Die zijn geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
Wie de wa de wooziequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhhh, zég dat dan.
Hoe hoe hip.
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.
Zoek die dan niet opquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Het valt hier eigenlijk nog mee met vuurwerk... hoewel er wel een bomvolle (npi) plastic zak met rotjes in de schuur ligt (over van vorig jaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Doe ook eigenlijk maar welquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je bedoelde niet dat ik moest slaan?
En wat doen rotwijven zoal? Belletje trekken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een rotwijf...geen jochie
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik.
Jezus, waarom heb ik de streams nog aan staan. Word ziek van dat geruzie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |