quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen opeens verschwunden
Nee hoorquote:
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
was is het geworden ian?
Levning !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Oi Lobasca,quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherpquote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Same as always darlingquote:Op donderdag 13 december 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Lobasca,![]()
How's life treatin' you these days?
Absoluut.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfde omgeving dus? Mooi...andere baan is altijd leuk! Het maakt je weer even scherp
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.
Ik noem teringveel vlees eten onder het mom van "testen" geen straf
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik zoo lekker vind is sweinshaxen(schrijf ik dat goed ). Dat kennen ze niet in nederland volgens mij niet.. Met zuurkool ahhahahahhaaaaaa super !!!!!!!!
Wat doe je eigenlijk, in/rond de keuken?quote:
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik dan persoonlijk weer minder lekker maar we hebben het een tijdje op de kaart gehad
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
Iefning ook.![]()
Hmmm, Schweinehaxen!![]()
[ afbeelding ]
Dat je zeg maar zegt "Duitsers zijn echt tof"quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?
Ik vind het er ronduit smérig uit zien. Met die sufgekookte kwak ernaast.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
Tis ook tering vet. En vet lekkerquote:Op donderdag 13 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ziet er vééééél te vet uit.
Hi Dolf
Waarom post je dat soort ranzigheid dan... je weet dat ik een zwakke maag heb...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het er ronduit smérig uit zien. Met die sufgekookte kwak ernaast.![]()
Eefje!
Euh, fuck if I know wat de correcte term is...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk, in/rond de keuken?
Behalve bepalen wie de leveranciers worden, wat natuurlijk al erg stoer is op je 21e.
Gaat bij mij niet samenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook tering vet. En vet lekker
Echt typische Duitsche gerechten zijn er niet echt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is echt een typisch retegoed Duits gerecht?
Cool. Dus je bent zeg maar een Jamie Oliver in spe, alleen je slist niet maar je spreekt Deutsch.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, fuck if I know wat de correcte term is...
Assistent chef kok!?![]()
Ik mag alle gerechten maken en ook zelf dingen bedenken. Ik mag aangeven of een bord weg mag of nog niet klaar is. Ik mag tegen andere mensen zeggen wat ze moeten doen. Maar ik ben niet de chefkok als het ware. Die is dik en kaal en geniaal met nieuwe recepten![]()
Op de nieuwe locatie krijg ik ook een feestzaal in mijn pakket. Begravenissen/bruiloften/dorpsfeesten en dat soort shit mag ik nu gaan opzetten![]()
Voordeel is wel dat de 18 jarige chickies bij MIJ komen soliciteren![]()
![]()
![]()
Verder blijf ik uiteraard keuken doen. Hotel heb ik niets mee te maken.
Daar hebben we de dienstmeisjes voor.
Niet zeiken. Kauwen!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom post je dat soort ranzigheid dan... je weet dat ik een zwakke maag heb...
Was het maar waar! Heb vandaag alweer gewerkt, en hard ook. Ze hadden alles opgespaard voor me, de schatten.quote:
Wil niet lullig doen, maar da's dacht ik Oostenrijks.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt typische Duitsche gerechten zijn er niet echt.
Voor mijn gevoel heeft Duitsland niet echt een uitgebreide eigen keuken.
Bratwursten en andere vettige shit alom![]()
Wat trouwens wel érg lekker is en volgens mij niet erg bekend in Nederland is Kaisersmarren![]()
Qua culinair niveau te vergelijken met poffertjes maar wel érg goed te doen voor bijvoorbeeld tussen de middag
Kan best zijn hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar da's dacht ik Oostenrijks.
O wacht, Der Anschluss.... ik snap je redenatie al.
Is die achterste worst een Black Pudding!?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken. Kauwen!![]()
[ afbeelding ]
Denk het niet, het is een Duitse foto. Of vreten ze in Moffrika ook schwarze Pudding?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is die achterste worst een Black Pudding!?![]()
![]()
Black Puddingquote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik ook lekker met stukjes appelquote:Op donderdag 13 december 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wehehe, gatverdammequote:Op donderdag 13 december 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekker met stukjes appel
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zeiken. Kauwen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, Peter kan nu dus nergens zijn ei kwijt.
Ik neem aan dat ik het hooligans topique ook niet mag kicken?
Is toch lief dat ze wat voor je bewaard hebben?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was het maar waar! Heb vandaag alweer gewerkt, en hard ook. Ze hadden alles opgespaard voor me, de schatten.
Maar als we ze centraal houden zijn ze zo lekker terug te vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Treur niet. Af en toe in een ongeorganiseerde, spontane rel / ruzie terechtkomen, gaat je echt nog wel regelmatig gebeuren.
Of je worst lust.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
We zullen meine liebe Eva maar een foto besparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |