Ik vind het helemaal niet moralistisch. alleenmaar heel erg wijs wat je zegt!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef livelink het volgende:
...
Ik weet het, ik ben moralistisch op dit punt en ik heb zelf ook wel boter op mijn hoofd omdat ik ook regelmatig verzucht dat ik mijn schoonzussen nooit meer wil zien. Maar als het puntje bij paaltje komt bedenk ik me altijd hoe vreselijk het moet zijn als ik ze pas weer zie op de begrafenis van mijn schoonmoeder of een vergelijkbaar ellendig moment en dan doe ik toch weer mijn best om voor die tijd maar weer een relatie tot stand te brengen.
de verwachting is rond maart/april, maar wie weet vallen er wel weer mensen af en wordt het eerder. Volgende keer dat ze bellen ga ik in ieder geval wel, want ja, het kan er toch maar beter zo gauw mogelijk uit zijn. De kans dat het alsnog kwaadaardig kan worden is nog steeds aanwezig, hoe klein ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:04 schreef Suzanna het volgende:
en Liefheel veel sterkte bij je operatie...kan me voorstellen dat je niet met kerst in het ziekenhuis wilde liggen. Wanneer verwacht je nu geopereerd te worden?
Lieve lieve Luchtbelquote:Op donderdag 27 december 2007 19:12 schreef Luchtbel het volgende:
Marlieske
Ik zit al een hele tijd met zoiets en ook dit jaar ben ik deze dagen heel verdrietig omdat ik nauwelijks contact heb met mijn familie. Behalve met mijn zus en mijn oma die zie ik geregeld, voor de rest zie ik bijna nooit iemand. En ben ik bij veel mensen gewoon ongewenst. Het voelt echt heel rot en alleen vind ik. Ik probeer dat we te veranderen maar het steekt toch erg.
Livelink, ik herken ook wel wat je zegt. Bang om bepaalde mensen pas weer te zien bij verdrietige situaties. Vooral ook mijn moeder. Dan denk ik. Hoe slecht 'de band' ook is. Het kan toch niet zo zijn dat ik jou pas weer zie als je dood bent. En dan is het ook maar de vraag wat mijn rol dan zou zijn. Of anders, zou ze wel bij mij komen als ik dood zou zijn, of dingen die nog erger zijn.
Ik heb nu ook weer te veel tijd gehad om er over na te denken maar het speelt altijd een rol in mijn leven. Hoe het verder ook gaat, het is altijd aanwezig. Een mengeling van schuldgevoel, verdriet, haat zelfs en eenzaamheid. Het is rot en kut en op bepaalde dagen echt extra.
Ik ook, geloof me.... dat vertellen ze er niet bij op het moment dat je ermee begint...... Goed, het is een hele zeldzame bijwerking om 1 tumor te ontwikkelen.... waarom heb ik er dan weer 9?.... Ben zo blij als dit rare jaar voorbij is en die zooi uit mijn lijf weggehaald is!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef livelink het volgende:
Lief, ik blijf het zo onvoorstelbaar vinden dat de pil zulke ernstige gevolgen voor je heeft gehad. Hopelijk ben je snel opnieuw aan de beurt.
Lieve Luchtbelquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ach Bar
Ik probeer me ook steeds te realiseren wat ik wel 'heb' hoor en dat voel ik ook wel. Heel vaak. Maar soms dus ook helemaal niet. Het komt misschien ook door dat dingen in de familie op het punt staan te escaleren. Ik voel het echt (ook lichamelijk) als een last en druk op mezelf. Het is echt wachten tot de bom valt zeg maar.
Overigens heb ik best zin in oud en nieuw, hier thuis met mijn dochter en mijn vriendinnen en hun vriendjes. En om geen opgefokte (familie-achtige) sfeer te krijgen zijn bij het avondeten mijn nieuwe vriendje en mijn ex aanwezig.....huhuhm
![]()
Nu ik ook weer gewoon kan werken, hoef ik ook minder aan de rest te denken. Dat scheelt weer. Dan gaat het alweer wat beter. Ik probeer maar te doen wat ik moet doen en uit te vinden wie ik kan zijn.
Sterkte!quote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Allemaal veel sterkte met de familie perikelen.. is gewoon rottig.
Ben het hier ook helemaal zat, een goede hecte band heb ik nooit met mijn zussen gehad... en dat kan , ben wel gewend om het pispaaltje van hun te zijn.. Maar dat ze verdomme ons meisje negeren op haar verjaardag.. en afbellen allebei met de domste kut redenen die je je maar bedenken kan.. man dat doet zo zeer.. verdomme tis een kind.. ze krijgt het nu nog niet bewust mee.. maar gadver.. echt![]()
Mijn vader was echt ziedend boos.. dus het wordt echt gezellig in de familie
Dat was echt Bjorn, hihi, wat lief!quote:
Absoluut!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:14 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen wat in je sig staat Menicole. Het is 2008To hell with 2007!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:14 schreef m@x het volgende:
Gewoon doen wat in je sig staat Menicole. Het is 2008To hell with 2007!
Dat vind ik wel een beetje heeberig, hoor, MeNicole! Alle goede dingen voor jezelf houden!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. 2008 Word mijn jaar. Jullie hebben allemaal pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |