abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55379653
Vorige topics
Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8)
Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10
Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12
Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14
Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O*
Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18
Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20!
Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22
Trouwen deel 23 Trouwen # 24
Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;)
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!
Trouwen deel 29 Trouwen!!!! deel 30 lekker wegmijmeren.....
Trouwen enzo deel 31 Trouwen enzo deel 32]

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Amaranta en Rob
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto\\\'s!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto van V.
Zie hier de foto's van Leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.

Data
28 september 2007: Michael en Bianca
30 november 2007: Locutus51 en "lief"
28 december 2007: Everia
22 april 2008: Fannetje & Tackleberry
3 juli 2008: draculettetje
1 augustus 2008: Pure-Poison
22 augustus 2008: Octopussy
29 augustus 2008: Krupelhintsje
29 februari 2008: sjimz
10-09-2008: tessie
20-08-2008: voodoolady
06-09-2008: Rekkie
20-10-2010: Conflict & Biancavia

Ooit: Levitation optie voor 10 mei 2008!

De op in de wiki

Post hier je verhalen, foto\'s, vragen en meer!

[ Bericht 2% gewijzigd door draculettetje op 19-12-2007 09:06:38 ]
pi_55379663
zal later even OP aanpassen even snel toegevoegd

Maarre hoe staat het dus met de voorbereidingen bij iedereen?
Of het nagenieten van?
pi_55379769
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
zal later even OP aanpassen even snel toegevoegd

Maarre hoe staat het dus met de voorbereidingen bij iedereen?
Of het nagenieten van?
Nog niet veel verder dan vermeld in het vorige topic. Binnenkort maar weer even langs bij de locatie om wat details door te spreken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55380069
ow hellup wat een gedoe doe ik het ook nog helemaal verkeerd
doen we eigenlijk met de data die al geweest zijn eruit halen?
en moet de OP in wiki worden aangepast?
Ik niet zo goed in dit soort dingen
pi_55385240
Wij hebben de trouwzaal al gereserveerd, een lokatie voor het feest geregeld en een goede vriendin van mij zal met haar band nog wat spelen op het feest. Mn jurk is al besteld (is in mei klaar), en met het ontwerpen van de uitnodigingen zijn we bezig...
Verder hebben we ws. ook al een fotograaf en iemand die de taart voor ons maakt, dus het gaat best wel goed
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_55385592
klinkt allemaal leuk en goed
zo ver zijn wij ook
in januari gaat hij op zoek naar een auto
en zijn kleren zal wel in februari/maart worden
pi_55388141
Voorbereidingen gaan prima hier. De trouwkaarten hebben we vorige week ontvangen en ze zijn erg mooi! Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op de juiste factuur, ze hadden 100 euro teveel berekend en hebben dus de verkeerde factuur gestuurd. Dat ga ik dus niet betalen
pi_55390737
Wij denken eraan om de uitnodigingen voor 4 januari te versturen met de kras kerstzegels maar waarschijnlijk komen we er niet aan toe. Verder geen vorderingen.
pi_55390833
Huh? Nu al uitnodigingen versturen?

Wij versturen ze zo'n 6 tot 8 weken voor onze bruiloft, ergens eind feb/begin maart dus.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 18:49:48 #10
43556 miss_dynastie
pi_55394588
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef voodoolady het volgende:
Wij denken eraan om de uitnodigingen voor 4 januari te versturen met de kras kerstzegels maar waarschijnlijk komen we er niet aan toe. Verder geen vorderingen.
Is dat i.v.m. vakanties?
pi_55394642
wij doen idd met onze kerstkaarten een rember the date
zodat mensen al rekening kunnen houden met de dag
pi_55394673
Wij hebben op de kerstkaarten een klein save-the-date tekstje gezet, met daarbij de url naar onze trouw-site. Maar de uitnodigingen versturen we ook pas zo'n 6 weken vantevoren...
Wat doen jullie trouwens met makeup? Doen jullie dat zelf of laten jullie dat doen? En waar dan?
pi_55394738
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:53 schreef tessie het volgende:
Wij hebben op de kerstkaarten een klein save-the-date tekstje gezet, met daarbij de url naar onze trouw-site. Maar de uitnodigingen versturen we ook pas zo'n 6 weken vantevoren...
Wat doen jullie trouwens met makeup? Doen jullie dat zelf of laten jullie dat doen? En waar dan?
nou precies wat ik bedoel
de uitnodigingen zelf hoop ik 10 weken van te voren te kunnen sturen omdat we de mensen er dan ook aan willen helpen herinneren aan onze ceremoniemeesters te laten weten of ze met ons willen blijven laten slapen.....

make up doet een vriendin van me die heeft ook een visagie cursus gehad!
pi_55395121
Het nagenieten gaat hier prima, ik geniet er nog dagelijks van om me mevrouw van ... te noemen! Michael zei, hadden we jáááren eerder moeten doen dat trouwen
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_55395196
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef bianca en michael het volgende:
Het nagenieten gaat hier prima, ik geniet er nog dagelijks van om me mevrouw van ... te noemen! Michael zei, hadden we jáááren eerder moeten doen dat trouwen
Lijkt me heel erg wennen een andere naam
of ik daar meteen op ga reageren?????

geef je overal dan ook je vernieuwde naam door?
pi_55398950
Make up en kapsel laat ik door degene doen waarbij ik mijn trouwjurk heb gekocht. Heel handig

Een andere naam lijkt me ook erg raar. Maar ik hoef daar niet aan te wennen, ik hou gewoon mijn eigen achternaam
pi_55403467
quote:
Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Make up en kapsel laat ik door degene doen waarbij ik mijn trouwjurk heb gekocht. Heel handig

Een andere naam lijkt me ook erg raar. Maar ik hoef daar niet aan te wennen, ik hou gewoon mijn eigen achternaam
ja dan is het probleem op gelost

daar ben ik ook wel benieuwd naar
wat doen de dames alhier? eigen naam houden of niet?
pi_55406391
Ik neem de naam van mn vriend aan. Ik ben eigenlijk blij dat ik van mijn eigen achternaam af ben. Mijn ouders zijn gescheiden en heb haast geen contact meer met mn vader. En de naam van mn vriend is ook mooi en klinkt goed met mijn naam. Vind het ook wel leuk om dezelfde achternaam te hebben.
pi_55408316
quote:
Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef tessie het volgende:
Ik neem de naam van mn vriend aan. Ik ben eigenlijk blij dat ik van mijn eigen achternaam af ben. Mijn ouders zijn gescheiden en heb haast geen contact meer met mn vader. En de naam van mn vriend is ook mooi en klinkt goed met mijn naam. Vind het ook wel leuk om dezelfde achternaam te hebben.
Ik heb juist getwijfeld om andere redenen
mn ouders zijn beide overleden en dan leek het me heel raar om mn eigen achternaam ook al niet meer te hebben
maar ik doe gewoon zijn en mijn naam!
pi_55408624
Ik heb altijd geroepen dat ik dolgraag een andere achternaam wilde... maar nu puntje bij paaltje komt lijkt 't me toch veel praktischer om (zeker zakelijk) mijn eigen naam blijven gebruiken. Dan maar telkens alle 12 letters spellen. Ik heb een Portugese achternaam, maar niemand in mijn familie spreekt meer Portugees.
***Levi was here***
pi_55408830
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik dolgraag een andere achternaam wilde... maar nu puntje bij paaltje komt lijkt 't me toch veel praktischer om (zeker zakelijk) mijn eigen naam blijven gebruiken. Dan maar telkens alle 12 letters spellen. Ik heb een Portugese achternaam, maar niemand in mijn familie spreekt meer Portugees.
In de zin van iedereen kent je al met deze achternaam ook de officiele instanties praktisch?
pi_55408884
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:52 schreef draculettetje het volgende:

[..]

In de zin van iedereen kent je al met deze achternaam ook de officiele instanties praktisch?
Zoiets ja... En het is ook altijd leuk om verwarring te zaaien door heel snel je bedrijfsnaam (ook lang) en dan mijn volledige naam te zeggen.
***Levi was here***
pi_55408903
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zoiets ja... En het is ook altijd leuk om verwarring te zaaien door heel snel je bedrijfsnaam (ook lang) en dan mijn volledige naam te zeggen.
hihi
pi_55420022
Ik neem de achternaam van mijn vriend aan.
Verder zijn we niet verder met voorberijden dan vorige topic,december is hier zo'n drukke maand dat dat het nieuwe jaar weer wordt.
01-08-2008
pi_55427813
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik neem de achternaam van mijn vriend aan.
Verder zijn we niet verder met voorberijden dan vorige topic,december is hier zo'n drukke maand dat dat het nieuwe jaar weer wordt.
je oefent vast voor je huwelijksnacht?

ik heb na lang beraad toch besloten om zijn achternaam aan te nemen. Hoewel het inderdaad makkelijker is om eigen naam te houden geeft het me wel een echt gezinnetjes gevoel om dezelfde achternaam te hebben. Puur emotionele reden dus. Ook is het zo dat er maar weinig mensen zijn met zijn achternaam, dus dat maakt het wel een beetje speciaal om die naam voort te zetten
Maar eerlijk is eerlijk: het is geen mooie achternaam, en ik moet echt oefenen om hem correct uit te spreken

Oh...Levitation, jouw achternaam vind ik zo prachtig he
pi_55435666
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:

[..]

ha ha die had ik nog niet eens gezien!
pi_55436932
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:

[..]

Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!

Heb (hoogstwaarschijnlijk)wel een kapster gevonden,ze heeft ook visagie gedaan dus ze gaat ook de make-up doen.Binnenkort afspraak maken,kijken we even hoe en wat.
01-08-2008
pi_55496971
Vandaag van mijn vriend heel mooi trouwkado gekregen,de mooie swarovski oorbellen die ik zo graag wilde voor bij mijn jurk,maar doe ze met de kerst ook aan hoor
01-08-2008
pi_55508171
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!
Hier ook niet hoor!

Wow mooi kerstcadeau idd! en zo komt het trouwen al weer een beetje dichterbij
al duur thet nog zooo lang
pi_55656978
Vandaag naar veel twijfelen mijn bruidslingerie gekocht
01-08-2008
pi_55659958
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag naar veel twijfelen mijn bruidslingerie gekocht
twijfel? in de zin van hoe het staat of zit?
Ik vind dat ook wel moeilijk hoor, gelukkig hoef ik dat nu nog niet te beslissen

maar fijn weer een stapje verder
pi_55660565
En ik ben ook wel benieuwd watvoor lingerie je gekocht hebt...

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een body en een torselet...
pi_55661751
Ja twijfelen tussen wat en waar ik me het lekkerst is voel,ik heb vanalles aan gehad,een body,een torselet een compleet corrigerend geval etc. Uiteindelijk is het een push-up BH geworden met extra brede band(onder je borsten zeg maar) met corrigerende slip,niet echt sexy maar gewoon degelijk en het zit gewoon heel lekker en stevig.Onder de jurk heb ik niet echt een torselet nodig dus heb ik hier voor gekozen.
Nu nog schoenen en mijn outfit is compleet
Pas geleden nog met mijn vriend voor een pak gekeken,niet uitgekozen want ik mag het niet weten maar kijken wat ik wel en niet mooi vind,het moet op maat gemaakt worden omdat ie heel lang is en slank.Het komt op ongeveer 900 euro.Wat zijn jullie mannen kwijt voor een pak? Is dat een gemiddelde prijs?
01-08-2008
pi_55670212
Pff, ik vind 900 euro voor een pak wel heel veel... Ik heb ook wel maatpakken gezien die een stuk minder kostten....
pi_55673058
Wij vonden het ook vrij prijzig (al zijn het wel super mooie pakken) het was wel een 3-delig pak en hij/wij willen eigenlijk een 2-delig.Waar heb je die maatpakken gezien die minder kosten?
01-08-2008
pi_55674767
Nog maar 2 maandjes.
Moet alleen nog mijn trouwpak kopen maar dat doe ik wel halverwege januari ergens.
pi_55677971
ehm, sowieso hier:
http://www.pakkend.nl/ en http://www.suits4all.nl

en er waren nog een paar winkels, maar die kan ik nu ff niet vinden....

Ik heb trouwens (nog) geen ervaring met die winkels hoor, dus geen idee of ze ook echt goed zijn dus.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 11:54:43 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_55699540
Ik heb zijn naam-mijn naam, maar de gemeente is wel errug traag met dat doorgeven aan de instanties
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55699792
Het is 2008! Het jaar waarin we (bijna) allemaal gaan trouwen!
pi_55706661
Jaaaa
Leuk idee he Fannetje!
pi_55774803
het voelt een beetje gek maar wel superleuk dat ik me hier mag melden, een stukje uit mijn blog:
quote:
Na jaren dubben was Remco mijn getwijfel zat en ging op nieuwjaarsdag voor me op zijn knieën "Wil je met met trouwen" vroeg hij mij, hier kon ik natuurlijk maar 1 antwoord op geven!

We kennen elkaar nu 10 jaar, we hebben een fijne relatie met elkaar waarin alles bespreekbaar is, we hebben 2 kinderen en we hebben het goed met elkaar. Als familie gaan we straks onder 1 naam veder, dat voelt goed!

De datum wordt de som van de geboortedata van de kinders, 27-04-03 + 02-05-05 = 29-09-08 en dat valt op een maandag, dus dat wordt op de fiets naar het gemeentehuis

Wat voor invulling we verder aan deze dag gaan geven weten we nog niet, ons jaar is gelukkig gelukkig begonnen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55775017
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!

Ik word trouwens steeds enthousiaster, tot grote vreugd van mijn verloofde
Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:38:05 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_55777257
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!

Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
Wacht maar totdat je indenkt hoe Chiara eruit ziet in zo'n mooi jurkje en Yoram in zo'n net pakje

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 05-01-2008 15:19:48 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55777405
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Pas geleden nog met mijn vriend voor een pak gekeken,niet uitgekozen want ik mag het niet weten maar kijken wat ik wel en niet mooi vind,het moet op maat gemaakt worden omdat ie heel lang is en slank.Het komt op ongeveer 900 euro.Wat zijn jullie mannen kwijt voor een pak? Is dat een gemiddelde prijs?
Het pak van mjn man kostte rond de 600 euro (schoenen niet inbegrepen en die kwamen uiteindelijk op 250 euro). Het ging wel om een tweeledig pak.
pi_55777432
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:

Wat leuk dat je er steeds meer en meer zin in krijgt. Zie je wel dat het niet zo lang duurt om al een idee te krijgen voor jouw trouwdag
pi_55777552
Gefeliciteerd, melonovy! Leuke datum hebben jullie uitgekozen, erg bijzonder!

Ik heb vandaag trouwschoenen en een ketting gekocht. Weer twee dingen die van mijn lijstje afkunnen
pi_55778197
Ik moet oppassen dat ik niet helemaal hyper de pieper word, want dan redden we datum niet samen

Vandaag ook even online gekeken en kwam een prachtige locatie tegen waar ik heel graag een foto/trouw reportage zou willen maken, Remco vond dat ook een leuk en goed idee, mooie locatie.

Een lijstje vind ik een goed plan Fannetje.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55783001
Gefeliciteerd Melonovy!
En ik ben wel benieuwd naar die fotolokatie. Ik vind dat zelf echt wel moeilijk om wat leuks te bedenken.

Hoe zit dat bij jullie allemaal eigenlijk??
pi_55785017
http://www.kasteeldehaar.nl/ Is hier vlak bij en het is er zo mooi! Prachtig landgoed, waar je dan van die supermooie plaatjes kan schieten, heel romantisch!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:32:22 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_55785383
De Haar kan je inderdaad erg mooie foto's schieten. Kennisjes van ons zijn daar ook getrouwd. Echt een sprookjeshuwelijk krijg je dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55791623
Wij gaan foto's maken in de Efteling

Een binnenlocatie bedenken voor als het pokkeweer is vind ik wel heel moeilijk en we hebben dan ook nog niets verzonnen. Voorlopig ga ik dus gewoon uit van mooi weer
pi_55791645
Ik had altijd gedacht om in een kasteel binnenfoto's te nemen... Vraag me niet waarom, maar dat leek me aanlokkelijk
pi_55797258
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:26 schreef Fannetje het volgende:
Wij gaan foto's maken in de Efteling
datz ou ik ook graag willen! hebben er wel offerte laten maken maar dat is wel heeeeel duuur om te trouwen daar
en ik woon er te ver vandaan om te zeggen om alleen mn foto's te maken

weer iemand met een heel bijzondere datum uitgekozen ben nu alweer even de naam kwijt.....
maar gefeliciteerd

bedenk me net dat ik everia ben vergeten de 28ste, dan hoop ik als nog dat het daar een mooie dag was!
pi_55797534
De Efteling is inderdaad érg duur om je bruiloft te houden!
Maar foto's maken kost gelukkig helemaal niks Je mag zelfs gratis met zes personen naar binnen, als je maar na twee uur weer weggaat

Voor ons is het een klein half uurtje rijden, dat is dus nog wel goed te doen.
pi_55797578
en in april is het gewoon mooi weer!
pi_55799898
leuk foto's maken in de efteling! Maar voor ons helaas ook te ver weg.
Wat leonieke zei, binnen in een kasteel, dat lijkt me ook super gaaf! Misschien daar maar eens naar informeren
pi_55817723
ik denk dat het hier op de hei gaat worden
zal eens een rondje maken binnenkort
  zondag 6 januari 2008 @ 09:57:35 #58
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55817996
Foto's maken in de Efteling is ook leuk zeg! Ik zie allemaal leuke shots voor me
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55818623
Wij hebben onze foto's trouwens genomen aan kapelletje met heel veel groen en bomen rond. Het oorspronkelijke plan was in de tuin van een kasteel, maar we waren wat laat met vragen en de eigenaars bleken op reis te zijn.
pi_55828610
Wij zijn vandaag naar het Muiderslot geweest. Dacht misschien leuk om daar foto's te maken, maar op alle echte mooie (binnen) plekken mag je geen foto's maken helaas...
pi_55830840
even een vraagje voor de mensen die graag foto's willen maken bij een kasteel oid,

waarom daar als je er niet trouwt of feest houdt? niet dat er wat op tegen is hoor vraag me dat gewoon af.
Lijkt mij ook wel heel mooi hoor maar is dat dan alleen de meerwaarde?
pi_55833784
Wij gaan denk foto's maken in het bos/hei ('t Leest) of in het park hier (oranjepark). Lijkt me ook wel leuk om eigenlijk gewoon foto's te maken op een niet zo standaard plek,gewoon midden in het Centrum ofzo alleen heb je dan wel veel bekijks en weet niet of ik dat wel zo fijn vindt !! Voor binnen hebben we niks bedacht we gaan er vanauit dat het goed weer is,daarbij denk ik dat een goede fotograaf overal wel iets leuks van te maken weet.
01-08-2008
  zondag 6 januari 2008 @ 23:05:03 #63
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55835567
De locatie spreekt me heel erg aan, de romatiek bruist dan van de foto's af, dat vind ik echt heel leuk en mooi. Mooie shots met kasteeltorens, oude bomen, prachtige perkjes en dan wij stralend . Romatisch

Anders zouden we naar mijn oude stamkroeg moeten, omdat we elkaar daar hebben leren kennen, of he-le-maal naar die ene plek waar we samen die supertijd hebben beleefd, nee dit is mooi, vlakbij en past voor ons helemaal in het plaatje
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55840864
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:09 schreef draculettetje het volgende:
even een vraagje voor de mensen die graag foto's willen maken bij een kasteel oid,

waarom daar als je er niet trouwt of feest houdt? niet dat er wat op tegen is hoor vraag me dat gewoon af.
Lijkt mij ook wel heel mooi hoor maar is dat dan alleen de meerwaarde?
Gewoon mooi en romantisch dus Je wil toch ook een beetje mooie achtergrond op je foto's ?
Maar goed, het kasteel wordt het bij ons ws dus toch niet, omdat het binnen dus sowieso niet mag, en alleen buiten vond ik toch een klein beetje saai....
Dus we denken maar weer ff verder.

We hebben trouwens ook gedacht om gewoon lekker foto's in het centrum (van Amsterdam) te maken, maar dat lijkt me nog best wel lastig omdat er zoveel mensen lopen, door je foto heen enzo..
pi_55869802
ik snap het ook wel hoor, het is ook idd heel mooi! en de romantiek spuit er van af helemaal mee eens, vroeg me het gewoon af had er zelf namelijk nog helemaal niet aangedacht
pi_55877300
Wat is jouw droomlocatie dan Draculettetje?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55890352
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef melonovy het volgende:
Wat is jouw droomlocatie dan Draculettetje?
ik ben er wel achter dat ik bij de meeste droomlocaties niet hetgeen kan geven aan feest of iedereen kan uitnodigen ivm het kostenplaatje.
Het leek me waanzinnig om in de efteling te trouwen en daar dan ook het feest maar dat is echt zo gigantisch duur, dan heb ik wel mn droomlocatie maar niet het feest wat ik wil.

we hebben wel bij een kasteel gekeken, maar ook daar is het prijskaartje en de minder flexibele mogelijkheden de reden geweest om daar niet te trouwen en ons feest te geven.
Ik heb er alleen nog niet aangedacht om alleen de foto's te maken bij een kasteel....

ben wel helemaal blij met onze keuze's nu, we trouwen in een kapel voor de wet (ga niet voor de kerk trouwen)
en heb hier in de buurt een hele leuke partyboerderij gevonden!
pi_55899575
Ah super! Al zoekende kom je van alles tegen en er zit altijd wel iets bij wat jullie beide aanspreekt.

Foto's maken bij het kasteel, maar de rest van bruiloft elders is een keigoede optie, zeker qua budget(t)ering, want crisis he, alles is duur zeg
Ik ben toch best een krent, want wil dus echt niet ons hele vermogen in een bruiloft pompen, eigenlijk heeft me dat altijd al tegen gestaan, maar van de ene feestgedachte kwam het andere romantische idee en nu bekijk ik het weer van de financiele kant en heb weer zo iets van, is dat echt allemaal nodig . Tering wat een kosten en wat een hoop traditionele dingetjes.
* melonovy krapt nog eens op d'r achterhoofd ...
En ik weet heus wel dat je het zo bont kan maken als je zelf wil, maar dan nog ...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 januari 2008 @ 18:20:18 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55903108
Bij Kasteel de Haar mag je voor 65 euro je bruidsreportage maken. Je mag dan niet het kasteel in, maar de omgeving daar is mooi genoeg Overigens loont het vaak wel om contact op te nemen met locaties, vaak kan er meer dan in eerste instantie lijkt. Zeker als je het door de fotograaf laat doen, kan het best nog wel eens lukken om toestemming te krijgen.

Overigens kun je ook altijd nog beslissen om je reportage op een ander moment te doen. Ik fotografeer in augustus een bruiloft op een kasteel, maar het bruidspaar wil misschien graag ook nog urban foto's, dus er is een kansje dat we de week erop gewoon een reportage op een andere locatie doen.
pi_55905853
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef melonovy het volgende:

* melonovy krapt nog eens op d'r achterhoofd ...
En ik weet heus wel dat je het zo bont kan maken als je zelf wil, maar dan nog ...
Nou ik schrik ook echt van de prijzen.....
en bij kosten die er nog bijkomen!
pi_55906068
Ik vind 65 euro om daar foto's te mogen maken nog best wel veel eigenlijk.... Zeker als je niet eens binnen mag.
Als je bij Muiderslot gaat hoef je alleen normaal entree te betalen. (7 euro pp, met museumkaart gratis)
pi_55906299
ik geloof dat ik het hiet al eens heb gelezen, maar het lijkt of alles waar TROUW voor komt te staan gewoon een extra prijs erbij heeft gekregen!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 januari 2008 @ 20:20:21 #73
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55906334
Voor die 65 euro mag ook je trouwauto naar binnen, dus zal daar wel iets mee te maken hebben ofzo. Kweenie psies eigenlijk. Tis wel veel geld op zich ja.
pi_55918981
Hm, ja, met de auto ook , dat scheelt dan wel iets.
Maar ik blijf het belachelijk vinden dat als je gewoon dus alleen maar daar foto's wil gaan maken je zoveel geld moet betalen. Het is niet alsof zij er verder wat aan doen, of dat ze er last van hebben ofzo....
Net wat draculettetje zegt, als er TROUW voor staat kost het ineens veel geld..http://www.youtube.com/watch?v=gimiDBAK2wA

grappig filmpje daarover:

http://www.youtube.com/watch?v=gimiDBAK2wA
pi_56125734
van de week even wat rond gereden en besloten om op de hei onze foto's te maken
pi_56138591
Wij hebben een mooi en groot park om de hoek, zelfs met villa en kasteeltje, maar ik denk dat we een combinatie gaan doen van park en stad/evt. dijk want de auto mag het park niet in.

Afgelopen week hebben we de bruidssuite gereserveerd bij landgoed Groot Warnsborn, ook vlakbij. We konden daar trouwens ook het huwelijk laten voltrekken en het feest geven maar dat was errug duur, dus we gaan er alleen slapen (ook niet goedkoop hoor).
pi_56142477
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef voodoolady het volgende:
Wij hebben een mooi en groot park om de hoek, zelfs met villa en kasteeltje, maar ik denk dat we een combinatie gaan doen van park en stad/evt. dijk want de auto mag het park niet in.

Afgelopen week hebben we de bruidssuite gereserveerd bij landgoed Groot Warnsborn, ook vlakbij. We konden daar trouwens ook het huwelijk laten voltrekken en het feest geven maar dat was errug duur, dus we gaan er alleen slapen (ook niet goedkoop hoor).
daar had ik ook een offerte aangevraagd! maar idd erg duur
pi_56149231
Iemand bekend met Italodesign (trouwringen)? Ze komen bij je aan huis als je wilt.
www.italodesign.nl
01-08-2008
pi_56149703
Ik heb ook naar die ringen gekeken. Het schijnen prima ringen te zijn, heel veel mensen op het forum van trouwshop hebben er ervaring mee. Wij hebben uiteindelijk toch andere ringen gekocht.
pi_56150662
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook naar die ringen gekeken. Het schijnen prima ringen te zijn, heel veel mensen op het forum van trouwshop hebben er ervaring mee. Wij hebben uiteindelijk toch andere ringen gekocht.
Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.
01-08-2008
pi_56151657
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Iemand bekend met Italodesign (trouwringen)? Ze komen bij je aan huis als je wilt.
www.italodesign.nl
die ken ik niet
wij gaan onze ringen bij gold&silver halen
pi_56152992
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:16 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.
We hebben de ringen alleen in een folder gezien. We stonden op het punt om een afspraak te maken toen we tegen onze ringen aanliepen

Trouwfora zijn een handige bron van informatie. Ik zit er op twee: http://www.trouwshop.com/_forum/ en http://www.trouwforum.nl/forum/index.php
pi_56159460
@Fannetje,thanks,zal er eens rond snuffelen!
@Draculettetje,Ja daar gaan wij mischien ook nog kijken,doen jullie ze zelf ontwerpen?
01-08-2008
pi_56166994
wij hebben hen uitgelegd wat we wilden en zij hebben daarop een offerte gemaakt
ik geloof dat we zo rond de 400 euro voor beide ringen kwijt zijn
pi_56173366
Hebben zij ook een site draculettetje?
Wel een mooi bedrag, 400 euro voor een set.. De ringen die ik eigenlijk wil zijn iets van 1200 euro geloof ik, maar dat vinden we toch wel te duur.. maar ze zijn zo mooi!
pi_56173525
400 euro is idd niet duur! Heb je er iets van een diamantje/briljantje in dan of zonder?
01-08-2008
pi_56175343
400 is inderdaad erg goedkoop. Onze ringen kosten 900 euro. Dat vind ik ook duur, maar ach, als het goed is gaan ze jáááren mee
pi_56185362
Ik heb zaterdag een trouwjurk gekocht! (op mijn verjaardag! )
Oh en mijn datum kan nu eigenlijk wel "echt" in het lijstje. Het is alleen een week verzet, naar 3 mei. Maar het is wel al zo goed als rond.
***Levi was here***
pi_56191158
En hoe ziet ie eruit Levitation?? Of is dat strict geheim?
pi_56200887
quote:
Op maandag 21 januari 2008 01:41 schreef tessie het volgende:
En hoe ziet ie eruit Levitation?? Of is dat strict geheim?
Ik ben zo beroerd in geheimen houden dat ik 't niet eens echt probeer.
Octopussy heeft 'm al gezien, die kwam de winkel binnen toen ik 'm aan had.
Vriend heeft hem nog niet gezien, maar ik heb wel besloten dat hij de jurk binnenkort te zien krijgt. Dat wil hij graag en ik vind 't een beetje flauw om hem dat te ontzeggen.

Het is een Rembo-Styling jurk, maar ik kan online geen plaatje vinden van exact díe jurk. Hij is niet echt wit, meer crème kleurig, heeft een halter (opstaand), bestaat uit een losse jurk en bovenstuk. Het heeft hier wel wat van weg:

Maar dan totaal anders. Oja en ik lijk ook totaal niet op dat fotomodel...
***Levi was here***
pi_56201434
Het klinkt wel heel mooi Levitation, en die jurk op het plaatje is ook mooi!
Ik ben ook erg slecht in dat geheim houden, maar mijn vriend wil mijn jurk niet eens zien en hij wil, afgezien van het feit dat ie zwart/wit is, er ook nix van weten. Maar maakt mij niet zoveel uit, ik vertel het wel gewoon aan andere mensen hahaha!
pi_56201926
Ik vind dit nog het meeste lijken op je jurk Levi

maar bij jou stond ie veel mooier

Ik kan mijn jurk helemaal niet op internet terugvinden. Het is een mint (geen lelijk mint!) kleurige avondjurk van San Patrick by Pronovias. Vanavond post ik de foto
pi_56202334
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:26 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dit nog het meeste lijken op je jurk Levi
[ afbeelding ]
Die lijkt inderdaad nog beter.
quote:
maar bij jou stond ie veel mooier
Je bent lief
quote:
Ik kan mijn jurk helemaal niet op internet terugvinden. Het is een mint (geen lelijk mint!) kleurige avondjurk van San Patrick by Pronovias. Vanavond post ik de foto
Jouw jurk is ook echt gaaf en hij staat je echt super! Kleurt vooral super tof bij je haar!
***Levi was here***
pi_56203676
Leuk, dames, dat jullie de jurken hebben gekocht! Dat is bij mij alweer zo lang geleden!

Ik heb overigens wel foto's, maar die hou ik lekker voor mezelf. Vriendjelief komt ook op Fok!

Na 22 april zal ik wel een fotootje plaatsen
pi_56204843
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef tessie het volgende:
Hebben zij ook een site draculettetje?
Wel een mooi bedrag, 400 euro voor een set.. De ringen die ik eigenlijk wil zijn iets van 1200 euro geloof ik, maar dat vinden we toch wel te duur.. maar ze zijn zo mooi!
Ja hoor:
http://www.goldsilverdesign.nl/

ik wil er nog een klein diamantje in maar de prijs daarvan is afhankelijk van de grote, verschilt van 20 tot weet ik hoe duur

die ik wil zal tussen de 25 en 50 zijn dus dan voor 450 totaal klaar.....

Oe leuk jurken! Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben nog aan het wachten wanneer m'n jurk binnen is
pi_56205308
Ik heb geen zin om mijn jurk geheim te houden. Kan mijn mond toch geen 7 maanden houden, ik zou ontploffen
Is nu ook wel iets makkelijker als we het pak van lief gaan uitzoeken, ik neem gewoon de stola mee voor de kleur
pi_56205556
Wij hebben dan dat wel afgesproken, uiteraard weet hij de kleur wel maar die is ivoorwit dus dat is niet zo moeilijk voor hem om bij zijn kleding rekening te houden.
Wat betreft het bruidsboeket hebben we ook afgesproken dat hij dat regelt, al hebben we wel wat kleur overlegd en heb ik hem plaatjes gegeven met verschillende boeketten die ik leuk vind.

over het vervoer hadden we ook afgesproken dat hij dat zou regelen en niet aan mij zou zeggen maar ik merk dat ik daar wel heeeeel nieuwsgierig naar ben
pi_56206163
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ja hoor:
http://www.goldsilverdesign.nl/

ik wil er nog een klein diamantje in maar de prijs daarvan is afhankelijk van de grote, verschilt van 20 tot weet ik hoe duur

die ik wil zal tussen de 25 en 50 zijn dus dan voor 450 totaal klaar.....

Oe leuk jurken! Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben nog aan het wachten wanneer m'n jurk binnen is
Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...
Hoe zien jullie ringen eruit?
pi_56206305
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef tessie het volgende:

[..]

Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...
Hoe zien jullie ringen eruit?
hoe ze er echt uit gaan zien weet ik nog niet precies aangezien we ze nog niet hebben besteld alleen offerte van hebben laten
we willen twee soorten metalen (geloof staal en titanium) hij zonder diamantje ik met
pi_56206632
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef octopussy het volgende:
Ik heb geen zin om mijn jurk geheim te houden. Kan mijn mond toch geen 7 maanden houden, ik zou ontploffen
Is nu ook wel iets makkelijker als we het pak van lief gaan uitzoeken, ik neem gewoon de stola mee voor de kleur
Mijn man en ik zijn onze kleren samen gaan uitkiezen
pi_56206757
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn man en ik zijn onze kleren samen gaan uitkiezen
dat lijkt me op zich ook wel gezellig...

alhoewel ik zo'n dag met wat meiden op stap ook errug gezellig vond
pi_56207613
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat lijkt me op zich ook wel gezellig...

alhoewel ik zo'n dag met wat meiden op stap ook errug gezellig vond
Ik vond het gewoon een hele geruststelling om te weten dat mijn man mijn kleed mooi vond en op dat half uurtje tijd hebben we ons ook wel geamuseerd ja
pi_56207710
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon een hele geruststelling om te weten dat mijn man mijn kleed mooi vond en op dat half uurtje tijd hebben we ons ook wel geamuseerd ja
heb jij serieus binnen het half uur je jurk gevonden? wow of je had al een heel goed beeld of een goede verkoopster die goed kan luisteren en daarop de jurk heeft gepakt......
pi_56207800
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Half uur? Ik vond mezelf al zo snel met 2,5 uur en Octo met een uurtje.
***Levi was here***
pi_56207880
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

ow ja binnen dat half uur ook nog pak voor hem!
pi_56208680
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben naar 1 winkel geweest. Heb daar 1 jurk gepast wat voor mij echt geschikt was. Een aantal wijzigingen die ik wou (als in vorm van corset, borduursel op corset, borduursel op rok, ...) opgegeven. Daarvoor hebben ze mijn maten genomen. Daartussen had ik nog 1 andere jurk aangedaan om zeker te zijn dat zo'n soort jurk niet voor mij geschikt was.
Toen ik mijn kleed ging ophalen, nog 1 keer gepast en dat was het

Mijn man heeft 2 pakken aangedaan en dat was het. Wel een paar winkels gedaan daarvoor.
pi_56209246
Ik had mijn jurk in zo'n 3 kwartier, maar hij wordt dan ook speciaal gemaakt voor mij. Moest een top en een rok passen en daar drappeerde ze wat stoffen over enzo, en na 3 kwartier stond ik weer buiten Was samen met mn moeder, en vond het ook wel gezellie, ook al duurde het maar kort. We zijn daarna nog ff lekker gaan shoppen
pi_56209375
Het is eigenlijk raar, maar ik heb héél wat meer tijd besteed aan het samenstellen van onze misviering ipv het uitzoeken van mijn jurk
pi_56216211
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:51 schreef leonieke het volgende:
Het is eigenlijk raar, maar ik heb héél wat meer tijd besteed aan het samenstellen van onze misviering ipv het uitzoeken van mijn jurk
Ik weet niet of ik dat zo raar vind,
als je je jurk mooi vind is het goed, bij je misviering is het kijken wat past en niet past, hoe je het hebben wil of toch beter zo? dan nog niet de puntjes op de i te vergeten.
pi_56216255
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat zo raar vind,
als je je jurk mooi vind is het goed, bij je misviering is het kijken wat past en niet past, hoe je het hebben wil of toch beter zo? dan nog niet de puntjes op de i te vergeten.
Oeh, die puntjes waren er idd wel
Maar ik ben dan ook een pietje precies. Heb dat veel minder met kleren eigenlijk (het feit dat ik niet graag winkel zal er ook wel mee te maken hebben ) Maar minder pietje precies wil natuurlijk niet zeggen dat ik er slordig uitzie
pi_56217531
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 08:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oeh, die puntjes waren er idd wel
Maar ik ben dan ook een pietje precies. Heb dat veel minder met kleren eigenlijk (het feit dat ik niet graag winkel zal er ook wel mee te maken hebben ) Maar minder pietje precies wil natuurlijk niet zeggen dat ik er slordig uitzie
Ken dat wel hoor...
pi_56222334
Ik vind dat ook niet zo raar... een misviering lijkt me ook wel belangrijker dan wat je aan hebt eigenlijk.... (wat niet wil zeggen dat je jurk onbelangrijk is ofzo..)
Ik vind het wel jammer dat als je gewoon in het gemeentehuis trouwt het vaak niet zo persoonlijk is... Ik heb eigenlijk geen idee wat daar de mogelijkheden zijn om het wat persoonlijker te maken...
pi_56222879
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef tessie het volgende:
Ik vind dat ook niet zo raar... een misviering lijkt me ook wel belangrijker dan wat je aan hebt eigenlijk.... (wat niet wil zeggen dat je jurk onbelangrijk is ofzo..)
Ik vind het wel jammer dat als je gewoon in het gemeentehuis trouwt het vaak niet zo persoonlijk is... Ik heb eigenlijk geen idee wat daar de mogelijkheden zijn om het wat persoonlijker te maken...
In Nederland is dat denk ik toch persoonlijker dan in België (toch volgens hetgeen ik onlangs eens ergens gelezen heb). In België duurt het ongeveer 10 minuten op het stadhuis, geen muziek, geen verhaaltjes over het echtpaar, geen gedicht, ...
Onze mis duurde iets meer dan een uur en die vonden mijn man en ik (en gelukkig ook onze gasten) Trouwbeloften zelf geschreven enzo Net *die* liedjes
Mijn oom (uit Nederland) die niet katholiek is en eigenlijk niet naar missen wil gaan, was meegekomen met zijn vrouw en zelfs hij vond ze heel mooi. Niet te veel gedoe met God, maar net die waarden die wij belangrijk vinden.
pi_56223782
Oh dan is trouwen in het gemeentehuis in belgie nog erger idd! Hier kan je idd wel zelf muziek uitkiezen en die abs vertelt wel wat over het stel enzo, maar ik vind het alsnog wel weinig hoor...

Maar jullie mis klinkt wel heel mooi Leonie!
pi_56225117
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef tessie het volgende:
Oh dan is trouwen in het gemeentehuis in belgie nog erger idd! Hier kan je idd wel zelf muziek uitkiezen en die abs vertelt wel wat over het stel enzo, maar ik vind het alsnog wel weinig hoor...
Ik vond er alleszins niet zo heel veel aan maar anderzijds hebben we op het stadhuis wel gekust en in de kerk niet (we zijn dit helemaal vergeten ) Maar het was wel een beetje een teleurstelling.
quote:
Maar jullie mis klinkt wel heel mooi Leonie!
Thx Jammer dat mijn man zoiets heeft van: er mag veel online komen, maar onze trouwmis toch niet. Anders ging ik een paar zaken hier eens neer plempen
pi_56230732
wat een verschil dan tussen belgie en nederland

ben het met tessie eens jullie mis klinkt erg mooi leonieke!
pi_56230742
Mijn vriend heeft geen idee hoe mijn jurk eruit ziet,ik weet ook niks van zijn pak (hij moet het nog gaan kopen),wel hebben we tegen elkaar verteld wat we absoluut niet mooi vinden,hij vind een hoed b.v echt niet mooi en ik een creme kleurig pak.We vinden het wel leuk zo,ik ken hem wel goed genoeg dat ik niet twijfel of ie het wel mooi vind.
20Februari komen ze van ItaloDesign bij ons thuis,ben erg benieuwd
01-08-2008
pi_56230813
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Pure-Poison het volgende:
Mijn vriend heeft geen idee hoe mijn jurk eruit ziet,ik weet ook niks van zijn pak (hij moet het nog gaan kopen),wel hebben we tegen elkaar verteld wat we absoluut niet mooi vinden,hij vind een hoed b.v echt niet mooi en ik een creme kleurig pak.We vinden het wel leuk zo,ik ken hem wel goed genoeg dat ik niet twijfel of ie het wel mooi vind.
20Februari komen ze van ItaloDesign bij ons thuis,ben erg benieuwd
zo hebben wij het dus ongeveer ook gedaan. Alleen vond mijn vriend bijna alles mooi wat ik aan voorbeelden liet zien
ik ben eigenlijk wel zeker dat ie mijn jurk dus hoe dan ook mooi vind, aangezien ik er echt verliefd op ben zal ik ook wel stralen!
pi_56231702
Ik heb uiteindelijk de tweede jurk gekocht die ik aan had. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen strapless jurk wilde, en dit er toch écht een was. Inmiddels niet meer trouwens, er zitten nu spaghettibandjes aan

Wij zijn tot nu toe de meeste tijd bezig geweest met de trouwkaarten en de gastenlijst. Wat een gedoe!
pi_56232088
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb uiteindelijk de tweede jurk gekocht die ik aan had. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen strapless jurk wilde, en dit er toch écht een was. Inmiddels niet meer trouwens, er zitten nu spaghettibandjes aan

Wij zijn tot nu toe de meeste tijd bezig geweest met de trouwkaarten en de gastenlijst. Wat een gedoe!
Zo wist ik precies 1 ding zeker: ik wilde geen halter...
... inderdaad mijn jurk heeft een halter!
***Levi was here***
pi_56232245
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:23 schreef Fannetje het volgende:

Bij mij is het uiteindelijk de 1e jurk geworden die ik aan had (met wat aanpassingen).
Vind de gastenlijst en de trouwkaarten ook een heel gedoe hoor! De locatie,fotograaf,muziek enzo was eigenlijk zo gepiept maar daar komen we nog niet echt over uit!
01-08-2008
pi_56233465
We zijn nu redelijk uit de gastenlijst, maar we hebben heel wat geschoven
Moet je nagaan dat we daar bijna een half jaar mee bezig zijn geweest

En de kaarten.. tja, als je geen cremekleuring kaart wil en ook nog geen ringen, rozen of het woord "ja" erop, vallen er héél veel kaarten af. Uiteindelijk iets gevonden wat we leuk vonden, maar niet "super". Doordat ze gelukkig een hoop konden aanpassen, zijn we nu wel heel tevreden
Alleen hebben we ze nog steeds niet betaald... lang verhaal!
pi_56235480
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo wist ik precies 1 ding zeker: ik wilde geen halter...
... inderdaad mijn jurk heeft een halter!
En hij staat geweldig!
Net als de jurk van Octopussy, die staat ook geweldig!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:43:50 #124
34891 melonovy
La Kutschie
pi_56237436
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef voodoolady het volgende:

oh super super super, jij woont vast in Arnhem
Wij hebben er ook eens een paar nachtjes gelogeerd in het koetshuis, helemaal super was dat, echt de mooiste hotelkamer die ik ooit bezocht heb! Geniet ervan!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_56243728
weten jullie eigenlijk of je je afspraak voor ondertrouw gewoon kan verzetten een dag van te voren?
pi_56246782
Ik denk dat je dat nog wel kan verzetten hoor draculettetje... hier kon je het zelfs ook zonder afspraak doen... Gewoon ff bellen dus zou ik zeggen

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf, vond ei standaart uitnodigingen het ook steeds net niet, en zo is het wel leuk persoonlijk ook.
pi_56246894
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef tessie het volgende:

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf, vond ei standaart uitnodigingen het ook steeds net niet, en zo is het wel leuk persoonlijk ook.
Wij hebben ook onze eigen uitnodigingen ontworpen en hebben er heel veel leuke reacties op gehad
pi_56249016
Super toch om het zelf te ontwerpen, lekker origineel, zegt meer over jezelf dan de standaard kaartjes.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_56249720
Inderdaad leuk, maar ik ben niet zo'n ontwerpwonder

Onze kaartjes zijn nu samengesteld uit een paar verschillende kaartjes. Dat vind ik ook al best origineel
pi_56252176
Is het toch ook Fannetje, je hebt in elk geval dan een orginele kaart die niemand anders heeft

Hebben jullie ook wel eens nachtmerries over wat er allemaal mis kan gaan als je gaat trouwen? Of ben ik de enige Bridezilla hier?
Ik heb al een paar keer nachtmerries gehad over mijn jurk die niet goed was (dat krijg je als je hem zelf nog niet gezien hebt denk ik haha!) en ook over familie die er niet bij was, maar dat kon ze dan ook niet zoveel schelen enzo...
pi_56252478
Ik heb sinds ik zaterdag mijn jurk heb gekocht al 2 keer gedroomd dat 'ie verdwenen was.
Ik denk dat de overige dromen nog wel komen als ik dichter bij "de dag" kom.
***Levi was here***
pi_56252708
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Fannetje het volgende:
En de kaarten.. tja, als je geen cremekleuring kaart wil en ook nog geen ringen, rozen of het woord "ja" erop, vallen er héél veel kaarten af.
Afgrijselijk vond ik dat, ja. Van die vervaagde foto's of tekeningen van ringen enzo. Uiteindelijk hebben wij voor een tamelijk hippe kaart gekozen, ik was er erg blij mee.

@Levi, ja, dat had ik dus ook. Of dromen dat er iets mis gaat bij de kapper en je een heel erg korte pony hebt ineens
pi_56253994
Ik ben blij dat ik niet de enige ben hahaha!
pi_56254592
Tijdens de week voor ons kerkelijk huwelijk heb ik gedroomd dat er tijdens onze mis een begrafenis plaatsvond IN de kerk en dat wij onze trouwmis moesten laten plaatsvinden voor de kerk. Al onze gasten waren verkeerd want die zaten uiteraard in de kerk en mijn man en ik moesten alles zelf doen (muziek opzetten, teksten voorlezen, ...). Vreselijk was het
pi_56255637
ik heb nu nog geen nachtmerries ofzo gehad
vriend lief heeft besloten gewoon in ondertrouw te willen gaan!

Ik heb ook zelf de uitnodigingen bedacht en ben ze dan ook zelf aan het maken (veeeeel ste veeeeel werk maar ja ben nu eenmaal begonnen)

wel hoe het met kamperen gaat en of mn zoessie de laatste avond bij mij kan zijn.....
pi_56259473
Ik heb gelukkig nog geen nachtmerries gehad over de bruiloft

Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...

Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
pi_56259892
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:

Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...

Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
da´s waar lijkt me ook heel erg naar en vervelend als er dierbare net overlijden voor de bruiloft....
maar het is idd niet te voorspellen
pi_56261518
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:

Heb ik ook, tante van V. is heel erg ziek (borstkanker uitgezaaid naar longen, botten en lever) en mijn oma is eigenlijk al best "op". Denk dat oma er sowieso niet bij zal zijn, ze raakt volledig in de war zodra ze ergens anders is dan thuis. Ze is onze laatste grootouder, vorig jaar hebben we rond deze tijd van het jaar een oma (moeders kant) en een opa (vaders kant) van V. begraven. Vorig jaar mijn portie begrafenissen eigenlijk al wel gehad.

Ik hoop gewoon heel hard dat er voorlopig even geen nare dingen gebeuren... al hoop ik dat natuurlijk altijd!
***Levi was here***
pi_56262193
Ik had mijn trouwjurk uitgezocht maar er moesten nog wel een stel dingen anders.Hun zouden het in orde maken maar in de weken voordat ik em dus echt daadwerkelijk helmaal naar mijn zin kon passen heb ik echt gedroomd dat er vanalles niet goed aan zou zijn en dat ze het niet konden maken zoals ik het wilde.Toen ik em helemaal af gezien en gepast was en er zeker weten helemaal blij mee was was het ook goed,geen enge dromen meer over gehad.Nu zijn we met de ringen bezig en droomde ik vorige week dat we op de dag van ons trouwen er in het stadhuis achter kwamen dat we waren vergeten ringen te kopen!!! We moesten toen in een klein winkeltje in het stadhuis ringen uitzoeken maar we hadden maar heel weinig keuze en de ring was eigenlijk niet naar ons zin,ik vond het zo erg dat ik dus voortaan met een trouwring moest lopen die ik eigenlijk niet mooi vond! Pfffffff....hoe krijg ik het verzonnen,en dan nog een half jaar te gaan!!!
01-08-2008
pi_56268834
hihi ik zou zeggen succes
ik krijg steeds van mensen te horen het gaat nu snel he
maar ik heb zoiets van het zal wel, klinkt nog steeds als ver van mn bed show ( juli is toch ook nog ver weg) heb het idee praktisch geregeld te hebben ik zou niet weten wat ik nu nog moet doen,

behalve als een gek mn uitnodigingen af te maken
pi_56270744
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef melonovy het volgende:

[..]

oh super super super, jij woont vast in Arnhem
Wij hebben er ook eens een paar nachtjes gelogeerd in het koetshuis, helemaal super was dat, echt de mooiste hotelkamer die ik ooit bezocht heb! Geniet ervan!
yep ik ben heel benieuwd hoe de kamer eruit ziet, we gaan er zeker van genieten Ook wel heel netjes trouwens: we mogen de sleutel van de kamer een dag eerder komen halen.

Verder nog geen nachtmerries, hier al is het in theorie nog mogelijk om mijn jurk te verpesten als die vermaakt wordt (verkoopster had daar net iets andere ideeen over dan ik). De enige echte zorg die ik heb, is als ik maar geen uitslag in mijn nek krijg net die dag, want dat kan van de een op de andere dag ontstaan

Ik heb dat ook, dat mensen vragen of ik nog veel moet regelen en dat de maanden voorbij zijn voordat ik het weet, maar ik heb praktisch ook alles al geregeld.

Wij moeten binnenkort ook maar eens iets aan uitnodigingen gaan doen, is er nog niet echt van gekomen. Nou ja eerst maar even uitzieken *snif, snotter*
pi_56271224
beterschap!
fijn dat je de sleutel een dag eerder kan ophalen hoef je er op de dag zelf niet meer aan te denken, al moet je de sleutel dan alsnog niet vergeten!
pi_56274742
Ik heb net bij de blokker bruids-bellenblaas gekocht Haha , ja lekker vroeg, maar ik kwam het toevallig tegen, en het was maar 1.50 voor 6 stuks, dus gelijk maar een paar pakjes gekocht
pi_56275455
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb net bij de blokker bruids-bellenblaas gekocht Haha , ja lekker vroeg, maar ik kwam het toevallig tegen, en het was maar 1.50 voor 6 stuks, dus gelijk maar een paar pakjes gekocht
Bellenblaas Vlekt dat niet op je jurk? Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me zo zonde als je allemaal bellenblaas vlekker hebt.
***Levi was here***
pi_56276936
Het is dus speciaal bruids-bellenblaas, en die vlekt niet En het zit in hele gave kitch-potjes, in de vorm van een mini bruidstaart haha
pi_56276970
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef tessie het volgende:
Het is dus speciaal bruids-bellenblaas, en die vlekt niet En het zit in hele gave kitch-potjes, in de vorm van een mini bruidstaart haha
Klinkt vreselijk kitch! Denk dat ik ze ook maar ga halen!
***Levi was here***
pi_56277290
Hahaha ja is het ook , daarom vond ik ze ook zo geweldig
En bellen staan leuk op de foto (hier mag je nergens met rijst gooien)
pi_56277421
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:53 schreef tessie het volgende:
Hahaha ja is het ook , daarom vond ik ze ook zo geweldig
En bellen staan leuk op de foto (hier mag je nergens met rijst gooien)
In de gemeente waar in woon mag dat wel! Alleen trouw ik daar dan weer niet.
***Levi was here***
pi_56277513
ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!

oe bellenblaas..... ik wil ook wel sterretjes maar da's overdag eigenlijk ook niet leuk
bellenblaas wel, wat is er zo speciaal of anders aan dat het niet vlekt?
nou ja 6 voor 1.50 is ook geen geld
pi_56277530
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!
Gefeliciteerd!
***Levi was here***
pi_56277540
Geen idee wat er zo anders aan is.... Wij hadden zo'n trouwbox gekregen, en daar zat toevallig ook zo'n bruidsbellenblaas dingetje in, en daar stond dus bij dat het speciaal was omdat het niet vlekt... Denk dat ze een ander soort zeep gebruikt hebben ofzo.... En idd, het was gewoon heel goedkoop, dus zo'n miskoop kan het niet zijn Ik heb nu 30 van die dingetjes voor 7,50.
pi_56277545
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
dank je wel!
pi_56280870
Gefeliciteerd met je ondertrouw, draculettetje!

Die bellenblaatip heb ik al eerder gehoord, maar ik kon ze nergens vinden bij de blokker. Nog maar eens goed kijken dan, want ik vind het wel leuk voor de kids in mijn klas
pi_56285488
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:

oe bellenblaas..... ik wil ook wel sterretjes maar da's overdag eigenlijk ook niet leuk
bellenblaas wel, wat is er zo speciaal of anders aan dat het niet vlekt?
nou ja 6 voor 1.50 is ook geen geld
Gefelciteerd
Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk?
01-08-2008
pi_56287651
(nogmaals) dank voor de felicitaties!

Hoe ondertrouw in z´n werk gaat...
afspraak gemaakt krijg je netjes bevestiging van. Je moet zorgen dat je al het papier werk op orde hebt, als je niet bij ons in de plaats geboren bent moet je van de gemeente waar je geboren bent een geboorte uitreksel hebben, kopie van identiteitsbewijs van je getuige mee.

Dan neemt degene van de gemeente alle gegevens door, van jezelf, ouders en getuige.
Je geeft je trouwdatum en tijd en plaats door. je moet je naam kiezen die je wilt gaan gebruiken, of je met een koets komt, of je muziek wilt etc

als je hier in het stadhuis trouwt krijg je parkeervergunningen voor je gasten en dan moet je alles betalen dus ook al de kosten van het huwelijk die de gemeente er aan verbind.

geloof dat ik nu alles heb opgenoemd.....

Op zich eigenlijk niet veel bijzonders en een hoop papier werk
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:59 #156
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56295643
Even een vraagje. Als je getrouwd bent, welke instanties stuur je dan allemaal een kopietje van de trouwakte (ivm gewijzigde tenaamstelling enzo).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56295765
Bij ons ging het iets anders draculetetje. Wij hoefden nog geen gegevens van de getuigen door te geven en ook niet of we muziek willen en welke naam ik wil gaan gebruiken. We kregen wel formuliertjes mee waarop we dat eventueel zelf in konden vullen, maar omdat we in een ander gemeentehuis gaan trouwen moeten we dat straks toch weer op andere formuliertjes in gaan vullen. En we hoefden ook niet gelijk alles te betalen, alleen de kosten voor de ondertrouw.
Toen ik bij het andere gemeentehuis (of stadsdeelkantoor zoals dat hier heet) de trouwzaal ging reserveren kon ik daar wel gelijk betalen, of ze kon een acceptgiro opsturen, en dan moesten we dat binnen 2 maanden betalen.

Maar ik vond het ook niet zo heel bijzonder, was idd meer een administratief-gedoe. Maar wij zijn die dag gezellie gaan shoppen, en savonds kwam onze familie en getuige bij ons gourmetten om het toch nog een beetje te vieren
pi_56296051
ik denk ook dat het per gemeente anders zal zijn maar ik weet dat pure poison in dezelfde gemeente woont en trouwt!
Wij zouden ook uit eten gaan maar ja hij is ziek dus dat ging wat moeilijk, s'avonds wel zijn ouders op bezoek gehad!

Ik vind het op zich ook niks bijzonders
pi_56304236
Yep daarom wist ik ook dat ik het jou kon vragen draculettetje! Zal maandag eens een afspraak maken voor maart,kunnen we ook nog even de papieren die we nodig hebben regelen.O ja en de muziek voor in het stadhuis,is dat muziek voor als je binnenkomt ofzo? (ja ik ben niet zo op veel huwlijken geweest,ook nooit echt op gelet!).
01-08-2008
pi_56304857
Volgens mij mag je zelfs 3 nummers uitkiezen, een voor als je binnenkomt, een wordt volgens mij tijdens de ceremonie ergens gedraaid, en een voor als jullie weg gaan.
pi_56305114
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef tessie het volgende:
Volgens mij mag je zelfs 3 nummers uitkiezen, een voor als je binnenkomt, een wordt volgens mij tijdens de ceremonie ergens gedraaid, en een voor als jullie weg gaan.
bij ons is inderdaad alleen genoteerd of we uberhaupt muziek wilden
ligt ook aan de locatie (moet uiuteraard installatie voor zijn) en wordt het hoe en wat besproken als de ambtenaar bij je thuis komt (neemt ong 10 dagen van te voren kontakt met je op).

Standaard is wel bij binnenkomst, bij ondertekening en bij het naar buiten gaan
pi_56306709
Ooh, tijdens het tekenen.. ik vroeg me al af wanneer dan precies... Maar, dat tekenen duurt toch niet zo lang als een heel nummer? Of wel?
pi_56306762
Nou moeten we daar ook nog muziek voor uitzoeken,we weten nog eens niet wat we als openingsdans willen,vinden het zo moeilijk!! Weet genoeg mooie liedjes,maar ja de text moet ook wel een beetje gepast zijn natuurlijk!
01-08-2008
pi_56308524
Wij doen geen openingsdans.. we zijn allebei geen (stijl)dansers. We beginnen gewoon met z'n allen

En qua muziek in het gemeentehuis... moeilijk hoor!

Wij hebben nu één liedje uitgekozen, maar de andere twee weten we nog steeds niet!
pi_56311803
Maar denk je wel dat andere mensen dan ook gelijk mee komen dansen Fannetje? En je kan dan toch trouwens oko nog wel een speciaal nummer uitkiezen? Zou er dan vooral eentje kiezen die goed dansbaar is voor iedereen, zodat ze gelijk ook echt zin krijgen om te gaan dansen.
pi_56312674
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:06 schreef tessie het volgende:
Maar denk je wel dat andere mensen dan ook gelijk mee komen dansen Fannetje? En je kan dan toch trouwens oko nog wel een speciaal nummer uitkiezen? Zou er dan vooral eentje kiezen die goed dansbaar is voor iedereen, zodat ze gelijk ook echt zin krijgen om te gaan dansen.
ja mn nichtje had let me entertain you als openingsdans zit erg dansbaar!

tekenen op zich duurt niet zo lang, maar dan ook je getuige enzo met wisselen erbij.... toch wel 1 nummertje....
pi_56316157
Stand van zaken:
- Jurk: check
- Ondertrouw: in progress
... aanvraag geboorteakte bij mijn geboortegemeente is de deur uit. Schriftelijk, ze hebben nog geen mogelijkheid om dat met DigiD te doen. Gemeente waar vriend geboren is wel, dus dat gaat allemaal veel sneller. Getuigen zijn gevraagd, nu nog wachten op kopieen van de legitimatiebewijzen.
- Ambtenaar: wacht op ondertrouw
- Huwelijksreis: in progress
... vluchten staan al in optie, nu nog een leuke accomodatie op Madeira vinden.
- Verder nog te doen: ringen of alternatief, pak voor vriend, muziek, gastenlijst bijwerken, etc etc
***Levi was here***
pi_56316867
Ik moest mijn geboorteakte zelf op gaan halen, anders zou het een week of 4 duren als ik het schriftelijk wou doen. Vond ik toch een beetje belachelijk lang.. Omslachtig gedoe altijd he!

Maar jullie hebben ook al lekker veel geregeld Levitation, wij zijn ook ongeveer zo ver, alleen zijn wij dus al in ondertrouw, en we hebben nog geen idee waar de huwelijksreis heen moet gaan. Maar ligt ook aan het feit dat we nog niet weten hoe lang mijn Lief vrij kan krijgen, aangezien hij op een school werkt en wij net een maand na de zomervakantie gaan trouwen....
pi_56320011
pfff ik wou ook ff een lijstje opsommen maar denk dat wij ook bijna zover zijn, ook net als tessie al in ondertrouw en nog niks bekend van de vakantie erna, helaas weet ik dat ook pas een dag na de bruiloft (of 2 of meer) in de zin van waar we heen kunnen
pi_56320174
Wij gaan niet op huwlijksreis helaas,we hebben een eigen zaak en mijn vriend wil de boel niet zo lang alleen laten (wat ik op zich wel kan begrijpen maar in dit geval...) dus word het waarschijnlijk een lang weekend/paar daagjes gezellig er tussen uit!
01-08-2008
pi_56320204
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij gaan niet op huwlijksreis helaas,we hebben een eigen zaak en mijn vriend wil de boel niet zo lang alleen laten (wat ik op zich wel kan begrijpen maar in dit geval...) dus word het waarschijnlijk een lang weekend/paar daagjes gezellig er tussen uit!
een mooie reis kunnen jullie dan altijd toch nog gaan maken wanneer hij de zaak wel alleen kan laten in de toekomst?
Al snap ik wel dat het niet helemaal hetzelfde voelt dan...
pi_56320261
wij hebben geregeld:
-stadhuis
-feestlocatie
-hapjes en drankje
-huisDJ
-vervoer (cabrio van schoonouders )
-ringen (moeten nog wel gegraveerd worden)
-fotograaf
-jurk (nog niet vermaakt)
-ondertrouw

huwelijksreis gaan we waarschijnlijk 2 weken motorrijden ergens in het buitenland..op de bonnefooi dus we hoeven daar niets voor te boeken.

nu nog te doen:
-uitnodigingen en gastenlijst
-taart
-bloemen
-pak van bruidegom
-overige kleding (schoenen, lingerie enzo)
-muziek kiezen
-fotolocatie kiezen
-reserveren van avondeten

En ik vergeet vast nog veel dingen.
pi_56320316
hihi dan toch maar ook mijn lijstje:
wij hebben geregeld:
* trouwlocatie
* feestlocatie
* avond eten
* band
* muziek tijdens ceremonie
* jurk gekocht (niet afgepast)
* vervoer
* fotograaf
* fotolocatie
* ringen (moeten alleen nog besteld)
* ondertrouw
* gastenlijsten (kan altijd veranderen natuurlijk)
* bezig met uitnodigingen

wat nog te doen
* pak voor hem
* bruidsboeket
* taart
* mn haar
en verder zou ik het niet weten iemand nog suggesties.....
pi_56320655
Ik heb vandaag ook de bellenblaastaartjes gevonden bij de blokker.

Verder een strapless bh besteld, maat 85 E (!) maar liefst. Kost slechts 111 euro

Wat wij al geregeld hebben:

*trouwlocatie
*receptie/diner/feestlocatie
*jurk + schoenen + ketting + bh
*fotograaf + locatie (alleen nog geen alternatief voor als het regent)
*dj
*auto
*gastenlijst
*ringen
*ondertrouw
*uitnodigingen
*iemand voor mn make up en kapsel
*kleding bruidsmeisje
*bedankjes
*tasjes en inhoud voor kids op de kinderreceptie
*huwelijksreis

Wat we nog moeten doen:
*bloemen
*kleding bruidegom
*kleding bruisdjonkertje
*bruidstaart
*alternatieve fotolocatie voor als het regent

Vergeet ik iets?? Nog minder dan 3 maanden te gaan!
pi_56320821
Leuk fannetje een kinderreceptie, neem aan voo de kinderen van je klas.....
ow ja bruidslingerie zit bij mijn jurk in alleen nog een broekje.....
en bedankjes hebben we nu wel een beeld van

jeetje nog maar minder dan maar 3 maanden fannetje gaat snel!
pi_56321668
Ja he, nog maar 87 dagen! Het begint nu echt op te schieten!

De kinderreceptie is inderdaad voor de 30 kids in mijn klas
pi_56328630
en dan te bedenken dat ik na jou op de lijst sta......
ik moet er zo aan wennen dat ik dit jaar ga trouwen
pi_56336097
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
en dan te bedenken dat ik na jou op de lijst sta......
Maar dat komt alleen omdat het lijstje niet up-to-date is. Ik trouw namelijk op 3 mei.
***Levi was here***
pi_56337168
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar dat komt alleen omdat het lijstje niet up-to-date is. Ik trouw namelijk op 3 mei.
hihi da's waar! nog 2 wachtende voor me ha ha
kunnen jullie me mooi nog tips geven!
pi_56344979
Ik ben verliefd! Op mijn jurk.

Gisteren nog even aangehad en hij is zo gaaf. Vriend heeft hem gisteren gekeurd... (nee, da's niet volgens de etiquetten, maar dat interesseert me weinig)... en hij zat helemaal te stralen.
***Levi was here***
pi_56345114
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef Fannetje het volgende:
En qua muziek in het gemeentehuis... moeilijk hoor!

Wij hebben nu één liedje uitgekozen, maar de andere twee weten we nog steeds niet!
Wij hadden 'Here, there and everywhere' van The Beatles, en 'As time goes by' van Louis Armstrong. Zeker dat laatste nummer is ontzettend romantisch

'She' van Aznavour viel uiteindelijk af bij de selectie, maar is leuk voor als de bruid apart binnenkomt.
pi_56345282
Oh lieve mensen, wat heerlijk Geniet ervan!

Ik ben nu alweer bijna 3 jaar getrouwd (en 9 jaar samen!) maar ik zou zo opnieuw willen trouwen (met dezelfde vent welteverstaan )... Gewoon weer helemaal in de voorbereidingen zitten.. Dat is zo leuk!

Ik blijf hier lekker meelurken! Trouwen is leuk!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:56:49 #183
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56541505
J-Net gaat ook trouwen! op 20 juni 2008 is het zover. K weet het al heel lang, maar nu komt het toch wel snel dichterbij!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56541539
Ik kan morgen mijn trouwpak ophalen
pi_56541558
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:56 schreef J-net het volgende:
J-Net gaat ook trouwen! op 20 juni 2008 is het zover. K weet het al heel lang, maar nu komt het toch wel snel dichterbij!
Gefeliciteerd! Is idd al weer erg dichtbij!
zijn er nog dingen die je moet regelen?
pi_56541567
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan morgen mijn trouwpak ophalen
Jippie en de jee! spannend......

zit met smart te wachten dat ik gebeld wordt voor mijn jurk......
pi_56541585
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Jippie en de jee! spannend......

zit met smart te wachten dat ik gebeld wordt voor mijn jurk......
Het gaat bij mij nu echt wel kriebelen.
Maar ja het duurt ook niet meer zo lang tot de dag.
pi_56541597
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gaat bij mij nu echt wel kriebelen.
Maar ja het duurt ook niet meer zo lang tot de dag.
ik blijf het bij jou geloof ik altijd vragen.... wanneer ook al weer.....
pi_56541601
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik blijf het bij jou geloof ik altijd vragen.... wanneer ook al weer.....
29 februari
pi_56541630
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

29 februari
da's wel heeeel snel.......
pi_56541670
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

da's wel heeeel snel.......
Dat klopt.
pi_56541724
Ik ben zojuist in ondertrouw gegaan.

Grappige gemeente woon in toch... echt een (Brabants)dorp. De vrouw van burgerzaken die het regelde was nogal verstrooid en kletse heel vrolijk over van alles en nogwat... maar ze vergat eerst nog onze legitimatiebewijzen te vragen (en dus te kopiëren voor 't dossier). Vervolgens staan we buiten en komen we tot de conclusie dat ze is vergeten de leges te rekenen. Ach, ze sturen maar een keer een rekening.

Het gemeentehuis zag er trouwens ook niet uit, was duidelijk gisteren carnaval gevierd, de tap stond nog in de hal en het meurde naar oud bier. Ben ik als randstadse stedeling ook écht niet gewend.
***Levi was here***
pi_56541765
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:12 schreef Levitation het volgende:
Ik ben zojuist in ondertrouw gegaan.

Grappige gemeente woon in toch... echt een (Brabants)dorp. De vrouw van burgerzaken die het regelde was nogal verstrooid en kletse heel vrolijk over van alles en nogwat... maar ze vergat eerst nog onze legitimatiebewijzen te vragen (en dus te kopiëren voor 't dossier). Vervolgens staan we buiten en komen we tot de conclusie dat ze is vergeten de leges te rekenen. Ach, ze sturen maar een keer een rekening.

Het gemeentehuis zag er trouwens ook niet uit, was duidelijk gisteren carnaval gevierd, de tap stond nog in de hal en het meurde naar oud bier. Ben ik als randstadse stedeling ook écht niet gewend.
Gefeliciteerd!

ik heb ook mijn legitimatie niet laten zien
pi_56543405
Hahaha klinkt erg 'sfeervol' Levitation! Maar wel gefeliciteerd

Ik heb eindelijk schoenen gevonden. Ik wou per se zwart/witte, maar nu heb ik dus zonder hak gevonden, en eigenlijk wou ik liever een klein hakje.. Maar ja, kon het steeds echt niet vinden, en deze zijn wel super leuk. Dus misschien draag ik ze alleen 'savonds bij het feest als ik later misschien nog zwart/witte met klein hakje kan vinden.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:48:11 #195
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56545623
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Is idd al weer erg dichtbij!
zijn er nog dingen die je moet regelen?
Stadhuis:geregeld (20 juni 2008 om 14 uur hier op het stadhuis)
Locatie: geregeld (we gaan daar eten met daggasten en 's avonds feesten)
Getuigen: na veel wikken en weken eruit, bijna iedereen gevraagd, alle ID's verzameld voor ondertrouw
Ondertrouw: 19 februari 2008

Fotograaf: geregeld (door hier mee te lezen ben k bij fotohunt uitgekomen)
DJ: leuke setting van Ocean Entertainment (met een extra bellenblaasmachine!!! jippie, wilde ik graag)

Jurk: heb ik al lang! inclusief schoenen etc in zelfde kleur, korselet voor eronder (erg dat je een jaar vantevoren je jurk al hebt, indien geinteresseerden wil k het verhaal erover wel vertellen )

Pak R (R is voorletter van aanstaande) : moet nog, we zijn al wezen kijken, maar hij wil Hindoestaans pak, zijn moeder is hindoestaanse en hij is wel beetje zo opgevoed. We gaan snel weer kijken. Eerste keer was niet zo'n succes door die stomme verkoopster

Taart: gaan we binnenkort doen bij bakker van het hotel waar we het vieren. We doen alleen maar taart voor daggasten, niet voor avondgasten, die mogen meteen aan andere hapjes. Vaak eet helft toch geen taart etc.

We zijn bezig notaris zoeken voor huwelijkse voorwaarden vastleggen (ja we gaan echt op huwelijkse voorwaarden trouwen, heeft ook echt goede reden! )

Kaarten: morgen mogen we naar de proefdruk gaan kijken.
Ringen: zijn klaar, ik moet alleen nog 1 keer passen en waarschijnlijk moet ring nog een kwart kleiner voor mij, nu is hij net ietsiepietse te groot.

Huwelijksreis: Geregeld! een week naar NYC en dan 3.5 weken naar brits guyana waar familie van R woont.
pi_56545910
Voor ondertrouw hoefde ik de ID's van de getuigen helemaal niet te hebben.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 16:37:00 #197
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56546133
Ow ik moet hier alles hebben:
- geboorteaktes bruid en bruidegom
- uittreksel uit GBA (ligt bij ons klaar door de gemeente verzorgt)
- hele ingevulde vragenlijst over wie we zijn etc etc
- wat voor toespraak we wensen
- ID's van de getuigen (kopie ervan).

We hebben 4 getuigen: broer van mij, zusje van R, vriendin van mij en vriend van R.

Het zusje van R is pas 16 als we trouwen, maar we hopen van harte dat ze voor spek en bonen mag meetekenen omdat we toch wel 3 mensen hebben die wel ouder zijn dan 18.
Mijn broertje hebben we het nog niet verteld dat hij getuige is, omdat hij verstandelijk gehandicapt is en nu al stuitert bij het idee van de bruiloft, laat staan als hij weet dat hij getuige is/wordt (alles in overleg met mn ouders en R is dit gegaan om het op deze manier te doen). Hij hoort het kort ervoor (paar dagen ofzo)
pi_56547635
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 16:37 schreef J-net het volgende:
Ow ik moet hier alles hebben:
- geboorteaktes bruid en bruidegom
- uittreksel uit GBA (ligt bij ons klaar door de gemeente verzorgt)
- hele ingevulde vragenlijst over wie we zijn etc etc
- wat voor toespraak we wensen
- ID's van de getuigen (kopie ervan).
Voor ondertrouw moest we vooral wat documenten tekenen en legitimatie laten zien. De papieren met vragenlijst en getuigengegevens konden we meenemen en thuis invullen.
Die formulieren samen met de legitimatie-kopieen van de getuigen hebben we later ingeleverd en meteen leges betaald. Maar ik zie dat het dus per gemeente weer best veel scheelt.

Overigens moeten we later weer opnieuw een legitimatie bewijs van 1 van onze getuigen (zusje van ) inleveren omdat zij binnenkort gaat trouwen en haar achternaam veranderd
pi_56547863
Gefeliciteerd met de ondertrouw, Levitation!
pi_56555201
Nog een vraagje... over naamkeuze:
Ik heb nu nog niet opgegeven hoe ik straks wil heten, maar dat moet ik straks dus nog wel doen...
Hoe bindend is die keuze? Als ik mezelf "officieel" Partnernaam-Eigennaam ga noemen, hoe komt het dan in mijn paspoort? Als Eigennaam echtgenoot van Partnernaam... ??
En als ik zijn naam niet aanneem? Komt er dan ook "echtgenoot van" te staan?
Heb eigenlijk geen flauw idee hoe dit in elkaar zit...
***Levi was here***
pi_56555265
dat mag je altijd blijven keizen, bij wettelijke dingen blijft je eigen naam hoe dan ook bestaan, ook als je die van je echtgenoot aanneemt.
Maar wanneer je bijv zijn naam en dan jouw naam doet voor op papier dan betekend dat niet automatisch dat je dat ook in je paspoort zet, dat is dan jou eigen keuze, evenals echtgenote van....

geloof ik tenminste
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:29:06 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_56556867
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef Levitation het volgende:
Nog een vraagje... over naamkeuze:
Ik heb nu nog niet opgegeven hoe ik straks wil heten, maar dat moet ik straks dus nog wel doen...
Hoe bindend is die keuze? Als ik mezelf "officieel" Partnernaam-Eigennaam ga noemen, hoe komt het dan in mijn paspoort? Als Eigennaam echtgenoot van Partnernaam... ??
En als ik zijn naam niet aanneem? Komt er dan ook "echtgenoot van" te staan?
Heb eigenlijk geen flauw idee hoe dit in elkaar zit...
Je blijft altijd Eigennaam, alleen komt er achterop je ID te staan e/v Partnernaam. Ik weet niet of dat er ook komt te staan als je je eigen naam aanhoudt, maar het lijkt me toch wel. Overigens kan de ambtenaar je dit ook vertellen, wellicht een mailtje sturen?

Hier is het Partnernaam-Eigennaam geworden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56556958
Gewoon je eigen naam houden Lekker makkelijk.
pi_56556979
De naam van je partner komt ook in je paspoort te staan als je zijn naam niet aanneemt.
Daar moet ik overigens nog wel even op wachten, ik heb net een nieuw paspoort

Overigens hou ik gewoon mijn eigen achternaam.
pi_56557023
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon je eigen naam houden Lekker makkelijk.
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Maar ik blijf natuurlijk altijd een rasechte <Eigennnaam>
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam. (ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
***Levi was here***
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:40:19 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_56557087
Maar jouw naam is veel mooier

Ik vind het wel erg handig om dezelfde naam te hebben als Bert en Ruben
Eventueel hadden we Ruben ook nog mijn achternaam (zonder van) als voornaam mee kunnen geven, maar dat hebben we maar niet gedaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56557099
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam. (ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
hihi dat idee dat had ik nou ook
maar het allerleukste is dat mijn vriendje lief ook mijn achternaam gaat aannemen.... (al weet ik niet of ik dat al mocht vertellen)
pi_56557366
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manlief en (voorlopig zeker) geen kinderwens.
Ik vind jouw achternaam ook wel sjiek. Zeker als je wrs kinderen krijgt met donker haar en donkere ogen.
Heb je plannen, dan?
pi_56557427
Mijn aanstaande neemt ook mijn achternaam.
pi_56557517
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manlief en (voorlopig zeker) geen kinderwens.
Ik vind jouw achternaam ook wel sjiek. Zeker als je wrs kinderen krijgt met donker haar en donkere ogen.
Heb je plannen, dan?
Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?
quote:
...(toekomstige, eventuele, if any)...
***Levi was here***
pi_56557767
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?
[..]
Neuh Dat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
pi_56557909
Ik hou mijn eigen naam
Heb geen zin om opeens Jansen/Visser oid te heten
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 11:24:49 #213
43556 miss_dynastie
pi_56557912
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh Dat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
pi_56557996
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Van zwangerschap wordt je dik... heb 't er net af.
***Levi was here***
pi_56558047
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

(sorry ik vind hem gewoon geweldig)
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:32:20 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_56558095
quote:

[..]

Nietus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56558117
quote:

[..]

Sommige mensen vallen ervan af, hoor. Kwestie van risicoanalyse
pi_56558121
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Nietus
Nee, maar jij bent gewoon heel speciaal.
Mijn moeder kwam met iedere zwangerschap 30 kg aan... ze raakte dat later wel weer (grotendeels) kwijt, maar 30 kg...
***Levi was here***
pi_56558149
Zeg, gaat dit nog over trouwen?
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:36:24 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_56558188
Ik was zwanger toen ik trouwde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56558231
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Troel het volgende:
Ik was zwanger toen ik trouwde
Ik niet... ... hoop ik...
***Levi was here***
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:38:53 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_56558254
Ach, niemand die het wist
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56558264
Nog maar 23 dagen
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 11:44:51 #224
43556 miss_dynastie
pi_56558382
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Fannetje het volgende:
Zeg, gaat dit nog over trouwen?
Yep. Volgens mij is het een moetje, net als bij Troel
pi_56559675
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik niet... ... hoop ik...
Ik ook niet......
pi_56559680
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
Nog maar 23 dagen
hoe was / is het pak?
pi_56561893
Ik neem de achternaam van S. Vind mezelf best moedig want het is een Duitse naam met een bijzondere uitspraak. Het feit dat er maar weinig mensen zijn met zijn achternaam vind ik wel heel speciaal
pi_56573864
Ik neem ook de achternaam van mijn Lief. Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn vader heb ik zo goed als geen contact, dus ik heb ook niet zoveel meer met mijn eigen achternaam, dus ben eigenlijk wel blij dat ik ervanaf ben straks haha

Watvoor schoenen gaan jullie eigenlijk dragen op jullie trouwdag?
Normaal draag ik eigenlijk (bijna) nooit hoge hakken, en ik heb nu dus ook al hele gave zwart/witte ballerina's gekocht voor onder mijn jurk, maar ik zit toch te twijfelen of ik niet schoenen met een hak(je) moet kopen. Ik vind dta wel veel mooier staan, maar wil ook geen pijn in mn voeten krijgen ofzo... Plus dat het ook erg moeilijk is uberhaupt om zwart/witte schoenen te vinden (die ik leuk vind).
pi_56576104
Ik heb schoenen met een hakje gekocht (iets wat ik normaalgezien niet zo heel vaak draag).
Rond 3u in de ochtend heb ik die schoenen wel verwisseld voor een paar héél comfortabele sandalen (het is niet dat je het kon zien onder mijn kleed) zodat ik nog tot het einde van het feest heb kunnen dansen.
pi_56576624
ik heb nooit hakken aan dus ga ik voor mn bruiloft ook niet doen!
pi_56577027
Ik heb schoenen met een hakje. V. is 16cm langer dan ik en een hakje is dan best handig om je niet heel klein te voelen. Zit er wel heel serieus over te denken om ook een stel witte sneakers te kopen voor 's avonds. Gewoon voor het geval dat ik pijn in mijn voeten krijg. Is ook wel lekker eigenwijs, sneakers onder je jurk, past wel bij mij.
***Levi was here***
pi_56577057
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef leonieke het volgende:
Ik heb schoenen met een hakje gekocht (iets wat ik normaalgezien niet zo heel vaak draag).
Rond 3u in de ochtend heb ik die schoenen wel verwisseld voor een paar héél comfortabele sandalen (het is niet dat je het kon zien onder mijn kleed) zodat ik nog tot het einde van het feest heb kunnen dansen.
Tot hoe laat duurde dat feest? Ik hoop om 3 uur allang in mijn bedje te liggen. Maar ik ben normaal gesproken om middernacht al aan mijn bedje toe.
***Levi was here***
pi_56577286
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hoe was / is het pak?
Antraciet met een witte blouse en een paarsachtige stropdas.
En daar heb ik nog een bijpassende manteljas bij gehaald.
En het pak zit als gegoten.
pi_56577615
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tot hoe laat duurde dat feest? Ik hoop om 3 uur allang in mijn bedje te liggen. Maar ik ben normaal gesproken om middernacht al aan mijn bedje toe.
Ons feest staat in ieder geval gepland tot 1.00 uur. Dat vind ik ook wel laat genoeg, want ik lig normaal gesproken al voor elf uur in bed

En over de schoenen: Ik heb deze:
pi_56578544
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:23 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ons feest staat in ieder geval gepland tot 1.00 uur. Dat vind ik ook wel laat genoeg, want ik lig normaal gesproken al voor elf uur in bed

En over de schoenen: Ik heb deze:
[ afbeelding ]
zijn wel mooie schoenen en het hakje valt haast niet op!
pi_56578675
Voor echte trouwschoenen die ik moet laten verven in de kleur van mijn jurk ben ik 170 euro kwijt
Ik denk dat ik dus maar zelf wat ga zoeken. Had in gedachten om gehakte sandaaltjes te kopen aangezien het dan hoogzomer is. Ik ben al hard aan het oefenen om lang te lopen op gehakte schoenen dus hopelijk is het in augustus wel te doen. Misschien is het inderdaad ook wel handig om een paar goedkope ballerina's erbij te kopen voor als je toch zere voeten krijgt.

je kan zoiets al voor 12,50 krijgen:
pi_56578876
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef octopussy het volgende:
Voor echte trouwschoenen die ik moet laten verven in de kleur van mijn jurk ben ik 170 euro kwijt
Ik denk dat ik dus maar zelf wat ga zoeken. Had in gedachten om gehakte sandaaltjes te kopen aangezien het dan hoogzomer is. Ik ben al hard aan het oefenen om lang te lopen op gehakte schoenen dus hopelijk is het in augustus wel te doen. Misschien is het inderdaad ook wel handig om een paar goedkope ballerina's erbij te kopen voor als je toch zere voeten krijgt.

[ afbeelding ]
pssst zulke wil ik in oranje
pi_56579139
Ik ben ook nog een beetje aan het twijfelen of ik nog zulke schoentjes moet kopen voor 's avonds. Op de bruiloft van mijn zus heb ik zo'n beetje de hele avond op blote voeten (nou ja: panty dan) gelopen en dat wil ik nu wel voorkomen
pi_56579991

Dit zijn mijn trouwschoenen.
pi_56580257
Zoiets is ook nog wel aardig als "reserve schoen":
***Levi was here***
pi_56580392
SNEAKERS??? Nee toch Koop dan gewoon lieve ballerinaatjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56580581
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levi is nu eenmaal een eigenwijs ding. Als ik sneakers aan wil, doe ik sneakers aan.
***Levi was here***
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:04:23 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_56582247
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef octopussy het volgende:

[ afbeelding ]
Welke maat heb je octo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:07:40 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_56582310
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILER
Ik zou na twee passen op mijn bek gegaan zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56582412
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Welke maat heb je octo?
Normaal maat 42, maar ik heb in de winkel schoenen van Sophie Sposa aangehad in maat 41 en die waren eigenlijk niet eens te klein.
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:36:51 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_56582828
Klopt, Sposa's vallen redelijk groot.
Ik heb nog deze staan, volgens mij in 41 of 42

Da's overigens geen sposa, maar een elsa rainbow, model Gail. Gegarandeerd over te schilderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56582873
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef Troel het volgende:
Klopt, Sposa's vallen redelijk groot.
Ik heb nog deze staan, volgens mij in 41 of 42

[ afbeelding ]

Da's overigens geen sposa, maar een elsa rainbow, model Gail. Gegarandeerd over te schilderen
Die heb ik dus ook! Zitten erg lekker
pi_56584240
ambtenaar is geregeld!
Oeh, nu wordt het allemaal wel heeeel erg echt!
***Levi was here***
pi_56585020
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou na twee passen op mijn bek gegaan zijn.
Valt mee. Ik kan redelijk lopenop hakken, maar doe het ook niet elke dag. Mij werd verteld dat het veel scheelt als het hakje onder je hak zit ipv er achteraaan, zeg maar.
pi_56586422
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Levi is nu eenmaal een eigenwijs ding. Als ik sneakers aan wil, doe ik sneakers aan.
zou ik ook doen, aangezien ik niet weet of ik om mijn rechtervoet uberhaupt een schoen ga passen wil ik en moet ik hoe dan ook makkelijke schoenen, helemaal omdat ik (deels) ook zonder mn krukken wil hoe dan ook!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:06:21 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_56586607
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Valt mee. Ik kan redelijk lopenop hakken, maar doe het ook niet elke dag. Mij werd verteld dat het veel scheelt als het hakje onder je hak zit ipv er achteraaan, zeg maar.
Ik kan op blokhakken wel lopen, maar niet op zulke dingen, zelfs niet als ze maar een centimeter zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56587229
Ik vind sneakers onder een trouwjurk wel stoer hoor Heb het zelf ook nog overwogen.
pi_56588360
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

We lagen denk ik rond 6u in bed en de feestzaal lag op een kwartier rijden van hier. Waarschijnlijk rond 5.15u gedaan
En dat was blijkbaar redelijk vroeg gedaan als ik het achteraf van vrienden hoorde (die waren doorgegaan tot 7 of 8u ofzo).

Wakker blijven op het feest viel trouwens heel goed mee (ik ga normaalgezien rond 22u ofzo slapen, dus ik ben het niet gewoon). Het moeilijke moment (en de pijne voeten) kwam er eigenlijk toen alle gasten weg waren en we de cadeaus in de auto moesten inladen.
pi_56588378
Ons feest is om 1 uur afgelopen en ik ben daarna denk ik wel toe aan de hotelkamer.
pi_56588587
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
pi_56588688
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.
pi_56588740
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.
dus jullie gaan eerst foto's maken?
en hoe laat gaan jullie trouwen

jeetje nog maar 2 weken voor jullie! Heeft ze haar jurk ook al opgehaald?
pi_56588770
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug lang
pi_56588800
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dus jullie gaan eerst foto's maken?
en hoe laat gaan jullie trouwen

jeetje nog maar 2 weken voor jullie! Heeft ze haar jurk ook al opgehaald?
We trouwen om 15.00 uur.

De jurk ligt in de kluis van de bruidsjurkenzaak die bij ons in de straat zit.
pi_56588910
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

We trouwen om 15.00 uur.

De jurk ligt in de kluis van de bruidsjurkenzaak die bij ons in de straat zit.
ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?
pi_56588941
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:54 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.
pi_56588979
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug lang
Bwa, de tijd gaat heel vlug hoor op zo'n dag (jammergenoeg eigenlijk ). Ik heb alleszins pas tijdens het opruimen het gevoel gehad van: "oh ik wil naar mijn bed" ik was zo erg aan het genieten dat het helemaal niet moest ophouden
pi_56589010
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

En gelijk heb je Zo'n dag moet gewoon relaxen en genieten zijn
pi_56589381
Dat is volgens mij wel echt iets voor België, dat een feest echt tot diep in de nacht doorgaat.
Zoals ik het hier in Nederland gewend ben, zijn zo'n beetje alle bruiloftsfeesten om uiterlijk 1.00 uur wel afgelopen.
pi_56589520
Hmz, zal typisch Belgisch zijn dan idd
Hebben jullie dan drankforfaits?
pi_56589839
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

gelijk heb je....
pi_56589857
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:26 schreef leonieke het volgende:
Hmz, zal typisch Belgisch zijn dan idd
Hebben jullie dan drankforfaits?
is dat hetzelfde als drank afkoop?
pi_56590342
Wij huren het danscafe af tot 0.00 uur en dan kan het gewone publiek naar binnen dus iedereen die wil kan lekker verder feesten. Wij betalen de drankjes tot die tijd en daarna is het voor eigen rekening.

Ik sta daar dus straks in mijn trouwjurk tussen iedereen te feesten. Daar heb ik dan wel rekening mee gehouden bij het kiezen van de trouwjurk
pi_56590383
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef draculettetje het volgende:

[..]

is dat hetzelfde als drank afkoop?
Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij ons Denk als dat in België niet zo ingeburgerd zou zijn, er heel veel mensen failliet gaan aan hun eigen trouw.
Ik vroeg me dat nu eigenlijk gewoon af omdat bij jullie het feest blijkbaar meestal rond 1u afgelopen is.
pi_56590525
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij ons Denk als dat in België niet zo ingeburgerd zou zijn, er heel veel mensen failliet gaan aan hun eigen trouw.
Ik vroeg me dat nu eigenlijk gewoon af omdat bij jullie het feest blijkbaar meestal rond 1u afgelopen is.
wij hebben daar wel arrangementen voor, ik betaal een prijs persoon incl alle drank, eten en hapjesbuffet
het eten duurt bij onze bruiloft tot een uur of half 8 en dan het feest van 20.30 tot 1.00 / 1.30
pi_56590540
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:01 schreef octopussy het volgende:
Wij huren het danscafe af tot 0.00 uur en dan kan het gewone publiek naar binnen dus iedereen die wil kan lekker verder feesten. Wij betalen de drankjes tot die tijd en daarna is het voor eigen rekening.

Ik sta daar dus straks in mijn trouwjurk tussen iedereen te feesten. Daar heb ik dan wel rekening mee gehouden bij het kiezen van de trouwjurk
Op zich wel stoer! wat voor dag trouw je?
pi_56590808
Wij hebben de drank bij ons feest niet afgekocht. Omdat we op een dinsdag trouwen, verwachten we niet dat mensen al te veel gaan drinken en men moet gemiddeld 12 drankjes pp drinken om de afkoopprijs eruit te halen.
pi_56591068
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Wij hebben de drank bij ons feest niet afgekocht. Omdat we op een dinsdag trouwen, verwachten we niet dat mensen al te veel gaan drinken en men moet gemiddeld 12 drankjes pp drinken om de afkoopprijs eruit te halen.
dat is dan ook aardig wat!

wij hebben voor de avond een arrangement van ong 30 pp maar da's incl welkoms cocktail, hapjesbuffet, zoutjes etc op tafel en alle drank (ook buitenlands gedestilleerd en mix drankjes) en afsluiting met koffie en warm croissantje met ham en kaas
Wij trouwen op een donderdag maar vragen een hoop gasten met ons te blijven kamperen
pi_56591253
Wij hebben expres een vrijdag gekozen voor de bruiloft omdat dan de meeste mensen de volgende dag niet vroeg op hoeven. Drankjes: ik geloof dat we 8 drankjes pp hebben voor +- 100 man. Wordt er meer gedronken dan komt dat op de nacalculatie. Verder worden er aziatische hapjes geserveerd dim sum en loempiaatjes enzo.

Ik denk wel dat we de bruidstaart als dessert gaan doen. We gaan met ongeveer 20 man eten in het aziatisch fusion restaurant wat bij het danscafe zit. Niet duur en niet te lang tafelen.
Bruidstaart laten maken voor 100 man en dan in het danscafe serveren vind ik niet handig en erg kostbaar.
pi_56591598
lijkt me echt geweldig gezicht om als je op stap gaat je een bruid tegen te komen!
pi_56597060
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
en dat dan de band voor de helft van de genodigden staat te spelen......
pi_56597154
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
Dat viel bij ons echt heel goed mee, hoor (in België was er toen al een rookverbod). Redelijk wat rokers tussen de genodigden maar ik heb nooit de indruk gehad dat de dj voor een halflege zaal aan het spelen was. Mensen roken af en toe iets, maar staan niet uren buiten.
Ik merk dat toch ook als we iets gaan eten op restaurant.
pi_56597196
het zal ook wel mijn waan idee zijn denk ik, misschien ook omdat ik zelf niet rook en bij verjaardagen hier men buiten rookt en het me dan wel op valt
pi_56597296
quote:
Ik trouw 3 mei en op ons verzoek wordt er niet binnen gerookt, er worden dus géén asbakken neergezet en wel bordjes neergezet dat er niet gerookt mag worden. Ik heb geen zin om na mijn eigen feestje naar rook te stinken. Ik rook niet, mijn verloofde ( ) rookt niet, meeste van mijn vrienden en familieleden roken niet. Heb 1 broer en een zusje die roken... die gaan maar mooi buiten staan. Ben wat dat betreft genadeloos.

Ik vind roken gewoon smerig en ben erg gelukkig met het rookverbod dat in juli ingaat. Heb dan ook (een lichte vorm van) astma en heb ook echt last van rook, krijg het benauwd.
***Levi was here***
pi_56597368
ik rook zelf dus ook niet, maar vriend wel
ik geloof de helft van de fam en vrienden ook wel als het niet meer is
maar op zich vind ik het wel een strak plan als je er zelf ook last van heb door je astma!
en aan de stank had ik nog niet gedacht!
pi_56599147
Wij trouwen ook vóór 1 juli en officieel mag er dus nog gerookt worden, maar op ons verzoek worden er dus ook geen asbakken neergezet en worden rokers verzocht om buiten een sigaretje te roken.

We hebben wel wat familieleden die roken, maar die zijn van ons wel gewend dat ze niet binnen mogen roken dus ik neem aan dat ze daar geen problemen mee zullen hebben. En anders hebben ze lekker pech
pi_56599674
quote:
Aan onze zaal zit een dakterras en daar mag gerookt worden,ik vind het heerlijk dat er binnen niet meer gerookt mag worden aangezien ik zelf niet rook.

Ik weet niet zo goed wat ik met mijn trouwjurk moet doen,nou ja wanneer ik em aan moet.
Wij gaan om 11.00 met ouders,broers,zussen en getuige brunchen,dan worden er rond half 2-2uur foto's gemaakt,om 16.00 trouwen,daarna dinner en dan feest.
Nu twijfel ik of ik mijn jurk gelijk s'morgens aan doe of na de brunch.Het liefst heb ik em heel de dag aan natuurlijk maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er iets op knoei tijdens de brunch en dan moeten we dus nog foto's maken en trouwen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
01-08-2008
pi_56599865
bij ons is wel een terras maar ik heb dus in mn kop gehaald, mooie zomeravond, gezellig met alle rokers op het terras maar het zal wel loslopen.

hihi jullie hebben ook een leuke en aparte indeling van de dag! ik weet natuurlijk niet wat je met de brunch serveert, kan me voorstellen dat er juist op zo'n dag geknoeit gaat worden, maar toch denk ik dat ik er voor gekozen zou hebben de jurk de hele dag aan te doen. Ook omdat je anders weer een moment moet zoeken met omkleden en eventueel dan haar en make up moet doen wat ook vlekken kan veroorzaken!
pi_56599912
Ja dat make-up/haar moment zie ik dus ook niet zitten,anders maar een short voor met het eten dat had een collega ook vertelde ze.
01-08-2008
pi_56599942
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:

Ik trek mijn jurk aan nadat mijn haar en make-up is gedaan. Wij gaan al vroeg foto's maken (vertrekken al rond 9.15!). Tijdens de lunch doe ik gewoon een slabber om ofzo, want ik ken mezelf

Ach, mijn jurk zal in de Efteling ook niet al te schoon blijven... ik zie het wel
pi_56600163
hey waar is mijn reactie?

nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen

ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
pi_56606365
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
hey waar is mijn reactie?

nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen

ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!

Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
01-08-2008
pi_56608032
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!

Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:25:38 #289
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56609212
quote:
Wij trouwen er net voor (het is idd 1 juli) maar wij hebben sowieso besloten dat er bij ons in de zaal niet gerookt mag worden!!!
Zelf roken we niet en hebben we er meer een hekel aan. Onze zaal heeft een balkon aan t water en daar mogen de rokers hun verslaving op peil houden. Hebben wij tenminste geen stinkkleding omdat anderen per se moeten roken.
pi_56610256
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:26 schreef draculettetje het volgende:

[..]

is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
Super Geen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
01-08-2008
pi_56612666
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Super Geen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
ligt er ook aan of je/jullie een testament willen

maar de huwelijksevoorwaarden tussen de 600 en 800 euro.....
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:32:11 #292
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56618804
K heb huwelijkse voorwaarden voor rond de 500 euro gezien, maar het is niet goedkoop en k moet er ook nog aan gaan. Vandeweek maar eens bellen met deze en een afspraak maken.
pi_56618916
let je dan wel op dat alles incl is, bedoel met btw en griffierrecht enzo, ik had er namelijk ook 1 die zei rond de 500 uit te komen maar dat was excl
al zouden de tarieven natuurlijk ook wel per stad en regio verschillen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:35:49 #294
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56619390
500 euro was inclusief aangeven bij de rechtbank etc (a 150 euro). Maar er stodn ook op hun website dat ze wat goedkoper zijn dan de rest (zitten ook midden in de middle of nowhere) maar dat dat niet terug te zien is in mindere kwaliteit. Maar ja voor een verschil van 100 a 200 euro wil ik best wel een stukje verder rijden, geen probleem

Trouwt er hier iemand in kleur, of iedereen netjes in t wit?
pi_56619430
ja dat kan ik me wel voorstellen, waar zitten die dan?
ligt er natuurlijk aan hoeveel omrijden het is.... alhoewel voor 100 a 200 kan ik een end rijden natuurlijk

ik was niet specifiek op zoek naar een witte jurk, ik heb ook oranje, rood, cappucino aan gehad, maar het is een witte jurk geworden, die overigens ook niet in een andere kleur te bestellen was
pi_56620034
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
pi_56620199
Mijn jurk is ivoorkleurig.
pi_56623102
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
dan heb je een mooie combi gemaakt!

die van mij is trouwens ook ivoor wit,
  zondag 10 februari 2008 @ 13:00:43 #299
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_56641419
Nog 6 maanden 2 weken en 5 dagen!!!
*** The Truth Is Out There ***
pi_56642115
Nouuu allemaal erg gefeliciteerd. Moet super gevoel geven =D

Ik en mijn vriend hebben ookal zo over trouwen zitten praten( Voor binnen paar jaar, zijn nog maar 17 éh. ) en uiteindelijk besloten om het niet te doen(scheidingen leiden wel tot een wantrouwen in trouwen =( ) want we willen iets anders
Hadden zitten brainstormen en dachten om gwn een feest te geven en een fake trouwpartij te maken, met één van onze beste vrienden die dan zo de pastoor speelt in een kostuum. Gewoon er echt een feestje van maken , een grappige bedoening en toch onze liefde vieren ! =D
Natuurlijk is dat allemaal toekomstmuziek, maar welk meisje droomt daar nu niet van op voorhand!
What are the three words guaranteed to humiliate men everywhere?
'Hold my purse.'
pi_56648372
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik met mijn trouwjurk moet doen,nou ja wanneer ik em aan moet.
Wij gaan om 11.00 met ouders,broers,zussen en getuige brunchen,dan worden er rond half 2-2uur foto's gemaakt,om 16.00 trouwen,daarna dinner en dan feest.
Nu twijfel ik of ik mijn jurk gelijk s'morgens aan doe of na de brunch.Het liefst heb ik em heel de dag aan natuurlijk maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er iets op knoei tijdens de brunch en dan moeten we dus nog foto's maken en trouwen.
Dit geldt ook voor ons, alleen doe ik mijn jurk wel meteen aan, maar wel inderdaad met iets ervoor. Het zou zonde zijn als er vlekken op de foto's te zien zijn We moeten alleen nog even kijken hoe we die (eenvoudige) lunch/brunch precies gaan inrichten want 20 mensen in ons huis/woonkamer proppen gaat denk ik lastig worden.

Ik ben trouwens ook erg blij dat we na 1 juli trouwen, dan hebben we gelukkig geen last van stank want ook bij ons zijn er een aantal verstokte kettingrokers.

Ik heb afgelopen week de eerste teleurstelling over moeten brengen. Mijn moeder dacht dat ik bij haar zou slapen en van daaruit opgehaald zou worden etc. maar buiten dat ik het niet handig vind heb ik daar ook helemaal geen zin in, dus ik blijf lekker thuis bij mijn verloofde slapen .
ze vond het maar raar en stom want bij haar ruim 30 jaar geleden ging het allemaal anders, tja ik ben nou eenmaal wat moderner dan zij. Maar ja dat schuldgevoel he, want ze was zichtbaar erg teleurgesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')