Nog niet veel verder dan vermeld in het vorige topic. Binnenkort maar weer even langs bij de locatie om wat details door te spreken.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
zal later even OP aanpassen even snel toegevoegd
Maarre hoe staat het dus met de voorbereidingen bij iedereen?
Of het nagenieten van?
Is dat i.v.m. vakanties?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef voodoolady het volgende:
Wij denken eraan om de uitnodigingen voor 4 januari te versturen met de kras kerstzegelsmaar waarschijnlijk komen we er niet aan toe. Verder geen vorderingen.
nou precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 19 december 2007 18:53 schreef tessie het volgende:
Wij hebben op de kerstkaarten een klein save-the-date tekstje gezet, met daarbij de url naar onze trouw-site. Maar de uitnodigingen versturen we ook pas zo'n 6 weken vantevoren...
Wat doen jullie trouwens met makeup? Doen jullie dat zelf of laten jullie dat doen? En waar dan?
Lijkt me heel erg wennen een andere naamquote:Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef bianca en michael het volgende:
Het nagenieten gaat hier prima, ik geniet er nog dagelijks van om me mevrouw van ... te noemen! Michael zei, hadden we jáááren eerder moeten doen dat trouwen
ja dan is het probleem op gelostquote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Make up en kapsel laat ik door degene doen waarbij ik mijn trouwjurk heb gekocht. Heel handig
Een andere naam lijkt me ook erg raar. Maar ik hoef daar niet aan te wennen, ik hou gewoon mijn eigen achternaam
Ik heb juist getwijfeld om andere redenenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef tessie het volgende:
Ik neem de naam van mn vriend aan. Ik ben eigenlijk blij dat ik van mijn eigen achternaam af ben. Mijn ouders zijn gescheiden en heb haast geen contact meer met mn vader. En de naam van mn vriend is ook mooi en klinkt goed met mijn naam. Vind het ook wel leuk om dezelfde achternaam te hebben.
In de zin van iedereen kent je al met deze achternaam ook de officiele instanties praktisch?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat ik dolgraag een andere achternaam wilde... maar nu puntje bij paaltje komt lijkt 't me toch veel praktischer om (zeker zakelijk) mijn eigen naam blijven gebruiken. Dan maar telkens alle 12 letters spellen. Ik heb een Portugese achternaam, maar niemand in mijn familie spreekt meer Portugees.![]()
Zoiets ja...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
In de zin van iedereen kent je al met deze achternaam ook de officiele instanties praktisch?
hihiquote:Op donderdag 20 december 2007 08:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoiets ja...En het is ook altijd leuk om verwarring te zaaien door heel snel je bedrijfsnaam (ook lang) en dan mijn volledige naam te zeggen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik neem de achternaam van mijn vriend aan.
Verder zijn we niet verder met voorberijden dan vorige topic,december is hier zo'n drukke maand dat dat het nieuwe jaar weer wordt.
ha ha die had ik nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
je oefent vast voor je huwelijksnacht?
Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
je oefent vast voor je huwelijksnacht?
Hier ook niet hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:52 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Oeps....haha! Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat dat er tijdens de huwlijksnacht niet echt meer van gaat komen!
twijfel? in de zin van hoe het staat of zit?quote:Op zondag 30 december 2007 17:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag naar veel twijfelen mijn bruidslingerie gekocht
quote:Na jaren dubben was Remco mijn getwijfel zat en ging op nieuwjaarsdag voor me op zijn knieën "Wil je met met trouwen" vroeg hij mij, hier kon ik natuurlijk maar 1 antwoord op geven!![]()
We kennen elkaar nu 10 jaar, we hebben een fijne relatie met elkaar waarin alles bespreekbaar is, we hebben 2 kinderen en we hebben het goed met elkaar. Als familie gaan we straks onder 1 naam veder, dat voelt goed!
De datum wordt de som van de geboortedata van de kinders, 27-04-03 + 02-05-05 = 29-09-08 en dat valt op een maandag, dus dat wordt op de fiets naar het gemeentehuis![]()
Wat voor invulling we verder aan deze dag gaan geven weten we nog niet, ons jaar is gelukkig gelukkig begonnen!![]()
Wacht maar totdat je indenkt hoe Chiara eruit ziet in zo'n mooi jurkje en Yoram in zo'n net pakjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!
Ik word trouwens steeds enthousiaster, tot grote vreugd van mijn verloofde![]()
Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
Het pak van mjn man kostte rond de 600 euro (schoenen niet inbegrepen en die kwamen uiteindelijk op 250 euro). Het ging wel om een tweeledig pak.quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Pure-Poison het volgende:
Pas geleden nog met mijn vriend voor een pak gekeken,niet uitgekozen want ik mag het niet weten maar kijken wat ik wel en niet mooi vind,het moet op maat gemaakt worden omdat ie heel lang is en slank.Het komt op ongeveer 900 euro.Wat zijn jullie mannen kwijt voor een pak? Is dat een gemiddelde prijs?
Wat leuk dat je er steeds meer en meer zin in krijgt. Zie je wel dat het niet zo lang duurt om al een idee te krijgen voor jouw trouwdagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef melonovy het volgende:
Ik heb meteen even het topic doorgekeken, Troel wat zag jij er mooi uit meid, wauw! En een superleuke taart had je!
Ik word trouwens steeds enthousiaster, tot grote vreugd van mijn verloofde![]()
Wilde ik eerst nog alleen even het boterbriefje tekenen en eten met de familie, neig ik nu al naar meer, mooier en een onvergetelijke dag.
datz ou ik ook graag willen! hebben er wel offerte laten maken maar dat is wel heeeeel duuur om te trouwen daarquote:
Gewoon mooi en romantisch dusquote:Op zondag 6 januari 2008 20:09 schreef draculettetje het volgende:
even een vraagje voor de mensen die graag foto's willen maken bij een kasteel oid,
waarom daar als je er niet trouwt of feest houdt? niet dat er wat op tegen is hoor vraag me dat gewoon af.
Lijkt mij ook wel heel mooi hoor maar is dat dan alleen de meerwaarde?
ik ben er wel achter dat ik bij de meeste droomlocaties niet hetgeen kan geven aan feest of iedereen kan uitnodigen ivm het kostenplaatje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef melonovy het volgende:
Wat is jouw droomlocatie dan Draculettetje?
Nou ik schrik ook echt van de prijzen.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef melonovy het volgende:
* melonovy krapt nog eens op d'r achterhoofd ...
En ik weet heus wel dat je het zo bont kan maken als je zelf wil, maar dan nog ...![]()
daar had ik ook een offerte aangevraagd! maar idd erg duurquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef voodoolady het volgende:
Wij hebben een mooi en groot park om de hoek, zelfs met villa en kasteeltje, maar ik denk dat we een combinatie gaan doen van park en stad/evt. dijk want de auto mag het park niet in.
Afgelopen week hebben we de bruidssuite gereserveerd bij landgoed Groot Warnsborn, ook vlakbij. We konden daar trouwens ook het huwelijk laten voltrekken en het feest geven maar dat was errug duur, dus we gaan er alleen slapen (ook niet goedkoop hoor).
Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook naar die ringen gekeken. Het schijnen prima ringen te zijn, heel veel mensen op het forum van trouwshop hebben er ervaring mee. Wij hebben uiteindelijk toch andere ringen gekocht.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Iemand bekend met Italodesign (trouwringen)? Ze komen bij je aan huis als je wilt.
www.italodesign.nl
We hebben de ringen alleen in een folder gezien. We stonden op het punt om een afspraak te maken toen we tegen onze ringen aanliepenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:16 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik ben zo beroerd in geheimen houden dat ik 't niet eens echt probeer.quote:Op maandag 21 januari 2008 01:41 schreef tessie het volgende:
En hoe ziet ie eruit Levitation?? Of is dat strict geheim?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:26 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dit nog het meeste lijken op je jurk Levi
[ afbeelding ]
Je bent liefquote:maar bij jou stond ie veel mooier![]()
Jouw jurk is ook echt gaaf en hij staat je echt super! Kleurt vooral super tof bij je haar!quote:Ik kan mijn jurk helemaal niet op internet terugvinden. Het is een mint (geen lelijk mint!) kleurige avondjurk van San Patrick by Pronovias. Vanavond post ik de foto
Ja hoor:quote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef tessie het volgende:
Hebben zij ook een site draculettetje?
Wel een mooi bedrag, 400 euro voor een set.. De ringen die ik eigenlijk wil zijn iets van 1200 euro geloof ik, maar dat vinden we toch wel te duur.. maar ze zijn zo mooi!
Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja hoor:
http://www.goldsilverdesign.nl/
ik wil er nog een klein diamantje in maar de prijs daarvan is afhankelijk van de grote, verschilt van 20 tot weet ik hoe duur
die ik wil zal tussen de 25 en 50 zijn dus dan voor 450 totaal klaar.....
Oe leuk jurken! Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben nog aan het wachten wanneer m'n jurk binnen is
hoe ze er echt uit gaan zien weet ik nog niet precies aangezien we ze nog niet hebben besteld alleen offerte van hebben latenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef tessie het volgende:
[..]
Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...
Hoe zien jullie ringen eruit?
Mijn man en ik zijn onze kleren samen gaan uitkiezenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef octopussy het volgende:
Ik heb geen zin om mijn jurk geheim te houden. Kan mijn mond toch geen 7 maanden houden, ik zou ontploffen![]()
Is nu ook wel iets makkelijker als we het pak van lief gaan uitzoeken, ik neem gewoon de stola mee voor de kleur
dat lijkt me op zich ook wel gezellig...quote:Op maandag 21 januari 2008 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn man en ik zijn onze kleren samen gaan uitkiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |