'Die dreiging was ik alweer vergeten, nada zal wel met 'r gebeld mogen hebben en verteld hebben "Ja, maar mammie, ik krijg nieuwe tieten, één strakke navel, witte tanden, extensions en Chaneloorbellen, laat me alsjeblieft blijvuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh"...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de dreiging echt zo serieus was geweest, was Nadia wel vertrokken uit het huis.
Het was dus een overbodig, paniekzaaiend telefoontje van een hysterische kutmoeder.
Alweer bijna weekend.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen mar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Jij ook NMNSquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk.....
Nou ze heeft wel een agressie opgewekt iid.. Maar ik ben zeer vredelievend hoor. Loop dus gewoon door.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet Nadia jou écht niet tegenkomen op straat.
Truste meis !!! slaap welquote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Nog even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=g_8bixXnEDY
Vrijwel niets heeft ze gekregen.quote:
Oh dat was dan voor jou tijdquote:Op donderdag 13 december 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet zó opgewonden gezien hier.....
Dankjewel Lobasca, jij ook straksquote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Sweet dreams Blurk
Gaat lukken, was een vermoeiende dagquote:Op donderdag 13 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dankjewel Lobasca, jij ook straks
Lang geleden.. En wel een paar notes waardigquote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een paar linkjes...
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Hehehehehhequote:Op donderdag 13 december 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......
LOL...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Idd.. ik hoorde het vallen, damn wat een klapquote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toen viel het weer stil.....
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.quote:
Euj!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |