Ja, indie ziet er altijd zo goed uitquote:
Ach, bij indie gaat het toch mede om de looks... niets mis mee hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, indie ziet er altijd zo goed uit![]()
![]()
![]()
1)ff veranderen
2)oh, dat gaat dus niet meer nu. Ik maak eens een keer een topic aan![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Heb al een topicreport gestuurd
En binnenkort ook iets in club 8 toch?quote:Op maandag 17 december 2007 13:14 schreef Love Mae King het volgende:
Voor de Indie agenda:
22 december Dans Le Rock, Tivoli De Helling, Utrecht, met Shameboy en een Nederlandse topband waar ik de naam niet van mag noemen maar denk indie, denk bier, denk 3voor12, denk nieuwe plaat volgend jaar, denk tour volgend jaar...
Hahaquote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat Nou En is absolute bagger.
Your musical compatibility rating with Lisaap is: Low
Yes, de avond ervoor, de 21e dus voor de snelle rekenaar, is er een UPTIGHT avond in Club8. Dans Le Rock zal er drie bliksemsets van een half uurtje de dansvloer op slingeren. En tussendoor tafeltennissenquote:Op maandag 17 december 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
En binnenkort ook iets in club 8 toch?
hmm nee van Le le zie ik net. En idd nogál een kutliedquote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Haha![]()
Dat Skinny Jeans liedje is toch van De Jeugd Van Tegenwoordig? Kutlied overigens
quote:Op maandag 17 december 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
De top-2000 is weer een-lijst geworden.
Coldplay in de top-10, Guus Meeuwis in de top-25, Boudewijn de Groot groupies die weer hun best hebben gedaan en dat Queen weer op één
En 55 (!) nummers van The Beatles en helemaal niks, nakkes, nada van The Velvet Underground. Prutsers
-edit- Oh, en die Jeroen van de Boom staat er ook in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |