Ik zie nog steeds Bromheads Jacket inderdaad. Die is eigenlijk alweer uit 2006, maar laat uitgebracht enzo...en pas buiten Engeland in 2007 uitgebracht. Dus het magquote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet, maar intussen is het Adrie Koster.![]()
Maar Bromheads Jacket komt zeker in de top 5.
wel toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef frame-saw het volgende:
Echt niet.
jammer he, voor jou.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
We kunnen niet samen de beste zijn, sorry.
Vechten? Buiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:00 schreef jakkop het volgende:
[..]
jammer he, voor jou. [ afbeelding ]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vechten? Buiten.
Kom jij ook nog eens buiten
Oké, al mijn zenuwen voor mijn economie-presentatie eruit vechten!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef jakkop het volgende:
[..]
morgen, 4 uur op het schoolplein! be there.
* Goover stelt zijn schouder beschikbaarWel alleen om op uit te huilen, niet om te boxen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:11 schreef Lieke_K het volgende:
Wie biedt zich aan als boksbal om flink op te meppen/ schouder om heel kinderlijk op uit te huilen? Mijn portemonnee is namelijk daarstraks gejat.
Ik vond de albumjaarlijst van Q beter trouwens, maar op sommige plaatsen ook lachwekkend en onverklaarbaar...
Fijn hè.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:26 schreef jakkop het volgende:
economie!dat kan ik je niet aan doen.
* jakkop morgen herkansing van economie-tentamen.
Niet als je dan fulltime moet werkenquote:
Hier welquote:
Hier ookquote:En kappers zijn ook niet indie, m'n haar ziet er zo kort uit weer
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 01:20 schreef MaJo het volgende:
Frame-saw, heb je al iets voor 3voor12 gedaan inmiddels? Ik heb me weer opgegeven voor een hele zooi optredens dus ik zal de komende agenda weer domineren
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wacht nog even tot The killers weer in het land zijn.
The editors zou ik ook nog wel eens live willen zien...zucht en bloc party.
Maar ze laten Nederland zo vaak links liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |