Het gaat stukken beter. We hebben een aantal knopen doorgehakt en problemen besproken. Ik moet nog tot het voorjaar doorgaan met de medicatie. Nu nog een leuk baantjequote:
Ik ken de geschiedenis van Arwen niet, maar hebben jullie al zo'n provocatietest laten doen?'Als daaruit blijkt dat Arwen toch nog allergisch is blijven ze de voeding vergoedenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Cattie gewoon even een dikkedenk dat de tips van Moonah en owlet zeker slim zijn.
En het gezeik met de machtiging voor de voeding voor Arwenis ook weer begonnenze krijgt nu iig nog 10 blikken, dan verder kijken of ze nog een machtiging mag uitschrijven
en zo ja neocate zuigeling zoals nu of toch de advance..
en die 2.5 jaar grens komt alsmaar dichterbij.
Alsof je al niet genoeg gedonder hebt, maken ze het nog moeilijkerhoe moeilijk is het als een arts voorschrijft die heeft dat nodig, bloedonderzoek bewijs erbij dat zo;n stomme trut achter een pctje haar formuliertjes bewerkt dan gewoon zegt , nee je moet dat kind eerst maar koemelk geven doorziek laten worden ,
![]()
![]()
gadver
ze kan net welgeteld redelijk fatsoenlijk avond eten, Ze kreeg/krijgt logopedie omdat ze gedeeltelijk tot zelfs bijna compleet voedselweigerde doordat ze al zoveel pijn gehad heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:15 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis van Arwen niet, maar hebben jullie al zo'n provocatietest laten doen?'Als daaruit blijkt dat Arwen toch nog allergisch is blijven ze de voeding vergoeden![]()
Jet heeft in oktober deze test gehadIk heb wel wat informatie dat ik kan kopieeren en je toe kan sturen!
iig succes!!
Ik heb er eigenlijk een dubbel gevoel over. Achteraf was ik blij dat ze me geen pijnstilling hebben willen geven, ondanks mijn gesmeek. Het was zo fijn om meteen naar huis te kunnen en dat Fons het zo goed deed. Maar op de moment zelf had ik het gevoel dat het echt niet kon, was verdrietig dat er geen tweede kon komen, want dat kon ik gewoon niet nog eens doen...quote:
Lief dat je dat vraagtquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Sugar het volgende:
Tex, hoe is het wat dat betreft met jou?
Ja, dat is juist het dubbele, ik wil helemaal geen pijnstilling, zeg ik nu. Maar op de moment zelf vond ik het zo erg dat ik het niet kreeg. Ik weet gewoon eigenlijk niet wat ik wil de volgende keer. Ik denk dat ik gewoon best er niet over nadenk. Misschien is het de volgende keer wel gewoon te doen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef cattie het volgende:
Wat naar dat je het gevoel had (of nog hebt?) dat je het niet nog eens kan doen, B-M. Maar dan zou je toch wel pijnstilling kunnen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |