Scheelt veel aan welke kant van het hek je staat Gertquote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Veilig achter een hek?![]()
[ afbeelding ]
Ze wás zo mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
vind het toch zo jammer van het overschot aan botox in Nicole Kidman tegenwoordig.
is het daar al misgegaan?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wás zo mooi![]()
Het is allemaal de schuld van die meurende kutsekteleider Tom Kroes![]()
![]()
Sinds die scheiding is ze volgens mij overhoop. En ik had haar nummer niet dus ik kon haar niet troostenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het daar al misgegaan?![]()
*vreest voor Katie Holmes
Past wel goed bij haar uiterlijk tegenwoordigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, da's jammer dan hè...
maar gelukkig heeft ze nu een of andere alcoholic aan de haak
Ik vond haar die scheiding in het midden ook veel beter staan....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds die scheiding is ze volgens mij overhoop. En ik had haar nummer niet dus ik kon haar niet troosten
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wás zo mooi![]()
Het is allemaal de schuld van die meurende kutsekteleider Tom Kroes![]()
![]()
Wat is volgens jou een mooie man?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
Schoonheid wordt zwaar overgewaardeerd. Mooie mannen zijn saai om naar te kijken.![]()
Kun je er wat fotootjes bij zoeken? Kan ik er rustig over nadenken.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een mooie man?
Christian Bale?![]()
Johnny Depp?![]()
Edward Norton?
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
Schoonheid wordt zwaar overgewaardeerd. Mooie mannen zijn saai om naar te kijken.![]()
Christian Bale:quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je er wat fotootjes bij zoeken? Kan ik er rustig over nadenken.
Volgens mij zeggen alleen lelijke mensen zoals jij en ik datquote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?
Moet ik nou serieus uitleg gaan geven? Je begrijpt me best.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?
Hmmmmm, dit helpt niet echt. Ik moet een man in actie zien. Heb je ook filmpjes?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christian Bale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johnny Depp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edward Norton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet ik nou serieus uitleg gaan geven? Je begrijpt me best.![]()
Zo wil het wel lukken met dat haatdragend en rancuneus.
Volgens mij ligt het aan jou en niet aan de dames.
Christian Bale over zijn rol in The Prestige (met clips uit de film)quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmmmm, dit helpt niet echt. Ik moet een man in actie zien. Heb je ook filmpjes?
"lelijk".... "mooi"....., het zijn maar woorden hè.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....
Bale pwnt Cruisequote:Op donderdag 13 december 2007 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
hmm die Baletype lijkt erg op tom cruise, da's z'n nadeel
de rest:![]()
weet je wie cutiepie is?
spiderman....
Wtf, ik doe heul nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....quote:
Dit vind ik goede acteursquote:Op donderdag 13 december 2007 17:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk, moeilijk....![]()
Waarom heb je eigenlijk deze 3 mannen uitgekozen?
Als dit topique over een paar uur dicht is?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder: [DGK SC # 516] Eenvoud is het kenmerk van het ware
Zou jij als vrouw een relatie willen met een goeie acteur? Volgens mij zit je je continu af te vragen of je figurant bent....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik goede acteurs![]()
En Jack Nicholson is bijvoorbeeld een beetje te oud voor je gok ik.
Verkeerd gegokt. Ik hou wel van oudere mannen.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vind ik goede acteurs![]()
En Jack Nicholson is bijvoorbeeld een beetje te oud voor je gok ik.
Oeoeh!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt. Ik hou wel van oudere mannen.En Jack heeft een mooie karakterkop.
Alsjebliiiiiiiiiiiiieft?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NMNS, mogen mijn plaatjes van Nicole Kidman in de OP van de nieuwe SC?
Dan zal ik heul braaf zijn vanavond.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NMNS, mogen mijn plaatjes van Nicole Kidman in de OP van de nieuwe SC?
Voor jou doe ik veel.....quote:Op donderdag 13 december 2007 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zal ik heul braaf zijn vanavond.
Muhmuhmuh!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou doe ik veel.....
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou doe ik veel.....
Yeuy, mijn favoriete Blurkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet doen NMNS, een brave Ian, saai toch
Zo'n TT verdient meer uitleg dan je in de OP hebt gezet lijkt me?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier straks verder: [DGK SC # 516] Eenvoud is het kenmerk van het ware
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |