef Marjooow het volgende:
[..]
ben ook niet van plan er in te gaan liggen.
Lang niet gezien hierquote:
Jezus, vrouwenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar hadden we gisteren vrouwelijke bestuurders in Leeuwarden wel voor:
[ afbeelding ](dronken tegen een standbeeldje op't hofplein aan gereden en gevlucht voor politie, de dwaas(/dwazin
).
[ afbeelding ]
Die's vanaf de A31 via de berm door verkeersborden en vijf auto's in Goutum heen gebutst
Doe de groeten aan Sas trouwens, zit die nog steeds in Nijmegen en omstreken?
Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverleningquote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!
Paladijn doet iets in de ongevallendienstverlening?
Ah, okquote:Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, ikdoe in de ongevallendienstverlening-dienstverlening
Niet meer dusquote:Op zondag 6 januari 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding uit mn avatar, maar dan in het rood.
[ afbeelding ]
Nou ja, rood onder de laag drek...
en altijd een Fryslân muts (zie fobo) op in de auto uiteraard
Nee, ik heb er alleen gewoonte van gemaakt af en toe eens de 112sites uit de regio te bekijken. Meer om mezelf een spiegel voor te houden wat er kan gebeuren als je als gemiddelde Nederlander door het verkeer heen raastquote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Deansensitized het volgende:
Mooie bende weer!
Paladijn doet iets in de ongevallendienstverlening?
* confused.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb er 'gelukkig' slechts een keer indirect opgestaan en moest het zelfs een dag later via 112fryslan vernemen omdat de petten dit compleet ontschoten was (waarna het nog drie uur en mijn aanwezigheid op het bureau kostte om het proces verbaal boven water te toveren...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |