evenstar

herkenbaar wat je schrijft ja...
En dat mensen niet de moeite nemen om je te kennen, zelfs ouders/zussen etc. Ik denk toch dat dat ook aan mij ligt. Ik láát me niet kennen. Ik denk dat het voor hun ook wel heel moeilijk is om daar doorheen te prikken.
Sugar, ik vind het werk zelf wel meevallen eerlijk gezegd. Niet mijn droombaan

maar ik vind het ook niet heel erg. Het vervelendste is vooral dat ik zo belachelijk veel uren werk. Maar ik wilde flexibel zijn enzow, want ik had al zo weinig (ervaring, diploma's, etc), en anders zou het helemaal nooit wat worden. En nu heb ik een contract, op basis van mijn flexibele inzet

Nu weet ik dus niet hoe ik daar onderuit kan komen... Ik durf er niet zo goed over te beginnen dat ik minder zou willen werken, bang dat ze het niet goed oppakken (die manager is sowieso al een beetje een vervelend mens

). Maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En in 2008 ga ik in elk geval veel dagjes vrij nemen! Ik heb na 1 maand al 16 overuren, en per week heb ik er misschien 2 nodig voor één dagje vrij. Als ik tenminste de overige dagen niet overwerk

En dat genoeg heel goed kunnen, nu steekt mijn onzekerheid weer de kop op, maar voor mijn gevoel kan ik echt zo heel veel goed

Ik heb geen diploma's, zelfs mijn havo niet afgemaakt. Ik heb geen noemenswaardige baantjes gehad en dus ook geen interessante werkervaring opgedaan. Ik ben niet leuk en gezellig en spontaan, of het komt totaal niet over bij die mensen. Ik zou niet weten wat ik wel goed kan (behalve een hele hoop negatieve dingen die ik jullie zal besparen). Ik wou nu even zo graag dat ik iemand anders was
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.