Hard-Fi op 35 is ook niet echt geloofwaardig. Als er een plastic plaat van het jaar is, is dat het wel. Hoewel hij best grappig is, maar klinkt allemaal net iets te nep.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Kaiser Chiefs op 13Vind het leuke muziek maar er staan echt maar 5 leuke nummers op die plaat.
True true. Eerste album was ook té gemaakt, al vind ik Hard To Beat dan wel weer OK.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hard-Fi op 35 is ook niet echt geloofwaardig. Als er een plastic plaat van het jaar is, is dat het wel. Hoewel hij best grappig is, maar klinkt allemaal net iets te nep.
Hmm, op dat eerste album van Kaiser Chiefs staan 3 á 4 goede nummers, de rest is troep. Juist door het tweede album ben ik ze wat meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Kaiser Chiefs op 13Vind het leuke muziek maar er staan echt maar 5 leuke nummers op die plaat.
Seriously, zit ik voor Jan Poep over te typen uit het daadwerkelijke tijdschrift?quote:
Dat was ook mijn grootste verbazing inderdaad, zó misplaatst daar!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef AMDB het volgende:
Dat eerste album vond ik erg leuk. Tweede toch stuk minder. Al staan ze wel beiden nog steeds op mijn mp3 spelerquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
True true. Eerste album was ook té gemaakt, al vind ik Hard To Beat dan wel weer OK.
[..]
Hmm, op dat eerste album van Kaiser Chiefs staan 3 á 4 goede nummers, de rest is troep. Juist door het tweede album ben ik ze wat meer gaan waarderen.
Wat mis ik hier?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:42 schreef Lieke_K het volgende:
Hoge notering voor TGTB&TQ ook, ik was fan van het album tot ik ze live op Lowlands zag, wat een
Mijn lijstje waar ik 1 minuut en 27 seconden over na heb gedacht. Lijstjes maken isquote:1. Battles - Mirrored
2. Okkervil River - The Stage Names
3. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
4. Gazpacho - Night
5. Beirut - The Flying Club Cup
6. Do Make Say Think - You, You're A History In Rust
7. Andrew Bird - Armchair Apocrypha
8. Digitalism - Idealism
9. iLiKETRAiNS - Elegies to Lessons Learnt
10. Wilco - Sky Blue Sky
Ik ken serieus geen enkele van die bandsquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijn lijstje waar ik 1 minuut en 27 seconden over na heb gedacht. Lijstjes maken is
Nee hoor, dit is Indie Central niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen enkele van die bands![]()
Shame on me?
Porcupine Tree ook niet? Maar lekker boeiend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen enkele van die bands![]()
Shame on me?
Ja, die zit ook zeker in mijn top 10quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:58 schreef JeroenV het volgende:
Our Eathly Pleasures is toch ook uit 2007?
Mijn állereerste? Dat was waarschijnlijk iets van 'agagagagagaaggaa, whhhhhhhhhhhhe, mamaaaaa!'quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik sluit me aan bij de eerste zin van Lienelien.
Ja. Die.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn állereerste? Dat was waarschijnlijk iets van 'agagagagagaaggaa, whhhhhhhhhhhhe, mamaaaaa!'
Van wie is dat eerste album dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:39 schreef Leonos het volgende:
Mijn album van het jaar is toch wel 'Worst favourite Nightmare' en daarna 'An end has a start' .
Hier heb ik het meest plezier aan beleefd
ja die ken ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste album dan?
Fall Out Boy ook goed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen die het zijn vergeten maar toch willen zien; over 5 minuutjes dus Radiohead live op MTV
Ben ik zo'n open boek?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef jakkop het volgende:
laat me raden: arctic monkeys, arcade fire, radiohead, interpol en justice.
nou?
Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste album dan?
Wou al zeggen, bij mij ook wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:36 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja, die zit ook zeker in mijn top 10
daarom was het ook een grapjequote:Op woensdag 19 december 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys![]()
Al is het natuurlijk Favourite Worst Nightmare
Love a woman with taste....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:30 schreef lienelien het volgende:
Our Love To Admire is gewoon het beste album van 2007.
En Interpol in Paradiso het beste concert.
Van mij ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
daarom was het ook een grapje![]()
Tenminste.. van mij wel
Ben er geweest toen Trivium/Iron Maiden daar optraden.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:03 schreef Grobbel het volgende:
Weet iemand wat de capaciteit is van de Brabanthallen bij concerten? Maandag 18 februari staan daar de Smashing Pumpkins, toch wel een stukje jeugdsentiment. Tickets zijn 39 euro p.s., op zich ook wel te doen. Maar als ze daar 20.000 man ofzo in willen proppen, denk ik niet dat daar nu werkelijk trek in heb.
En heeft iemand ervaringen met die zaal qua geluid?
vond ik ook, ben er geweest met Maroon 5. Ik vond het geluid niet echt denderend, en gewoon. Er hing geen sfeer, wat natuurlijk ook aan het publiek ligt.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik gehoord en gelezen had van Muse en Maroon 5 is het redelijk ruk.
Grappig dat je dat zegt. Ik vind het tweede album namelijk véél beter, zoals ik al zei. Maar juist de nummers die iedereen lijkt te adoreren (Angry Mob en Everything Is Average) vind ik verschillende draken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat eerste album vond ik erg leuk. Tweede toch stuk minder. Al staan ze wel beiden nog steeds op mijn mp3 speler
Beide albums van de Chiefs vind ik maar een paar echt leuke nummers hebben. Alleen vind ik de tweede veel te glad en een van de grote tegenvallers van het jaar.
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ookquote:Op woensdag 19 december 2007 12:21 schreef Panic_A het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens mijn lijstje van dit jaar samenstellen.
Ik ben al dagen aan het bedenken wie er nou op 1 moet komen, maar ik kom er niet uit.
Ik weet niet wat jij ziet, maar intussen is het Adrie Koster.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ook.
Angry Mob vind ik wel leuk, Average vind ik ook niks aan. Heat Dies Down is ook leuk, maar verder wordt het al snel middelmaat. Live heb ik ze niet meer gezien, dat hoefde van mij niet zo meer.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt. Ik vind het tweede album namelijk véél beter, zoals ik al zei. Maar juist de nummers die iedereen lijkt te adoreren (Angry Mob en Everything Is Average) vind ik verschillende draken.Damn, een irritanter nummer dan Average heb ik dit jaar niet kunnen ontdekken. Maar goed, het is sowieso een échte live-band. En dat doen ze goed!
[..]
Je avatar moet in ieder geval hoog komen, dat doe ik namelijk ook.
Oh Maaandyyhyyyyyyyquote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef frame-saw het volgende:
Leeft The Spinto Band eigenlijk nog? Heb ze in een ver verleden bij The Kooks gezien, maar ben ze daarna eigenlijk kwijtgeraakt.
En is het indie?
Ik zie nog steeds Bromheads Jacket inderdaad. Die is eigenlijk alweer uit 2006, maar laat uitgebracht enzo...en pas buiten Engeland in 2007 uitgebracht. Dus het magquote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, maar intussen is het Adrie Koster.![]()
Maar Bromheads Jacket komt zeker in de top 5.
wel toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef frame-saw het volgende:
Echt niet.
jammer he, voor jou.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
We kunnen niet samen de beste zijn, sorry.
Vechten? Buiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:00 schreef jakkop het volgende:
[..]
jammer he, voor jou. [ afbeelding ]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vechten? Buiten.
Kom jij ook nog eens buiten
Oké, al mijn zenuwen voor mijn economie-presentatie eruit vechten!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef jakkop het volgende:
[..]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.
* Goover stelt zijn schouder beschikbaarWel alleen om op uit te huilen, niet om te boxen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:11 schreef Lieke_K het volgende:
Wie biedt zich aan als boksbal om flink op te meppen/ schouder om heel kinderlijk op uit te huilen? Mijn portemonnee is namelijk daarstraks gejat.
Ik vond de albumjaarlijst van Q beter trouwens, maar op sommige plaatsen ook lachwekkend en onverklaarbaar...
Fijn hè.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef jakkop het volgende:
economie!dat kan ik je niet aan doen.
* jakkop morgen herkansing van economie-tentamen.
Niet als je dan fulltime moet werkenquote:
Hier welquote:
Hier ookquote:En kappers zijn ook niet indie, m'n haar ziet er zo kort uit weer
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 01:20 schreef MaJo het volgende:
Frame-saw, heb je al iets voor 3voor12 gedaan inmiddels? Ik heb me weer opgegeven voor een hele zooi optredens dus ik zal de komende agenda weer domineren
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wacht nog even tot The killers weer in het land zijn.
The editors zou ik ook nog wel eens live willen zien...zucht en bloc party.
Maar ze laten Nederland zo vaak links liggen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart.
Misschien aanwezig in Doornrooske. Jammer alleen dat het een zondag is...quote:Patrick Watson zal in maart drie keer in Nederland optreden. De optredens zijn op donderdag 20 maart in Paradiso, op zaterdag 22 maart in Tivoli de Oudergracht en op zondag 23 maart in Doornroosje .
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Oh hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedacht
En wat in de agenda stond tot dusver vond ik niet echt geweldig, dus ik zal zelf wel even op zoek gaan in de vakantie
Idd, zijn 3 bands die ik de afgelopen tijd minimaal 1 keer gezien heb...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Jou week is echt niet indiequote:Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
Ik zal wel even kijken morgen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
In welke zaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef frame-saw het volgende:
Straks kaartjes voor The Wombats halen, nog even checken of het niet is uitverkocht
Uiteraardquote:Op donderdag 20 december 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikken
Hmm, even checken dan maar binnenkortquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardKijk even op de lokaalsite, volgens mij zoeken ze overal wel schrijvers
Melkweg, hoop ook kleine zaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In welke zaal?
Ik verwacht misschien, zoals ik al eerder zei, dat het nog wel eens naar de grote zaal van Melkweg/Paradiso (vergeten welke het was) verplaatst kan worden. Kleine zaal zou wel leuker zijn.
Ah tofquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Was deze al gemeld?:
Kate Nash
Paradiso Amsterdam
Wo, 2 april 2008
Start verkoop: Za, 22 december 2007
Ja echt he!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben denk ik wel aanwezig bij de meeste toffe dingen in Doornroosje volgend jaar. Wombats, Rifles, I am Kloot, Patrick Watson, Okkervil River, misschien Kula Shaker, 22-Pistepirkko... En dan heb je ook nog Jens Lekman, Yeasayer, Lucky Fonz III, SixNationState, Frank Black, DeVotchKa - de programmeur bij Doornroosje is echt in een bloedvorm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |