Christian Bale over zijn rol in The Prestige (met clips uit de film)quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmmmm, dit helpt niet echt. Ik moet een man in actie zien. Heb je ook filmpjes?
"lelijk".... "mooi"....., het zijn maar woorden hè.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....
Bale pwnt Cruisequote:Op donderdag 13 december 2007 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
hmm die Baletype lijkt erg op tom cruise, da's z'n nadeel
de rest:![]()
weet je wie cutiepie is?
spiderman....
Wtf, ik doe heul nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....quote:
Dit vind ik goede acteursquote:Op donderdag 13 december 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....![]()
Waarom heb je eigenlijk deze 3 mannen uitgekozen?
Als dit topique over een paar uur dicht is?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder: [DGK SC # 516] Eenvoud is het kenmerk van het ware
Zou jij als vrouw een relatie willen met een goeie acteur? Volgens mij zit je je continu af te vragen of je figurant bent....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik goede acteurs![]()
En Jack Nicholson is bijvoorbeeld een beetje te oud voor je gok ik.
Verkeerd gegokt. Ik hou wel van oudere mannen.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik goede acteurs![]()
En Jack Nicholson is bijvoorbeeld een beetje te oud voor je gok ik.
Oeoeh!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt. Ik hou wel van oudere mannen.En Jack heeft een mooie karakterkop.
Alsjebliiiiiiiiiiiiieft?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NMNS, mogen mijn plaatjes van Nicole Kidman in de OP van de nieuwe SC?
Dan zal ik heul braaf zijn vanavond.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NMNS, mogen mijn plaatjes van Nicole Kidman in de OP van de nieuwe SC?
Voor jou doe ik veel.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zal ik heul braaf zijn vanavond.
Muhmuhmuh!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou doe ik veel.....
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou doe ik veel.....
Yeuy, mijn favoriete Blurkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet doen NMNS, een brave Ian, saai toch
Zo'n TT verdient meer uitleg dan je in de OP hebt gezet lijkt me?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder: [DGK SC # 516] Eenvoud is het kenmerk van het ware
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |