Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wij in principe ook, is ook beetje eigenweisheid van mijzelf. Ben altijd bang dat het niet goed komt als ik er niet bij ben.....stom natuurlijk...
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor meMaar destijds liep ik ook nog nachtdiensten .. Dus tijd zat nam nooit vrij. Nu alleen nog in de avond erg prettig (alhoewel ik mag dit weekend weer
) Maar dan ben ik dinsdag en woensdag weer vrij.. [ afbeelding ]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eet smakelijk....
[ afbeelding ]
Jaren 80 tot halverwege 90 waren gewoon erg goed. Daarna is het wel minder geworden.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaakt
Een goede moderator let op alles........wij hebben hier een magnetron.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen opeens verschwunden
Nee hoorquote:
Ik ga binnenkort verhuizen en zal dan werkzaam zijn in een hotel/restaurant in plaats van restaurant/zwembad dinges. Ik ben gisteren daar langs geweest om een aantal zaken af te handelen en er zit een slager vrij dicht in de buurt. Ik heb een paar verschillende soorten vlees gekocht en die vandaag uitgeprobeerd om te kijken of hij ons het vlees voor in de keuken mag leveren.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
was is het geworden ian?
Levning !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Oi Lobasca,quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |