Ik heb btw kaarten voor Reverend and the Makers besteldquote:Op maandag 17 december 2007 10:04 schreef JeroenV het volgende:
SPSS isinderdaad.
Maar gelukkig kon ik er als enige in de klas wel redelijk mee overweg
quote:Op maandag 17 december 2007 10:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb btw kaarten voor Reverend and the Makers besteld![]()
Die reden van verplaatsing ookquote:Op maandag 17 december 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
En daar begint het gezeik al met Dhr. Doherty
quote:"Because Pete Doherty is in the band"
Heb m toegevoegd in deze OP.quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Love Mae King het volgende:
Voor de Indie agenda:
22 december Dans Le Rock, Tivoli De Helling, Utrecht, met Shameboy en een Nederlandse topband waar ik de naam niet van mag noemen maar denk indie, denk bier, denk 3voor12, denk nieuwe plaat volgend jaar, denk tour volgend jaar...
Voicst?quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Love Mae King het volgende:
Voor de Indie agenda:
22 december Dans Le Rock, Tivoli De Helling, Utrecht, met Shameboy en een Nederlandse topband waar ik de naam niet van mag noemen maar denk indie, denk bier, denk 3voor12, denk nieuwe plaat volgend jaar, denk tour volgend jaar...
Ik zag die clip gisteravond en moest echt m'n lach inhouden. Wat een kutnummer zegquote:Oh, en ben ik de enige die de kerstsingle van Ther Killers ruk vindt?
Ik vond hem ook niet echt leuk, wel grappig maar meer ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Love Mae King het volgende:
Oh, en ben ik de enige die de kerstsingle van Ther Killers ruk vindt?
Your musical compatibility rating with Lisaap is:quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben wel van plan te gaan.
Ik luister Nou En - Gothicmeisje.
Niet indie, misschien wel. In ieder geval wel (jeugd)sentiment <3.
Jeej!quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with Lisaap is:
Super
Ja, indie ziet er altijd zo goed uitquote:
Ach, bij indie gaat het toch mede om de looks... niets mis mee hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, indie ziet er altijd zo goed uit![]()
![]()
![]()
1)ff veranderen
2)oh, dat gaat dus niet meer nu. Ik maak eens een keer een topic aan![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Heb al een topicreport gestuurd
En binnenkort ook iets in club 8 toch?quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Love Mae King het volgende:
Voor de Indie agenda:
Hahaquote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat Nou En is absolute bagger.
Your musical compatibility rating with Lisaap is: Low
Yes, de avond ervoor, de 21e dus voor de snelle rekenaar, is er een UPTIGHT avond in Club8. Dans Le Rock zal er drie bliksemsets van een half uurtje de dansvloer op slingeren. En tussendoor tafeltennissenquote:Op maandag 17 december 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
En binnenkort ook iets in club 8 toch?
hmm nee van Le le zie ik net. En idd nogál een kutliedquote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha![]()
Dat Skinny Jeans liedje is toch van De Jeugd Van Tegenwoordig? Kutlied overigens
quote:Op maandag 17 december 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
De top-2000 is weer een-lijst geworden.
Coldplay in de top-10, Guus Meeuwis in de top-25, Boudewijn de Groot groupies die weer hun best hebben gedaan en dat Queen weer op één
En 55 (!) nummers van The Beatles en helemaal niks, nakkes, nada van The Velvet Underground. Prutsers
-edit- Oh, en die Jeroen van de Boom staat er ook in!
Tofquote:Op maandag 17 december 2007 16:11 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Yes, de avond ervoor, de 21e dus voor de snelle rekenaar, is er een UPTIGHT avond in Club8. Dans Le Rock zal er drie bliksemsets van een half uurtje de dansvloer op slingeren. En tussendoor tafeltennissen
Wat is daar te doen?quote:Op maandag 17 december 2007 21:03 schreef Goover het volgende:
Leonos: Al eens in het stage topic geweest op FOK!?
quote:Op maandag 17 december 2007 19:29 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook gitaar kunnen spelen maar ik heb heel kleine handen en ben zo a-rhytmisch als een schaap. Rhytmisch? Ritmisch? Ik kan het woord niet eens typen.
Ritmisch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef JeroenV het volgende:
Overigens heb ik over jullie gedroomd![]()
![]()
10 beste albums van 2007 volgens de top 50 van Pitchfork.quote:10: Burial - Untrue
09: The Field - From Here We Go Sublime
08: Battles - Mirrored
07: Spoon - Ga Ga Ga Ga Ga
06: Animal Collective - Strawberry Jam
05: Of Montreal - Hissing Fauna, Are You the Destroyer?
04: Radiohead - In Rainbows
03: M.I.A. - Kala
02: LCD Soundsystem - Sound of Silver
01: Panda Bear - Person Pitch
Dat deed ik ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Lieke_K het volgende:
Allememaggies, niet zo snel! Ik hou het niet bij (hoewel ik nu voor de verandering eens niet op pagina 3 pas binnenrol)!
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan het jubileum? Twintig lijkt me een hele prestatie.
Mijn shirt was veel te groot, dus ik wist niks beters.quote:En ik heb ook een FF shirt als pyjama (waarvan Goover ooit betwijfelde dat dat toegevoegde waarde was)!
Kopen?quote:En ik ben jaloers op jouw Maximo christmas icon. Dus.
Slap lullen om de dag door te komenquote:
Moet nog beginnen met me stagequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Slap lullen om de dag door te komen
Seven nation army lukt mij redelijk, ik zeg niet dat het mooi is, maar het lijkt er prima op
Ich bin dabei!!quote:
En nu ook Paradiso verschoven van 18 januari naar 18 februari.quote:Op maandag 17 december 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
En daar begint het gezeik al met Dhr. Doherty
Alsof dat de definitieve datum isquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef NevermindMe het volgende:
Eigenlijk komt de datum van Babyshambles me wel beter uit, omdat het op een dinsdag is
Dat bedacht ik me inderdaad ook toen ik dit getypt hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof dat de definitieve datum is
Heb het ook met vraagteken staan in mijn signaturequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof dat de definitieve datum is
Next!quote:1: Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
2: Amy Winehouse - Back to Black
3: LCD Soundsystem - Sound of Silver
4: Arcade Fire - Neon Bible
5: Radiohead - In Rainbows
6: Bruce Springsteen - Magic
7: Editors - An End has a start
8: Mika - Life in Cartoon motion
9: Interpol - Our Love to Admire
10: Justice - Cross
11: Patrick Watson - Closer to Paradise
12: King of Leon - Because of the Times
13: Wilco - Sky Blue Sky
14: Moke - Shorland
15: The Shins - Wincing the Night Away
16: Burial - Untrue
17: Battles - Mirrored
18: M.I.A. - Kala
19: 1990 - Cookies
20: The Field - From here we go Sublime
Duh, The Beatles is de beste en grootste band van de wereld. Niet dat the Velvet Underground slecht zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
En 55 (!) nummers van The Beatles en helemaal niks, nakkes, nada van The Velvet Underground. Prutsers
www.muzieklijstjes.nlquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:21 schreef JeroenV het volgende:
Is ergens nog een overzicht van die jaarlijstjes, staat alles op internet? Dan heb ik morgen op werk wat te doen...
Het album van Mika vind ik wel gewoon goed en komt bij mij ook wel redelijk hoog. Als popaalbum zit het gewoon retesterk in elkaar met bijna geen slechte nummers, de man zelf is een goed performer. Dat het je smaak niet is is misschien weer iets anders.
1990's is wel redelijk belachelijk ja. Best een leuk album, maar zeker geen top 20 waardig. Dan zou ik die van The Wombats hoger noteren.
Hard-Fi op 35 is ook niet echt geloofwaardig. Als er een plastic plaat van het jaar is, is dat het wel. Hoewel hij best grappig is, maar klinkt allemaal net iets te nep.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Kaiser Chiefs op 13Vind het leuke muziek maar er staan echt maar 5 leuke nummers op die plaat.
True true. Eerste album was ook té gemaakt, al vind ik Hard To Beat dan wel weer OK.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hard-Fi op 35 is ook niet echt geloofwaardig. Als er een plastic plaat van het jaar is, is dat het wel. Hoewel hij best grappig is, maar klinkt allemaal net iets te nep.
Hmm, op dat eerste album van Kaiser Chiefs staan 3 á 4 goede nummers, de rest is troep. Juist door het tweede album ben ik ze wat meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Kaiser Chiefs op 13Vind het leuke muziek maar er staan echt maar 5 leuke nummers op die plaat.
Seriously, zit ik voor Jan Poep over te typen uit het daadwerkelijke tijdschrift?quote:
Dat was ook mijn grootste verbazing inderdaad, zó misplaatst daar!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Dat eerste album vond ik erg leuk. Tweede toch stuk minder. Al staan ze wel beiden nog steeds op mijn mp3 spelerquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
True true. Eerste album was ook té gemaakt, al vind ik Hard To Beat dan wel weer OK.
[..]
Hmm, op dat eerste album van Kaiser Chiefs staan 3 á 4 goede nummers, de rest is troep. Juist door het tweede album ben ik ze wat meer gaan waarderen.
Wat mis ik hier?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef Lieke_K het volgende:
Hoge notering voor TGTB&TQ ook, ik was fan van het album tot ik ze live op Lowlands zag, wat een
Mijn lijstje waar ik 1 minuut en 27 seconden over na heb gedacht. Lijstjes maken isquote:1. Battles - Mirrored
2. Okkervil River - The Stage Names
3. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
4. Gazpacho - Night
5. Beirut - The Flying Club Cup
6. Do Make Say Think - You, You're A History In Rust
7. Andrew Bird - Armchair Apocrypha
8. Digitalism - Idealism
9. iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
10. Wilco - Sky Blue Sky
Ik ken serieus geen enkele van die bandsquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijn lijstje waar ik 1 minuut en 27 seconden over na heb gedacht. Lijstjes maken is
Nee hoor, dit is Indie Central niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen enkele van die bands![]()
Shame on me?
Porcupine Tree ook niet? Maar lekker boeiend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen enkele van die bands![]()
Shame on me?
Ja, die zit ook zeker in mijn top 10quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef JeroenV het volgende:
Our Eathly Pleasures is toch ook uit 2007?
Mijn állereerste? Dat was waarschijnlijk iets van 'agagagagagaaggaa, whhhhhhhhhhhhe, mamaaaaa!'quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik sluit me aan bij de eerste zin van Lienelien.
Ja. Die.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn állereerste? Dat was waarschijnlijk iets van 'agagagagagaaggaa, whhhhhhhhhhhhe, mamaaaaa!'
Van wie is dat eerste album dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:39 schreef Leonos het volgende:
Mijn album van het jaar is toch wel 'Worst favourite Nightmare' en daarna 'An end has a start' .
Hier heb ik het meest plezier aan beleefd
ja die ken ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste album dan?
Fall Out Boy ook goed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen die het zijn vergeten maar toch willen zien; over 5 minuutjes dus Radiohead live op MTV
Ben ik zo'n open boek?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef jakkop het volgende:
laat me raden: arctic monkeys, arcade fire, radiohead, interpol en justice.
nou?
Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste album dan?
Wou al zeggen, bij mij ook wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja, die zit ook zeker in mijn top 10
daarom was het ook een grapjequote:Op woensdag 19 december 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys![]()
Al is het natuurlijk Favourite Worst Nightmare
Love a woman with taste....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:30 schreef lienelien het volgende:
Our Love To Admire is gewoon het beste album van 2007.
En Interpol in Paradiso het beste concert.
Van mij ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
daarom was het ook een grapje![]()
Tenminste.. van mij wel
Ben er geweest toen Trivium/Iron Maiden daar optraden.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef Grobbel het volgende:
Weet iemand wat de capaciteit is van de Brabanthallen bij concerten? Maandag 18 februari staan daar de Smashing Pumpkins, toch wel een stukje jeugdsentiment. Tickets zijn 39 euro p.s., op zich ook wel te doen. Maar als ze daar 20.000 man ofzo in willen proppen, denk ik niet dat daar nu werkelijk trek in heb.
En heeft iemand ervaringen met die zaal qua geluid?
vond ik ook, ben er geweest met Maroon 5. Ik vond het geluid niet echt denderend, en gewoon. Er hing geen sfeer, wat natuurlijk ook aan het publiek ligt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik gehoord en gelezen had van Muse en Maroon 5 is het redelijk ruk.
Grappig dat je dat zegt. Ik vind het tweede album namelijk véél beter, zoals ik al zei. Maar juist de nummers die iedereen lijkt te adoreren (Angry Mob en Everything Is Average) vind ik verschillende draken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat eerste album vond ik erg leuk. Tweede toch stuk minder. Al staan ze wel beiden nog steeds op mijn mp3 speler
Beide albums van de Chiefs vind ik maar een paar echt leuke nummers hebben. Alleen vind ik de tweede veel te glad en een van de grote tegenvallers van het jaar.
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ookquote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef Panic_A het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens mijn lijstje van dit jaar samenstellen.
Ik ben al dagen aan het bedenken wie er nou op 1 moet komen, maar ik kom er niet uit.
Ik weet niet wat jij ziet, maar intussen is het Adrie Koster.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ook.
Angry Mob vind ik wel leuk, Average vind ik ook niks aan. Heat Dies Down is ook leuk, maar verder wordt het al snel middelmaat. Live heb ik ze niet meer gezien, dat hoefde van mij niet zo meer.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik vind het tweede album namelijk véél beter, zoals ik al zei. Maar juist de nummers die iedereen lijkt te adoreren (Angry Mob en Everything Is Average) vind ik verschillende draken.Damn, een irritanter nummer dan Average heb ik dit jaar niet kunnen ontdekken. Maar goed, het is sowieso een échte live-band. En dat doen ze goed!
[..]
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ook.
Oh Maaandyyhyyyyyyyquote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef frame-saw het volgende:
Leeft The Spinto Band eigenlijk nog? Heb ze in een ver verleden bij The Kooks gezien, maar ben ze daarna eigenlijk kwijtgeraakt.
En is het indie?
Ik zie nog steeds Bromheads Jacket inderdaad. Die is eigenlijk alweer uit 2006, maar laat uitgebracht enzo...en pas buiten Engeland in 2007 uitgebracht. Dus het magquote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, maar intussen is het Adrie Koster.![]()
Maar Bromheads Jacket komt zeker in de top 5.
wel toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef frame-saw het volgende:
Echt niet.
jammer he, voor jou.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
We kunnen niet samen de beste zijn, sorry.
Vechten? Buiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:00 schreef jakkop het volgende:
[..]
jammer he, voor jou. [ afbeelding ]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vechten? Buiten.
Kom jij ook nog eens buiten
Oké, al mijn zenuwen voor mijn economie-presentatie eruit vechten!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef jakkop het volgende:
[..]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.
* Goover stelt zijn schouder beschikbaarWel alleen om op uit te huilen, niet om te boxen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:11 schreef Lieke_K het volgende:
Wie biedt zich aan als boksbal om flink op te meppen/ schouder om heel kinderlijk op uit te huilen? Mijn portemonnee is namelijk daarstraks gejat.
Ik vond de albumjaarlijst van Q beter trouwens, maar op sommige plaatsen ook lachwekkend en onverklaarbaar...
Fijn hè.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef jakkop het volgende:
economie!dat kan ik je niet aan doen.
* jakkop morgen herkansing van economie-tentamen.
Niet als je dan fulltime moet werkenquote:
Hier welquote:
Hier ookquote:En kappers zijn ook niet indie, m'n haar ziet er zo kort uit weer
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 01:20 schreef MaJo het volgende:
Frame-saw, heb je al iets voor 3voor12 gedaan inmiddels? Ik heb me weer opgegeven voor een hele zooi optredens dus ik zal de komende agenda weer domineren
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wacht nog even tot The killers weer in het land zijn.
The editors zou ik ook nog wel eens live willen zien...zucht en bloc party.
Maar ze laten Nederland zo vaak links liggen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart.
Misschien aanwezig in Doornrooske. Jammer alleen dat het een zondag is...quote:Patrick Watson zal in maart drie keer in Nederland optreden. De optredens zijn op donderdag 20 maart in Paradiso, op zaterdag 22 maart in Tivoli de Oudergracht en op zondag 23 maart in Doornroosje .
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Oh hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedacht
En wat in de agenda stond tot dusver vond ik niet echt geweldig, dus ik zal zelf wel even op zoek gaan in de vakantie
Idd, zijn 3 bands die ik de afgelopen tijd minimaal 1 keer gezien heb...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Jou week is echt niet indiequote:Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
Ik zal wel even kijken morgen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
In welke zaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef frame-saw het volgende:
Straks kaartjes voor The Wombats halen, nog even checken of het niet is uitverkocht
Uiteraardquote:Op donderdag 20 december 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikken
Hmm, even checken dan maar binnenkortquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardKijk even op de lokaalsite, volgens mij zoeken ze overal wel schrijvers
Melkweg, hoop ook kleine zaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In welke zaal?
Ik verwacht misschien, zoals ik al eerder zei, dat het nog wel eens naar de grote zaal van Melkweg/Paradiso (vergeten welke het was) verplaatst kan worden. Kleine zaal zou wel leuker zijn.
Ah tofquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Was deze al gemeld?:
Kate Nash
Paradiso Amsterdam
Wo, 2 april 2008
Start verkoop: Za, 22 december 2007
Ja echt he!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben denk ik wel aanwezig bij de meeste toffe dingen in Doornroosje volgend jaar. Wombats, Rifles, I am Kloot, Patrick Watson, Okkervil River, misschien Kula Shaker, 22-Pistepirkko... En dan heb je ook nog Jens Lekman, Yeasayer, Lucky Fonz III, SixNationState, Frank Black, DeVotchKa - de programmeur bij Doornroosje is echt in een bloedvorm!
oja, ierland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Yup
En Lieke zit dan volgens mij in Ierland ofzo
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef jakkop het volgende:
Oja, los campesinos in paradiso ook aanwezig.
meer?
Bij Justice liep ik gewoon doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:25 schreef jakkop het volgende:
Woee, ik ga ook naar Noodlanding electro special 12 januari. kaartjes gewonnen bij 3voor12
ik las net de nieuwsbrief maar had het geeneens gezien, mn broer belde me opeens.
fuck, ik zie net op paradiso-site dat t 18+ is.of doen ze daar niet zo moeilijk over als je op gastenlijst staat?
Ze stempelen niets af bij paradisoquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Ja, dat abo was verdomme wel 1 biertjequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze stempelen niets af bij paradiso
Kaartjes van concerten scannen ze, noodlandingkaartje scheuren ze af dacht ik. Maar met je lidmaatschap doen ze niet hoor. Misschien kijken ze er alleen eventjes naar.
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Bij Justice liep ik gewoon door. Ze stempelden niet eens mijn abo af
!
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jamaar dat gaat een beetje lastig, gewoon doorlopen terwijl je je naam moet noemen voor de gastenlijst.
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat Let's Dance To JD dé hit van Serious Request is nu, net als Fratellis vorig jaar
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Gewoon gaan, niet zeiken. Als je niet binnenkomt bel je me maar, dan race ik wel even heen hehe.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio uit laten staan. Dan heb je verder weinig last van de dooddraaifactor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, goddamn... Al 2 jaar godsgruwlijk irritante doodgedraaide kutplaten.
Ik kan me nog herinneren dat er van Chelsea Dagger binnen no time ook een skihutversie bestond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het ook altijd kut als bepaalde bandjes bekend worden bij het 'normale' publiek zeg maar.
Niet zozeer dat ze het kennen, maar meer dat je dat je dan bij optredens ook al die figuren krijgt die "wel even gaan kijken"
Sowieso vind ik het origineel van Valerie stukken beter, maar ik vind Mark Ronson dan ook een 'one-trick-pony'. Maar ehh...wat had je dan verwacht met The Wombats? Dit gebeurd met alle temporele muziek. The Wombats is ook allang geen underground-bandje meer. Dat 3FM het pas sinds een paar maanden draait, betekend niet dat het in Engeland al niet doodgehypt is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Ze zaten te twijfelen tussen die en deze, maar ik vind The Wombats veel leuker als underground-bandje een beetje, al is ie ook wel bekender door MTV. En Amy Winehouse kent iedereen inmiddels wel.
Vorig jaar was ik Fratellis ook wel zat, te vaak gehoord. Straks gebeurt het ook met The Wombats, en Amy Winehouse vind ik toch al ruk (Valerie kan ik dan wel weer waarderen).
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de muziek dringt toch vaak wel door. Bij optredens, in reclamespotjes, uit de radio bij andere mensen, wanneer je rustig de Serious Request probeert te volgen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon de radio uit laten staan. Dan heb je verder weinig last van de dooddraaifactor.
Die gaat m'n archief in inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De komende maanden ontdekt Nederland het, al dan niet door 3FM. De maanden daarna staan ze in de kleinere popzalen, dan hebben ze hun tweede binnenlande radio-hit, daarna staan ze op alle festivals, ze brengen hun tweede album uit wat flopt, en dan is iedereen ze weer vergeten. Laatste twee opties moeten nog blijken, natuurlijk.
Gewoon naar de Vlaamse luisteren/kijken. Grappiger, de mensen hebben meer smaak en leukere gasten in het huis, zoals The Van Jets gister.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:51 schreef frame-saw het volgende:
Wel beetje jammer dat Let's Dance To JD dé hit van Serious Request is nu, net als Fratellis vorig jaar
Belgen (Vlamingen, that is) hebben sowieso meer smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef JelleS het volgende:
[..]
Gewoon naar de Vlaamse luisteren/kijken. Grappiger, de mensen hebben meer smaak en leukere gasten in het huis, zoals The Van Jets gister.
En ook meer fatsoen bij optredens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Belgen (Vlamingen, that is) hebben sowieso meer smaak
Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Hun officiële Europese debuut schoot nog geen maand geleden naar de eerste plek van de Britse albumlijsten, dus dat "gepasseerd station" is een beetje overdreven. Eerder dat ze nu eindelijk hun momentum hebben om weten te zetten in daadwerkelijke verkoopcijfers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
Al sinds begin 2006 stonden ze in al die Britse standaard-Britpop-blaadjes, en hadden ze uitverkochte zalen. In de UK zijn ze alweer een gepassioneerd station. Die zijn weer bezig met de volgende hypes. Nou, laat me raden. Binnen 3 maanden worden Joe Lean & The Ling Long uitgekozen tot de nieuwe Beatles. 3 maanden later The Courteeners zeker?
Ja, haha. Het was ook lichtelijk ironisch bedoeld, om aan te geven hoe snel het in Engeland met die bandjes gaat. Ik weet inderdaad niet exact welke zalen ze wanneer uitverkochten enzo, maar ik doelde op het standaard promo-praatje wat er over die bands verteld wordt. Ik doel ook niet specifiek op die Wombats, misschien maken ze het helemaal waar op hun tweede album.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Hun officiële Europese debuut schoot nog geen maand geleden naar de eerste plek van de Britse albumlijsten, dus dat "gepasseerd station" is een beetje overdreven. Eerder dat ze nu eindelijk hun momentum hebben om weten te zetten in daadwerkelijke verkoopcijfers. [..]
quote:Op zondag 23 december 2007 05:27 schreef -skippybal- het volgende:
War een tekstken aallemaal. Doe 's normaal....
Pixies op de cd spedledr geniaal
Agreequote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef jakkop het volgende:
[..]
Uuuh...skippy?![]()
Misschien een goed idee als jij eens van de fles afblijft.
Je moest zeker staan? Ja dan vind ik Spinvis ook niet tof.quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week naar Spinvis in Tivoli geweest; dramatisch slecht concert.
Veel drama in de vorm van.. "Drank,liefde,sex,drugs"quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
Zwaar op welke manier?
Zie het Spinvis topicquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef viagraap het volgende:
Maar dan rest wel de vraag: Waarom vond je Spinvis zo slecht?
Ssssjt, you make me jealousquote:Op maandag 24 december 2007 21:05 schreef lienelien het volgende:
Ik heb in bad gelegen en ga zo kerstcadeau's krijgen.
Dat veeeeeeul beter.
Serious request vind ik altijd wel erg leuk om te volgen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:28 schreef Lieke_K het volgende:Merry Christmas!
![]()
Na een on-indie poepweek is mijn portemonnee met alles er nog in teruggevonden, yahoo! Nu hopen dat bij thuiskomst mijn band op miraculeuze wijze zichzelf geplakt heeft.![]()
Ik heb niks meegekregen van Serious Request, gelukkig! Jammer dat ze The Wombats hebben gebruikt als 'theme', ben benieuwd of ik die dit jaar ook te horen krijg met carnaval... Oh nee, dan zit ik in Ierland inderdaad! Nouja, van dat nummer valt toch ook geen jumpversie te maken? Toch? Toch?![]()
Hebben jullie het nieuwe album van Nada Surf al gehoord?
Ohhh MaaaaaaaaaaaaaaJooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe tof: [TK] Platina plaat van de Beatles
Zijn er nog ergens kaartjes voor dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
Wat gaan jullie allemaal met O&N doen?
Ik weet het nog niet. Keuze uit drie dingen. Alle drie leuk. Alle drie bier. Alle drie anders.
Dilemma
Welke stad?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:21 schreef -skippybal- het volgende:
Jah, kaartjes genoeg nog voor van alles hoor.
Keuze uit een avond hangen bij vrienden en dan door naar een enorm zuigend (en duur..) feest, nachtje Nijmegen of een krakers/technofeestje. Urgh...
Maar zo eerst weer de stad in duiken. Uitgaan op tweede Kerstdag is altijd Indie!
Je gaat een toffe nacht hebben hoor skippy, alleen zul je altijd weten dat-ie nog toffer had kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
NouhouuLaat mij in de waan dat ik een toffe nacht ga hebben
!
Die brilquote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef Lieke_K het volgende:
lien, u dacht verliefd te zijn op Paul Banks? Vind hier uw remedie. Jakkes.
Whaaaaquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhh MaaaaaaaaaaaaaaJooooooooooooooooooo!
Lijkt mij The View from the Afternoon of still Take You Home, maar kan hier niet goed naar baspartijen luisteren met m'n laptopboxjes (zit bij m'n ouders).quote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gister zo'n nu mmer van AM's gehoord die wel leuk was, maar niet kende.
Ging eigenlijk voral om de laatste twee minuten. Bass en twee gitaren. Was behoorlijk hard, zeker voor AM-begrippen.
DJ kon me alleen zeggen dat 'ie voor het eerste album uitkwam. Informatie van niks dus
Wie o wie kan me helpen? Als beloning krijg je een uhm, uhm.. Tja...
Welcome to the new Arctic Monkeysquote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Was behoorlijk hard, zeker voor AM-begrippen.[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |