quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen opeens verschwunden
Nee hoorquote:
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
was is het geworden ian?
Levning !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Oi Lobasca,quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherpquote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Same as always darlingquote:Op donderdag 13 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Lobasca,![]()
How's life treatin' you these days?
Absoluut.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherp
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!
Wat doe je eigenlijk, in/rond de keuken?quote:
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehad
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
Iefning ook.![]()
Hmmm, Schweinehaxen!![]()
[ afbeelding ]
Dat je zeg maar zegt "Duitsers zijn echt tof"quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?
Ik vind het er ronduit smérig uit zien. Met die sufgekookte kwak ernaast.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
Tis ook tering vet. En vet lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |