Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon je eigen naam houdenLekker makkelijk.
hihi dat idee dat had ik nou ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Maar ik blijf natuurlijk altijd een rasechte <Eigennnaam>![]()
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam.(ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manliefquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar als je ooit kinderen krijgt is het wel weer zo handig om het zelfde te heten als je kinderen... lijkt me?
Maar ik blijf natuurlijk altijd een rasechte <Eigennnaam>![]()
Liefst zou ik mijn (toekomstige, eventuele, if any) kinderen mijn achternaam meegeven, maar daar stemt V. nooit mee in. Hij vindt dat niet handig voor die kinderen, veel te moeilijke naam.(ik heb een lange latino-naam, V. een korte hollandse naam)
Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja. Ik heb een mooiere achternaam dan manliefen (voorlopig zeker) geen kinderwens.
Ik vind jouw achternaam ook wel sjiek. Zeker als je wrs kinderen krijgt met donker haar en donkere ogen.
Heb je plannen, dan?
quote:...(toekomstige, eventuele, if any)...
Neuhquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dit niet duidelijk genoeg dat ik 't nog niet weet?![]()
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeuhDat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeuhDat lijkt er meer op alsof je ons in t ongewisse wilt laten, om ons binnen nu en een jaar te verrassen met een zwangerschaps-bericht
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van zwangerschap wordt je dik... heb 't er net af.
Nietusquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen ervan af, hoor. Kwestie van risicoanalysequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent gewoon heel speciaal.quote:
Ik niet... ... hoop ik...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef leonieke het volgende:
Ik heb schoenen met een hakje gekocht (iets wat ik normaalgezien niet zo heel vaak draag).
Rond 3u in de ochtend heb ik die schoenen wel verwisseld voor een paar héél comfortabele sandalen (het is niet dat je het kon zien onder mijn kleed) zodat ik nog tot het einde van het feest heb kunnen dansen.
Antraciet met een witte blouse en een paarsachtige stropdas.quote:
Ons feest staat in ieder geval gepland tot 1.00 uur. Dat vind ik ook wel laat genoeg, want ik lig normaal gesproken al voor elf uur in bedquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurde dat feest? Ik hoop om 3 uur allang in mijn bedje te liggen.
Maar ik ben normaal gesproken om middernacht al aan mijn bedje toe.
zijn wel mooie schoenen en het hakje valt haast niet op!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ons feest staat in ieder geval gepland tot 1.00 uur. Dat vind ik ook wel laat genoeg, want ik lig normaal gesproken al voor elf uur in bed
En over de schoenen: Ik heb deze:
[ afbeelding ]
pssst zulke wil ik in oranjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef octopussy het volgende:
Voor echte trouwschoenen die ik moet laten verven in de kleur van mijn jurk ben ik 170 euro kwijt![]()
![]()
Ik denk dat ik dus maar zelf wat ga zoeken. Had in gedachten om gehakte sandaaltjes te kopen aangezien het dan hoogzomer is. Ik ben al hard aan het oefenen om lang te lopen op gehakte schoenen dus hopelijk is het in augustus wel te doen. Misschien is het inderdaad ook wel handig om een paar goedkope ballerina's erbij te kopen voor als je toch zere voeten krijgt.
je kan zoiets al voor 12,50 krijgen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SNEAKERS??? Nee tochKoop dan gewoon lieve ballerinaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levi is nu eenmaal een eigenwijs ding. Als ik sneakers aan wil, doe ik sneakers aan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Welke maat heb je octo?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:20 schreef octopussy het volgende:
Voor echte trouwschoenen die ik moet laten verven in de kleur van mijn jurk ben ik 170 euro kwijt![]()
![]()
Ik denk dat ik dus maar zelf wat ga zoeken. Had in gedachten om gehakte sandaaltjes te kopen aangezien het dan hoogzomer is. Ik ben al hard aan het oefenen om lang te lopen op gehakte schoenen dus hopelijk is het in augustus wel te doen. Misschien is het inderdaad ook wel handig om een paar goedkope ballerina's erbij te kopen voor als je toch zere voeten krijgt.
je kan zoiets al voor 12,50 krijgen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SNEAKERS??? Nee tochKoop dan gewoon lieve ballerinaatjes.
Ik zou na twee passen op mijn bek gegaan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Normaal maat 42, maar ik heb in de winkel schoenen van Sophie Sposa aangehad in maat 41 en die waren eigenlijk niet eens te klein.quote:
Die heb ik dus ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef Troel het volgende:
Klopt, Sposa's vallen redelijk groot.
Ik heb nog deze staan, volgens mij in 41 of 42
[ afbeelding ]
Da's overigens geen sposa, maar een elsa rainbow, model Gail. Gegarandeerd over te schilderen
Valt mee. Ik kan redelijk lopenop hakken, maar doe het ook niet elke dag. Mij werd verteld dat het veel scheelt als het hakje onder je hak zit ipv er achteraaan, zeg maar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou na twee passen op mijn bek gegaan zijn.
zou ik ook doen, aangezien ik niet weet of ik om mijn rechtervoet uberhaupt een schoen ga passen wil ik en moet ik hoe dan ook makkelijke schoenen, helemaal omdat ik (deels) ook zonder mn krukken wil hoe dan ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi is nu eenmaal een eigenwijs ding. Als ik sneakers aan wil, doe ik sneakers aan.
Ik kan op blokhakken wel lopen, maar niet op zulke dingen, zelfs niet als ze maar een centimeter zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kan redelijk lopenop hakken, maar doe het ook niet elke dag. Mij werd verteld dat het veel scheelt als het hakje onder je hak zit ipv er achteraaan, zeg maar.
We lagen denk ik rond 6u in bed en de feestzaal lag op een kwartier rijden van hier. Waarschijnlijk rond 5.15u gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurde dat feest? Ik hoop om 3 uur allang in mijn bedje te liggen.
Maar ik ben normaal gesproken om middernacht al aan mijn bedje toe.
Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
dus jullie gaan eerst foto's maken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om 12.00 ga ik haar ophalen waarna we doorrijden naar onze fotolocatie.
ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug langquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef leonieke het volgende:
Wanneer begint jullie dag? Onze trouwmis begon maar om 15u dus we hebben niet zo'n lange dag gehad
We trouwen om 15.00 uur.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus jullie gaan eerst foto's maken?
en hoe laat gaan jullie trouwen
jeetje nog maar 2 weken voor jullie! Heeft ze haar jurk ook al opgehaald?
ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
We trouwen om 15.00 uur.
De jurk ligt in de kluis van de bruidsjurkenzaak die bij ons in de straat zit.
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dan hebben jullie flink wat tijd uitgetrokken voor de foto's of moet je daar een end voor omrijden?
Bwa, de tijd gaat heel vlug hoor op zo'n dag (jammergenoeg eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha niet zo'n lange dag? van 15 (zonder voorbereidingen) tot 5 is toch errug lang![]()
![]()
En gelijk heb jequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.
gelijk heb je....quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten flink wat kilometers maken en hebben geen zin in gehaast.
is dat hetzelfde als drank afkoop?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:26 schreef leonieke het volgende:
Hmz, zal typisch Belgisch zijn dan idd![]()
Hebben jullie dan drankforfaits?
Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij onsquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als drank afkoop?
wij hebben daar wel arrangementen voor, ik betaal een prijs persoon incl alle drank, eten en hapjesbuffetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is het bedrag dat wij betalen voor de drank na het eten. Het eten was bij ons afgelopen rond half twaalf. Voor de eerste 5 uur daarna was de drank op voorhand betaald. Was ook wel nodig bij onsDenk als dat in België niet zo ingeburgerd zou zijn, er heel veel mensen failliet gaan aan hun eigen trouw.
Ik vroeg me dat nu eigenlijk gewoon af omdat bij jullie het feest blijkbaar meestal rond 1u afgelopen is.
Op zich wel stoer! wat voor dag trouw je?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:01 schreef octopussy het volgende:
Wij huren het danscafe af tot 0.00 uur en dan kan het gewone publiek naar binnen dus iedereen die wil kan lekker verder feesten. Wij betalen de drankjes tot die tijd en daarna is het voor eigen rekening.
Ik sta daar dus straks in mijn trouwjurk tussen iedereen te feesten. Daar heb ik dan wel rekening mee gehouden bij het kiezen van de trouwjurk
dat is dan ook aardig wat!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef Fannetje het volgende:
Wij hebben de drank bij ons feest niet afgekocht. Omdat we op een dinsdag trouwen, verwachten we niet dat mensen al te veel gaan drinken en men moet gemiddeld 12 drankjes pp drinken om de afkoopprijs eruit te halen.
Dat viel bij ons echt heel goed mee, hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
en dat dan de band voor de helft van de genodigden staat te spelen......
Ik trouw 3 mei en op ons verzoek wordt er niet binnen gerookt, er worden dus géén asbakken neergezet en wel bordjes neergezet dat er niet gerookt mag worden. Ik heb geen zin om na mijn eigen feestje naar rook te stinken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
Aan onze zaal zit een dakterras en daar mag gerookt worden,ik vind het heerlijk dat er binnen niet meer gerookt mag worden aangezien ik zelf niet rook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
Ik trek mijn jurk aan nadat mijn haar en make-up is gedaan. Wij gaan al vroeg foto's maken (vertrekken al rond 9.15!). Tijdens de lunch doe ik gewoon een slabber om ofzo, want ik ken mezelfquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
hey waar is mijn reactie?
nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen
ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'enquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!
Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
Wij trouwen er net voor (het is idd 1 juli) maar wij hebben sowieso besloten dat er bij ons in de zaal niet gerookt mag worden!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
Superquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
ligt er ook aan of je/jullie een testament willenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SuperGeen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
dan heb je een mooie combi gemaakt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
Dit geldt ook voor ons, alleen doe ik mijn jurk wel meteen aan, maar wel inderdaad met iets ervoor. Het zou zonde zijn als er vlekken op de foto's te zien zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn trouwjurk moet doen,nou ja wanneer ik em aan moet.
Wij gaan om 11.00 met ouders,broers,zussen en getuige brunchen,dan worden er rond half 2-2uur foto's gemaakt,om 16.00 trouwen,daarna dinner en dan feest.
Nu twijfel ik of ik mijn jurk gelijk s'morgens aan doe of na de brunch.Het liefst heb ik em heel de dag aan natuurlijk maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er iets op knoei tijdens de brunch en dan moeten we dus nog foto's maken en trouwen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |