abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 10:47:59 #251
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55073766
He bah, wat vervelend, MeNicole.
Nou, misschien tot in pm ofzoiets. Succes met alles weer wat op de rit krijgen.

En hier gaat het niet zo fantastisch eerlijk gezegd. Gewoon moeilijke dagen weer, met regen en Storm die veel zeurt en piept nu. De kamer vol nieuwe spullen en dan toch steeds gedoe, dat vind ik jammer en het slokt mijn geduld een beetje snel op.
Ik zit verder te wachten op een berichtje over misschien nieuw werk en ben er met de minuut pessimistischer over. Zal wel niks worden... Irritant en onnnodig, maar jaaaaaa. Geloof dat ik even in een soort rottijdje zit. Gisteren ziek thuis gebleven van m'n werk, omdat ik het hard nodig had. En zoals ik me nu voel, heb ik morgen ook nog nodig, maar ja, ik heb geen griep ofzoiets. Lastig voor mijn geweten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55073972
Vervelend MeNicole... en jammer! (Kloon!!! )

dikke kus.
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 6 december 2007 @ 11:01:53 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55074029
Suiker als je jezelf om wat voor reden dan ook niet lekker voelt en niet goed genoeg om te werken dan is dat maar zo. Rot en vervelend maar dat is toch echt belangrijker. Kut is het dat het zo gaat. Hou vol. Ik duim voor je.
pi_55074069
Ja Sugar, wat Luchtbel zegt! Even voor jezelf kiezen is soms echt nodig. Neem die tijd, zorg goed voor jezelf.
En sterkte met Storm!
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 6 december 2007 @ 11:06:27 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55074111
Sugar, geef er even lekker aan toe, dat doe ik altijd als ik me zo voel, dan mág dat ook van mezelf. Van die schuldgevoelens wordt het alleen maar erger en niemand heeft er iets aan. gewoon eventjes extra lief zijn voor jezelf en overmorgen of die dag erna wordt je wakker en dan merk je dat je je niet meer zo down voelt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55079363
MeNicole, wat vervelend.

Sugar, verstandig om ziek thuis te blijven. Daarvoor hoef je niet de griep te hebben. Pas goed op jezelf
Fake it till you make it...
  donderdag 6 december 2007 @ 19:07:46 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55084036
MeNicole, ik vind het echt heel erg jammer dat je het gevoel hebt dat je deze beslissing hebt moeten nemen. Blijf je nog wel leuke verhalen posten over mika of helemaal niet meer? veel sterkte iig!!

Sugar, als je je niet goed voelt, blijf lekker thuis. niemand heeft er iets aan als je op je werk zit maar eigenlijk niet heel erg productief bent, omdat je niet lekker in je vel zit. daar hoef je geen griep voor te hebben.

ik heb borstontsteking ik ben het echt goed zat! drie keer boven de 39 oC koorts in 2 maanden is echt niet leuk. weer aan de antibiotica, weer ziek thuis. "hoe gaat het op je werk? ben je al een beetje gewend?" ja, ik zou kunnen wennen op mijn werk als ik niet de helft van de tijd ziek was! ik vind het zo oneerlijk tov mijn werkgever. ik werk er net, word zwanger, tijdens de zwangerschap part-time gewerkt, kom ik terug met de gedacht dat ik nu eht alles kan geven, ben ik weer steeds ziek! echt zwaar storend, maar kan er weinig aan doen, vrees ik.
maar het gaat wel beter dan gister. gisteravond stond de teller op 39,8oC en vanochtend was het 38,9oC, dus das wel beter. nou maar hopen dat ik snel weer helemaal beter word, want dit is niet leuk...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55084543
Nee na vandaag post ik helemaal niks meer. Helaas ook niet over Mikael. En dat vind ik jammer want ik ben zo trots op hem dat de hele wereld het wel mag weten. Maar ik wil gewoon niet meer continu in de gaten gehouden worden en steeds op moeten letten wat ik post. En niet alleen hier maar ook via mijn mail, hyves en misschien ook wel de PMmtjes. Het is voor nu even genoeg voordat ik mezelf voorbij ga lopen. En ik wil niet doordat iemand zo leuk is om mij in de gaten te houden mijn leven laten verpesten. Als hij weer normaal kan doen dan ga ik hier weer posten.
Maar bedankt gewoon voor nu alvast. En ik zal M@x op de hoogte houden dus kunnen jullie haar lastig vallen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator donderdag 6 december 2007 @ 19:57:36 #259
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55085173
Verdorie MeNicole Ik snap waarom je het doet maar ik baal ontzettend dat het nodig is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 december 2007 @ 20:55:37 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55086577
MeNicole jammer dat je zulke maatregelen moet nemen om gewoon je priveleven te leiden blijkbaar kunnen sommige mensen dus niet normaal doen, jammer.

Sugar
pi_55086875
Sugar, als je niet kunt werken, ben je ziek. Griep of geen griep. Je baas heeft er ook niks aan dat het straks nog slechter gaat. Kun je beter nu even bijtanken.

Echt vervelend en stom dat je zoiets moet doen MeNicole. Het is zo leuk over die slimme Mika te lezen.

Beterschap Davina.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55089958
sterkte met afkicken menicole!
pi_55090159
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:55 schreef Rottdog het volgende:
MeNicole jammer dat je zulke maatregelen moet nemen om gewoon je priveleven te leiden blijkbaar kunnen sommige mensen dus niet normaal doen, jammer.

Sugar
Totaal eens is!
Jammer MeNicole, hoop dat je hier snel weer kan komen posten over jezelf en natuurlijk over je leuke wijze kleine mannetje!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55091004
sugar, ik las net ergens over dat vroege wakker zijn van storm steeds. pfoeh, alleen dat lijkt me al voldoende reden voor op z'n minst wat prikkelbaarheid bij jou. dus reken niet alles alleen jezelf aan. je bent ook 'maar een mens' he, vergeet dat niet.
  vrijdag 7 december 2007 @ 07:53:46 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55093585
Oeh, Davinia, sterkte en beterschap!

MeNicole, wat naar zeg, dat je zo in de gaten gehouden wordt. Ik hoop wel dat je tergkomt hoor!

Suug, vandaag een betere dag voor je? Ik duim voor je.

Bixie, hoe is het met jou? Wellicht heb ik eea gemist, want ik kom nauwelijks op het bankje. Maar met jouw vader ging het toch niet zo goed?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:34:24 #266
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55093934
voor iedereen die het nodig heeft.

Jij bent ook een mooie MeNicole. Straks word ik ook nog gehackt Even allemaal zwaaien naar de meelezer
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:53:57 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094205
Ik ben toch gewoon maar gaan werken, want S bleek thuis te zijn met de kinderen vandaag, was ik vergeten. Dan heb ik nog geen rust en tijd voor mezelf, want de hele dag weggaan (zij of ik) vond ik ook zo gek.

Bix, dankjewel, het is ook zwaar die ochtenden zo vroeg. En ik merk dat ik helemaal niet vóel wat het met me doet. Geen fysieke moeheid of koppijn. Ik voel eigenlijk alsmaar alleen mijn geestelijke behoeftes, maar niet mijn lichamelijke. En áls ik ze voel, ga ik eraan voorbij (voorbeeld: niet gaan plassen, maar eerst alles voor de kinderen doen. Of een broek die niet fijn zit wel soms voelen knellen, maar het niet oplossen door iets fijners aan te doen). Ik sta het liefst helemaal niet stil bij mijn lijf en alleen bij mijn hoofd. Zo is in bad gaan altijd een lekker idee, maar ik maak er niks van als ik eens in bad gá. Dan verzorg ik mezelf niet eens echt, ik zit, ga er snel weer uit en droog me vlug en snel af. Confrontatie met mijn lijf is dan rot, maar ik ben het ook niet gewend om lichamelijke behoeftes te voelen én er gehoor aan te geven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55094301
Sugar, dat is niet niks. Het lijkt haast wel of je jezelf het niet gunt om even wat tijd voor jezelf, voor je lijf te hebben! Uiteindelijk staat geestelijk en lichamelijk ook niet los van elkaar. Als je de tijd neemt om lekker in bad van te gaan tutten, zou je je daar dan geestelijk niet beter van voelen? Ik vind het overigens wel herkenbaar, doe dit zelf ook niet. Alsof je je oplegt dat dingen 'moeten' voor je je kan ontspannen, terwijl je nooit aan ontspannen toekomt als je alles wat 'moet' ook doet.
Hmz, het klinkt misschien een beetje warrig, ik ben nooit zo goed in het verwoorden van wat ik denk
In ieder geval een knuffel vanuit hier!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:07:57 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094420
Het klinkt helemaal niet warrig en is heel herkenbaar.
Ik kom wel toe aan mijn geestelijke behoeftes (dus fokken, kletsen met mensen, foto's maken en verbeteren), maar ik wals wel bij alles over mijn lijf en mijn rust heen.
pi_55094784
Jemig Sugar, wat klink je 'ver weg'. Gewoon doorgaan zonder tijd voor jezelf te nemen. Want als je dat doet, moet je eerst iets nuttigs doen en dat nuttige is nooit klaar. En als je voorneemt om echt tijd aan jezelf en aan je echte gevoel te besteden, lukt dat niet. Ik weet niet hoe je jezelf weer op 1 lijn moet krijgen. Ik hoop wel dat het je snel lukt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:22:36 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55097186
Oeh, dat klinkt herkenbaar, over je fysieke behoeften heenwalsen en gewoon maar negeren. Niet gaan plassen, het koud hebben, moe zijn, prikkende trui aanhebben, honger hebben, dorst hebben.... Ik heb het doorbroken (was ook wel een klus hoor Suug...), en dat voelt heel prettig.
Weet je waar ik mee ben begonnen? Genieten van afwassen (ik had eerst nog geen vaatwasser). Heel bewust het warme water voelen (en dan dus zorgen dat het niet bloedjeheet is, zoals ik eerst altijd deed ). Het sop tussen je vingers voelen glippen, de gladde schone borden voelen. Klinkt heel gek mss. En lief zijn voor mezelf, dat heb ik ook geleerd. Net zoals je lief bent voor je kind(eren). Kopje thee, lekker badderen, stukje fruit in stukjes snijden (vind ik altijd lekkerder dan aan één stuk ), kaarsje aansteken, verwarming wat hoger zetten, met een dekentje op de bank een filmpje kijken. Behaaglijkheid creëren. Voor je kind doe je het wel, vanzelfsprekend bijna. Waarom niet voor jezelf?
Heb je nog hapto Sugar? Lijkt me wel iets dat daarbij past, ik heb het daar geleerd.
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:28:32 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55097323
Spijker en kop, Moonah, wat fijn te merken dat iemand dat gewoon herkent en ook als een probleem heeft aangepakt. Ik heb geen haptotherapie meer en het is vaker door me heen geflitst dat ik daar misschien wel opnieuw naartoe moet gaan over een tijdje.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:36:17 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55098966
Sugar, je verhaal klinkt ookhier bekend. Wellicht minder heftig dan wat jij beschrijft, maar er gingen/gaan ook dagen voorbij dat de persoonlijke verzorging er zwaar onder ging lijden.
als PhysicsRules nu thuis is, neem ik het echt van, lekker lang uitgebreid douchen, wetende dat als Eli huilt, PR het even op kan lossen. Misschien ook een idee. als S thuis is, hem even de "verantwoordelijkheid" te geven, zodat jij lekker kan weken in bad. Ook al heb je er geen zin in, jezelf een keer dwingen te blijven zitten tot je een en al wrinkel (hoe heet dat?) bent, kan mss ook helpen.
Als is de oplossing van Moonah ook een goede. Heet volgens de psychologen "mindfulness". Zijn ook cursussen van. Idee?
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:10:49 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55099795
Sugar, jeetje meid, klinkt niet zo goed allemaal, zeker met dit regenweer word je er niet vrolijker van. Ik denk dat hapto inderdaad goed kan zijn voor dit stuk. Sterkte

Davinia, beterschap! Ik ken het, bo, precies. Ik had ook net een nieuwe functie en ben ook 3 keer kort achter elkaar ziek geweest daardoor. Ik hoop dat de medicatie vlug aanslaat voor je, want je bent er flink beroerd van.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:11:42 #275
94046 PM-girl
pi_55099815
LadyS, hoe was de intake?

En MeNicole, wat jammer dat het zo moet zeg. Succes met alles!
*
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:26:10 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55102904
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Daarnaast heb ik juist het gevoel nooit hard genoeg te werken. Vergeleken die collega's. Dus altijd net een tikkie harder willen werken, omdat ik denk, dat zij anders denken, dat ik niet hard genoeg werk Ik moet daar nog een beetje een middenweg in zien te vinden.
Dat was dus niet alleen mijn gevoel, maar ook het gevoel van mijn collega's
Ze hebben "geklaagd" bij de manager, dat ik niet genoeg initiatief neem, en dat het lijkt alsof ik het werk niet meer leuk vind en er geen zin meer in heb....

Ik werk me voor mijn gevoel de pleuris, heb geen energie meer voor thuis, Noah, het huishouden, etc. En waarvoor? Voor NIKS, want het is toch niet goed genoeg. Ik heb nu dus het gevoel op élk vlak tekort te schieten, als moeder, als huisvrouw, als partner, én als werknemer.

Nu moet ik dus maar eens gaan bedenken hoe ik dit op ga lossen. Want als ik nóg harder ga werken, lijden Micha en Noah er nóg meer onder. En ikzelf ook trouwens. Maar als ik dat niet doe, dan is mijn werk ontevreden over me, wordt het waarschijnlijk minder gezellig op de werkvloer (was het eigenlijk al...), en wordt straks mijn contract niet verlengd (duurt nog 5 maanden, maar toch).

In elk geval heb ik dat van de pauzes wel aangekaart, en dat was volgens de manager het probleem niet. Die moet ik gewoon kunnen nemen als het werk het toelaat, ookal doen mijn collega's dat niet. Volgens haar zouden zij dat ook geen probleem vinden. Eerst nam ik dan dus ook maar geen pauze, omdat ik het lullig vond dat die collega's dan alles (eventjes) alleen moesten doen. Maar ik merk dat als ik wel even die pauze-momenten pak, ik dan echt weer wat meer energie en zin heb om te werken. Dus ik hoop dat dat alvast een verschil zal maken (en dat zij dat verschil dan ook zien...).

Sorry voor het lange verhaal maar moest even mijn hart luchten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:36:55 #277
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55103146
ik herken dat wel hoor tex, toen ik werkte/studeerde, altijd maar alles doen, wel even die pauze nemen daar heb je rehct op en dan even gewoon afzonderen.
ZO mezelf voorbij werk/school was het enige en de rest schoot er bij in.
En een enkeling doorzag wel hoe/wie ik was en deed wel moeite om mij te kennen en aardig te doen, maar veel mensen doen dat gewoon niet. en het enige wat hun zien is een stom dom sjagerijnig dik meisje die nooit wat zegt.
Terwijl ik toen gewoon bang was , maar toch wel zo graag wil proberen. ik goed stel hersens heb
Herken dat gevoel van jezelf alles geven maar het wordt gewoonweg niet gezien. kut is dat
zeker als ej dan mensen hebt die dicht bij je staan ( bij jouw je moeder hier mijn zussen ) die van dat soort gemene sneren maken, niet de moeite doen om de echte jou te zien. je zelfvetrouwen wat al nihil is en je angst voor die grote boze wereld alleen maar versterken, want als diegene die je lief zouden moeten hebben al zo tegen je doen, nou dan zul je het wel verdiend hebben etc..

gewoon even een dikke kus
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55103239
Tex, wat klote allemaal zeg!

Sugar, LadyS, de anderen hebben al veel zinnigs gezegd, daar sluit ik me bij aan. Sterkte!

Menicole, wat ontzettend klote en gemeen van diegene die je als het ware stalkt.
Ik snap je beslissing, maar vind het wel jammer hoor!

Enne volgens mij ben ik sinds de zwangerschap veel sneller emo. Herkenbaar?
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:42:49 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55103243
he bah, lieve Tex, had je nou maar gewoon een baan die wél bij je past. Want zo klinkt het nu niet. Ik gun je zo dat baantje of die báán die wel echt voor jou zou zijn. Echt. Maar ja, wat heb je daaraan? Ik zou willen dat ik je een heel goed idee kon geven hierover of een perfecte manier om die baan ineens te vinden én aangenomen te worden. dat zou zo fijn zijn. Want dit klinkt alsof het je ongelukkig maakt en dat is het niet waard, maar je moet natuurlijk werken, want geld. Bah, bah.
Lieve Tex, even voor wat het waard is: je dóet je stinkende best, jij. Dat blijkt gewoon uit je verhalen over je werk. Dan kan het nog steeds zo zijn dat het niet past, en dat ligt dus niet aan je inzet, maar aan wie je bent (een leuke Tex, die genoeg heel goed kan!) en wat het voor werk is (catering ). Ik vind het gewoon heel jammer om te zien dat het steeds net niet lukt. Dat ligt niet aan jou, aan je kunnen of je inzet. Maar het is wel heel veel pech. En ik gun je dat dat eens verandert naar heel veel geluk.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:56:49 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55103530
evenstar herkenbaar wat je schrijft ja...
En dat mensen niet de moeite nemen om je te kennen, zelfs ouders/zussen etc. Ik denk toch dat dat ook aan mij ligt. Ik láát me niet kennen. Ik denk dat het voor hun ook wel heel moeilijk is om daar doorheen te prikken.

Sugar, ik vind het werk zelf wel meevallen eerlijk gezegd. Niet mijn droombaan maar ik vind het ook niet heel erg. Het vervelendste is vooral dat ik zo belachelijk veel uren werk. Maar ik wilde flexibel zijn enzow, want ik had al zo weinig (ervaring, diploma's, etc), en anders zou het helemaal nooit wat worden. En nu heb ik een contract, op basis van mijn flexibele inzet Nu weet ik dus niet hoe ik daar onderuit kan komen... Ik durf er niet zo goed over te beginnen dat ik minder zou willen werken, bang dat ze het niet goed oppakken (die manager is sowieso al een beetje een vervelend mens ). Maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En in 2008 ga ik in elk geval veel dagjes vrij nemen! Ik heb na 1 maand al 16 overuren, en per week heb ik er misschien 2 nodig voor één dagje vrij. Als ik tenminste de overige dagen niet overwerk

En dat genoeg heel goed kunnen, nu steekt mijn onzekerheid weer de kop op, maar voor mijn gevoel kan ik echt zo heel veel goed Ik heb geen diploma's, zelfs mijn havo niet afgemaakt. Ik heb geen noemenswaardige baantjes gehad en dus ook geen interessante werkervaring opgedaan. Ik ben niet leuk en gezellig en spontaan, of het komt totaal niet over bij die mensen. Ik zou niet weten wat ik wel goed kan (behalve een hele hoop negatieve dingen die ik jullie zal besparen). Ik wou nu even zo graag dat ik iemand anders was
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55103639
Tex, je bent een leuk mens, misschien niet spontaan, maar wel aardig en een leuke moeder voor Noah. Kunt schriftelijk wel goed vertellen wat er is, je wilt wel werken en doet dat ook. Je bent jezelf waard!
*OUD heilige*
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:05:21 #282
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55103721
Lieve Tex, dat wist ik allemaal allang van die diploma's en werkervaring. Maar ik vind je slim, ik vind je duidelijk en helder in je teksten en je weet hoe de wereld in elkaar zit. dat is wat ik zie en lees en daar doelde ik op.
Het zou fijn zijn als er iemand was die jóu zou kennen en precies iets had wat bij jou past. Ergens de administratie doen en de website uptodate houden ofzo. Of in een leuke filmhuisfilm-achtige videotheek werken. Of...
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2007 @ 16:16:15 #283
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55104020
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:34 schreef m@x het volgende:
voor iedereen die het nodig heeft.

Jij bent ook een mooie MeNicole. Straks word ik ook nog gehackt Even allemaal zwaaien naar de meelezer
Zwaaien? Ikke niet, kan zo iemand krijgen! Hee joh, meelezer/stalker, heb je niet genoeg aan je eigen leven?

Sugar, ik herken dat fysieke verwaarlozen van jezelf ook wel. Tijdens heel heftige winterdepressies deed ik dat. Pijn en kou en honger negeren. Warme douches, dekens en kopjes thee doorbraken het patroon een beetje.

M@x, ook voor jou een
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55105449
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Sodexho.
Daar leveren wij aan

Hier alles goed! maandag een sollicitatie kwam zomaar ineens op mijn pad

Ben wel heel onzeker voor het zwanger zijn was ik best wel een zeker persoon, maar nu ...... vind mezelf te dik vind mezelf niet meer mooi vind mezelf niet vrolijk genoeg
Zijn dat de hormonen?? Mjaaaa.....nou het zal wel weer goed komen. Moet alleen ff de tijd nemen denk ik!
Ik ga nu pas nadenken over de ( lullige, rottige ) dingen die er gebeurd zijn in mijn zwangerschap.

maar ben positief

Sugar veel succes met alles! Suzanna nog van harte! en berterschap!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55106771
Spannend, Beaker. Ik dacht dat jij even bewust thuis wou blijven voor je lieve meissie...of was het toch werk gerelateerd ? Hormonen ???? Zeker lastig zo af en toe. Meestal volgende dag weer voorbij. Even lekker sporten of zoiets, dat helpt bij mij. Niet altijd even veel zin om te gaan, maar ja....

Vanaf morgen kan ik voor de tv (thuis)fietsen ! Ik kan zo'n home trainer lenen. Eigenlijk heb ik geen gebrek aan beweging, maar het maakt je gedachten zo lekker leeg. Sporten is toch anders dan booschappen doen etc etc etc...
pi_55109703

Allereerst een dike voor iedereen de het nodig heeft en Menicole dat is balen

Mag ik hier reklame maken?
Na 3 weken oel ik me al zoveel beter en je leert de eerste week gelijk dat je echt niet de enige bent met problemen/dingen die je dwars zitten. En ik kan het iedereen hier die het moeilijk heeft aanraden. Het is zo'n opluchting. En ik kan weer lachen de laatste 2 jaar was ik vergeten waar die spieren zaten, kan ze nu allemaal benoemen
Het is gewoon heerijk je ding kwijt te kunnen, de druk even niet te hebben van thuis en de dingen oplossen zonder dat iedereen aan je loopt te trekken en zeggen hoe je je moet voelen (wat overigens een irrationele gedachten is )
Ik ben er nog niet (misschien nog lang niet) maar ik voel me al zoveel beter en echt je doen en laten wat je wilt, als je maar op tijd bent voor het eten (ritme) en de therapie die je volgt e als je maar voor 22 uur binnen bent.
pi_55109793
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef texelonia het volgende:
evenstar herkenbaar wat je schrijft ja...
En dat mensen niet de moeite nemen om je te kennen, zelfs ouders/zussen etc. Ik denk toch dat dat ook aan mij ligt. Ik láát me niet kennen. Ik denk dat het voor hun ook wel heel moeilijk is om daar doorheen te prikken.

Sugar, ik vind het werk zelf wel meevallen eerlijk gezegd. Niet mijn droombaan maar ik vind het ook niet heel erg. Het vervelendste is vooral dat ik zo belachelijk veel uren werk. Maar ik wilde flexibel zijn enzow, want ik had al zo weinig (ervaring, diploma's, etc), en anders zou het helemaal nooit wat worden. En nu heb ik een contract, op basis van mijn flexibele inzet Nu weet ik dus niet hoe ik daar onderuit kan komen... Ik durf er niet zo goed over te beginnen dat ik minder zou willen werken, bang dat ze het niet goed oppakken (die manager is sowieso al een beetje een vervelend mens ). Maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En in 2008 ga ik in elk geval veel dagjes vrij nemen! Ik heb na 1 maand al 16 overuren, en per week heb ik er misschien 2 nodig voor één dagje vrij. Als ik tenminste de overige dagen niet overwerk

En dat genoeg heel goed kunnen, nu steekt mijn onzekerheid weer de kop op, maar voor mijn gevoel kan ik echt zo heel veel goed Ik heb geen diploma's, zelfs mijn havo niet afgemaakt. Ik heb geen noemenswaardige baantjes gehad en dus ook geen interessante werkervaring opgedaan. Ik ben niet leuk en gezellig en spontaan, of het komt totaal niet over bij die mensen. Ik zou niet weten wat ik wel goed kan (behalve een hele hoop negatieve dingen die ik jullie zal besparen). Ik wou nu even zo graag dat ik iemand anders was
Jeetje meis, je hoeft niemand anders te zijn! Wat onwijs naar dat je je zo voelt, terwijl het helemaal niet nodig is Je doet wat je kan, je doet je uiterste best in je baan enz. Joh, ik heb ook geen diploma's, op mijn havo na dan, ik weet hoe moeilijk het is om echt leuk werk te vinden (ben er momenteel zelf mee bezig en het vlot voor geen meter) maar echt, als je niet tevreden bent in je baan, als je je er zo waardeloos voelt, probeer wat Sugar zegt, iets heel anders te vinden. Iets waar jij wel gewaardeerd wordt om je inzet, iets waar je je wel thuis in kan voelen.
Pfff, zou echt nu wel even willen gillen tegen je, dat je WEL de moeite waard bent!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55109812
Anitra, wat onwijs fijn dat je je beter voelt Heel veel succes de komende tijd!
Sara
Merel
Ukje
pi_55110892
tex, ik heb ook altijd de indruk dat jij juist veel in je mars hebt. blijf in jezelf geloven hoor, dit is zoals ik 't begrijp voor jou toch meer een tussenstation, niet echt iets waar je voor altijd moet blijven. je doet wat je kunt, en verder moeten ze gewoon niet zeiken. en jij gaat rustig aan maar weer op zoek naar iets waar je wat meer lol in zou kunnen hebben. OK?

moonah, hier gaat 't wel goed hoor! lief dat je 't vraagt. met m'n vader gaat 't echt buitengewoon goed, hij voelt zich beter dan 'ooit', de operatie is goed gelukt en hij hoeft er ook geen nare nabehandelingen (chemo/bestraling) meer achteraan, dus hij is in feite weer helemaal beter. ik heb zelf een een uitputtende nakijkmarathon achter de rug met veeel te weinig slaap tussendoor, maar da's klaar; ik heb nu vrij tot begin januari, zalig!
pi_55110937
anitra, hey fijn om wat van je te horen, en vooral dat het zo goed voelt voor je! ben je nou vorige week nog wel of niet naar dat concert van Bruce Springsteen geweest?
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:36:16 #291
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55111675
Bix, wat fijn van je vader!!
En Anitra, hoi!!

Tex, ik wist niet dat je zo negatief over jezelf dacht. Wel een beetje, maar niet zo erg. De keren dat ik je gezien/ gesproken heb, vond ik je wel stil, maar hee, zoveel nieuwe mensen. Ik vind je heel erg vriendelijk overkomen juist. Je voorkomen bedoel ik. Ik hoop echt dat je zelfbeeld veranderd de komende jaren. Het is zo zonde, zo verdrietig! Gewoon even een knuffel vanuit hier.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:00:40 #292
94046 PM-girl
pi_55112450
Tex toch, wat rottig allemaal. Ik ken je niet, maar ik lees hier wel een hele lieve mama voor Noah, daar mag je sowieso trots op zijn he!
Sterkte in elk geval!
*
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:05:54 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55121972
Tex, ik ken je geschiedenis niet, maar mss is het een optie om deelcertificaten te halen voor havo?
En idd, als dit werk niet geschikt is voor je, kan je wellicht iets anders zoeken. Als ik je posts zo lees, ben je verbaal hel sterk; je kan je goed uitdrukken met je woorden (en je kan goed spellen ), dat is niet voor iedereen weggelegd. mss is administratief werk of iets anders, waarbij taal belangrijk is wel geschikter voor jou dan een baan in de horeca (waarbij je veel moet staan?). En je schrijft dat je contract nog 5 mnd loopt, dus je hebt wel even de tijd om je te orienteren, toch? (Nogmaals, ik weet de geschiedenis niet, maar als je moeder je echt niet steunt??? Nu ik zelf moeder ben, kan ik me daar toch echt he-le-maal niets bij voorstellen. Zal ook erg pijnlijk/ingewikkeld zijn ) Heb je vrienden/kennissen waar je meer kunt sparren/spuien over de situatie?
Sorry voor de pragmatische post met oplossingen aandragen, maar dat is een beetje de aard van het beestje.

Anitra, je klinkt echt 1000x positiever dan al je laatste posts bij elkaar! Wat ontzettend fijn voor je, zeg!! Oeh, daar kan ik helemaal blij van worden, dat iemand zo opleeft in zo'n korte tijd.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:08:09 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55122006
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
ik heb zelf een een uitputtende nakijkmarathon achter de rug met veeel te weinig slaap tussendoor, maar da's klaar; ik heb nu vrij tot begin januari, zalig!
Bix, wat fijn dat het goed gaat met je vader.
Moest jij zelf nagekeken worden of er bij jou ook verkeerde cellen actief waren?

Tex, er is al veel liefs en wijs gezegd. Sterkte dame.

En Anitra, goed te lezen dat eea je goed doet.
pi_55122627
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

Bix, wat fijn dat het goed gaat met je vader.
Moest jij zelf nagekeken worden of er bij jou ook verkeerde cellen actief waren?
sorry, nee het ging over m'n werk! ik moest papers nakijken, heel veel!
pi_55123742
Klinkt goed Anitra.

Voorlopig zal ik hier niet meer posten (ga MeNicole gezelschap houden ) Ik ben weer praktisch terug bij af, maar liegen of de waarheid verzwijgen kan ik niet. Dan is het verstandiger even niks te zeggen.
Verder is alles goed hoor.
*OUD heilige*
pi_55124069
Yppy wat jammer dat je bijna weer terug bij af ben. Dikke knuffel voor jou...

Anitra wat fijn dat het zo goed lijkt te gaan en alle andere dames een knuffel
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:07:43 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_55124718
MeNicole, ik lees het nu pas. rottig zeg! Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat en opgelost is en dat je dan weer terug komt
stormy waters...
sailin'
pi_55124760
YPPY.
pi_55124763
Yppy Weet niet zo goed wat te zeggen.. ik hoop dat je je snel beter voelt!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')