abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55607365
quote:
Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
pi_55607591
quote:
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 december 2007 @ 21:37:01 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55610393
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?

Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_55610455
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?

Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Ja, klopt Was een piketwagen btw, geen ambu.
pi_55614021
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.
pi_55614168
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Wat een onzin. Je kunt niet overal rekening mee houden. Maak je niet te druk.

Sterkte
pi_55614336
Een blomke fan romke.
Nostalgieeeeeeeeeeeeeeeee
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_55615135
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wat Alexxx al zegt, je kunt niet overal rekening mee houden. Wat denk je van de bestuurder van die Saab en zijn kennissen, de mensen die achter/naast hem reden en de fietsers die mogelijk bij die kruising stonden? Ja, het is sneu en vervelend voor al die mensen.

Neemt niet weg dat je wettelijk gezien voorrang kunt hebben, het krijgen is een tweede. Dat geldt voor normale automobilisten, fietsers, maar vooral voor voertuigen met alarmsignalen. Ik kan heel goed begrijpen dat ze haast hebben, maar met volle snelheid een drukke kruising overvliegen is vragen om moeilijkheden terwijl de tijdswinst minimaal is. Niet alleen vanwege wat er nu gebeurd is, maar wat denk je wat er gebeurd was als de saab wel op tijd geremd had en de auto erachter niet? Het is spitstijd, mensen zijn moe, willen naar huis, weekend, zijn er even niet bij met de gedachten, etc. Dan mag mijn mening misschien bot zijn, het is gewoon geen handige actie geweest van de agent achter het stuur. Buiten dat alles is het voornaamste dat er niemand serieus gewond is geraakt, aan de schade te zien viel de klap erg mee.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_55630115
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

jay als in jayvant?
Wablief?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:24:13 #35
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_55630237
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:19 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Wablief?
dan ben jij een andere jay.
pi_55641872
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
pi_55646914
niet, voor zover ik weet. Maandag weer!
How rude!
pi_55648577
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
De miro is gewoon maandag open hoor, net als veel anders supermarkten:
ZONDAG 30-12-2007 gesloten
MAANDAG 31-12-2007 08:00 - 18:00
DINSDAG 1-1-2008 gesloten
pi_55648809
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen !

en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
pi_55649744
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen !

en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
Dan moet je het ook niet om 1 uur 's ochtends op zondag vragen

Hoe zit het eigenlijk met de Jumbo die bij de vrijheidswijk zou komen, wanneer komt die eindelijk eens - of is dat weer eens afgeblazen?
pi_55650740
keap je een blomke fan romke!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_55650822
zijn er nog winkels open trouwens?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 30 december 2007 @ 14:14:25 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55651843
Het is koopzondag toch?
Bernie en ik zijn tof.
pi_55653909
de winkeliers zullen wel koopzondagmoe zijn na zo´n maand niet?
Zal de v&d wel als enige winkel open zijn ofzo
How rude!
pi_55656765
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...
pi_55656790
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
pi_55657052
er is toch niks bij het FEC dit jaar?

Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
How rude!
pi_55657075
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
Je hebt weinig gemist kan ik je vertellen...

Er schijnt hier morgen op het terein van het nationale monument een grote vuurwerkshow en wat optredens te zijn... Alleen schatten ze dat daar 3-4 miljoen mensen naar toe zullen komen... Ik weet niet helemaal zeker of ik dat wel aandurf... Ik vermoed dat er logistiek gezien nog wel eens wat flink fout zou kunnen lopen de komende 25 uur... En ja, de jaarwisseling is hier idd lekker zes uren eerder!
pi_55658165
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef blaaatkipje het volgende:
er is toch niks bij het FEC dit jaar?

Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
Volgens mij had men er weer eens geen geld voor de 'warme winternacht' over en heb de afgelopen dagen ook geen posters gezien met een aankondiging, dus lijkt me sterk dat er iets is.

Een aantal kroegen en discotheken zijn dacht ik wel geopend, ik ga waarschijnlijk even buurten bij wolweze nadat ik bij mijn ouders langsgeweest ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')