Ach...het zijn maar woorden......quote:Op donderdag 13 december 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo'n TT verdient meer uitleg dan je in de OP hebt gezet lijkt me?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
all set and done brother...
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...het zijn maar woorden......
Een heel verhaal......je mag rustig een keer binnenwippen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer... Ik dacht dat er een verhaal achter die TT zat.
Het filmpje is ook best aantrekkelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XqLqIjEtZDk
Vooral vanwege de muziek
quote:Op verzoek van Ian, die Nicole schijnbaar net iets mooier vindt dan Blurk, de volgende verfraaing van de op.
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neusquote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eet smakelijk....
[ afbeelding ]
Iiieeewww Ben gek op stampot maar dit ziet er op één of andere manier niet aantrekkelijk uitquote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neus
Nou ja zeg, gewoon met een gebakken uitje en spekkies er doorheen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Iiieeewww Ben gek op stampot maar dit ziet er op één of andere manier niet aantrekkelijk uit
Hou op heerlijk maar tis gewoon die fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gewoon met een gebakken uitje en spekkies er doorheen.....
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neus
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een gelazer weer, kook ik eens lekker, is het weer niet goed.....
Doe het dan zelluf maar weer de volgende keer.....
Heb je net zo lekker gewerkt als Blurkertje vandaag? Die had er echt zin in...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op heerlijk maar tis gewoon die foto
En cool bestekquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ook
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ook
Vrij genomenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je net zo lekker gewerkt als Blurkertje vandaag? Die had er echt zin in...
Wat nou ik vind het mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, daarom worden mannen nooit geëmancipeerd. Het is immers nooit goed.....
Wat raar. Ik heb wel es over de honderd dagen gehad en toe moest ik vrij nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb ook nog zestien dagen over......en mag er maar vijf meenemen.....gaat niet goed komen.
En als je nu eens meteen vrij neemt? Of mag dat niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb ook nog zestien dagen over......en mag er maar vijf meenemen.....gaat niet goed komen.
wij in principe ook, is ook beetje eigenweisheid van mijzelf. Ben altijd bang dat het niet goed komt als ik er niet bij ben.....stom natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar. Ik heb wel es over de honderd dagen gehad en toe moest ik vrij nemen
Zou ik kunnen doen, maar de andere kant van het verhaal (zie vorige prik) is dat ik dan toch tig keer per dag wordt gebeld......quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En als je nu eens meteen vrij neemt? Of mag dat niet?
Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wij in principe ook, is ook beetje eigenweisheid van mijzelf. Ben altijd bang dat het niet goed komt als ik er niet bij ben.....stom natuurlijk...
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor meMaar destijds liep ik ook nog nachtdiensten .. Dus tijd zat nam nooit vrij. Nu alleen nog in de avond erg prettig (alhoewel ik mag dit weekend weer
) Maar dan ben ik dinsdag en woensdag weer vrij.. [ afbeelding ]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eet smakelijk....
[ afbeelding ]
Jaren 80 tot halverwege 90 waren gewoon erg goed. Daarna is het wel minder geworden.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaakt
Een goede moderator let op alles........wij hebben hier een magnetron.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen opeens verschwunden
Nee hoorquote:
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
was is het geworden ian?
Levning !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Oi Lobasca,quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherpquote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Same as always darlingquote:Op donderdag 13 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Lobasca,![]()
How's life treatin' you these days?
Absoluut.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherp
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!
Wat doe je eigenlijk, in/rond de keuken?quote:
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehad
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
Iefning ook.![]()
Hmmm, Schweinehaxen!![]()
[ afbeelding ]
Dat je zeg maar zegt "Duitsers zijn echt tof"quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?
Ik vind het er ronduit smérig uit zien. Met die sufgekookte kwak ernaast.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
Tis ook tering vet. En vet lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
Waarom post je dat soort ranzigheid dan... je weet dat ik een zwakke maag heb...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het er ronduit smérig uit zien. Met die sufgekookte kwak ernaast.![]()
Eefje!
Euh, fuck if I know wat de correcte term is...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk, in/rond de keuken?
Behalve bepalen wie de leveranciers worden, wat natuurlijk al erg stoer is op je 21e.
Gaat bij mij niet samenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook tering vet. En vet lekker
Echt typische Duitsche gerechten zijn er niet echt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?
Cool. Dus je bent zeg maar een Jamie Oliver in spe, alleen je slist niet maar je spreekt Deutsch.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, fuck if I know wat de correcte term is...
Assistent chef kok!?![]()
Ik mag alle gerechten maken en ook zelf dingen bedenken. Ik mag aangeven of een bord weg mag of nog niet klaar is. Ik mag tegen andere mensen zeggen wat ze moeten doen. Maar ik ben niet de chefkok als het ware. Die is dik en kaal en geniaal met nieuwe recepten![]()
Op de nieuwe locatie krijg ik ook een feestzaal in mijn pakket. Begravenissen/bruiloften/dorpsfeesten en dat soort shit mag ik nu gaan opzetten![]()
Voordeel is wel dat de 18 jarige chickies bij MIJ komen soliciteren![]()
![]()
![]()
Verder blijf ik uiteraard keuken doen. Hotel heb ik niets mee te maken.
Daar hebben we de dienstmeisjes voor.
Niet zeiken. Kauwen!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom post je dat soort ranzigheid dan... je weet dat ik een zwakke maag heb...
Was het maar waar! Heb vandaag alweer gewerkt, en hard ook. Ze hadden alles opgespaard voor me, de schatten.quote:
Wil niet lullig doen, maar da's dacht ik Oostenrijks.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt typische Duitsche gerechten zijn er niet echt.
Voor mijn gevoel heeft Duitsland niet echt een uitgebreide eigen keuken.
Bratwursten en andere vettige shit alom![]()
Wat trouwens wel érg lekker is en volgens mij niet erg bekend in Nederland is Kaisersmarren![]()
Qua culinair niveau te vergelijken met poffertjes maar wel érg goed te doen voor bijvoorbeeld tussen de middag
Kan best zijn hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar da's dacht ik Oostenrijks.
O wacht, Der Anschluss.... ik snap je redenatie al.
Is die achterste worst een Black Pudding!?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken. Kauwen!![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet, het is een Duitse foto. Of vreten ze in Moffrika ook schwarze Pudding?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is die achterste worst een Black Pudding!?![]()
![]()
Black Puddingquote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik ook lekker met stukjes appelquote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wehehe, gatverdammequote:Op donderdag 13 december 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekker met stukjes appel
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken. Kauwen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, Peter kan nu dus nergens zijn ei kwijt.
Ik neem aan dat ik het hooligans topique ook niet mag kicken?
Is toch lief dat ze wat voor je bewaard hebben?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was het maar waar! Heb vandaag alweer gewerkt, en hard ook. Ze hadden alles opgespaard voor me, de schatten.
Maar als we ze centraal houden zijn ze zo lekker terug te vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Treur niet. Af en toe in een ongeorganiseerde, spontane rel / ruzie terechtkomen, gaat je echt nog wel regelmatig gebeuren.
Of je worst lust.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
We zullen meine liebe Eva maar een foto besparen.
Kom, gaan we om de aandacht af te leiden weer even wat poppen van Buuv vernaggelen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als we ze centraal houden zijn ze zo lekker terug te vinden
Of we bouwen van lego een centraal punt om ze heen te laten brengen met de treinquote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom, gaan we om de aandacht af te leiden weer even wat poppen van Buuv vernaggelen.
De armpjes en beentjes zijn er al af. Misschien kunnen we een galg bouwen en ze daar dan aan hangen en dan in de fik zetten? [ afbeelding ]
Ja, ontzettend liefquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch lief dat ze wat voor je bewaard hebben?
Niks om je voor te schamen!quote:
ze moeten allemaal kaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of we bouwen van lego een centraal punt om ze heen te laten brengen met de trein [ afbeelding ]
En dan scheren we alle donkerharige poppen kaal [ afbeelding ]
En dan gaan we er daarna heel hard op stampen [ afbeelding ]
ZERSTÖREN!!1!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
ze moeten allemaal ka
POT !!!!! [ afbeelding ]
quote:
DASS IST ZUM ERSCHIEßEN SCHOOOÖN!11111!!!1!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERNICHTEN!!!
Abvreit mnACHT FREII~!!!!!!!111!!![]()
![]()
quote:
Echtniet, ik kon de ß niet vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Ik wilde even testen hoe ver jij als Tag-user zou gaan, maar je bent nog mooi op tijd op de rem gaan staan.
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, wat betekent het als iemand een tagje heeft?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Ik wilde even testen hoe ver jij als Tag-user zou gaan, maar je bent nog mooi op tijd op de rem gaan staan.
Oei.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DASS IST ZUM ERSCHIEßEN SCHOOOÖN!11111!!!1!!!!
VERNICHTIGUngGGGNGG!!111!!!!
ALLES MUSS BRENNEN!11!111!!!
Ja, hallóóó!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei.![]()
Da's nou weer jammer.
wep wep wep wèèèèèèèèp....
DAS IST NICHT ERLAUBT!!!!! [ afbeelding ]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hierquote:
+20 scherpquote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hier
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, wat betekent het als iemand een tagje heeft?Weet het écht niet Gert
Arbeit macht verdammt müdequote:Op donderdag 13 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERNICHTEN!!!
Abvreit mnACHT FREII~!!!!!!!111!!![]()
![]()
Wtf is die drie!?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:
[ afbeelding ]
En achter mijn naam staat moderator. Achter die van Yvonne administrator. En zo zijn er nog wat functies.
Ik krijg ineens wél weer een leuk idee met die poppen van de buuv.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hier
Aha, weer wat geleerd, bedankt Gertquote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:
[ afbeelding ]
En achter mijn naam staat moderator. Achter die van Yvonne administrator. En zo zijn er nog wat functies.
Aber nach den arbeit gibt's bierquote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arbeit macht verdammt müde
Het lekkerst is natuurlijk mét sausquote:Op donderdag 13 december 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen! [ afbeelding ]
Met of zonder saus?
Ze moeten wel hun eigen crucifix dragen héquote:Op donderdag 13 december 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg ineens wél weer een leuk idee met die poppen van de buuv.
O ja, shit.quote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 december 2007 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, shit.![]()
Dat zijn het aantal notes dat iemand heeft.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, PM ff, waarom heb ik drie notes
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "Waarom heb ik maar drie notes"
Het staat idd wel een beetje prutserig....
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het lekkerst is natuurlijk mét saus
Dat laatstequote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je die notes opvragen of is dat "achter de schermen info"
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.
Alsof ik ooit onaardig ben tegen al die ebolaposters die hier hun cholera komen verspreiden.
Een superieur iemand als ik zou niet in een lijstje moeten komen te staan met die untermenschen...
Zo raakt alles door de war!1!1!!
ORDNUNG MUSS SEIN!1!1!1!1
Alsof ik notes verdien
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik op mijn Yvonne account inlog zie ik er veel meer
[ afbeelding ]
Nee, op mijn Ian_Nick account.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En met dat account had je dus toevallig nog ingelogd om 22:10.
Mooi, je praat weer tegen mij, das pure winst.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.
Alsof ik ooit onaardig ben tegen al die ebolaposters die hier hun cholera komen verspreiden.
Een superieur iemand als ik zou niet in een lijstje moeten komen te staan met die untermenschen...
Zo raakt alles door de war!1!1!!
ORDNUNG MUSS SEIN!1!1!1!1
Alsof ik notes verdien
Gert heeft me daar gewoon een note voor gegevenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, je praat weer tegen mij, das pure winst.....
Dat je tegen mij spreektquote:Op donderdag 13 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert heeft me daar gewoon een note voor gegeven
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik blauw ben, vuilak!
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.
Eens gegeven blijft gegeven hé.....dit is geen stijl.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.
Ja, ik bel je ffquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Lobasca... heb je er trek van gekregen?
Oi, doe 's rustig jijquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens gegeven blijft gegeven hé.....dit is geen stijl.
Je moederquote:
Valse volgens mijquote:
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.quote:
Haar neukmomentjes kwamen langs, het vingerwerk bij Dennis kwam langs en dat was het!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.![]()
Werd ze nog voor lul gezet door die dikzak? Nee zeker hè?
Hmm.. ze zal Jensen zelf wel als een Moment of Glory hebben ervaren.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar neukmomentjes kwamen langs, het vingerwerk bij Dennis kwam langs en dat was het!
Krijg je toch geen antwoord opquote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
Heb ik ook al notes?
Ze had "four minutes of fame"quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ze zal Jensen zelf wel als een Moment of Glory hebben ervaren.
Heeft ze Jensen niet voor nodigquote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.![]()
Werd ze nog voor lul gezet door die dikzak? Nee zeker hè?
HIj zal inmiddels wel collect call bezig zijn.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe zit ie al 7 minuten te bellen
Zijn belminuten moeten op!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HIj zal inmiddels wel collect call bezig zijn.....
Kun jij echt zien of het nep-Chanel is?quote:
Hij heeft 2 mobieltjes ..en rent van de ene naar de anderequote:
Bothquote:Op donderdag 13 december 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij echt zien of het nep-Chanel is?
Of conclludeer je dat, omdat het zo'n phoney wannabe kakkertje is?
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
D'r moeder zal wederom trots zijn
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroegquote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.
Hmm, lekker zwartgallig.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroeg
Tsja, je zou je toch kapotschamen als je zoiets opgevoed hebt... dan kun je alleen maar blij zijn met het feit dat je er iig vanaf bent.quote:
Net zoals die trieste Amanda .. Waar ik een groot zwak voor heb trouwensquote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroeg
Iedere cent die een ander aan Nadia uitgeeft (huur, vaste lasten) bespaart haar weer... geldelijk gewin dusquote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..
Oh, ik dacht dat het over haar sexuele escapades ging.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...
Misschien ben ik wat bekrompen, maar ik ben iig geen gevaar voor je creditcard (of die van je moeder)
Uhh heb je even ... Sjesus zo´n kutwijf heb ik gelukkig nooit gekend.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?
Accepteren is wat anders dan trots zijn op... en dan nog: je gaat niet met je dochter shoppen met de creditcard van d'r ex-schoonmoeder.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.
Verknipt is die moeder wel in ieder geval.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je zou je toch kapotschamen als je zoiets opgevoed hebt... dan kun je alleen maar blij zijn met het feit dat je er iig vanaf bent.
Die van mij niet en terrechtquote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.
Oke, dat stukje had ik gemist!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...
Misschien ben ik wat bekrompen, maar ik ben iig geen gevaar voor je creditcard (of die van je moeder)
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over haar sexuele escapades ging.
Het is een femme fatale.....dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh heb je even ... Sjesus zo´n kutwijf heb ik gelukkig nooit gekend.Maar misschien is ze ook wel zielig en daarom niet goed bij haar hoofd ofzo. Ze maakte me schamen om een vrouw te zijn .. Echt waar wat een stuk verdriet
Zou jij iets tegen d'r zeggen, als je Nadia tegenkwam?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Verknipt is die moeder wel in ieder geval.
Met dat idiote telefoontje ook, toen Nadia er net in zat.
Het kind lijkt mij pittig verknipt en ik vraag mij af of ze er zelf ook maar iets aan kan doen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo beperkt zijn wij niet... we hebben het gelijk over de hele persoonlijkheid (of vooral: het gebrek daaraan)
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou jij iets tegen d'r zeggen, als je Nadia tegenkwam?
Je kunt best je kind niet laten vallen, maar toch bepaald gedrag niet accepteren toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja? Even later was het ineens helemaal geen issue meer!quote:
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een femme fatale.....dat ben ik met je eens.
Doe het dan wel in de goede richting!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou 'spontaan' over mijn nek gaan, hooguit
Het was later geen íssue' meer, omdat haar dochter van alles belooft werd...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Even later was het ineens helemaal geen issue meer!
Ze had het m.i. eerst even aan moeten zien, en de ernst van de "dreiging" proberen te bepalen. Even flink zijn, en niet meteen hysterisch haar dochter daarmee lastigvallen die net in een bizarre situatie omringd door 140 camera's terecht was gekomen.
Ik kan Amanda 10 x beter hebben dan Nadia, Amanda mag dan dom doen door bij Brian te blijven, maar dat doet ze wel vanuit een goede intentie en omdat ze helaas nogal verknald is in haar jeugd (opvoeding en ervaringen met geweld)quote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kind lijkt mij pittig verknipt en ik vraag mij af of ze er zelf ook maar iets aan kan doen.....
Vink zó lekker bekken hè, "stuk vuil".quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..
Als de dreiging echt zo serieus was geweest, was Nadia wel vertrokken uit het huis.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was later geen íssue' meer, omdat haar dochter van alles belooft werd...
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan Amanda 10 x beter hebben dan Nadia, Amanda mag dan dom doen door bij Brian te blijven, maar dat doet ze wel vanuit een goede intentie en omdat ze helaas nogal verknald is in haar jeugd (opvoeding en ervaringen met geweld)
Nadia daarentegen is een vies vuil doortrapt kutwijf dat geen greintje oprecht schuldgevoel zal hebben of zelfs maar tonen als ze iemand moedwillig benadeeld heeft.
Dat is niet alleen verknipt zijn, dat mens is echt vals, als ze een hond was zou ze een spuitje krijgen.... zo vals.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..
Oke ander onderwerp! Wie kijkt er weleens naar Mooi weer de Leeuw?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks zit me weer helemaal op te winden over die kut from hell !!!
Neequote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ander onderwerp! Wie kijkt er weleens naar Mooi weer de Leeuw?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks zit me weer helemaal op te winden over die kut from hell !!!
Slaap lekker Blurk.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen mar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Nog even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=g_8bixXnEDY
Yep.. Prachtig koppiequote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Een loeder, maar wel eentje met een heel mooi koppie..
'Die dreiging was ik alweer vergeten, nada zal wel met 'r gebeld mogen hebben en verteld hebben "Ja, maar mammie, ik krijg nieuwe tieten, één strakke navel, witte tanden, extensions en Chaneloorbellen, laat me alsjeblieft blijvuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh"...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de dreiging echt zo serieus was geweest, was Nadia wel vertrokken uit het huis.
Het was dus een overbodig, paniekzaaiend telefoontje van een hysterische kutmoeder.
Alweer bijna weekend.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen mar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Jij ook NMNSquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk.....
Nou ze heeft wel een agressie opgewekt iid.. Maar ik ben zeer vredelievend hoor. Loop dus gewoon door.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet Nadia jou écht niet tegenkomen op straat.
Truste meis !!! slaap welquote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Nog even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=g_8bixXnEDY
Vrijwel niets heeft ze gekregen.quote:
Oh dat was dan voor jou tijdquote:Op donderdag 13 december 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet zó opgewonden gezien hier.....
Dankjewel Lobasca, jij ook straksquote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Sweet dreams Blurk
Gaat lukken, was een vermoeiende dagquote:Op donderdag 13 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dankjewel Lobasca, jij ook straks
Lang geleden.. En wel een paar notes waardigquote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een paar linkjes...
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Hehehehehhequote:Op donderdag 13 december 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......
LOL...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Idd.. ik hoorde het vallen, damn wat een klapquote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toen viel het weer stil.....
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.quote:
Euj!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
Die zijn geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
Wie de wa de wooziequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhhh, zég dat dan.
Hoe hoe hip.
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.
Zoek die dan niet opquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Het valt hier eigenlijk nog mee met vuurwerk... hoewel er wel een bomvolle (npi) plastic zak met rotjes in de schuur ligt (over van vorig jaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Doe ook eigenlijk maar welquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je bedoelde niet dat ik moest slaan?
En wat doen rotwijven zoal? Belletje trekken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een rotwijf...geen jochie
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik.
Jezus, waarom heb ik de streams nog aan staan. Word ziek van dat geruzie.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen rotwijven zoal? Belletje trekken?
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Het is ook wel de bedoeling dat je eerst 50 euro op het nachtkastje legt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Die verraden hun beste vriendin....quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, wat doen ze dan wel? Voordringen bij de kassa
Jij vuige n00b.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
Die hele zin wordt wel grappig zo trouwens... bloedend hard dumpen...
Idd... als ik zou bloeden dan zou ik iemand ook heel hard dumpen
[insert bepaalde ziekte] !quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel de bedoeling dat je eerst 50 euro op het nachtkastje legt.
Oh, ik dacht dat dat loeders waren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die verraden hun beste vriendin....
Ja ja ja ja... ik had m al geëditquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vuige n00b.
Jij denkt dat dat een typo is en dat ik bloedend hart bedoel hé?
n00b![]()
Iemand bloedend hard dumpen was genau wat ik wou zeggen.
Typohunter
Neeh mens. Plakbandje over de belquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Gepwnt, taal-communistquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja ja... ik had m al geëdit
Krengen, bitches..what's in a name....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat loeders waren.
Eej, there are you again. Was 't leuk, en zo ja waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef CarOnline het volgende:
goeieavond!
Heeee, die ken ik ja. Heb ooit eens een asociale buurvrouw gehad die veel overlast veroorzaakte. 's Nachts, en overdag sliep ze.quote:
Caro!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef CarOnline het volgende:
goeieavond!
Lipgloss verwisselen voor pritstiftquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Nou, wat doen ze dan wel? Voordringen bij de kassa
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lipgloss verwisselen voor pritstift
Een speld er tussen stekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |