Ik krijg ineens wél weer een leuk idee met die poppen van de buuv.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hier
Aha, weer wat geleerd, bedankt Gertquote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:
[ afbeelding ]
En achter mijn naam staat moderator. Achter die van Yvonne administrator. En zo zijn er nog wat functies.
Aber nach den arbeit gibt's bierquote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arbeit macht verdammt müde
Het lekkerst is natuurlijk mét sausquote:Op donderdag 13 december 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen! [ afbeelding ]
Met of zonder saus?
Ze moeten wel hun eigen crucifix dragen héquote:Op donderdag 13 december 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg ineens wél weer een leuk idee met die poppen van de buuv.
O ja, shit.quote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 december 2007 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, shit.![]()
Dat zijn het aantal notes dat iemand heeft.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, PM ff, waarom heb ik drie notes
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "Waarom heb ik maar drie notes"
Het staat idd wel een beetje prutserig....
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het lekkerst is natuurlijk mét saus
Dat laatstequote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je die notes opvragen of is dat "achter de schermen info"
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.
Alsof ik ooit onaardig ben tegen al die ebolaposters die hier hun cholera komen verspreiden.
Een superieur iemand als ik zou niet in een lijstje moeten komen te staan met die untermenschen...
Zo raakt alles door de war!1!1!!
ORDNUNG MUSS SEIN!1!1!1!1
Alsof ik notes verdien
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik op mijn Yvonne account inlog zie ik er veel meer
[ afbeelding ]
Nee, op mijn Ian_Nick account.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En met dat account had je dus toevallig nog ingelogd om 22:10.
Mooi, je praat weer tegen mij, das pure winst.....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot godverdomme op, wat een teringonzin.
Alsof ik ooit onaardig ben tegen al die ebolaposters die hier hun cholera komen verspreiden.
Een superieur iemand als ik zou niet in een lijstje moeten komen te staan met die untermenschen...
Zo raakt alles door de war!1!1!!
ORDNUNG MUSS SEIN!1!1!1!1
Alsof ik notes verdien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |