Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambuquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bijquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.php?content=detail&id=1904
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil graag mn excuses aanbieden voor die poeplelijke ambu
Ja, kloptquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moest je nog een verlichtingssetje leveren nadag onverlaten een ambulance van uiterlijk veranderd hadden?
Leuke binnenkomer in een nieuw Leeuwarden topic trouwens
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
Wat een onzin. Je kunt niet overal rekening mee houden. Maak je niet te druk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.![]()
Wat Alexxx al zegt, je kunt niet overal rekening mee houden. Wat denk je van de bestuurder van die Saab en zijn kennissen, de mensen die achter/naast hem reden en de fietsers die mogelijk bij die kruising stonden? Ja, het is sneu en vervelend voor al die mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kan het ook even op andere toon? Misschien lezen hier wel mensen mee die de betrokken agenten persoonlijk kennen.
Schrik me zelden zo als vanavond, toen ik dat telefoontje kreeg.![]()
De miro is gewoon maandag open hoor, net als veel anders supermarkten:quote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
zijn er morgen/vandaag/zondag nog supermarkten open in leeuwarden? ben vandaag vergeten boodschappen te doen
Dan moet je het ook niet om 1 uur 's ochtends op zondag vragenquote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, de miro had ik al gecheked. Maar ik wil NU een kommetje vla en niet morgen!
en naar de jumbo in Groningen gaan is me net wat te gek...
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig omquote:Op zondag 30 december 2007 16:54 schreef -Jay-20- het volgende:
Moet ik morgen het vuurwerk bij het FEC ook nog missen...![]()
Je hebt weinig gemist kan ik je vertellen...quote:Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, en daar ben ik niet rouwig om
Volgens mij had men er weer eens geen geld voor de 'warme winternacht' over en heb de afgelopen dagen ook geen posters gezien met een aankondiging, dus lijkt me sterk dat er iets is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:07 schreef blaaatkipje het volgende:
er is toch niks bij het FEC dit jaar?
Zijn uberhaupt niet echt leuke feestjes of heb ik wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |