Tofquote:Op maandag 17 december 2007 16:11 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Yes, de avond ervoor, de 21e dus voor de snelle rekenaar, is er een UPTIGHT avond in Club8. Dans Le Rock zal er drie bliksemsets van een half uurtje de dansvloer op slingeren. En tussendoor tafeltennissen
Wat is daar te doen?quote:Op maandag 17 december 2007 21:03 schreef Goover het volgende:
Leonos: Al eens in het stage topic geweest op FOK!?
quote:Op maandag 17 december 2007 19:29 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook gitaar kunnen spelen maar ik heb heel kleine handen en ben zo a-rhytmisch als een schaap. Rhytmisch? Ritmisch? Ik kan het woord niet eens typen.
Ritmisch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef JeroenV het volgende:
Overigens heb ik over jullie gedroomd![]()
![]()
10 beste albums van 2007 volgens de top 50 van Pitchfork.quote:10: Burial - Untrue
09: The Field - From Here We Go Sublime
08: Battles - Mirrored
07: Spoon - Ga Ga Ga Ga Ga
06: Animal Collective - Strawberry Jam
05: Of Montreal - Hissing Fauna, Are You the Destroyer?
04: Radiohead - In Rainbows
03: M.I.A. - Kala
02: LCD Soundsystem - Sound of Silver
01: Panda Bear - Person Pitch
Dat deed ik ook!quote:Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Lieke_K het volgende:
Allememaggies, niet zo snel! Ik hou het niet bij (hoewel ik nu voor de verandering eens niet op pagina 3 pas binnenrol)!
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan het jubileum? Twintig lijkt me een hele prestatie.
Mijn shirt was veel te groot, dus ik wist niks beters.quote:En ik heb ook een FF shirt als pyjama (waarvan Goover ooit betwijfelde dat dat toegevoegde waarde was)!
Kopen?quote:En ik ben jaloers op jouw Maximo christmas icon. Dus.
Slap lullen om de dag door te komenquote:
Moet nog beginnen met me stagequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Slap lullen om de dag door te komen
Seven nation army lukt mij redelijk, ik zeg niet dat het mooi is, maar het lijkt er prima op
Ich bin dabei!!quote:
En nu ook Paradiso verschoven van 18 januari naar 18 februari.quote:Op maandag 17 december 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
En daar begint het gezeik al met Dhr. Doherty
Alsof dat de definitieve datum isquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef NevermindMe het volgende:
Eigenlijk komt de datum van Babyshambles me wel beter uit, omdat het op een dinsdag is
Dat bedacht ik me inderdaad ook toen ik dit getypt hadquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof dat de definitieve datum is
Heb het ook met vraagteken staan in mijn signaturequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof dat de definitieve datum is
Next!quote:1: Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
2: Amy Winehouse - Back to Black
3: LCD Soundsystem - Sound of Silver
4: Arcade Fire - Neon Bible
5: Radiohead - In Rainbows
6: Bruce Springsteen - Magic
7: Editors - An End has a start
8: Mika - Life in Cartoon motion
9: Interpol - Our Love to Admire
10: Justice - Cross
11: Patrick Watson - Closer to Paradise
12: King of Leon - Because of the Times
13: Wilco - Sky Blue Sky
14: Moke - Shorland
15: The Shins - Wincing the Night Away
16: Burial - Untrue
17: Battles - Mirrored
18: M.I.A. - Kala
19: 1990 - Cookies
20: The Field - From here we go Sublime
Duh, The Beatles is de beste en grootste band van de wereld. Niet dat the Velvet Underground slecht zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
En 55 (!) nummers van The Beatles en helemaal niks, nakkes, nada van The Velvet Underground. Prutsers
www.muzieklijstjes.nlquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:21 schreef JeroenV het volgende:
Is ergens nog een overzicht van die jaarlijstjes, staat alles op internet? Dan heb ik morgen op werk wat te doen...
Het album van Mika vind ik wel gewoon goed en komt bij mij ook wel redelijk hoog. Als popaalbum zit het gewoon retesterk in elkaar met bijna geen slechte nummers, de man zelf is een goed performer. Dat het je smaak niet is is misschien weer iets anders.
1990's is wel redelijk belachelijk ja. Best een leuk album, maar zeker geen top 20 waardig. Dan zou ik die van The Wombats hoger noteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |