abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54865078
Ik zaterdag ook feest Heb er ook helemaal zin in. Nu is wel Mikael deze week een nacht extra weg maar voor 1 keertje moet kunnen. Ons feest is alleen eerst bij mijn nichtje thuis met mijn andere nichtjes en alle gekke ooms en tantes (ik heb een hele leuke gekke familie) en daarna door naar de stad Denk dat ik om 10 uur helemaal kapot ben maar ja. We zien wel. Is lang geleden dat ik een goed feest heb gehad Dus ben er helemaal klaar voor.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54865118
hahahaha Kersjes, dat gaat wat worden !

ik ben vooral benieuwd naar de rest van de zondag....ik vermoed dat je je beroerd gaat voelen
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:14:43 #153
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54865223
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:09 schreef marit1978 het volgende:
ik ben vooral benieuwd naar de rest van de zondag....ik vermoed dat je je beroerd gaat voelen
Ach beetje beroerd voelen op zondag mag best, lekker in bed blijven en knuffelen met Devin is ook fijn
Ik zal er sowieso alles aan doen om te zorgen dat ik niet zal hoeven overgeven. Dat wil ik echt niet, heb ik tijdens mijn zwangerschap genoeg gedaan voor een heel mensenleven...
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:15:30 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54865240
Sorry, ik liep te klooien...

MeNicole, veel plezier zaterdag!
.... met gevoel voor drama....
pi_54865252
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Kersjes het volgende:
Sorry, ik liep te klooien...

MeNicole, veel plezier zaterdag!
Jij ook
Liefde
pi_54865704
Kersjes ik gok dat je na twee drankjes wel genoeg hebt gehad
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:44:22 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54866849
feest ze ;p
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54867375
Als we het toch over feesten hebben kan ik gelijk een vraag beantwoorden Aniet en ik zijn van plan om as vrijdag heerlijk uit ons dak in de Gelredome bij Bruce Springsteen. Het is namelijk zo dat ze door de weeks daar zit maar in de weekenden mag ze naar huis en aanstaand weekend is dus meteen de eerste keer dat ze naar huis mag, wat een toeval
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:50:21 #159
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54868021
Wow iedereen heeft feestjes!

Heb eff een baaldagje hahahaha
heb net gaatjes laten vullen bij mijn allerliefste tandarst... (niet dus ok wat heb ik een hekel aan dat beroep!)
Er was een stuk van een kies afgebroken vrijdag, dus ik moest echt, nu moet ik nog 1 keer voor 3 gaatjes (zwangerschap is niet echt goed geweest voor mijn gebit)
ben ongsteld, heb oorpijn, ben verkouden, heb rugpijn, en nog hoofdpijn hahaha
zo nu eerst maar eens een asprobruisje en dan een goed boek op bed
eff bijkomen. Morgen gaat het vast weer beter.
Klaagmodus uit!

Lotte heeft me gemist toen ik naar de tandarts was, zo lief, ze heeft me zien weggaan, is even lief geweest, maar toen gaan huilen en niet meer gestopt tot ik terug kwam. Ahhhhhh Dat geeft een goed gevoel als moeder, vind ik (niet leuk voor haar dat besef ik ook, maar het is de eerste keer dat ze het zo duidelijk laat merken)
  dinsdag 27 november 2007 @ 12:58:10 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54868147
Ja, dat krijsen had Maud vanochtend ook last van toen ik wegging...

Feesten doe ik zaterdag aan mee. Heb een gala-feest.... Lekker mezelf helemaal mooi maken en al die mannen in smoking

Alle andere, en in het bijzonder Anita heel veel plezier...

Weggaan zonder de kids gebeurt hier regelmatig ivm het werk. Maar Maud mocht pas gaan uitlogeren als ze goed zou doorslapen. Dat doet ze nog steeds niet dus gaan wij wel weg, maar gaat Maud nog niet uitlogeren. Ze komt of weer mee naar huis of ligt thuis te slapen.

Moonah, heerlijk om te lezen dat het tussen jou en J weer goed-beter-best aan het gaan is. En niet alleen J's, maar ook Fén zijn goed.
pi_54868467
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:22 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de afgelopen 3,5 jaar gewoon nooit de behoefte gehad om iets zonder kind(eren) te ondernemen.
Blijkbaar zijn wij dusdanige gezinsdieren dat we ons het prettigst voelen als de hele boel gewoon compleet bij elkaar is.
Idem hier!

Dames met feestjes enzo, veel plezier!

De groeten aan Anitra, PoRaR!
Variety is the spice of life
pi_54868560
Uit logeren gebeurt hier niet zo heel vaak. In de ruim twee jaar zijn de keren op één hand te tellen denk ik. Wij gaan graag naar concerten, en ja dan kan ze dus niet mee . Maar vaak halen we haar dan 's avonds nog op als het lukt (als wij ook gewoon thuis slapen).

Ik vind het niet echt een probleem om haar uit logeren te doen, maar ik (we) vind het fijner als ze gewoon thuis is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54868650
* lcicle zet een elevator muziekje aan voor Moonah en J.
Love in an elevator..

♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54868824
En de D's niet te vergeten...

Kaith is ook nog maar heel weinig een nachtje weggeweest. Alleen in geval van nood eigenlijk nog maar. Allebei de griep en veertig graden koorts en dat is een reden om haar een nachtje bij opa en oma onder te brengen maar verders gewoon nog altijd een oppas in huis gehad voor haar.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54868880
R's zijn ook leuk hoor .
Ik heb net 2 wenochtenden afgesproken met het kinderdagverblijf voor half december *slik*.
En niet alleen slik voor het wennen, maar ook omdat dan toch het weer moeten werken ook wel erg dichtbij komt... Nog helemaal geen zin.
Fake it till you make it...
pi_54871818
.
(sorry, foutje.)
  dinsdag 27 november 2007 @ 23:50:48 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54881002
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:39 schreef Vicky het volgende:
Amber gaat regelmatig logeren bij mijn ouders. Vanvond ook weer. Ik vind het af en toe wel lekker hoor
Vanvaond hebben we VVE vergadering en mijn zusje kan niet oppassen.. vandaar dat ze gaat logeren.

Soms doen we wel eens een spelletjes avond bij mijn ouders en dan blijft Amber ook slapen anders moeten we haar uit bed halen en dat vind ik zielig en onnodig. Ze slaapt bij mijn ouders hartstikke goed.
Dat vind ik idd ook zielig. Wij waren eens op een verjaardag waar ook iemand anders was met kind. Dat kind had ze boven ergens te slapen gelegd en werd dus later wakker gemaakt toen ze naar huis gingen.... Ik vond het zo sneu

Daarnaast zou ik persoonlijk veel gestrester zijn op zo'n verjaardag, "zou ie wel gaan slapen", "als ie maar niet blijft huilen" etc vantevoren. En tijdens zou ik krampachtig zitten luisteren of ik hem niet hoorde... Maar goed, ieder zijn ding he
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54884085
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef Kersjes het volgende:
Deze mama gaat komende zaterdag flink uit d'r dak!

Nu alleen nog een oplossing bedenken voor de kolfkwestie en....
OMG, wat moet ik in godsnaam aan?????
Zoogcompressen

Geintje, veel plezier!
pi_54884147
Nee, geen zoogcompressen, die dingen zie je door een shirt! Doe maar lilypadz.

Ik heb er juist wel heel veel behoefte aan om dingen zelf te doen. Met vriendinnen afspreken of zelf een stukje wandelen. Dat heb ik altijd al gehad, dat ik de rust niet heb om bijv. een heel weekend thuis te zijn (hoezeer kun je verschillen binnen een relatie ), en dat is gebleven. Ik vind het echt leuk nu met Anna, maar ik moet mezelf wel op kunnen laden om daarna weer moeder te kunnen zijn. Niet dat ik elke week heftig ga stappen, maar wel af en toe een middagje. En ik ga elke week lunchen met een vriendin. Dat is ook echt goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54884676
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef Nijna het volgende:
R's zijn ook leuk hoor .
Ja daar jubel ik voor Daar ken ik namelijk wel een hele leuke van
Liefde
  woensdag 28 november 2007 @ 10:21:20 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54886417
Deze mama gaat zich inschrijven voor een cursus plantenkennis. In het kader van: if you can't beat them....join them..... Heb nl. heel lang gevochten tegen de keuze die ik gemaakt had om de zaak in te komen....nu eindelijk de knop omgezet. En besloten dat: als ik dan toch dit werk ga doen....dan ook met de juiste kennis in huis....

Ben eigenlijk wel een beetje trots op mezelf
pi_54886521
Chaca dat is mooi en leuk tegelijk...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 28 november 2007 @ 10:47:32 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54886956
Meiden feesr ze!!
Kersjes, nieuwe kleren kopen! Een excuus!
Chaca

Eli is nog niet uit logeren gegaan. vooral vanwege de bv. de eerste en laatste voeding tankt hij flink door, dus ik heb geen idee hoeveel hij dan drinkt... Ik heb voldoende voorraad, dat is het niet. maar nu kan ik me daar nog lekker achter verstoppen

Gister eindejaarsgesprek gehad. ging goed! Ze zijn erg tevreden, dus das erg fijn!
Soms lijkt Eli niet genoeg te hebben aan 180cc, dus ik nog ff bellen om te zeggen dat ze dan er nog wel 1 schepje kv (met bijbehorende hoeveelheid water) erachteraan kunnen goioen. vertelt de leidster dat hij onwijs heeft lopen brullen en dat hij 3/4 van zijn fles had uitgekotst ik heb me de hele dag zorgen gemaakt, en heb echt op mijn handen moeten zitten om niet te bellen er komt nl wrs een tandje door. uiteindelijk was hij de rest van de dag superlief en heeft ttussen 1 en half 7 niet hoeven eten
vanmiddag cb, dan hore we het. (ook weer prikjes, ben in ontkenning )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:46:33 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54893347
Chaca.... Ik hoop dat je de keuze ook met je hart hebt kunnen maken.

Icicle, nu heb ik Aerosmith in mijn hoofd...
Maar toch bedankt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:49:18 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54893430
Chaca, veel succes

Alle feestbeesten veel plezier!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:54:08 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_54901659
quote:
Op woensdag 28 november 2007 07:07 schreef YPPY het volgende:
Nee, geen zoogcompressen, die dingen zie je door een shirt! Doe maar lilypadz.

Ik heb er juist wel heel veel behoefte aan om dingen zelf te doen. Met vriendinnen afspreken of zelf een stukje wandelen. Dat heb ik altijd al gehad, dat ik de rust niet heb om bijv. een heel weekend thuis te zijn (hoezeer kun je verschillen binnen een relatie ), en dat is gebleven. Ik vind het echt leuk nu met Anna, maar ik moet mezelf wel op kunnen laden om daarna weer moeder te kunnen zijn. Niet dat ik elke week heftig ga stappen, maar wel af en toe een middagje. En ik ga elke week lunchen met een vriendin. Dat is ook echt goed.
vind ik ook yppy, heel belangrijk
stormy waters...
sailin'
pi_54902503
Hallo meiden!

Ik wilde even laten weten hoe het hier gaat, Mibos had me een berichtje gestuurd, heel lief, en wilde weten hoe het ging. Dus ik dacht: dan ga ik gewoon even ook hier posten, hoeft niemand zich af te vragen hoe het nou ging met Suzanna (geen idee of jullie dat doen hoor, maar vond het erg leuk om van Mibos te horen dat ze aan me dacht!)

Hier gaat het wel goed, alleen zieke meiden. Verder met mij, ja, wel goed. Wel druk. We hebben een nieuw huis gevonden, hypotheek-gedoe is in volle gang en hopelijk horen we snel of het helemaal rond is. Als dat allemaal goed gaat kunnen we midden januari al in ons nieuwe huis zitten, als het verbouwen/opknappen tenminste maar twee weken duurt (wat ik sterk betwijfel, we hebben minstens drie weken nodig denk ik).
Er moet een nieuwe keuken in, schrootjes weggehaald, vloer gepolijst, gestuukt/pleistergespoten, behangen en geverfd worden, trap moet worden bekleed, etc. etc. ... (nachtmerrie dus )

Hopelijk doen de kinderen het allemaal goed in een nieuw huis, ik vind het erg spannend. Ze zijn niet zo goed in logeren, zachtjes uitgedrukt. Maar goed, alles went!
We zijn nu op zoek naar een basisschool voor Noa, en waar we gaan wonen zitten er maar twee in de buurt, een 'zwarte school' en een Montessori-school (die wel goed bekend staat maar als je op schoolinspectierapporten kijkt toch niet overal hoog op scoort). Ik denk dat we toch maar gaan voor de laatste...

Nou, dat was het wel... als jullie nog willen weten hoe het gaat met de kinderen, laat maar weten hoor.
  woensdag 28 november 2007 @ 21:57:00 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54905743
Ik dacht laatst idd aan je Suus! Leuk weer wat te horen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:31:13 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54906955
Fijn dat het goed gaat Suzanna! En leuk om weer wat van je te lezen

Deze moeder zit er even helemaal doorheen. Ik ben zo moe, ik zou wel een winterslaap kunnen houden. Het is zelfs zo erg dat ik stiekem hoop dat ik de griep krijg of zoiets, zodat ik lekker de hele dag in bed kan liggen. Als ik écht ziek zou worden zou ik dat na 2 uur vast weer zat zijn, omdat het helemaal niet zo relaxed is als het me nu lijkt. Dat weet ik ook wel. Maar toch, ik ben zo moe, terwijl ik toch prima slaap.
Gelukkig met kerst en oud&nieuw 1,5 week vrij, ik ben de dagen al aan het aftellen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54908579
lekker optijd je bedje in kruipen Tex, of lekker ontspannend douchen/badderen, en een stevige wandeling maken, of een lekkere beker warme melk, en je slaapt als een roosje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:40:53 #181
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54909259
Mjah maar slapen is het probleem niet zo. M'n dagelijks leven is op het moment gewoon iets te druk. Zoals 45 uur werken deze week verjaardagen zus, vriend en zoon, Sinterklaas...

Riep ik laatst nog dat mijn leven zo saaaaai was, ik verlang nu gewoon naar een avond op de bank hangen

Nou ja, misschien in 2008 weer!
©Dumbo
pi_54912399
Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen. Vannacht 2,5 uur wakker gelegen en verder ook echt kut geslapen
©Dumbo
pi_54912433
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:09 schreef texelonia het volgende:
Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen. Vannacht 2,5 uur wakker gelegen en verder ook echt kut geslapen
ietsje minder werken (dat aankaarten op werk, dat het gewoon teveel is, of zelf gewoon gas terug nemen, ms geef je wel meer dan nodig is) , verjaardagen eens een keertje allemaal laten gaan, alleen de dingen die echt echt echt moeten doen (in en om je huis) , de rest je tijd aan je kindje en zijn papa besteden, ontspannen dus.

jij eerst, hoor, goed voor jezelf zorgen als eerste is niets egoistisch aan, juist niet als je een klein mannetje hebt rondlopen ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 29 november 2007 @ 08:18:47 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54912445
Goed advies, milagro.
En heel vervelend voor je dat het zo'n rotnacht was, tex.

Milagro, moest jij je niet even uitleven op de verhalen over je kind niet aan iemand anders overlaten? Ik miste je enorm.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54912458
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:18 schreef Sugar het volgende:
Goed advies, milagro.
En heel vervelend voor je dat het zo'n rotnacht was, tex.

Milagro, moest jij je niet even uitleven op de verhalen over je kind niet aan iemand anders overlaten? Ik miste je enorm.
uhm... ik ga even zoeken, is een speciaal topic neem ik aan
  donderdag 29 november 2007 @ 08:31:39 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54912514
Nee, in dit topic.
Het begint hier: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? deel 50
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54912549
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:15 schreef milagro het volgende:

[..]

ietsje minder werken (dat aankaarten op werk, dat het gewoon teveel is, of zelf gewoon gas terug nemen, ms geef je wel meer dan nodig is) , verjaardagen eens een keertje allemaal laten gaan, alleen de dingen die echt echt echt moeten doen (in en om je huis) , de rest je tijd aan je kindje en zijn papa besteden, ontspannen dus.

jij eerst, hoor, goed voor jezelf zorgen als eerste is niets egoistisch aan, juist niet als je een klein mannetje hebt rondlopen ook.
Je vergeet dat we Sinterklaas ook maar niet meer moeten vieren

Ik kan een heleboel verjaardagen overslaan, en doe dat ook regelmatig trouwens. Maar niet de verjaardagen van de 3 belangrijkste personen in mijn leven
Werk is gelukkig alleen deze week (hoop ik) omdat het nu erg druk is. Daar ga ik echt geen gewoonte van maken Bovendien heb ik nu wel meteen een boel overuren die ik weer mooi op kan nemen. Wat ik ook zeker ga doen

Het is *nu* even druk, maar *nu* kan het even niet anders.
©Dumbo
pi_54912671
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:31 schreef Sugar het volgende:
Nee, in dit topic.
Het begint hier: Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? deel 50
Oh even lezen en dan effe diep in mijn nog niet geheel wakkere geheugen graven, wat ik ook alweer vond

Tex, ja, nu ja, nee, okay, hm, dat soort verjaardagen die móeten idd, maar als het je echt teveel wordt en dat langer aanhoudt, gewoon op je werk wat gas terugnemen, ms ben je net als ik en werk je harder dan feitelijk nodig is, en nee, een baas gaat daar niets van zeggen, die vindt dat uiteraard wel best, en collega's ook, scheelt hun weer.. soms loop je gewoon jezelf voorbij, pak je teveel op, zeg je te weinig NEE, ben je ervan overtuigd dat als je dat niet doet, dat alles inhet honderd loopt "ja, maar dan blijft dat werk liggen en niemand die het oppakt, en het móet af!"... en voor je het weet werk je steeds vaker over of prop je teveel werk in te weinig tijd... en dat breekt je dan een keer op, en goed ook.

niet dat het bij jou zover gaat komen, of dat je nu al dik op weg bent of zo, maar het kan erin sluipen en je bent dan vaak zelf degen die het hardste roept "dat het allemaal wel meevalt, hoor!" omdat je je onbewust niet wil laten kennen... maar goed, vanavond ga jij gewoon braaf op tijd naar bed, met een kruik en warm glas melk en geen NOVA kijken vlak voor het slapen gaan

zo nu ga ik me even inlezen met een kop thee
pi_54913222
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh even lezen en dan effe diep in mijn nog niet geheel wakkere geheugen graven, wat ik ook alweer vond

Tex, ja, nu ja, nee, okay, hm, dat soort verjaardagen die móeten idd, maar als het je echt teveel wordt en dat langer aanhoudt, gewoon op je werk wat gas terugnemen, ms ben je net als ik en werk je harder dan feitelijk nodig is, en nee, een baas gaat daar niets van zeggen, die vindt dat uiteraard wel best, en collega's ook, scheelt hun weer.. soms loop je gewoon jezelf voorbij, pak je teveel op, zeg je te weinig NEE, ben je ervan overtuigd dat als je dat niet doet, dat alles inhet honderd loopt "ja, maar dan blijft dat werk liggen en niemand die het oppakt, en het móet af!"... en voor je het weet werk je steeds vaker over of prop je teveel werk in te weinig tijd... en dat breekt je dan een keer op, en goed ook.

niet dat het bij jou zover gaat komen, of dat je nu al dik op weg bent of zo, maar het kan erin sluipen en je bent dan vaak zelf degen die het hardste roept "dat het allemaal wel meevalt, hoor!" omdat je je onbewust niet wil laten kennen... maar goed, vanavond ga jij gewoon braaf op tijd naar bed, met een kruik en warm glas melk en geen NOVA kijken vlak voor het slapen gaan

zo nu ga ik me even inlezen met een kop thee
Eigenlijk zijn mijn collega's meer van dat soort types. Die nemen ook vaak geen pauze. Vaak is daar ook geen tijd voor trouwens, maar ook als er wel tijd voor is dan nemen ze toch geen pauze. En ik vind die pauzes wel erg fijn eigenlijk, maar voel me dan al gauw bezwaard wel pauze te nemen, ookal heb ik daar recht op en is het hun keus geen pauze te nemen.
Daarnaast heb ik juist het gevoel nooit hard genoeg te werken. Vergeleken die collega's. Dus altijd net een tikkie harder willen werken, omdat ik denk, dat zij anders denken, dat ik niet hard genoeg werk Ik moet daar nog een beetje een middenweg in zien te vinden.
©Dumbo
pi_54913276
zo.. uhm, ik kan me niet meer herinneren hoe oud de kids waren toen ze voor het eerst echt een hele nacht bij oma waren, maar ik gok dat het bij de oudste bij de begrafenis van zijn opa (van papa's kant) was, toen de oudste 2 was... Engelse opa en dus wat meer gedoe om daarbij te zijn, en het leek ons toen dus beter om peuter bij oma hier te laten, ik ben zelf na 2 dagen teruggereisd, papa kwam een paar dagen later..

de eerste keer je kind een avondje achterlaten was al moeilijk je zit dan niet echt op je gemak in dat restaurant of waar je dan ook bent... laat staan de eerste keer een hele nacht weg.. we deden dat dus, toen ze nog klein waren, alleen als het echt niet anders kon... later, toen ze wat ouder waren, wel, maar dan heb ik het over "ruime" kleuters en ouder en dan alleen als ze het zelf ook wilden en enkel bij oma (opa, mijn vader, die durfde dat niet aan, kleine kinderen , babies of peuters dus, een hele nacht onder zijn hoede, die werd daar zo nerveus van, 'ja, maar wat als dit, en wat als dat, en en en hoe moet het nu als zus en stel dat zo en en en moet je echt weg, een hele nacht?" oppassen was geen probleem, maar logeren wat te stressvol )

ik heb ze in ieder geval nooit onverwacht geconfronteerd met een verplichte logeerpartij, zoals mijn moeder wel eens deed, zogenaamd enkel op bezoek gaan en me dan achterlaten

het is voor mij in ieder geval altijd zo gebleven dat ik enkel echt helemaal relaxed was als ze , toen hun vader en ik niet meer bij elkaar waren, bij hem waren, bij oma bleef het toch altijd in mijn achterhoofd "hebben ze het wel leuk, en ms willen ze wel terug, maar beslist oma anders. en ik mis ze zelf zo ook , wakker worden alleen is ook zo.. alleen... iets wat ik dus nooit had of heb als ze bij hun vader waren of zijn

ja, well, nu zijn ze 14 en 18 dus speelt dat uiteraard niet meer zo, dat ik me zorgen maak over 'of ze het wel naar hun zin hebben' , als dat niet zo is, komen ze zelf wel terug, of de oma dat nu wil of niet , maar ze logeren daar ook niet meer, hebben ze geen zin an, en ze kunnen nu ook alleen blijven eventueel, al ben ik nooit een nacht weg, maar stel dat.. dan laat ik opa, die hier drie keer vallen vandaan woont, wel een oogje in het zeil houden of zo.
  donderdag 29 november 2007 @ 09:39:05 #191
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54913363
Ha, wat een heerlijk uitgebreid verhaal, milagro.
Ik had het alleen wel echt anders verwacht!
pi_54913370
Herkenbaar tex, mijn collega's gaan ook lang niet altijd naar de kantine voor een broodje, dus dan blijf ik ook maar zitten. Zelfs als ze zeggen: "Ik blijf hier eten, maar jij mag wel naar de kantine hoor!" En ik werk er nog niet zo lang (dit is mijn 5e week), dus dan ga ik ook niet zo gauw
pi_54913505
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:39 schreef LadyS het volgende:
Herkenbaar tex, mijn collega's gaan ook lang niet altijd naar de kantine voor een broodje, dus dan blijf ik ook maar zitten. Zelfs als ze zeggen: "Ik blijf hier eten, maar jij mag wel naar de kantine hoor!" En ik werk er nog niet zo lang (dit is mijn 5e week), dus dan ga ik ook niet zo gauw
Nou ja zelfs al zouden we daar eten dat zou al heel wat zijn. Maar met name één collega die eet vaak niet eens Ik weet niet waar die van leeft, van lucht ofzow

Maar ik heb die pauzes wel echt nodig eigenlijk. Ik werk in de catering en het is dus de hele dag lopen, staan, rennen en vliegen. Ik vind dat best vermoeiend en mis het vaak echt als ik niet dat half uurtje kan zitten.
©Dumbo
pi_54913694
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:47 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou ja zelfs al zouden we daar eten dat zou al heel wat zijn. Maar met name één collega die eet vaak niet eens Ik weet niet waar die van leeft, van lucht ofzow

Maar ik heb die pauzes wel echt nodig eigenlijk. Ik werk in de catering en het is dus de hele dag lopen, staan, rennen en vliegen. Ik vind dat best vermoeiend en mis het vaak echt als ik niet dat half uurtje kan zitten.
Bij welke cateraar werk je?
Want ik ben bij de catering niet anders gewend dan of voorafgaande aan de grote lunch en/of diner een half uurtje zelf eten.... en dan gingen we ook met zijn allen zitten...
En soms erna.... voordat er opgeruimd en schoongemaakt word !
pi_54913743
Ik neem me altijd voor om een rondje te lopen buiten, als het weer het toelaat, maar dat wil ik nu ook nog niet doen
Ik vind het idd ook lekker om een half uurtje niks te doen, ook al zit ik al de hele dag. Ik ga volgende keer wel maar even naar de kantine denk ik *voornemen*
pi_54913752
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Bij welke cateraar werk je?
Want ik ben bij de catering niet anders gewend dan of voorafgaande aan de grote lunch en/of diner een half uurtje zelf eten.... en dan gingen we ook met zijn allen zitten...
En soms erna.... voordat er opgeruimd en schoongemaakt word !
Sodexho.

In theorie horen we dat ook te doen, voordat de lunch begint. Maar ik werk in het vergadercentrum en dan ligt het er dus maar net aan hoe druk het is. In het restaurant eten ze altijd. Wij in het vergadercentrum zelden...
Het is al heel wat dat we tegenwoordig weer 's avonds eten krijgen als we laat werken, want een paar maanden geleden was dat ook meer uitzondering dan regel.
©Dumbo
pi_54913824
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Sodexho.

In theorie horen we dat ook te doen, voordat de lunch begint. Maar ik werk in het vergadercentrum en dan ligt het er dus maar net aan hoe druk het is. In het restaurant eten ze altijd. Wij in het vergadercentrum zelden...
Het is al heel wat dat we tegenwoordig weer 's avonds eten krijgen als we laat werken, want een paar maanden geleden was dat ook meer uitzondering dan regel.
mijn ex werkgever
Nu wil ik niet lullig overkomen, want hier kun jij ook weinig aan doen, denk eerder dat het beetje aan de organisatie ligt
Want bij mijn weten lunchen vergader ruimtes toch ook gewoon...
Misschien eens aankaarten om desnoods in groepjes te eten, zodat iedereen zijn pauzes heeft...
Voor de rest s6 ermee
Gelukkig heb ik daar ook op de vergader "afdeling" ook nooit geen problemen door gehad, raar dat dat overal zo verschilt.
pi_54913941
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

mijn ex werkgever
Nu wil ik niet lullig overkomen, want hier kun jij ook weinig aan doen, denk eerder dat het beetje aan de organisatie ligt
Want bij mijn weten lunchen vergader ruimtes toch ook gewoon...
Misschien eens aankaarten om desnoods in groepjes te eten, zodat iedereen zijn pauzes heeft...
Voor de rest s6 ermee
Gelukkig heb ik daar ook op de vergader "afdeling" ook nooit geen problemen door gehad, raar dat dat overal zo verschilt.
Ja we zouden ook moeten kunnen eten. Maar we werken dus met zijn 2en daar (overdag 2 en 's avonds 2) en de collega waar ik mee werk die eet dus nagenoeg niets. Mijn "oplossing" is dan dat ik even snel wat eten haal en naar binnen werk, of soms mee naar boven neem en daar opeet. Zodat ik in elk geval kan eten. Ik probeer ook weleens op een moment dat het eventjes rustig is eventjes te gaan zitten eten, maar dan kom ik terug en heeft mijn collega alsnog alles gedaan wat mijn inziens ook kon als ik terug was. En dan vind ik dat weer lullig dat zij "alles" doet, ookal doet zij dat zelf.
Maar dat ligt dus ook een beetje aan die collega(s), die overigens niet voor Sodexho werken, die moeten nog overgenomen worden als ze het ooit eens kunnen worden.
©Dumbo
pi_54913946
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:39 schreef Sugar het volgende:
Ha, wat een heerlijk uitgebreid verhaal, milagro.
Ik had het alleen wel echt anders verwacht!
wat dan ?

dat het me niets zou kunnen schelen of zo, of bedoel je iets heel anders
  donderdag 29 november 2007 @ 10:18:16 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54914065
Meer dat je het nogal euhm, klein wereldje-achtig of overbeschermend zou vinden om je kind alléén maar bij de ouders te willen laten.
Maar het was vast projectie. Van mij dus.

Het is me weer niet gelukt om zonder chagrijnig te doen tegen Maria en Storm kleren aan te trekken. Ik word zo gestressed ervan. Niks zit goed, overal ben ik dik in en intussen klimmen zij op en van het bed, stellen ze vragen en zeuren ze. Het is mijn probleem, maar ik doe dan bozig tegen hun. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')