Ach...het zijn maar woorden......quote:Op donderdag 13 december 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo'n TT verdient meer uitleg dan je in de OP hebt gezet lijkt me?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
all set and done brother...
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...het zijn maar woorden......
Een heel verhaal......je mag rustig een keer binnenwippen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer... Ik dacht dat er een verhaal achter die TT zat.
Het filmpje is ook best aantrekkelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XqLqIjEtZDk
Vooral vanwege de muziek
quote:Op verzoek van Ian, die Nicole schijnbaar net iets mooier vindt dan Blurk, de volgende verfraaing van de op.
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neusquote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eet smakelijk....
[ afbeelding ]
Iiieeewww Ben gek op stampot maar dit ziet er op één of andere manier niet aantrekkelijk uitquote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neus
Nou ja zeg, gewoon met een gebakken uitje en spekkies er doorheen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Iiieeewww Ben gek op stampot maar dit ziet er op één of andere manier niet aantrekkelijk uit
Hou op heerlijk maar tis gewoon die fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gewoon met een gebakken uitje en spekkies er doorheen.....
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je die worst apart gedrapeerd NMNS, het lijkt wel een grote neus
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een gelazer weer, kook ik eens lekker, is het weer niet goed.....
Doe het dan zelluf maar weer de volgende keer.....
Heb je net zo lekker gewerkt als Blurkertje vandaag? Die had er echt zin in...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op heerlijk maar tis gewoon die foto
En cool bestekquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ook
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo aangebrand hoor NMNS, het zal vast heerlijk zijn, en die grote neus ook
Vrij genomenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je net zo lekker gewerkt als Blurkertje vandaag? Die had er echt zin in...
Wat nou ik vind het mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, daarom worden mannen nooit geëmancipeerd. Het is immers nooit goed.....
Wat raar. Ik heb wel es over de honderd dagen gehad en toe moest ik vrij nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb ook nog zestien dagen over......en mag er maar vijf meenemen.....gaat niet goed komen.
En als je nu eens meteen vrij neemt? Of mag dat niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb ook nog zestien dagen over......en mag er maar vijf meenemen.....gaat niet goed komen.
wij in principe ook, is ook beetje eigenweisheid van mijzelf. Ben altijd bang dat het niet goed komt als ik er niet bij ben.....stom natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar. Ik heb wel es over de honderd dagen gehad en toe moest ik vrij nemen
Zou ik kunnen doen, maar de andere kant van het verhaal (zie vorige prik) is dat ik dan toch tig keer per dag wordt gebeld......quote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En als je nu eens meteen vrij neemt? Of mag dat niet?
Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wij in principe ook, is ook beetje eigenweisheid van mijzelf. Ben altijd bang dat het niet goed komt als ik er niet bij ben.....stom natuurlijk...
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja erg stom maar dat is nu wel anders. Ik snipper regelmatig. Komt ook omdat ik zelden meer echt op vakantie ga. 5 dagdiensten zijn zwaar voor meMaar destijds liep ik ook nog nachtdiensten .. Dus tijd zat nam nooit vrij. Nu alleen nog in de avond erg prettig (alhoewel ik mag dit weekend weer
) Maar dan ben ik dinsdag en woensdag weer vrij.. [ afbeelding ]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt een weekendtoeslag en tijd voor tijd?
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen toeslagen. Zit in mijn salaris. Maar het weekend word gewoon verschoven. Morgen ben ik ook 'verplicht' vrij zo zit het in mijn rooster.
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nachtdiensten zitten ook in je salaris verwerkt? Toch wel een beetje vreemd.....
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eet smakelijk....
[ afbeelding ]
Jaren 80 tot halverwege 90 waren gewoon erg goed. Daarna is het wel minder geworden.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk geen nachtdiensten meer maar toen was het ook gewoon in mijn salaris. Gunstig dus toeslagen kunnen ze weer afpakken. Ach ik heb gewoon de gouden tijden meegemaakt
Een goede moderator let op alles........wij hebben hier een magnetron.....quote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je eten opeten vanachter de PC, dat is nog wel te doen, maar eten kóken terwijl je door blijft posten.. zet je dan je laptop op het aanrecht of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |