Die zijn geweldigquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Yikes, ik schrik me de pleur. Da's de tweede keer al vanavond, ik kijk nooit meer naar die animal rescue programma's op Animal Planet.
Wie de wa de wooziequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhhh, zég dat dan.
Hoe hoe hip.
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Ja, maar soms zie je iets waar je je rot van schrikt en dat je dan niet meer uit je hoofd krijgt.
Zoek die dan niet opquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Het valt hier eigenlijk nog mee met vuurwerk... hoewel er wel een bomvolle (npi) plastic zak met rotjes in de schuur ligt (over van vorig jaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
Iemand had vanavond een rotje in de uitlaat van me auto gestopt. Dat geeft pas een klap.
Kut jochies
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige filmpjes op youtube zijn erger.
Doe ook eigenlijk maar welquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je bedoelde niet dat ik moest slaan?
En wat doen rotwijven zoal? Belletje trekken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een rotwijf...geen jochie
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik.
Jezus, waarom heb ik de streams nog aan staan. Word ziek van dat geruzie.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat doen rotwijven zoal? Belletje trekken?
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Het is ook wel de bedoeling dat je eerst 50 euro op het nachtkastje legt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Die verraden hun beste vriendin....quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, wat doen ze dan wel? Voordringen bij de kassa
Jij vuige n00b.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
Die hele zin wordt wel grappig zo trouwens... bloedend hard dumpen...
Idd... als ik zou bloeden dan zou ik iemand ook heel hard dumpen
[insert bepaalde ziekte] !quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel de bedoeling dat je eerst 50 euro op het nachtkastje legt.
Oh, ik dacht dat dat loeders waren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die verraden hun beste vriendin....
Ja ja ja ja... ik had m al geëditquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vuige n00b.
Jij denkt dat dat een typo is en dat ik bloedend hart bedoel hé?
n00b![]()
Iemand bloedend hard dumpen was genau wat ik wou zeggen.
Typohunter
Neeh mens. Plakbandje over de belquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Gepwnt, taal-communistquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja ja... ik had m al geëdit
Krengen, bitches..what's in a name....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat loeders waren.
Eej, there are you again. Was 't leuk, en zo ja waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef CarOnline het volgende:
goeieavond!
Heeee, die ken ik ja. Heb ooit eens een asociale buurvrouw gehad die veel overlast veroorzaakte. 's Nachts, en overdag sliep ze.quote:
Caro!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef CarOnline het volgende:
goeieavond!
Lipgloss verwisselen voor pritstiftquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Nou, wat doen ze dan wel? Voordringen bij de kassa
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lipgloss verwisselen voor pritstift
Een speld er tussen stekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |