Gefelciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!
![]()
oe bellenblaas..... ik wil ook wel sterretjes maar da's overdag eigenlijk ook niet leuk
bellenblaas wel, wat is er zo speciaal of anders aan dat het niet vlekt?
nou ja 6 voor 1.50 is ook geen geld
bij ons is inderdaad alleen genoteerd of we uberhaupt muziek wildenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef tessie het volgende:
Volgens mij mag je zelfs 3 nummers uitkiezen, een voor als je binnenkomt, een wordt volgens mij tijdens de ceremonie ergens gedraaid, en een voor als jullie weg gaan.
ja mn nichtje had let me entertain you als openingsdans zit erg dansbaar!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:06 schreef tessie het volgende:
Maar denk je wel dat andere mensen dan ook gelijk mee komen dansen Fannetje? En je kan dan toch trouwens oko nog wel een speciaal nummer uitkiezen? Zou er dan vooral eentje kiezen die goed dansbaar is voor iedereen, zodat ze gelijk ook echt zin krijgen om te gaan dansen.
een mooie reis kunnen jullie dan altijd toch nog gaan maken wanneer hij de zaak wel alleen kan laten in de toekomst?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij gaan niet op huwlijksreis helaas,we hebben een eigen zaak en mijn vriend wil de boel niet zo lang alleen laten (wat ik op zich wel kan begrijpen maar in dit geval...) dus word het waarschijnlijk een lang weekend/paar daagjes gezellig er tussen uit!
Maar dat komt alleen omdat het lijstje niet up-to-date is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
en dan te bedenken dat ik na jou op de lijst sta......
hihi da's waar! nog 2 wachtende voor me ha haquote:Op zondag 27 januari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar dat komt alleen omdat het lijstje niet up-to-date is.Ik trouw namelijk op 3 mei.
![]()
Wij hadden 'Here, there and everywhere' van The Beatles, en 'As time goes by' van Louis Armstrong. Zeker dat laatste nummer is ontzettend romantischquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef Fannetje het volgende:
En qua muziek in het gemeentehuis... moeilijk hoor!
Wij hebben nu één liedje uitgekozen, maar de andere twee weten we nog steeds niet!
Gefeliciteerd! Is idd al weer erg dichtbij!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:56 schreef J-net het volgende:
J-Net gaat ook trouwen! op 20 juni 2008 is het zover. K weet het al heel lang, maar nu komt het toch wel snel dichterbij!
Jippie en de jee! spannend......quote:
Het gaat bij mij nu echt wel kriebelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jippie en de jee! spannend......
zit met smart te wachten dat ik gebeld wordt voor mijn jurk......
ik blijf het bij jou geloof ik altijd vragen.... wanneer ook al weer.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat bij mij nu echt wel kriebelen.
Maar ja het duurt ook niet meer zo lang tot de dag.
29 februariquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik blijf het bij jou geloof ik altijd vragen.... wanneer ook al weer.....
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:12 schreef Levitation het volgende:
Ik ben zojuist in ondertrouw gegaan.![]()
Grappige gemeente woon in toch... echt een (Brabants)dorp. De vrouw van burgerzaken die het regelde was nogal verstrooid en kletse heel vrolijk over van alles en nogwat... maar ze vergat eerst nog onze legitimatiebewijzen te vragen (en dus te kopiëren voor 't dossier). Vervolgens staan we buiten en komen we tot de conclusie dat ze is vergeten de leges te rekenen.Ach, ze sturen maar een keer een rekening.
![]()
Het gemeentehuis zag er trouwens ook niet uit, was duidelijk gisteren carnaval gevierd, de tap stond nog in de hal en het meurde naar oud bier.Ben ik als randstadse stedeling ook écht niet gewend.
Stadhuis:geregeld (20 juni 2008 om 14 uur hier op het stadhuis)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is idd al weer erg dichtbij!
zijn er nog dingen die je moet regelen?
Voor ondertrouw moest we vooral wat documenten tekenen en legitimatie laten zien. De papieren met vragenlijst en getuigengegevens konden we meenemen en thuis invullen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:37 schreef J-net het volgende:
Ow ik moet hier alles hebben:
- geboorteaktes bruid en bruidegom
- uittreksel uit GBA (ligt bij ons klaar door de gemeente verzorgt)
- hele ingevulde vragenlijst over wie we zijn etc etc
- wat voor toespraak we wensen
- ID's van de getuigen (kopie ervan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |