datz ou ik ook graag willen! hebben er wel offerte laten maken maar dat is wel heeeeel duuur om te trouwen daarquote:
Gewoon mooi en romantisch dusquote:Op zondag 6 januari 2008 20:09 schreef draculettetje het volgende:
even een vraagje voor de mensen die graag foto's willen maken bij een kasteel oid,
waarom daar als je er niet trouwt of feest houdt? niet dat er wat op tegen is hoor vraag me dat gewoon af.
Lijkt mij ook wel heel mooi hoor maar is dat dan alleen de meerwaarde?
ik ben er wel achter dat ik bij de meeste droomlocaties niet hetgeen kan geven aan feest of iedereen kan uitnodigen ivm het kostenplaatje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef melonovy het volgende:
Wat is jouw droomlocatie dan Draculettetje?
Nou ik schrik ook echt van de prijzen.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:40 schreef melonovy het volgende:
* melonovy krapt nog eens op d'r achterhoofd ...
En ik weet heus wel dat je het zo bont kan maken als je zelf wil, maar dan nog ...![]()
daar had ik ook een offerte aangevraagd! maar idd erg duurquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef voodoolady het volgende:
Wij hebben een mooi en groot park om de hoek, zelfs met villa en kasteeltje, maar ik denk dat we een combinatie gaan doen van park en stad/evt. dijk want de auto mag het park niet in.
Afgelopen week hebben we de bruidssuite gereserveerd bij landgoed Groot Warnsborn, ook vlakbij. We konden daar trouwens ook het huwelijk laten voltrekken en het feest geven maar dat was errug duur, dus we gaan er alleen slapen (ook niet goedkoop hoor).
Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ook naar die ringen gekeken. Het schijnen prima ringen te zijn, heel veel mensen op het forum van trouwshop hebben er ervaring mee. Wij hebben uiteindelijk toch andere ringen gekocht.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:51 schreef Pure-Poison het volgende:
Iemand bekend met Italodesign (trouwringen)? Ze komen bij je aan huis als je wilt.
www.italodesign.nl
We hebben de ringen alleen in een folder gezien. We stonden op het punt om een afspraak te maken toen we tegen onze ringen aanliepenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:16 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ben je ook bij ze langs geweest of hun bij jou? Of heb je de ringen alleen in de folder gezien.ZOu eens op het trouwforum gaan snuffelen,daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik ben zo beroerd in geheimen houden dat ik 't niet eens echt probeer.quote:Op maandag 21 januari 2008 01:41 schreef tessie het volgende:
En hoe ziet ie eruit Levitation?? Of is dat strict geheim?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:26 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dit nog het meeste lijken op je jurk Levi
[ afbeelding ]
Je bent liefquote:maar bij jou stond ie veel mooier![]()
Jouw jurk is ook echt gaaf en hij staat je echt super! Kleurt vooral super tof bij je haar!quote:Ik kan mijn jurk helemaal niet op internet terugvinden. Het is een mint (geen lelijk mint!) kleurige avondjurk van San Patrick by Pronovias. Vanavond post ik de foto
Ja hoor:quote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef tessie het volgende:
Hebben zij ook een site draculettetje?
Wel een mooi bedrag, 400 euro voor een set.. De ringen die ik eigenlijk wil zijn iets van 1200 euro geloof ik, maar dat vinden we toch wel te duur.. maar ze zijn zo mooi!
Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ja hoor:
http://www.goldsilverdesign.nl/
ik wil er nog een klein diamantje in maar de prijs daarvan is afhankelijk van de grote, verschilt van 20 tot weet ik hoe duur
die ik wil zal tussen de 25 en 50 zijn dus dan voor 450 totaal klaar.....
Oe leuk jurken! Gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben nog aan het wachten wanneer m'n jurk binnen is
hoe ze er echt uit gaan zien weet ik nog niet precies aangezien we ze nog niet hebben besteld alleen offerte van hebben latenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef tessie het volgende:
[..]
Die site ziet er wel goed uit! Denk dat we daar binnenkort ook eens gaan kijken...
Hoe zien jullie ringen eruit?
Mijn man en ik zijn onze kleren samen gaan uitkiezenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef octopussy het volgende:
Ik heb geen zin om mijn jurk geheim te houden. Kan mijn mond toch geen 7 maanden houden, ik zou ontploffen![]()
Is nu ook wel iets makkelijker als we het pak van lief gaan uitzoeken, ik neem gewoon de stola mee voor de kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |