quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed Anitra.
Voorlopig zal ik hier niet meer posten (ga MeNicole gezelschap houden) Ik ben weer praktisch terug bij af, maar liegen of de waarheid verzwijgen kan ik niet. Dan is het verstandiger even niks te zeggen.
Verder is alles goed hoor.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef Belana het volgende:
MeNicole, ik lees het nu pas. rottig zeg! Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat en opgelost is en dat je dan weer terug komt
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef Fuente het volgende:
YppyWeet niet zo goed wat te zeggen.. ik hoop dat je je snel beter voelt!
Yppy, sterkte meid!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef Fuente het volgende:
MeNicole, ik had het ook even gemist! Jeetje zeg, ik hoop je snel weer hier te zien!
ja het gaat heel goed, alleen thuis komen in een huis met allemaal zieken vor de weekend laat je weer beseffen waarom ik daar zit door de weeks. En dan isdie klap ff heftig, maar de uitwerkingduurt geen dagen meer, maar 1 of 2 uurtjes. Ik weet nu hoe ik mezelf weer kan oppeppen om weer vrolijk, humorvol dingen aan te pakken. Kan weer dingen naast me neerleggen, maar ik kan het niet afleren dat ik me zrgen maak om anderenquote:Op zondag 9 december 2007 04:52 schreef _Bar_ het volgende:
Me nicole en Yppy meiden tochsterkte met alles !!!
Anitra ook jou wil ik hierbij een dikke kus geventrek je het nog allemaal een beetje?
Tuurlijk!!! Ik moest vijdag eerst naar de neuroloog en die liep gigantisch uit en wij waren nooit meer op tijd geweest als Bruce door was gegaan, dus voor ons was het alleen maar goed dat hij een dag later speelde. En wat hebben we genotenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef bixister het volgende:
anitra, hey fijn om wat van je te horen, en vooral dat het zo goed voelt voor je! ben je nou vorige week nog wel of niet naar dat concert van Bruce Springsteen geweest?
En anders zullen wij je wel even motiveren. Goed besluit Tex!quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef texelonia het volgende:
Als ik dreig terug te krabbelen moet ik deze post maar even teruglezen denk ik
Wat zij zegtquote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
En anders zullen wij je wel even motiveren. Goed besluit Tex!
Tja, zoals het in de meeste gevallen gaat met ruzies, het gaat eigenlijk nergens over!!!quote:Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Jeetje, Karin, das ff een beroerde onvolwassen reactie. Ik begrijp, van dat soort dingen, echt geenn drol. Zo ontzettend zonde van de tijd allemaal, zo'n ruzie. Weet iedereen nog waar de ruzie over gaat ? Of is er gewoon ruzie ?
Je hoeft absoluut niet te vermelden waar de ruzie over gaat, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Sterkte in ieder geval.
Milagro *snik* wat kan je af en toe recht voor zijn raap en gruwelijk hard zijn en ook weer zo ongelooflijk lief, geen wonder dat je kinderen al je pratsj braaf opeten, volgens mij ben jij een moeder uit duizendenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:45 schreef milagro het volgende:
[.........] (+een hele lel tekst)
en ook ik, net als miljoenen andere vrouwen denk met zekere regelmaat als ik in de spiegel kijk :![]()
![]()
Ik hoop zeker dat dat lukt. Heftig lijkt me, als dat nog geen plekje heeft gevonden. Je hoeft je absoluut niet te schamen, hoor. Kaart het gewoon eens aan bij je huisarts. Het lijkt me wel dat je beter actie kan gaan ondernemen, dan niets doen. Blijkbaar kom je er niet uit.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:28 schreef appelsap het volgende:
Mibos dankje voor de info. Als ik er binnenkort eventueel behoefte aan heb ga ik het zeker eens uitzoeken!
K_P het is natuurlijk logisch dat hij het anders ervaren heeft en dat aanvullen werkt ook wel, alleen het relativeren nog niet echt. Misschien komt dat nog.
Kweenie, de huisarts zei zelf "even wachten tot na de feestdagen" ofzoietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:56 schreef LadyS het volgende:
tex, waarom niet nu een afspraak maken voor na de feestdagen?
Zou kunnen, onbewust dan, want vind het niet echt herkenbaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef Sugar het volgende:
LadyS, ik vind het ook goed en dapper dat je het onder ogen ziet en erover schrijft ook.![]()
Ik wil even zeggen dat een postpartum depressie niet aangetoond kan worden door bloedonderzoek, dus waarom je het idee hebt dat het dat niet kán zijn, is me nog niet duidelijk. Maar in elk geval heel erg goed dat je ermee aan de slag gaat.
Dat vind ik ook van jouw actie, Tex! Heel erg goed, je bent het gewoon waard, toch?
En over dat denken dat je het beter kunt dan anderen: soms is dat ook wel een beetje vluchtgedrag voor het echt aangaan van contact of voor het echt stilstaan bij jezelf in verhouding tot anderen. Ik weet niet of ik het duidelijk kan maken, het is een gevoel dat ik erbij heb, vanuit herkenning misschien. De beste verdediging tegen mogelijke bedreiging is misschien doen alsof je onkwetsbaar bent n dus zelf gaan geloven dat jij dingen het beste doet?
Prima toch!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef MeNicole het volgende:
Om hier even antwoord te geven waarom ik soms weer post!!
Ik wil over Mikael graag gewoon kunnen vertellen. En ook een grapje hier of daar moet kunnen. Maar over mezelf niet. maar dat is al wel duidelijk. Ik vind het veel te leuk als ik me een verveel om hier even te ouwehoeren en ik vind het zonde om met niemand te kunnen delen wat mijn kleine aap allemaal uit vreet.
Zo dan is dat de wereld ook weer uit
Ach YP....quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef YPPY het volgende:
Verdorie, net als je denkt dat het niet erger kan, staat m'n vader dronken op de voice-mail. En ik heb voor de helft zijn genen. Misschien toch maar bellen of ik bij een vervanger van de psycholoog terecht kan (ze heeft nu anderhalve maand vakantie), ik ga echt dol worden.
Het is niet dat er minder uitkomt, het is meer dat het nog vol voelt na 10 mimnuten kolven. Had ik ook afgelopen dinsdag, en toen was het s avonds hard en rood...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Davinia, maak je ajb niet zo druk. Het gaat toch prima. Wees blij dat hij de verandering zo makkelijk accepteert. Geeft ook een hoop vrijheid, hoor (geen BV) .
En dat kolven, irritant inderdaad. Is er een mogelijkheid dat je dat alleen thuis doet? Gewoon ff rustig enzo. En even wat minder melk hoeft absoluut geen BO te veroorzaken. Je zegt zelf al dat je neuveus was. Echt, meid, komt allemaal goed.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:33 schreef Suzanna het volgende:
Yppy
DaviniaIk snap je gevoel wel hoor... maar idd, wees maar blij dat de overgang goed gaat, het kan echt heel vervelend zijn als ze geen kv willen! Succes met afbouwen van de bv.
Chacama, fijn dat het beter met jou en Maud gaat. Hopelijk een opwaartse spiraal voor jullie! Klopt het dat ik lees dat Maud borstvoeding krijgt maar dat je het ergens moet halen () sorry, ik begrijp er niet echt veel van, ik zal wel wat gemist hebben!
Ik vind het helemaal niet moralistisch. alleenmaar heel erg wijs wat je zegt!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef livelink het volgende:
...
Ik weet het, ik ben moralistisch op dit punt en ik heb zelf ook wel boter op mijn hoofd omdat ik ook regelmatig verzucht dat ik mijn schoonzussen nooit meer wil zien. Maar als het puntje bij paaltje komt bedenk ik me altijd hoe vreselijk het moet zijn als ik ze pas weer zie op de begrafenis van mijn schoonmoeder of een vergelijkbaar ellendig moment en dan doe ik toch weer mijn best om voor die tijd maar weer een relatie tot stand te brengen.
de verwachting is rond maart/april, maar wie weet vallen er wel weer mensen af en wordt het eerder. Volgende keer dat ze bellen ga ik in ieder geval wel, want ja, het kan er toch maar beter zo gauw mogelijk uit zijn. De kans dat het alsnog kwaadaardig kan worden is nog steeds aanwezig, hoe klein ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:04 schreef Suzanna het volgende:
en Liefheel veel sterkte bij je operatie...kan me voorstellen dat je niet met kerst in het ziekenhuis wilde liggen. Wanneer verwacht je nu geopereerd te worden?
Lieve lieve Luchtbelquote:Op donderdag 27 december 2007 19:12 schreef Luchtbel het volgende:
Marlieske
Ik zit al een hele tijd met zoiets en ook dit jaar ben ik deze dagen heel verdrietig omdat ik nauwelijks contact heb met mijn familie. Behalve met mijn zus en mijn oma die zie ik geregeld, voor de rest zie ik bijna nooit iemand. En ben ik bij veel mensen gewoon ongewenst. Het voelt echt heel rot en alleen vind ik. Ik probeer dat we te veranderen maar het steekt toch erg.
Livelink, ik herken ook wel wat je zegt. Bang om bepaalde mensen pas weer te zien bij verdrietige situaties. Vooral ook mijn moeder. Dan denk ik. Hoe slecht 'de band' ook is. Het kan toch niet zo zijn dat ik jou pas weer zie als je dood bent. En dan is het ook maar de vraag wat mijn rol dan zou zijn. Of anders, zou ze wel bij mij komen als ik dood zou zijn, of dingen die nog erger zijn.
Ik heb nu ook weer te veel tijd gehad om er over na te denken maar het speelt altijd een rol in mijn leven. Hoe het verder ook gaat, het is altijd aanwezig. Een mengeling van schuldgevoel, verdriet, haat zelfs en eenzaamheid. Het is rot en kut en op bepaalde dagen echt extra.
Ik ook, geloof me.... dat vertellen ze er niet bij op het moment dat je ermee begint...... Goed, het is een hele zeldzame bijwerking om 1 tumor te ontwikkelen.... waarom heb ik er dan weer 9?.... Ben zo blij als dit rare jaar voorbij is en die zooi uit mijn lijf weggehaald is!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef livelink het volgende:
Lief, ik blijf het zo onvoorstelbaar vinden dat de pil zulke ernstige gevolgen voor je heeft gehad. Hopelijk ben je snel opnieuw aan de beurt.
Lieve Luchtbelquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ach Bar
Ik probeer me ook steeds te realiseren wat ik wel 'heb' hoor en dat voel ik ook wel. Heel vaak. Maar soms dus ook helemaal niet. Het komt misschien ook door dat dingen in de familie op het punt staan te escaleren. Ik voel het echt (ook lichamelijk) als een last en druk op mezelf. Het is echt wachten tot de bom valt zeg maar.
Overigens heb ik best zin in oud en nieuw, hier thuis met mijn dochter en mijn vriendinnen en hun vriendjes. En om geen opgefokte (familie-achtige) sfeer te krijgen zijn bij het avondeten mijn nieuwe vriendje en mijn ex aanwezig.....huhuhm
![]()
Nu ik ook weer gewoon kan werken, hoef ik ook minder aan de rest te denken. Dat scheelt weer. Dan gaat het alweer wat beter. Ik probeer maar te doen wat ik moet doen en uit te vinden wie ik kan zijn.
Sterkte!quote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Allemaal veel sterkte met de familie perikelen.. is gewoon rottig.
Ben het hier ook helemaal zat, een goede hecte band heb ik nooit met mijn zussen gehad... en dat kan , ben wel gewend om het pispaaltje van hun te zijn.. Maar dat ze verdomme ons meisje negeren op haar verjaardag.. en afbellen allebei met de domste kut redenen die je je maar bedenken kan.. man dat doet zo zeer.. verdomme tis een kind.. ze krijgt het nu nog niet bewust mee.. maar gadver.. echt![]()
Mijn vader was echt ziedend boos.. dus het wordt echt gezellig in de familie
Dat was echt Bjorn, hihi, wat lief!quote:
Absoluut!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:14 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen wat in je sig staat Menicole. Het is 2008To hell with 2007!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:14 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen wat in je sig staat Menicole. Het is 2008To hell with 2007!
Dat vind ik wel een beetje heeberig, hoor, MeNicole! Alle goede dingen voor jezelf houden!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. 2008 Word mijn jaar. Jullie hebben allemaal pech
Het gaat stukken beter. We hebben een aantal knopen doorgehakt en problemen besproken. Ik moet nog tot het voorjaar doorgaan met de medicatie. Nu nog een leuk baantjequote:
Ik ken de geschiedenis van Arwen niet, maar hebben jullie al zo'n provocatietest laten doen?'Als daaruit blijkt dat Arwen toch nog allergisch is blijven ze de voeding vergoedenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Cattie gewoon even een dikkedenk dat de tips van Moonah en owlet zeker slim zijn.
En het gezeik met de machtiging voor de voeding voor Arwenis ook weer begonnenze krijgt nu iig nog 10 blikken, dan verder kijken of ze nog een machtiging mag uitschrijven
en zo ja neocate zuigeling zoals nu of toch de advance..
en die 2.5 jaar grens komt alsmaar dichterbij.
Alsof je al niet genoeg gedonder hebt, maken ze het nog moeilijkerhoe moeilijk is het als een arts voorschrijft die heeft dat nodig, bloedonderzoek bewijs erbij dat zo;n stomme trut achter een pctje haar formuliertjes bewerkt dan gewoon zegt , nee je moet dat kind eerst maar koemelk geven doorziek laten worden ,
![]()
![]()
gadver
ze kan net welgeteld redelijk fatsoenlijk avond eten, Ze kreeg/krijgt logopedie omdat ze gedeeltelijk tot zelfs bijna compleet voedselweigerde doordat ze al zoveel pijn gehad heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:15 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis van Arwen niet, maar hebben jullie al zo'n provocatietest laten doen?'Als daaruit blijkt dat Arwen toch nog allergisch is blijven ze de voeding vergoeden![]()
Jet heeft in oktober deze test gehadIk heb wel wat informatie dat ik kan kopieeren en je toe kan sturen!
iig succes!!
Ik heb er eigenlijk een dubbel gevoel over. Achteraf was ik blij dat ze me geen pijnstilling hebben willen geven, ondanks mijn gesmeek. Het was zo fijn om meteen naar huis te kunnen en dat Fons het zo goed deed. Maar op de moment zelf had ik het gevoel dat het echt niet kon, was verdrietig dat er geen tweede kon komen, want dat kon ik gewoon niet nog eens doen...quote:
Lief dat je dat vraagtquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Sugar het volgende:
Tex, hoe is het wat dat betreft met jou?
Ja, dat is juist het dubbele, ik wil helemaal geen pijnstilling, zeg ik nu. Maar op de moment zelf vond ik het zo erg dat ik het niet kreeg. Ik weet gewoon eigenlijk niet wat ik wil de volgende keer. Ik denk dat ik gewoon best er niet over nadenk. Misschien is het de volgende keer wel gewoon te doen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef cattie het volgende:
Wat naar dat je het gevoel had (of nog hebt?) dat je het niet nog eens kan doen, B-M. Maar dan zou je toch wel pijnstilling kunnen krijgen?
Ik heb er ook nooit veel mee gedaan, omdat de huisarts me toendertijd het idee gaf dat het normaal was ofzo.. ( dat ik "mijn leven gewoon niet zo leuk vond"). Door de posts van Kersjes (toch?) en Jelief, ben ik toch maar weer naar de huisarts gegaan en toen is de boel weer in werking gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:45 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ik wist helemaal niet van jou dat je ook met die problemen zit. Komt ook omdat ik niet alles meer (kan) volg. Je kwam op mij juist over als iemand die heel gelukkig en tevreden was met haar leventje. Ik heb kennelijk een hoop gemist. Dikke dikke
Ik geloof niet dat het ooit in mij op zou komen om een geboortekaartje te sturen aan een jochie van een jaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef MeNicole het volgende:
Zo zijn er en paar weken terug een neefje en een achterneefje van hem geboren. Hij heeft van beide geen geboorte kaartje gehad. Ik vind dat echt raar. Niet eens om mij. Maar tis wel mijn kind die ze vergeten.
Waarom wordt Mikael gestraft dan? Hij blijft toch gewoon welkom bij de familie? Ik vind niet dat Mikael benadeeld wordt als hij via zijn vader uitgenodigd wordt. Dat jijzelf het gevoel hebt benadeeld te worden snap ik wel een beetje, maar het lijkt me toch wel logisch dat je bij scheidingen contact houdt met je 'eigen' kant, even los van waardoor het huwelijk is stukgegaan, meestal werkt dat wel zo. Mikael zou pas benadeeld worden als hij helemaal niet welkom zou zijn bij zijn familie: dat is niet zo. Die uitnodiging had op zich best naar jou gekund, maar ach, Kevin is wel zijn vader, het is niet alsof het naar een vreemde is gestuurd. Een geboortekaartje naar Mikael sturen zou wat mij betreft impliceren dat jij ook welkom bent op kraamvisite, een jongetje van een jaar kan immers niet uit zichzelf langskomen. Het is denk ik niet gek dat ze ervoor gekozen hebben dat niet te doen. En dat is niet 'straffen', maar gewoon hoe dingen gaan in het leven. Ik denk niet dat je dat persoonlijk moet opvatten.quote:Net of het allemaal mijn schuld is dat we uit elkaar zijn. En net of Mikael en ik daar nu op deze manier gestrafd voor worden.
Belt Kevin net op dat Mikale een uitnodiging heeft gehad voor een kinderfeestje van zijn achternichtje. Mikael is uitgenodogd maar kaartje word niet naar hem toe gestuurd.
Maar mensen sturen toch niet zo gauw een geboortekaartje naar een (klein) kindje?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:26 schreef MeNicole het volgende:
Maar de geboortekaartjes waren niet aan Mikael gericht. Dat vind ik just zo erg. Er is voor hem helemaal niks gekomen. En dat doet zo'n pijn. Dat ze gewoon je kind vergeten
Niemand is je kind vergeten, hij wordt toch gewoon uitgenodigd op bijeenkomsten en hij blijft toch welkomquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:26 schreef MeNicole het volgende:
Maar de geboortekaartjes waren niet aan Mikael gericht. Dat vind ik just zo erg. Er is voor hem helemaal niks gekomen. En dat doet zo'n pijn. Dat ze gewoon je kind vergeten
En je ziet echt niet in dat dat iets heel anders isquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:35 schreef MeNicole het volgende:
Tuurlijk is Kevin Mikael zijn vader. Maar Mikael woont hier. Ik ga toch ook niet het felicitatie kaartje voor de geboorte van hun dochter naar hun ouders sturen.!!
Er is een kaartje naar Kevins ouders gegaan. Verder niets.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:41 schreef nebelung het volgende:
Eh.. dat neefje en achterneefje is toch gewoon ook familie van Kevin? Daar zijn de kaartjes heengestuurd, naar Kevin als familie zijnde. Dat vind ik gewoon logisch.
Ja Kevin woont bij zijn ouders. Op de envelop stond: G... en W en Kevin Luttje (Kevins vader is overleden en die moeder woont al heel lang samen met een andere man) dus helemaal niks voor Mikael.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:19 schreef E.T. het volgende:
Zat Kevin niet bij zn ouders todat hij zelf nieuwe woonruimte heeft?
Dan zal het geboortekaartje ws gewoon aan "fam.huppeldepup" gestuurd zijn.
Twee vliegen in een klap
Volgens mij staat er als je getrouwd bent dan Fam. op. En daar hoort Mikael toch ook bij. Maar ik heb idd ook kerstkaartjes gekregen waar Mikael niet bij op stond en daar heb ik ook steeds wat van gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:41 schreef E.T. het volgende:
En als jullie nog wel samen hadden geweest en op de envelop had "Nicole en Kevin' gestaan, ook zonder Mikael apart te noemen?
Ik zie het probleem nl. niet zo..
Dan hebben ze dus een kaart gestuurd aan de bewoners van dat adres en zoals je zelf zei, hij woont daar niet, dus perfect dan toch, helemaal volgens 'de regels' die je net noemde. Blijft over dat aan de dreumes van een jaar geen kaart is gestuurd, nou ja, zoals gezegd, lijkt me geheel logisch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja Kevin woont bij zijn ouders. Op de envelop stond: G... en W en Kevin Luttje (Kevins vader is overleden en die moeder woont al heel lang samen met een andere man) dus helemaal niks voor Mikael.
Dat had ik ook al gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, zet je ego aan de kant en wees sportief. Het is allemaal vast niet zo slecht bedoeld als jij het nu opvat. Stuur die mensen gewoon een hartelijke felicitatiekaart.
Nou omdat ik eerst gewoon strond eigenwijs dat niet wilde doen. Maar daar ben ik veel te scheiterd voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ah, dat is sportief van je.
Ik bedoelde het niet naar hoor. ik snap jeniet zo goed?
Ik werk hetzelfde, maar ik werkte ook voor mn zwangerschap "maar" 4 halve dagen. Zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik er geen probleem mee hebben als mn contract van de zomer niet verlengd wordt. Maar goed dat is wel allemaal heel snel bedacht nu natuurlijk en ik moet het gewoon aankijken dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef Moonah het volgende:
Nijna, vergeet niet dat je er 'ineens' een fulltime baan bij hebt he....
Ik ben nog steeds veel meer moe dan toen ik nog geen kind had. En dan werk ik nu beduidend minder dan voorheen...
Ja das heel makkelijk. Zo hbe ik Mikael de eerste maanden ook vervoerd. Nu gebruik ik de kar nog als ik hond en kind mee moet nemenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef Nijna het volgende:
Cattie, een dag vrij nemen kan ik niet zomaar... ik heb in principe de schoolvakanties vrij dus dat is dan ook wel weer lekker.
En dan kan Mirte evt wel naar het KDV. Maar goed, ze gaat maar halve dagen en als ik haar moet brengen, terug lopen en ook lopend weer op moet halen dan ben ik toch al de halve ochtend kwijt...
Iemand van jullie ervaring met een fietskar icm baby-tje? Is het wat? Want het zou me best wat tijd besparen als ik Mirte fietsend weg zou kunnen brengen...
en ik dacht dat we het al die jaren toch zo uitgebreid hadden verteldquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik zo onzeker en nerveus zou zijn als het even niet klopt met wat er zou moeten gebeuren. Zoals het niet leegdrinken van zijn flesjes gisteren en vandaag. En dan die lieve stinkie 'maar daar hoef je toch niet om te huilen'.![]()
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
en ik dacht dat we het al die jaren toch zo uitgebreid hadden verteld![]()
![]()
![]()
Geniet er maar lekker van en die buitjes horen er bij
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.![]()
En zo zal je in December ook een kerstkaart maken met een Sasha-kerstmannetje, ook al had je dat héééélemaal niet verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |