quote:
Op zondag 9 december 2007 11:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:Jeetje, Karin, das ff een beroerde onvolwassen reactie. Ik begrijp, van dat soort dingen, echt geenn drol. Zo ontzettend zonde van de tijd allemaal, zo'n ruzie. Weet iedereen nog waar de ruzie over gaat ? Of is er gewoon ruzie ?
Je hoeft absoluut niet te vermelden waar de ruzie over gaat, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Sterkte in ieder geval.
Tja, zoals het in de meeste gevallen gaat met ruzies, het gaat eigenlijk nergens over!!!
We verschillen van mening, maar dat moet toch niet iets onoverkomelijks zijn.
Blijkbaar wel dus.
Zij kan niet accepteren dat ik ergens anders over denk.
En dan gaat zij heel raar reageren, schelden en weet ik wat allemaal.
Als ik dan aangeef dat ze wel heel raar reageert zegt ze: zo ben ik nou eenmaal.
Nou zo accepteer ik dat niet. Ik laat me niet uitschelden.
Ze zit ontzettend met zichzelf in de knoop, en is ook wel in therapie.
Wat dat betreft moeten we het maar met een korreltje zout nemen.
Maar goed, dat gaat ook tot een bepaalde grens.
Wat ik het allerergste vindt is dat ze Meike negeert. Ze zegt nooit wat tegen haar, vraagt nooit hoe het gaat.
Zelf heeft ze 2 kinderen en wij geven die altijd heel veel aandacht.
Hoorde van mijn schoonmoeder dat ze het moeilijk vindt om te zien dat het bij ons zo goed gaat, dat wij het samen leuk hebben, dat Meike het goed doet, dat ze vlug is in de ontwikkeling enz enz. Zij hebben de nodige tegenslagen gehad de laatste jaren. Haar gevoel snap ik wel een beetje, maar goed, Meike hoort nou eenmaal bij ons, en zij is het allerbelangrijkste voor ons.
het is gewoon allemaal $%$%&%$*^%&%$

niet leuk
Kerst is naar de maan, binnenkort is opa jarig, hoe moet dat nou allemaal??