Ik heb er ook nooit veel mee gedaan, omdat de huisarts me toendertijd het idee gaf dat het normaal was ofzo.. ( dat ik "mijn leven gewoon niet zo leuk vond"). Door de posts van Kersjes (toch?) en Jelief, ben ik toch maar weer naar de huisarts gegaan en toen is de boel weer in werking gezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:45 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ik wist helemaal niet van jou dat je ook met die problemen zit. Komt ook omdat ik niet alles meer (kan) volg. Je kwam op mij juist over als iemand die heel gelukkig en tevreden was met haar leventje. Ik heb kennelijk een hoop gemist. Dikke dikke
Ik geloof niet dat het ooit in mij op zou komen om een geboortekaartje te sturen aan een jochie van een jaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef MeNicole het volgende:
Zo zijn er en paar weken terug een neefje en een achterneefje van hem geboren. Hij heeft van beide geen geboorte kaartje gehad. Ik vind dat echt raar. Niet eens om mij. Maar tis wel mijn kind die ze vergeten.
Waarom wordt Mikael gestraft dan? Hij blijft toch gewoon welkom bij de familie? Ik vind niet dat Mikael benadeeld wordt als hij via zijn vader uitgenodigd wordt. Dat jijzelf het gevoel hebt benadeeld te worden snap ik wel een beetje, maar het lijkt me toch wel logisch dat je bij scheidingen contact houdt met je 'eigen' kant, even los van waardoor het huwelijk is stukgegaan, meestal werkt dat wel zo. Mikael zou pas benadeeld worden als hij helemaal niet welkom zou zijn bij zijn familie: dat is niet zo. Die uitnodiging had op zich best naar jou gekund, maar ach, Kevin is wel zijn vader, het is niet alsof het naar een vreemde is gestuurd. Een geboortekaartje naar Mikael sturen zou wat mij betreft impliceren dat jij ook welkom bent op kraamvisite, een jongetje van een jaar kan immers niet uit zichzelf langskomen. Het is denk ik niet gek dat ze ervoor gekozen hebben dat niet te doen. En dat is niet 'straffen', maar gewoon hoe dingen gaan in het leven. Ik denk niet dat je dat persoonlijk moet opvatten.quote:Net of het allemaal mijn schuld is dat we uit elkaar zijn. En net of Mikael en ik daar nu op deze manier gestrafd voor worden.
Belt Kevin net op dat Mikale een uitnodiging heeft gehad voor een kinderfeestje van zijn achternichtje. Mikael is uitgenodogd maar kaartje word niet naar hem toe gestuurd.
Maar mensen sturen toch niet zo gauw een geboortekaartje naar een (klein) kindje?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:26 schreef MeNicole het volgende:
Maar de geboortekaartjes waren niet aan Mikael gericht. Dat vind ik just zo erg. Er is voor hem helemaal niks gekomen. En dat doet zo'n pijn. Dat ze gewoon je kind vergeten
Niemand is je kind vergeten, hij wordt toch gewoon uitgenodigd op bijeenkomsten en hij blijft toch welkomquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:26 schreef MeNicole het volgende:
Maar de geboortekaartjes waren niet aan Mikael gericht. Dat vind ik just zo erg. Er is voor hem helemaal niks gekomen. En dat doet zo'n pijn. Dat ze gewoon je kind vergeten
En je ziet echt niet in dat dat iets heel anders isquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:35 schreef MeNicole het volgende:
Tuurlijk is Kevin Mikael zijn vader. Maar Mikael woont hier. Ik ga toch ook niet het felicitatie kaartje voor de geboorte van hun dochter naar hun ouders sturen.!!
Er is een kaartje naar Kevins ouders gegaan. Verder niets.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:41 schreef nebelung het volgende:
Eh.. dat neefje en achterneefje is toch gewoon ook familie van Kevin? Daar zijn de kaartjes heengestuurd, naar Kevin als familie zijnde. Dat vind ik gewoon logisch.
Ja Kevin woont bij zijn ouders. Op de envelop stond: G... en W en Kevin Luttje (Kevins vader is overleden en die moeder woont al heel lang samen met een andere man) dus helemaal niks voor Mikael.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:19 schreef E.T. het volgende:
Zat Kevin niet bij zn ouders todat hij zelf nieuwe woonruimte heeft?
Dan zal het geboortekaartje ws gewoon aan "fam.huppeldepup" gestuurd zijn.
Twee vliegen in een klap
Volgens mij staat er als je getrouwd bent dan Fam. op. En daar hoort Mikael toch ook bij. Maar ik heb idd ook kerstkaartjes gekregen waar Mikael niet bij op stond en daar heb ik ook steeds wat van gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:41 schreef E.T. het volgende:
En als jullie nog wel samen hadden geweest en op de envelop had "Nicole en Kevin' gestaan, ook zonder Mikael apart te noemen?
Ik zie het probleem nl. niet zo..
Dan hebben ze dus een kaart gestuurd aan de bewoners van dat adres en zoals je zelf zei, hij woont daar niet, dus perfect dan toch, helemaal volgens 'de regels' die je net noemde. Blijft over dat aan de dreumes van een jaar geen kaart is gestuurd, nou ja, zoals gezegd, lijkt me geheel logisch.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja Kevin woont bij zijn ouders. Op de envelop stond: G... en W en Kevin Luttje (Kevins vader is overleden en die moeder woont al heel lang samen met een andere man) dus helemaal niks voor Mikael.
Dat had ik ook al gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, zet je ego aan de kant en wees sportief. Het is allemaal vast niet zo slecht bedoeld als jij het nu opvat. Stuur die mensen gewoon een hartelijke felicitatiekaart.
Nou omdat ik eerst gewoon strond eigenwijs dat niet wilde doen. Maar daar ben ik veel te scheiterd voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:04 schreef Moonah het volgende:
Ah, dat is sportief van je.
Ik bedoelde het niet naar hoor. ik snap jeniet zo goed?
Ik werk hetzelfde, maar ik werkte ook voor mn zwangerschap "maar" 4 halve dagen. Zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik er geen probleem mee hebben als mn contract van de zomer niet verlengd wordt. Maar goed dat is wel allemaal heel snel bedacht nu natuurlijk en ik moet het gewoon aankijken dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef Moonah het volgende:
Nijna, vergeet niet dat je er 'ineens' een fulltime baan bij hebt he....
Ik ben nog steeds veel meer moe dan toen ik nog geen kind had. En dan werk ik nu beduidend minder dan voorheen...
Ja das heel makkelijk. Zo hbe ik Mikael de eerste maanden ook vervoerd. Nu gebruik ik de kar nog als ik hond en kind mee moet nemenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef Nijna het volgende:
Cattie, een dag vrij nemen kan ik niet zomaar... ik heb in principe de schoolvakanties vrij dus dat is dan ook wel weer lekker.
En dan kan Mirte evt wel naar het KDV. Maar goed, ze gaat maar halve dagen en als ik haar moet brengen, terug lopen en ook lopend weer op moet halen dan ben ik toch al de halve ochtend kwijt...
Iemand van jullie ervaring met een fietskar icm baby-tje? Is het wat? Want het zou me best wat tijd besparen als ik Mirte fietsend weg zou kunnen brengen...
en ik dacht dat we het al die jaren toch zo uitgebreid hadden verteldquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik zo onzeker en nerveus zou zijn als het even niet klopt met wat er zou moeten gebeuren. Zoals het niet leegdrinken van zijn flesjes gisteren en vandaag. En dan die lieve stinkie 'maar daar hoef je toch niet om te huilen'.![]()
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
en ik dacht dat we het al die jaren toch zo uitgebreid hadden verteld![]()
![]()
![]()
Geniet er maar lekker van en die buitjes horen er bij
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.![]()
En zo zal je in December ook een kerstkaart maken met een Sasha-kerstmannetje, ook al had je dat héééélemaal niet verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook nog ergens geroepen en ik geloof dat m@x idd een post zou gaan quoten met 'I told you so'.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |