Gert heeft me daar gewoon een note voor gegevenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, je praat weer tegen mij, das pure winst.....
Dat je tegen mij spreektquote:Op donderdag 13 december 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert heeft me daar gewoon een note voor gegeven
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik blauw ben, vuilak!
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.
Eens gegeven blijft gegeven hé.....dit is geen stijl.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet naar gaan dromen vannacht hoor: Hij is alweer weg, die vierde.
Ja, ik bel je ffquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Lobasca... heb je er trek van gekregen?
Oi, doe 's rustig jijquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens gegeven blijft gegeven hé.....dit is geen stijl.
Je moederquote:
Valse volgens mijquote:
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.quote:
Haar neukmomentjes kwamen langs, het vingerwerk bij Dennis kwam langs en dat was het!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG... zag net wat caps van die neptrut bij Jensen... alle appetite is even zoek.![]()
Werd ze nog voor lul gezet door die dikzak? Nee zeker hè?
Hmm.. ze zal Jensen zelf wel als een Moment of Glory hebben ervaren.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Haar neukmomentjes kwamen langs, het vingerwerk bij Dennis kwam langs en dat was het!
Krijg je toch geen antwoord opquote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef -Blurk- het volgende:
Heb ik ook al notes?
Ze had "four minutes of fame"quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ze zal Jensen zelf wel als een Moment of Glory hebben ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |