Oke, dat stukje had ik gemist!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...
Misschien ben ik wat bekrompen, maar ik ben iig geen gevaar voor je creditcard (of die van je moeder)
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over haar sexuele escapades ging.
Het is een femme fatale.....dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh heb je even ... Sjesus zo´n kutwijf heb ik gelukkig nooit gekend.Maar misschien is ze ook wel zielig en daarom niet goed bij haar hoofd ofzo. Ze maakte me schamen om een vrouw te zijn .. Echt waar wat een stuk verdriet
Zou jij iets tegen d'r zeggen, als je Nadia tegenkwam?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Verknipt is die moeder wel in ieder geval.
Met dat idiote telefoontje ook, toen Nadia er net in zat.
Het kind lijkt mij pittig verknipt en ik vraag mij af of ze er zelf ook maar iets aan kan doen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo beperkt zijn wij niet... we hebben het gelijk over de hele persoonlijkheid (of vooral: het gebrek daaraan)
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou jij iets tegen d'r zeggen, als je Nadia tegenkwam?
Je kunt best je kind niet laten vallen, maar toch bepaald gedrag niet accepteren toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.
Ja? Even later was het ineens helemaal geen issue meer!quote:
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een femme fatale.....dat ben ik met je eens.
Doe het dan wel in de goede richting!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou 'spontaan' over mijn nek gaan, hooguit
Het was later geen íssue' meer, omdat haar dochter van alles belooft werd...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Even later was het ineens helemaal geen issue meer!
Ze had het m.i. eerst even aan moeten zien, en de ernst van de "dreiging" proberen te bepalen. Even flink zijn, en niet meteen hysterisch haar dochter daarmee lastigvallen die net in een bizarre situatie omringd door 140 camera's terecht was gekomen.
Ik kan Amanda 10 x beter hebben dan Nadia, Amanda mag dan dom doen door bij Brian te blijven, maar dat doet ze wel vanuit een goede intentie en omdat ze helaas nogal verknald is in haar jeugd (opvoeding en ervaringen met geweld)quote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kind lijkt mij pittig verknipt en ik vraag mij af of ze er zelf ook maar iets aan kan doen.....
Vink zó lekker bekken hè, "stuk vuil".quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..
Als de dreiging echt zo serieus was geweest, was Nadia wel vertrokken uit het huis.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was later geen íssue' meer, omdat haar dochter van alles belooft werd...
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan Amanda 10 x beter hebben dan Nadia, Amanda mag dan dom doen door bij Brian te blijven, maar dat doet ze wel vanuit een goede intentie en omdat ze helaas nogal verknald is in haar jeugd (opvoeding en ervaringen met geweld)
Nadia daarentegen is een vies vuil doortrapt kutwijf dat geen greintje oprecht schuldgevoel zal hebben of zelfs maar tonen als ze iemand moedwillig benadeeld heeft.
Dat is niet alleen verknipt zijn, dat mens is echt vals, als ze een hond was zou ze een spuitje krijgen.... zo vals.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan wel hoop ik in de negatieve zin.. Ooohhh wat kon ik me ergeren aan dat smerige stuk vuil..
Oke ander onderwerp! Wie kijkt er weleens naar Mooi weer de Leeuw?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks zit me weer helemaal op te winden over die kut from hell !!!
Neequote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ander onderwerp! Wie kijkt er weleens naar Mooi weer de Leeuw?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Thanks zit me weer helemaal op te winden over die kut from hell !!!
Slaap lekker Blurk.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen mar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Nog even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=g_8bixXnEDY
Yep.. Prachtig koppiequote:Op donderdag 13 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Een loeder, maar wel eentje met een heel mooi koppie..
'Die dreiging was ik alweer vergeten, nada zal wel met 'r gebeld mogen hebben en verteld hebben "Ja, maar mammie, ik krijg nieuwe tieten, één strakke navel, witte tanden, extensions en Chaneloorbellen, laat me alsjeblieft blijvuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh"...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de dreiging echt zo serieus was geweest, was Nadia wel vertrokken uit het huis.
Het was dus een overbodig, paniekzaaiend telefoontje van een hysterische kutmoeder.
Alweer bijna weekend.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen mar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Jij ook NMNSquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk.....
Nou ze heeft wel een agressie opgewekt iid.. Maar ik ben zeer vredelievend hoor. Loop dus gewoon door.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet Nadia jou écht niet tegenkomen op straat.
Truste meis !!! slaap welquote:Op donderdag 13 december 2007 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar ga slapen, ben moe. Wens jullie allemaal nog een prettige voortzetting en tot morgen.
Nog even een lekker muziekje
http://www.youtube.com/watch?v=g_8bixXnEDY
Vrijwel niets heeft ze gekregen.quote:
Oh dat was dan voor jou tijdquote:Op donderdag 13 december 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet zó opgewonden gezien hier.....
Dankjewel Lobasca, jij ook straksquote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Sweet dreams Blurk
Gaat lukken, was een vermoeiende dagquote:Op donderdag 13 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dankjewel Lobasca, jij ook straks
Lang geleden.. En wel een paar notes waardigquote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een paar linkjes...
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Hehehehehhequote:Op donderdag 13 december 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben blij dat mij dat soort dingen niet overkomen......
LOL...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden.. En wel een paar notes waardig![]()
En vergeten en vergeven
Idd.. ik hoorde het vallen, damn wat een klapquote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toen viel het weer stil.....
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.quote:
Euj!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |