Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigensquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:
[..]
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Het idee achter het gebouw was goed, de uitvoering minder. Maar dat is ook iets typisch Leeuwardersquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
kutgebouwheb daar nog gewerkt, tijdens de hele hete zomer van 2006
Zit er vlakbij, en niks van meegekregenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Zonde.
De Triumph Spitfire (bouwjaar '71) verdween daarbij geheel onder water. De bestuurder kon op eigen kracht uit zijn auto komen en liep daarbij slechts een paar natte voeten op. De politie heeft rapport opgemaakt van de situatie.
Het bergen van het voertuig nam wat meer tijd in beslag; doordat het niet meer om een reddingsactie ging mocht de brandweer geen duiker inzetten zodat een particulier duikbedrijf deze klus op zich moest nemen. Omdat dit verzekeringstechnisch moeilijk lag is het voertuig pas vandaag om 4 uur geborgen.
Dat verzin je toch niet [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoor doorgaans eigenlijk alleen tokkies, taxi- en buschauffeurs Liwwadders praten. En om eerlijk te zijn vind ik het liwwadders doorgaans wat boers/lomp overkomen (itt. het Fries overigens), vooral als je met mensen van buiten Leeuwarden communiceert.
Jij praat in het dagelijks leven nog wel Liwwadders?
Naja, het is ook niet zo dat de mensen alleen tijdens kantooruren de boel aan gort rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit er elke dag al. Die Faber van dat bergingsbedrijf woont achter mij. Die vent rijd op de gekste tijden weg met zjin auto.
Liwwaders mut een verplicht vak op skool wurde, en dat fries maar skrappequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Mof het volgende:
[..]
Het dien moeke dou ut Liwwaders niet leert ofsu?
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er woensdag naar Deathstars @ Romein? ^^
Emo? Dat is weer wat nieuws.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel een erg 'emo' bandje, en dan druk ik me nog subtiel uitDoet het vast goed in Japan
Ik ga dus niet
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in gaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je op zondagmiddag in Ljouwert een beetje goed en betaalbaar wat eten?![]()
Loopafstand van cambuurplein graag, ga natuurlijk niet betalen om te parkeren
Bekijk de vijftal clips op youtube eensquote:
Mja, dat ik op het cambuurplein ga parkeren staat al vast, ga ook niet in mn eentje in de stad eten natuurljk he?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alles in het centrum is op loopafstand van het cambuurplein, je denkt toch niet dat ik op de fiets de stad in gaAls je minder ver wilt lopen, je kan ook gratis parkeren aan de Bleeklaan (mits plek) en ten zuiden van de CHN naast het crematorium (of wat daar ook maar zit, bij die bejaardenflats iig). Aan de westkant kun je parkeren in de wijk ten westen van de NHL, of als het open is achter de NHL zelf.
Wat voor tent zoek je trouwens, je zou bv. dat Doozo eens kunnen proberen. Weet zo niet hoe duur ze zijn, maar ik hoor tot nu toe positieve verhalen over de kwaliteit.
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bekijk de vijftal clips op youtube eens
Als er nou een lekker vrouwtje tussen zat had ik het misschien in overweging genomen
Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij Boyzone, Take That e.d. ook, your point being?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak ik een punt met de dingen die ik post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |