quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:59 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed Anitra.
Voorlopig zal ik hier niet meer posten (ga MeNicole gezelschap houden) Ik ben weer praktisch terug bij af, maar liegen of de waarheid verzwijgen kan ik niet. Dan is het verstandiger even niks te zeggen.
Verder is alles goed hoor.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef Belana het volgende:
MeNicole, ik lees het nu pas. rottig zeg! Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat en opgelost is en dat je dan weer terug komt
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:11 schreef Fuente het volgende:
YppyWeet niet zo goed wat te zeggen.. ik hoop dat je je snel beter voelt!
Yppy, sterkte meid!quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef Fuente het volgende:
MeNicole, ik had het ook even gemist! Jeetje zeg, ik hoop je snel weer hier te zien!
ja het gaat heel goed, alleen thuis komen in een huis met allemaal zieken vor de weekend laat je weer beseffen waarom ik daar zit door de weeks. En dan isdie klap ff heftig, maar de uitwerkingduurt geen dagen meer, maar 1 of 2 uurtjes. Ik weet nu hoe ik mezelf weer kan oppeppen om weer vrolijk, humorvol dingen aan te pakken. Kan weer dingen naast me neerleggen, maar ik kan het niet afleren dat ik me zrgen maak om anderenquote:Op zondag 9 december 2007 04:52 schreef _Bar_ het volgende:
Me nicole en Yppy meiden tochsterkte met alles !!!
Anitra ook jou wil ik hierbij een dikke kus geventrek je het nog allemaal een beetje?
Tuurlijk!!! Ik moest vijdag eerst naar de neuroloog en die liep gigantisch uit en wij waren nooit meer op tijd geweest als Bruce door was gegaan, dus voor ons was het alleen maar goed dat hij een dag later speelde. En wat hebben we genotenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef bixister het volgende:
anitra, hey fijn om wat van je te horen, en vooral dat het zo goed voelt voor je! ben je nou vorige week nog wel of niet naar dat concert van Bruce Springsteen geweest?
En anders zullen wij je wel even motiveren. Goed besluit Tex!quote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef texelonia het volgende:
Als ik dreig terug te krabbelen moet ik deze post maar even teruglezen denk ik
Wat zij zegtquote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
En anders zullen wij je wel even motiveren. Goed besluit Tex!
Tja, zoals het in de meeste gevallen gaat met ruzies, het gaat eigenlijk nergens over!!!quote:Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Jeetje, Karin, das ff een beroerde onvolwassen reactie. Ik begrijp, van dat soort dingen, echt geenn drol. Zo ontzettend zonde van de tijd allemaal, zo'n ruzie. Weet iedereen nog waar de ruzie over gaat ? Of is er gewoon ruzie ?
Je hoeft absoluut niet te vermelden waar de ruzie over gaat, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Sterkte in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |