Leescht schnel verder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen verleiden en vervolgens bloedend hard dumpen!
Het werkt vooral erg goed als iemand op 4 hoog woontquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Heeee, die ken ik ja. Heb ooit eens een asociale buurvrouw gehad die veel overlast veroorzaakte. 's Nachts, en overdag sliep ze.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Kut Dijk.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het werkt vooral erg goed als iemand op 4 hoog woont
Is dat hetzelfde als nootjes pellen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja t was leuk en natuurlijk pinda's gedopt Gert
Heb me bijzonder goed vermaakt
Heb je nog een Ryanair kalender gekocht?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja t was leuk en natuurlijk pinda's gedopt Gert
Heb me bijzonder goed vermaakt
Hier in de buurt hebben veel flats gewoon beneden een bel die apart is van de deuropener.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Belletje trek bij iemand die 4 hoog woont..hebben toch intercom?
Pinda's pellen jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als nootjes pellen?
Heb Animal Planet opstaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zet dan ook een knappe zender op
Nee, en ook geen lootjes! Aan mij verdienen ze niets!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je nog een Ryanair kalender gekocht?
Ja: een teringzooi in het vliegtuig maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Pinda's pellen ja![]()
Voor een goed doel!
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben veel flats gewoon beneden een bel die apart is van de deuropener.
Daar heb ik me als kind wel mee vermaakt. Net zo lang bellen tot iemand of kwaad naar beneden kwam zetten of tot ze een bak water uit het raam gooide. En die mensen kregen dan een plakbandje over de bel, terwijl wij om de hoek stonden.
Voor eh ... volk en vaderlandquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja: een teringzooi in het vliegtuig maken.![]()
Waarom ook alweer?
Oh je had nog niet door dat ie vastgelijmd zit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....![]()
Hij blijft namelijk hangen
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel geschetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh je had nog niet door dat ie vastgelijmd zit?
Dan moet je dat plakbandje er even afhalen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owkeeeej.... Ik heb sowieso mijn bel er standaard af....![]()
Hij blijft namelijk hangen
Uh....quote:
Schrik je je dan niet lam als er iemand tegen je raam klopt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel gescheten
Eeh... okee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
Neehee, is iets technisch..... en zit mij wel gescheten
Ach, dat kan er ook nog wel bij denk ik, naast het door jou veroorzaakte geratel van de fax, het gerinkel van de telefoon en de bliepjes van de MSN-chat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrik je je dan niet lam als er iemand tegen je raam klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |