Kom, gaan we om de aandacht af te leiden weer even wat poppen van Buuv vernaggelen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als we ze centraal houden zijn ze zo lekker terug te vinden
Of we bouwen van lego een centraal punt om ze heen te laten brengen met de treinquote:Op donderdag 13 december 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom, gaan we om de aandacht af te leiden weer even wat poppen van Buuv vernaggelen.
De armpjes en beentjes zijn er al af. Misschien kunnen we een galg bouwen en ze daar dan aan hangen en dan in de fik zetten? [ afbeelding ]
Ja, ontzettend liefquote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch lief dat ze wat voor je bewaard hebben?
Niks om je voor te schamen!quote:
ze moeten allemaal kaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of we bouwen van lego een centraal punt om ze heen te laten brengen met de trein [ afbeelding ]
En dan scheren we alle donkerharige poppen kaal [ afbeelding ]
En dan gaan we er daarna heel hard op stampen [ afbeelding ]
ZERSTÖREN!!1!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
ze moeten allemaal ka
POT !!!!! [ afbeelding ]
quote:
DASS IST ZUM ERSCHIEßEN SCHOOOÖN!11111!!!1!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERNICHTEN!!!
Abvreit mnACHT FREII~!!!!!!!111!!![]()
![]()
quote:
Echtniet, ik kon de ß niet vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Ik wilde even testen hoe ver jij als Tag-user zou gaan, maar je bent nog mooi op tijd op de rem gaan staan.
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, wat betekent het als iemand een tagje heeft?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Ik wilde even testen hoe ver jij als Tag-user zou gaan, maar je bent nog mooi op tijd op de rem gaan staan.
Oei.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DASS IST ZUM ERSCHIEßEN SCHOOOÖN!11111!!!1!!!!
VERNICHTIGUngGGGNGG!!111!!!!
ALLES MUSS BRENNEN!11!111!!!
Ja, hallóóó!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei.![]()
Da's nou weer jammer.
wep wep wep wèèèèèèèèp....
DAS IST NICHT ERLAUBT!!!!! [ afbeelding ]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hierquote:
+20 scherpquote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ssst dat was een jood, verlink hem nu niet hier
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog een vraagje, wat betekent het als iemand een tagje heeft?Weet het écht niet Gert
Arbeit macht verdammt müdequote:Op donderdag 13 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VERNICHTEN!!!
Abvreit mnACHT FREII~!!!!!!!111!!![]()
![]()
Wtf is die drie!?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Schnitzel" hieronder, is een (fun) tag:
[ afbeelding ]
En achter mijn naam staat moderator. Achter die van Yvonne administrator. En zo zijn er nog wat functies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |