abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56280525

Zonde.

De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.

Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.

Dat verzin je toch niet
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_56280603
kutgebouw heb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
pi_56280653
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:

[..]

Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens ), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.

Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_56280742
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
kutgebouw heb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
Het idee achter het gebouw was goed, de uitvoering minder. Maar dat is ook iets typisch Leeuwarders

Het is alleen nogal jammer dat er niets aan het gebouw gedaan lijkt te worden, als dat zo doorgaat is het over een paar jaar een bouwval - leuk visitekaartje als je lwd binnen komt rijden vanuit a'dam
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:02:50 #230
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56281083
Het was best een mooie binnenkomer, nu staat er nog een lelijk gebouw voor
Bernie en ik zijn tof.
pi_56283204
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Zonde.

De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.

Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.

Dat verzin je toch niet [afbeelding]
Zit er vlakbij, en niks van meegekregen
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56287544
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens ), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.

Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?

Inderdaad. De lelijkste taal die er is. Ik spreek het heel soms om mensen te irriteren. Doe mij maar Fries of Nederlands
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_56294171
Ik ga morgen weer richting Leeuwarden.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:09:17 #234
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56295010
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:28 schreef Miam het volgende:
Ik ga morgen weer richting Leeuwarden.
op stap?
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_56296152
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
pi_56296784
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
Naja, het is ook niet zo dat de mensen alleen tijdens kantooruren de boel aan gort rijden
pi_56296872
Nee maar je zou het maar als werk hebben. Snachts op gepiept worden. Nee dank je.
pi_56297003
Och, het zal vast niet slecht verdienen. Lijkt mij nog wel een leuke baan opzich
pi_56309114
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_56315974
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:

[..]

Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Liwwaders mut een verplicht vak op skool wurde, en dat fries maar skrappe
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_56318119
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uit Doet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
pi_56318328
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:25 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uit Doet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
Emo? Dat is weer wat nieuws.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_56319030
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?

Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
pi_56319114
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?

Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in ga Als je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.

Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
pi_56319176
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Emo? Dat is weer wat nieuws.
Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
pi_56319241
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in ga Als je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.

Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
Mja, dat ik op het cambuurplein ga parkeren staat al vast, ga ook niet in mn eentje in de stad eten natuurljk he?

En geen idee wat ik zoek? Beetje zoals Het Feest of de Eerste Kamer in groningen denk ik? Lekker, goedkoop en niet te moeilijk.
pi_56319250
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:34 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
pi_56320243
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
pi_56320373
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?
pi_56320433
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?

En niet echt een idee @ dat soort eetcafe's trouwens, dan ga ik eerder naar een broodjeszaak of restaurant. Misschien kun je bij de Ierse pub terecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')