Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh dat ja!![]()
Mja, ik ben een hyprocriete lul![]()
Zal ik mezelf anders ff een note geven?
Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha neuh maar volgende keer dan niet meteen miepen he?
ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen notequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Jij alleen niet zo veel er van ana trekken!
Troost je, ik geef voornamelijk positieve notesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:40 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ja maar, ja maaaaaaar ik wil geen note
Ik mag niet lekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Over notes gesproken, alex ? ;p
Ik heb Hoitsma, daar ben ik al bij sinds ik voor het eerst naar de tandarts ben geweest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:12 schreef justmattie het volgende:
weet iemand nog een goeie tandarts in leeuwarden?
dat ben ik! Wie heeft vandaag die auto midden in de stad gezien? Dakgrind ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef Merson het volgende:
Edwinuss.
Ik moest leitsje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:11 schreef Dangel het volgende:
It reint bargehinnen!
Ik heb nog een brokstukje van zo'n plaat op mijn bureau liggen. Mag jij raden in welk gebouw ik werk.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Achmeatoren is eng met harde wind, die granieten platen vielen destijds precies op de route waar ik normaal langsfietste naar de NHL
Sterker nog: ze konden pas rond half twaalf gaan blussen, omdat er problemen met de waterdruk waren. Ging er heftig aan toe, heb nog even staan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Om kwart over 11 hadden ze al een deel van dat krantenartikeltje online staan, dat terwijl de boel nog lang niet geblust was!
Achterlijke idioot. Als je over het Drachtsterplein rijd MOET je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zijn de petten er ineens wel met volle macht bij
Leuk en aardig dat voorrang hebben met sirenes aan, maar dat betekend niet automatisch dat je't ook krijgt. Ik ben zelf ook wel eens verrast door een ambu op het Drachtsterplein (hoorde'm pas erg laat en gezien de stoplichten kijk je niet opzij of er verkeer aankomt). Er staat in het verhaaltje dat de Saab tegen de politiewagen aangereden is, maar als ik de schade zo zie is het andersom... heeft die Saabrijder nu schuld eigenlijk?
lees eens beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het was niet bij het Drachtsterplein, maar bij de kruising waar je Zuiderburen in/ uit kunt rijden.
Dank je, verheven internetridder en Drachtsterpleindeskundige.quote:
En waar komt deze VERPLICHTING vandaan?quote:Als je over het Drachtsterplein rijd MOET
Ik begrijp uit jouw relaas dat jij iemand bent die zodra er bijvoorbeeld een vrachtwagen of een ander zichtontnemend iets op het Drachtsterplein bemerkt er van 35+ bij groen licht (!) vol in de ankers gaat om 'voorzichtig' met 10 km/u het laatste stukje Drachtsterplein over te kruipen 'omdat je geen achterlijke idioot bent'? Voorrang krijg je, je hebt het niet. Al helemaal als je met alarmsignalen onderweg bent naar een oproep en door het nemen van voorrang niet of veel later aankomt. Daar wordt niemand beter van.quote:je er rekening mee houden dat er huldiensten voorbij kunnen komen die dan voorrang hebben ja. Er zit namelijk een brandweerkazerne, ziekenhuis en politiebureau in de buurt en het Drachtsterplein is een centraal punt daar.
Zeurkous, 't valt best meequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
t reint wer bargehinnen ja.
I guessquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef justmattie het volgende:
17:51:05 17-01-08 2 I AMBU A1 Archipelweg LEEUWARDEN
801171751050320502 0320502 CPA Friesland ( Ambu 21-13 Leeuwarden )
die??
neuh, via zon website waar tegenwoordig iedereen op kijktquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I guess
Waar heb je die weg trouwens? Of heb je zo'n receivergeval waar de mensen die vroeger een bakkie hadden (zoals mijn rijinstructeur) tegenwoordig mee rondlopen?
Moet je even Hendrik ten Hoeve bellen. Die weet er genoeg op te noemenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als alles volgens planning loopt woon ik over een goed half jaar ook in Ljouwert. Binnenkort met vriendin lief eens een weekendje de stad en omgeving verkennen. Wat zijn de echte Leeuwardense hotspots die we niet mogen missen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een half uur nagedacht over mooie plekken in Leeuwarden, maar eigenlijk is alles gewoon kut
Vriendin gaat studeren aan de Hoge Hotelschoolquote:Op zondag 20 januari 2008 19:12 schreef blaaatkipje het volgende:
En wat moet je in heeeeeeeeemelsnaam in Leeuwarden?
Oh god, sterkte! Is het dan misschien niet een beter idee een andere vriendin te zoeken?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Vriendin gaat studeren aan de Hoge HotelschoolEn Ermelo-Leeuwarden elke dag met de trein wordt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |