Totaal eens is!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:55 schreef Rottdog het volgende:
MeNicole jammer dat je zulke maatregelen moet nemen om gewoon je priveleven te leiden blijkbaar kunnen sommige mensen dus niet normaal doen, jammer.![]()
Sugar
Dat was dus niet alleen mijn gevoel, maar ook het gevoel van mijn collega'squote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef texelonia het volgende:
Daarnaast heb ik juist het gevoel nooit hard genoeg te werken. Vergeleken die collega's. Dus altijd net een tikkie harder willen werken, omdat ik denk, dat zij anders denken, dat ik niet hard genoeg werkIk moet daar nog een beetje een middenweg in zien te vinden.
Zwaaien? Ikke niet,quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:34 schreef m@x het volgende:voor iedereen die het nodig heeft.
Jij bent ook een mooie MeNicole. Straks word ik ook nog gehacktEven allemaal zwaaien naar de meelezer
Daar leveren wij aanquote:
Jeetje meis, je hoeft niemand anders te zijn! Wat onwijs naar dat je je zo voelt, terwijl het helemaal niet nodig isquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef texelonia het volgende:
evenstarherkenbaar wat je schrijft ja...
En dat mensen niet de moeite nemen om je te kennen, zelfs ouders/zussen etc. Ik denk toch dat dat ook aan mij ligt. Ik láát me niet kennen. Ik denk dat het voor hun ook wel heel moeilijk is om daar doorheen te prikken.
Sugar, ik vind het werk zelf wel meevallen eerlijk gezegd. Niet mijn droombaanmaar ik vind het ook niet heel erg. Het vervelendste is vooral dat ik zo belachelijk veel uren werk. Maar ik wilde flexibel zijn enzow, want ik had al zo weinig (ervaring, diploma's, etc), en anders zou het helemaal nooit wat worden. En nu heb ik een contract, op basis van mijn flexibele inzet
Nu weet ik dus niet hoe ik daar onderuit kan komen... Ik durf er niet zo goed over te beginnen dat ik minder zou willen werken, bang dat ze het niet goed oppakken (die manager is sowieso al een beetje een vervelend mens
). Maar ik kan het altijd proberen natuurlijk, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En in 2008 ga ik in elk geval veel dagjes vrij nemen! Ik heb na 1 maand al 16 overuren, en per week heb ik er misschien 2 nodig voor één dagje vrij. Als ik tenminste de overige dagen niet overwerk
En dat genoeg heel goed kunnen, nu steekt mijn onzekerheid weer de kop op, maar voor mijn gevoel kan ik echt zo heel veel goedIk heb geen diploma's, zelfs mijn havo niet afgemaakt. Ik heb geen noemenswaardige baantjes gehad en dus ook geen interessante werkervaring opgedaan. Ik ben niet leuk en gezellig en spontaan, of het komt totaal niet over bij die mensen. Ik zou niet weten wat ik wel goed kan (behalve een hele hoop negatieve dingen die ik jullie zal besparen). Ik wou nu even zo graag dat ik iemand anders was
Bix, wat fijn dat het goed gaat met je vader.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
ik heb zelf een een uitputtende nakijkmarathon achter de rug met veeel te weinig slaap tussendoor, maar da's klaar; ik heb nu vrij tot begin januari, zalig!
sorry, nee het ging over m'n werk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bix, wat fijn dat het goed gaat met je vader.
Moest jij zelf nagekeken worden of er bij jou ook verkeerde cellen actief waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |