Heeft ze Jensen niet voor nodigquote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.![]()
Werd ze nog voor lul gezet door die dikzak? Nee zeker hè?
HIj zal inmiddels wel collect call bezig zijn.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe zit ie al 7 minuten te bellen
Zijn belminuten moeten op!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HIj zal inmiddels wel collect call bezig zijn.....
Kun jij echt zien of het nep-Chanel is?quote:
Hij heeft 2 mobieltjes ..en rent van de ene naar de anderequote:
Bothquote:Op donderdag 13 december 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij echt zien of het nep-Chanel is?
Of conclludeer je dat, omdat het zo'n phoney wannabe kakkertje is?
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
D'r moeder zal wederom trots zijn
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroegquote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, haar moeder is supertrots, waarop, dat mag Joost weten.
Hmm, lekker zwartgallig.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroeg
Tsja, je zou je toch kapotschamen als je zoiets opgevoed hebt... dan kun je alleen maar blij zijn met het feit dat je er iig vanaf bent.quote:
Net zoals die trieste Amanda .. Waar ik een groot zwak voor heb trouwensquote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het feit dat ze een dusdanige mate van zelfstandigheid heeft ontwikkeld (lees: doorheeft hoe ze mannen zo gek moet krijgen dat ze haar onderhouden) dat haar moeder iig van haar af is.
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet iid. Me moeder zou haar ogen uit haar kop schamen als ik me zo gedroeg
Iedere cent die een ander aan Nadia uitgeeft (huur, vaste lasten) bespaart haar weer... geldelijk gewin dusquote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r moeder hoopt daar zelfs nog geldelijk gewin mee te verkrijgen..
Oh, ik dacht dat het over haar sexuele escapades ging.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... de creditcard van de moeder van je ex gappen en daar samen met je eigen moeder riant mee gaan shoppen (en dat vervolgens ook nog trots in DGK zitten vertellen) vind ik toch wel redelijk gek hoor...
Misschien ben ik wat bekrompen, maar ik ben iig geen gevaar voor je creditcard (of die van je moeder)
Uhh heb je even ... Sjesus zo´n kutwijf heb ik gelukkig nooit gekend.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort dingen doet, of er over spreekt? Zoveel echt gekke dingen heeft ze volgens mij nu ook weer niet gedaan. Of ben ik iets vergeten?
Accepteren is wat anders dan trots zijn op... en dan nog: je gaat niet met je dochter shoppen met de creditcard van d'r ex-schoonmoeder.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.
Verknipt is die moeder wel in ieder geval.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, je zou je toch kapotschamen als je zoiets opgevoed hebt... dan kun je alleen maar blij zijn met het feit dat je er iig vanaf bent.
Die van mij niet en terrechtquote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt ?? Ik denk dat moeders ongeacht wat hun kinderen doen of laten hun kinderen nooit laten vallen, dus ook dit gedrag accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |