Scheelt veel aan welke kant van het hek je staat Gertquote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Veilig achter een hek?![]()
[ afbeelding ]
Ze wás zo mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
vind het toch zo jammer van het overschot aan botox in Nicole Kidman tegenwoordig.
is het daar al misgegaan?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wás zo mooi![]()
Het is allemaal de schuld van die meurende kutsekteleider Tom Kroes![]()
![]()
Sinds die scheiding is ze volgens mij overhoop. En ik had haar nummer niet dus ik kon haar niet troostenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het daar al misgegaan?![]()
*vreest voor Katie Holmes
Past wel goed bij haar uiterlijk tegenwoordigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, da's jammer dan hè...
maar gelukkig heeft ze nu een of andere alcoholic aan de haak
Ik vond haar die scheiding in het midden ook veel beter staan....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds die scheiding is ze volgens mij overhoop. En ik had haar nummer niet dus ik kon haar niet troosten
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wás zo mooi![]()
Het is allemaal de schuld van die meurende kutsekteleider Tom Kroes![]()
![]()
Wat is volgens jou een mooie man?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
Schoonheid wordt zwaar overgewaardeerd. Mooie mannen zijn saai om naar te kijken.![]()
Kun je er wat fotootjes bij zoeken? Kan ik er rustig over nadenken.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een mooie man?
Christian Bale?![]()
Johnny Depp?![]()
Edward Norton?
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
Schoonheid wordt zwaar overgewaardeerd. Mooie mannen zijn saai om naar te kijken.![]()
Christian Bale:quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je er wat fotootjes bij zoeken? Kan ik er rustig over nadenken.
Volgens mij zeggen alleen lelijke mensen zoals jij en ik datquote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?
Moet ik nou serieus uitleg gaan geven? Je begrijpt me best.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je er op attenderen dat schoonheid niet zit in mooi?
Hmmmmm, dit helpt niet echt. Ik moet een man in actie zien. Heb je ook filmpjes?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christian Bale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johnny Depp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edward Norton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen doet "lelijk" tegen mij, jij nu ook al.....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet ik nou serieus uitleg gaan geven? Je begrijpt me best.![]()
Zo wil het wel lukken met dat haatdragend en rancuneus.
Volgens mij ligt het aan jou en niet aan de dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |