Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart.
Misschien aanwezig in Doornrooske. Jammer alleen dat het een zondag is...quote:Patrick Watson zal in maart drie keer in Nederland optreden. De optredens zijn op donderdag 20 maart in Paradiso, op zaterdag 22 maart in Tivoli de Oudergracht en op zondag 23 maart in Doornroosje .
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Oh hahaquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er niet meer zo aan gedacht
En wat in de agenda stond tot dusver vond ik niet echt geweldig, dus ik zal zelf wel even op zoek gaan in de vakantie
Idd, zijn 3 bands die ik de afgelopen tijd minimaal 1 keer gezien heb...quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nietes, weet je hoe vaak Editors geweest zijn de afgelopen tijd? The Killers kwamen zelfs op Lowlands en Bloc Party niet zo heel lang geleden Vredenburg en HMH.![]()
Jou week is echt niet indiequote:Thanks voor je schouder Goover, vandaag kwam ik terug bij mijn fiets en was de band ineens lek. En aangezien mijn portemonnee is gestolen, heb ik geen OV en moet ik betalen voor die takkebus. Met contant geld, want ik had óók geen buskaart. Als deze schouder doorweekt is, stort ik me op de andere, goed?
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
Ik zal wel even kijken morgen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh hahaKijk wel uit dat je niet alleen 'bekende' dingen gaat aanmelden he, dat vinden ze over het algemeen niet zo tof. Het is denk ik handiger om eerst wat onbekende dingen te gaan zien om wat credit op te bouwen
Overigens, als je de bandjes opzoekt die op de agenda staan zit er heel wat leuks tussen hoor
Ik ga nu naar 2 sing and songwriters en een indiebandje. De naam alleen zei me niets maar na het even opgezocht te hebben gaat het spreken
In welke zaal?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:57 schreef frame-saw het volgende:
Straks kaartjes voor The Wombats halen, nog even checken of het niet is uitverkocht
Uiteraardquote:Op donderdag 20 december 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan ik mij eigenlijk ook opgeven voor 3voor12? Arnhem-Nijmegen dan. Ik wil ook wel gratis bandjes bezoeken en er een beetje over tikken
Hmm, even checken dan maar binnenkortquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardKijk even op de lokaalsite, volgens mij zoeken ze overal wel schrijvers
Melkweg, hoop ook kleine zaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In welke zaal?
Ik verwacht misschien, zoals ik al eerder zei, dat het nog wel eens naar de grote zaal van Melkweg/Paradiso (vergeten welke het was) verplaatst kan worden. Kleine zaal zou wel leuker zijn.
Ah tofquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Was deze al gemeld?:
Kate Nash
Paradiso Amsterdam
Wo, 2 april 2008
Start verkoop: Za, 22 december 2007
Ja echt he!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben denk ik wel aanwezig bij de meeste toffe dingen in Doornroosje volgend jaar. Wombats, Rifles, I am Kloot, Patrick Watson, Okkervil River, misschien Kula Shaker, 22-Pistepirkko... En dan heb je ook nog Jens Lekman, Yeasayer, Lucky Fonz III, SixNationState, Frank Black, DeVotchKa - de programmeur bij Doornroosje is echt in een bloedvorm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |